Sari la conținut

Despre hidrogen (combustibil)


TNG
 Share

Postări Recomandate

Vizitator corleone

sefu corleone:

in urma utilizarii divaisului artizanal nebrenduit bag mai putina benzina pentu 100 km parcursi. zi cum vrei dar asta se intampla ... si e simtitoare diferenta.

 

asta cu brendul prinde bine la romani, toata lumea are adibas, adibos, adidadas... vitton etc

 

Eu nu am pomenit nimic de branduire, eu la masina mea nici macar nu stiu ce marca este instalatia GPL desi cand s-a stricat eu am reparat-o. Eu te-am intrebat ceva ce tine de fizica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 167
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu am pomenit nimic de branduire, eu la masina mea nici macar nu stiu ce marca este instalatia GPL desi cand s-a stricat eu am reparat-o. Eu te-am intrebat ceva ce tine de fizica.

 

 

am explicat in paginile anterioare, citeste-le te rog :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, sa sti ca functioneaza prostiile alea :)) am pus pe un scuter de 50 si am reusit sa urc o panta pe care nu o uracam si trebuia sa imping porcaria la deal :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va zic ce stiu eu: 1) Hidroliza - vax. Randament foarte scazut dar avantajul e ca obtii hidrogenul si oxigenul separat. Metoda asta e buna sa iti bati joc de curent, daca vrei sa obtii energie mecanica din ardere. 2) Disocierea prin radiofrecventa - o metaoda cu randament mult mai bun dar si asta subunitar(nu castigi cat bagi) produce ruperea legaturilor moleculei de H2O in

H+H+O (numit HHO) gaz mixat hidrogen+oxigen, contine carburant si comburant la concentratia ideala, foarte instabil si rezultatul arderii e H2O + energie. Sa fie clar, energia aia e mai mica decat energia de radiofrecventa consumata cu ruperea legaturilor din molecula. Dar HHO se poate folosi in aplicatii de taiere si sudura cu flacara fiindca obtii temperaturi f.f. mari si poate

ca desi energetic iesi in pierdere, te scoti financiar cu pretul manoperei, deci profit.

 

Procedeul de disociere radio(deci nu aia cu impulsuri, borcane si tuburi de inox) a fost inventat de John Kanzius, un radioamator american care a mai inventat si o metoda de tratare a unor cancere tot pe baza de unda radio(bolnavul inghite aur coloidal, tesutul canceros asimileaza metalele grele, apoi unda radio incalzeste termic aurul si cauterizeaza termic doar celulele defecte)

Nu sunt date frecvente samd, dar tinand cont ca el de fapt testa sistemul anti-cancer pe 30MHz, faceti legatura...

 

http://www.post-gazette.com/pg/07252/815920-85.stm

 

Va doresc succes, eu am zis ca un aparat de sudura dinasta nu mi-ar strica, dar nu-i asa simplu pe cum pare.

 

Care credeti ca va apucati de asa ceva, e de sapat, apoi atentie ca se lucreaza cu cateva mii de Vcc, si apoi radiofrecventa la puterea asta poate frige...

 

bafta

 

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kanzius

 

Cum spuneam, subunitarul energetic poate fi supraunitar financiar. Mai clar: benzina e "foarte subunitara" daca te gandesti ca din pretul ei, mare parte e accize si taxe, si mai putin benzina.

Un motor producator de 80kW o sa consume 180kW energie din combustibil, ce-o fi el, benzina sau hidrogen. Deci daca consum 6l benzina/100 sau 4lbenzina+HHO, iar acest HHO e produs ne-randamentos, dar printr-o metoda neaccizata, sigur iesi mai prost energetic, dar poate mai bine financiar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca nu ai citit tot topicul inainte sa postezi, altfel ai fi vazut ca s-a discutat/postat filmulete despre rezonanta apei si obtinerea de HHO.

 

INTREBAREA E : CE VOLUM OCUPA ACEA INSTALATIE SI CAT COSTA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar eu nu am scris despre rezonanta apei. Treburile alea cu tevi de inox acurdate acustic care sunt gadilate cu trenuri de unde in domeniu kHz si care trebuie sa se formeze cu o prafuiala alba, e altceva. Eu am scris de radiofrecventa. Mai bine taceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la aberatii cand in explicarea schemelor electronice sunt bagate niste bullshit-uri care sunt foarte stravezii, de exemplu era una cu "se extrage din generatorul de forma de unda energie(care energie excita fuel-cell-ul) cupland la el capacitiv un bec care se aprinde, dar generarea gazului nu scade in volum deci rezulta ca energia consumata de bec vine "de undeva" "

 

Doar ca omit sa spuna ce ar arata un ampermetru pus pe sursa de Vcc, fiindca explicatia simpla ar fi ca generatorul de unda poate duce si un consumator suplimentar, din energia suplimentara trasa de la sursa Vcc.

 

Si atunci cand vad cate o tiribomba din asta, unde inteleg, privesc si cu ceva scepticism formulele chimice, unde nu prea ma pricep.

 

De-asta am zis, nu exclud nimic, dar eu, desi am vazut un divais dinastra contruit, care scotea si gaz, nu a trecut la testele cu banalul ampermetru, totdeauna era mai ieftina optiunea sa invarti motor electric cu curentul acela. Singura chestie valida cu HHO pana acum(parerea mea) e obtinerea temperaturii aceleia imense de tai metale, unde poate nu te mai intereseaza eficienta energetica.

Cand o sa ma prind cum merge asa ceva, imi fac si eu, dar pana atunci ma uit la Soare cum ne da energie gratis 1kW/mp si incerc sa ma joc cu asta.

 

Bafta(nu o sa intru in contre, ca nu-i terenul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-asta am zis, nu exclud nimic, dar eu, desi am vazut un divais dinastra contruit, care scotea si gaz, nu a trecut la testele cu banalul ampermetru, totdeauna era mai ieftina optiunea sa invarti motor electric cu curentul acela.

Ai dreptate, deocamdata(si probabil niciodata) nici cel mai performant motor cu ardere interna fie el diesel sau benzina nici macar nu se apropie cu randamentul de un motor electric DAR cred ca nu ai inteles bine treaba cu HHO ( asta si pt ca pe net e f. mult bullshit legat de HHO)

 

Ideea cu HHO-ul nu e de a fi folosit pe post de combustibil, pt ca atunci clar nu ai cum sa castigi nimic, ba chiar dimpotriva pierzi garantat.

Rolul HHO-ului (in discutia asta) e de catalizator , el ajuta la imbunatatirea arderii care duce la cresterea randamentului de unde rezulta si un consum mai mic. Eu asta am inteles citind despre fenomenul asta din articole fara bullshit evident.a

 

Eu privesc chestia asta ca un device ce imbunatateste randamentul. Intre doua motoare identice dar cu reglaje si sisteme de gestiune diferite pot aparea diferente notabile de consum in aceleasi conditii de exploatare.

Cea mai simpla analogie cred ca ar fi comparatia dintre un motor pe carburatie fata de unul pe injectie, in mod normal cel cu injectie consuma mai putin decat cel cu carburatie. (chiar daca cel cu injectie consuma un pic mai mult curent :wink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...