Jump to content

Despre hidrogen (combustibil)


TNG
 Share

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crezi tu, i-a uite aici:

 

Ce nu inteleg eu din toate filmuletele astea cu motor cu apa pe youtube - ca sa disociezi moleculele de apa ca sa obtii hidrogenul, iti trebuie putere, care o iei de la alternator. Acuma, ala pare-mi-se mie ca consuma mai multa putere ca sa produca energia electrica necesara reactiei decat castigi tu cu hidrogenul ala. Si totusi ii arata consum de 2.7 litri la suta... Cum?! merge de pe baterie pana i se termina sau ce?

Edited by Dan Cata
Link to comment
Share on other sites

Ce nu inteleg eu din toate filmuletele astea cu motor cu apa pe youtube - ca sa disociezi moleculele de apa ca sa obtii hidrogenul, iti trebuie putere, care o iei de la alternator. Acuma, ala pare-mi-se mie ca consuma mai multa putere ca sa produca energia electrica necesara reactiei decat castigi tu cu hidrogenul ala. Si totusi ii arata consum de 2.7 litri la suta... Cum?! merge de pe baterie pana i se termina sau ce?

Nu iti tine nimeni contul cat curent consumi, ca doar tot tu il si produci, numa sa produca alternatorul un pic mai mult de cat consuma instalatia aia.

Link to comment
Share on other sites

Nu iti tine nimeni contul cat curent consumi, ca doar tot tu il si produci, numa sa produca alternatorul un pic mai mult de cat consuma instalatia aia.

pai si nu se poate monta un alternator mai "fortos"?

Link to comment
Share on other sites

Nu iti tine nimeni contul cat curent consumi, ca doar tot tu il si produci, numa sa produca alternatorul un pic mai mult de cat consuma instalatia aia.

 

 

pai si nu se poate monta un alternator mai "fortos"?

Pai asta zic, ca alternatorul ala se invarte de la motor, care se invarte de la consumul de benzina, practic ii ca un perpetuum mobile. Ca sa castigi 120W ca sa faci reactia, alternatorul trebuie sa produca mai mult, ca mai sunt si pierderi...

Link to comment
Share on other sites

Totusi, poate sa explice cineva fenomenul? :) Randamentul hidrogenului e chiar asa mai bun decat cel al alternatorului? Sau cum?

 

Chiar vreau sa discutam de traba asta, si inca repede, ca in pauza de masa fug sa imi iau niste recipiente de plastic si niste sarma de inox si fac o instalatie de jenu :laugh:

Edited by Dan Cata
Link to comment
Share on other sites

de mult mă tot chiorăsc pe youtube la hho-ul ăsta... nu prea înțleg o fază.

se pare că chiar merge. sunt maÂşini am văzut Âşi un motor cu hho...

e chiar aÂşa de multă scârbă Âşi răutate la producători? dacă gigel în garaju din spatele casei o poate face un producător de masini nu poate?

 

ÂŞtiu că lumea e condusă de ban Âşi de interese dar chiar aÂşa pe față?

 

sau e vreo chestie la mijloc? dar din ce am văzut chiar merge pe bune....

Link to comment
Share on other sites

ÂŞtiu că lumea e condusă de ban Âşi de interese dar chiar aÂşa pe față?

 

sau e vreo chestie la mijloc? dar din ce am văzut chiar merge pe bune....

 

Ia te uita, ce suflet curat!!!

Gandeste-te, ce fac aia cu turbane si merzane si US Army daca te "picuri" pe petrolul lor si mergi cu motrul cu apa? Crezi ca astia care conduc lumea sunt cumva "politic corecti"??? Azi, totul e pe "oil". Totul, adica 60-70% din industrie-productie-desfacere-consum se bazeaza pe "oil". De la benzina din rezervor pana la ce-ai in farfurie, inclusiv farfuria, contine compusi obtinuti din petrol.

 

Exista motoare "pe apa" inca din anii '80. Si??!?

Exista statie de captare-distributie a energiei electrice gratis pentru toata planeta din 1900 (vezi N. Tesla - proiectul Wardenclyffe). Si?? L-au "ajutat" sa para nebun si sa "moara in conditii neclare".

 

Da, e pe fata, teoria conspiratiei e doar o perdea de care se folosesc ca sa scoata drept nebuni pe cei care, cu mari sacrificii, reusesc sa faca publice planurile marsave ale papusarilor acestei lumi.

Edited by adris
Link to comment
Share on other sites

Pai h2o2 e apa oxigenata, nu? Si e dezinfectant. Eu nu am gustat sa vad daca e otravitoare dar daca pe rana se poate pune nu vad cum ar putea sa moara cineva de la o gura.

 

 

Habar n-am, nu-s chimist :grinbandit: . Mie doar mi-a placut poza.....

