Jump to content

Despre hidrogen (combustibil)


TNG
 Share

Recommended Posts

Ma refer la aberatii cand in explicarea schemelor electronice sunt bagate niste bullshit-uri care sunt foarte stravezii, de exemplu era una cu "se extrage din generatorul de forma de unda energie(care energie excita fuel-cell-ul) cupland la el capacitiv un bec care se aprinde, dar generarea gazului nu scade in volum deci rezulta ca energia consumata de bec vine "de undeva" "

 

Doar ca omit sa spuna ce ar arata un ampermetru pus pe sursa de Vcc, fiindca explicatia simpla ar fi ca generatorul de unda poate duce si un consumator suplimentar, din energia suplimentara trasa de la sursa Vcc.

 

Si atunci cand vad cate o tiribomba din asta, unde inteleg, privesc si cu ceva scepticism formulele chimice, unde nu prea ma pricep.

 

De-asta am zis, nu exclud nimic, dar eu, desi am vazut un divais dinastra contruit, care scotea si gaz, nu a trecut la testele cu banalul ampermetru, totdeauna era mai ieftina optiunea sa invarti motor electric cu curentul acela. Singura chestie valida cu HHO pana acum(parerea mea) e obtinerea temperaturii aceleia imense de tai metale, unde poate nu te mai intereseaza eficienta energetica.

Cand o sa ma prind cum merge asa ceva, imi fac si eu, dar pana atunci ma uit la Soare cum ne da energie gratis 1kW/mp si incerc sa ma joc cu asta.

 

Bafta(nu o sa intru in contre, ca nu-i terenul meu)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De-asta am zis, nu exclud nimic, dar eu, desi am vazut un divais dinastra contruit, care scotea si gaz, nu a trecut la testele cu banalul ampermetru, totdeauna era mai ieftina optiunea sa invarti motor electric cu curentul acela.

Ai dreptate, deocamdata(si probabil niciodata) nici cel mai performant motor cu ardere interna fie el diesel sau benzina nici macar nu se apropie cu randamentul de un motor electric DAR cred ca nu ai inteles bine treaba cu HHO ( asta si pt ca pe net e f. mult bullshit legat de HHO)

 

Ideea cu HHO-ul nu e de a fi folosit pe post de combustibil, pt ca atunci clar nu ai cum sa castigi nimic, ba chiar dimpotriva pierzi garantat.

Rolul HHO-ului (in discutia asta) e de catalizator , el ajuta la imbunatatirea arderii care duce la cresterea randamentului de unde rezulta si un consum mai mic. Eu asta am inteles citind despre fenomenul asta din articole fara bullshit evident.a

 

Eu privesc chestia asta ca un device ce imbunatateste randamentul. Intre doua motoare identice dar cu reglaje si sisteme de gestiune diferite pot aparea diferente notabile de consum in aceleasi conditii de exploatare.

Cea mai simpla analogie cred ca ar fi comparatia dintre un motor pe carburatie fata de unul pe injectie, in mod normal cel cu injectie consuma mai putin decat cel cu carburatie. (chiar daca cel cu injectie consuma un pic mai mult curent :wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...