Edited by Batranu`
Link to comment
Share on other sites

Pai h2o2 e apa oxigenata, nu? Si e dezinfectant. Eu nu am gustat sa vad daca e otravitoare dar daca pe rana se poate pune nu vad cum ar putea sa moara cineva de la o gura.

Stiu pe cineva in familie care a baut putintica, credea ca e apa minerala :) A ajuns pe la spital plimbat cu nino-nino. Acum depinde (de dilutie?) ca este h2o2 de iti 'arde' degetul si ti-l face alb (parca era folosit si la decolorat parul - vedeam si cioroi blonzi la un momentdat) sau h202 de poti sa faci gargara.

Link to comment
Share on other sites

terminati baaaaaaaah cu hidrogenu, eu vad ca e ceva nou si cred ca e despre Transalpul in discutie.

 

Imi bag ceva in hidrogenu vostru, da? Faceti topic separat!

Link to comment
Share on other sites

păi luam hho-ul ca un interludiu până la veÂşti noi.

 

chiar vreo rezolvare cu transalpul? veÂşti?

Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de apa oxigenata in acele instalatii, e apa obisnuita.

 

apa oxigenata ataca mucoasele, datorita oxigenului atomic - H2O2 -> H2O +O (atomic)- acel atom de oxigen este f activ chimic.

Dar, repet, in acele instalatii este apa obisnuita H2O.

 

PS huo vallentin, esti un mare ordinar, ti-am mai spus, sper sa nu te vad la mutra la vreo intrunire

Edited by circel
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de apa oxigenata in acele instalatii, e apa obisnuita.

 

apa oxigenata ataca mucoasele, datorita oxigenului atomic - H2O2 -> H2O +O (atomic)- acel atom de oxigen este f activ chimic.

Dar, repet, in acele instalatii este apa obisnuita H2O.

 

PS huo vallentin, esti un mare ordinar, ti-am mai spus, sper sa nu te vad la mutra la vreo intrunire

Cam prin 1980 au facut Australienii un aututurism care consuma 1,7 l apa /100 km si pe toba de esapament elimina oxigen insa a fost cumparat proiectul de marii fabricantii de motoare clasice si ingropat deci nu se va fabrica niciodata ( a fost prezentat la Telenciclopedia in aceea vreme). Masina avea o mica centrala atomica care producea curent electric necesar hidrolizei deci cica era foarte periculos sa circule pe drumurile publice.

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

ai si ceva detalii*? mi-ar place sa aflu mai multe despre inovatia asta

 

*link, titlu carte, articol ziar, etc.

Edited by Batranu`
Link to comment
Share on other sites

deci, sa revenim la subiect.... care-i urmatorul pas? eu tot insist pe distributie... :friends:

 

off topic: am prieteni care folosesc instalatii de hho pe masini. procesul de obtinere a H din H2O este relativ simplu: prin electroliza apei. gazul obtinut se trimite intr-un sifon (bong)si de aici direct in filtrul de aer. practic se imbogateste amestecul aer/carburant cu H. Astfel se ajunge la noxe aproape ZERO, ceea ce inseamna ca arderea in piston a fost aproape de 100%. de aici rezulta un randament al masinii crescut. Fara aceasta instalatie cam 60% din benzina este "aruncata" pe esapament.

O problema minora o au motoarele de generatie noua, pe injectie, unde sonda lamda transmite calculatorului lipsa noxelor pe care acesta o percepe ca lipsa de carburant in injectie si actioneaza ca atare. bineinteles ca bajetii au dezvoltat deja si cipurile aferente care sa fenteze sonda ;)

daca va intereseaza o astfel de instalatie dati PM si vorbim.

 

si cu asta nu cred ca mai exista nelamuriri pentru HHO.

Link to comment
Share on other sites

Guest corleone

Cam prin 1980 au facut Australienii un aututurism care consuma 1,7 l apa /100 km si pe toba de esapament elimina oxigen insa a fost cumparat proiectul de marii fabricantii de motoare clasice si ingropat deci nu se va fabrica niciodata ( a fost prezentat la Telenciclopedia in aceea vreme). Masina avea o mica centrala atomica care producea curent electric necesar hidrolizei deci cica era foarte periculos sa circule pe drumurile publice.

Numai bine

 

Adica de fapt acest motor consuma mai multa energie decat producea, o prostie.

 

deci, sa revenim la subiect.... care-i urmatorul pas? eu tot insist pe distributie... :friends:

 

off topic: am prieteni care folosesc instalatii de hho pe masini. procesul de obtinere a H din H2O este relativ simplu: prin electroliza apei. gazul obtinut se trimite intr-un sifon (bong)si de aici direct in filtrul de aer. practic se imbogateste amestecul aer/carburant cu H. Astfel se ajunge la noxe aproape ZERO, ceea ce inseamna ca arderea in piston a fost aproape de 100%. de aici rezulta un randament al masinii crescut. Fara aceasta instalatie cam 60% din benzina este "aruncata" pe esapament.

O problema minora o au motoarele de generatie noua, pe injectie, unde sonda lamda transmite calculatorului lipsa noxelor pe care acesta o percepe ca lipsa de carburant in injectie si actioneaza ca atare. bineinteles ca bajetii au dezvoltat deja si cipurile aferente care sa fenteze sonda ;)

daca va intereseaza o astfel de instalatie dati PM si vorbim.

 

si cu asta nu cred ca mai exista nelamuriri pentru HHO.

 

Asta este alta prostie, nu ajuta cu nimic. Se consuma mai multa energie pt producerea hidrogenului decat se castiga prin arderea lui in motor. Nu se poate castiga energie din nimic.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, hidrojenu ii bun doar la scaderea emisiilor pentru motoarele mai vechi iar beneficiile in putere se vad doar la motoarele mai mari. De exemplu, acilea la noi in ingland, se folosesc la taxiurile mai vechi (Fairway, TX1, TX2 - toate cu motoare de peste 2500 cc) pentru a ridica normele de emisii de la Euro 2 la Euro 3 (euro 3 fiind standardul minim acceptat de consiliile locale ).Londra e cel mai bun exemplu, acolo sunt firme specializate care traiesc numai din instalarea unitatilor de electroliza pe taxiuri si autobuzele alea clasice double-decker. La un moment dat am lucrat pe un Fairway cu motor de 2.9 diesel care avea pile de hidrogen iar diferenta la consum este insignifianta. Citirile de 2.5% -3% la masinile medii sunt erori generate de influxul de hidrogen in amestec care pacaleste senzorii computerului de consum instant. Cum s-a dezbatut si mai sus, nu poti rula o masina exclusiv pe hidrogen, deoarece solicitarea pusa pe alternator de catre pila de hidrogen se traduce in lucru mecanic suplimentar efectuat de motor. Functionarea unui astfel de ansamblu presupune eficienta de peste 100% a tuturor componentelor implicate, ceea ce este fizic imposibil. La motoarele cu ardere interna pierderile de randament sunt foarte mari de circa 40% (pierderi prin caldura), cuplate cu sistemul de transmisie pierderile urca la 60 - 70%. Chiar si in conditii fizice ideale (teoretice) un agregat mecanic nu poate depasi randament de 100%, chiar si eliminand complet pierderile energetice prin caldura, frecare. Totul se rezuma la principiul perpetuum mobile prin care nu se poate genera mai multa energie de catre un sistem mecanic decat cea care ii este indusa. Vorbim de legea 1 si 2 ale termodinamicii, care fac parte din fizica clasica demonstrata. Un motor cu combustie poate arde carburant insa nu si-l poate genera singur.

Link to comment
Share on other sites

Adica de fapt acest motor consuma mai multa energie decat producea, o prostie.

 

 

 

Asta este alta prostie, nu ajuta cu nimic. Se consuma mai multa energie pt producerea hidrogenului decat se castiga prin arderea lui in motor. Nu se poate castiga energie din nimic.

 

CORLEONE TAICA, E CLAR CA NU AI PROBAT... spre deosebire de tine eu am experimentat treaba asta si ghici ce,MERGE DE DUDUIE... ceea ce te-a indus in eroare pe matale si pe multi altii este ideea de a produce o cantitate mare de hidrogen, de a o stabiliza si inmagazina... vezi cisterne,filme, Van-Damme, Cichi-Cean... dupa cum sti, in manualu' de fizica este descris procesul de ELECTROLIZA ce are ca efect secundar producerea de H, aka Hidrogen. Acest gaz, fiind inflamabil conduce la o ardere mai buna a vaporilor de benzina/motorina/GPL obtinuti prin jiglaj/injectie. Explozia din camera de ardere creaza o presiune P ce pune in miscare pistonul.... tra, la, la... si se invarte roata cu viteza v. Daca schimban datele problemei si introducem un amestec de ingrediente MAI VOLATIL vom avea o presiune P1 mai mare decat P de aici rezulta ca explozia va genera o energie mai mare pentru acelasi volum de amestec (PV=nrT) deci pentru a merge cu viteza generata de amestecul initial va trebui sa apasam mai putin pe pedala>>> consum mai mic>>> RANDAMENT SPORIT(40-50%)

Q.E.D.

 

Asta a fost teoria, practica se vede in buzunar :crack: IN LOC SA DAI BANII PE BENZINA II DAI PE BERI :friends:

 

 

E NORMAL SA NU SE PRODUCA ENERGIE DIN NIMIC.

 

APA NU E NIMIC, E O SURSA FOARTE MARE DE ENERGIE, DIN PACATE NU ESTE PUBLICA TEHNOLOGIA DE ULTIMA ORA SI TACEREA SE CUMPARA CU BANI GREI

 

VRETI SA DISCUTAM DESPRE DESCOMPUNEREA APEI PRIN REZONANTA MAGNETICA? PA BA BI BAM :unsure:

Edited by stulewa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...