Sari la conținut

Despre hidrogen (combustibil)


TNG
 Share

Postări Recomandate

de cacao te-ai facut tu singur !

ai rav 4 si mergi pe gaz.. tipic manelica.

o si opresti la semnafor sa nu consume, iar farurile le aprinzi numai dupa 12 noaptea sa-ti protejezi bateria ...

m-am lamurit in ce categorie esti.

 

te pupa blondu' ce sa-i faci domle' daca mtale esti magnat si iti permiti sa consumi...

zi si tu ceva inteligent ca de replici d-astea gen manelica sunt satul... cat despre incadrarea in categorie cred ca ar fi mai bine sa ma cunosti personal... cu bec am eu glumele mele si nu ne suparam ca ne stim de cand eram mici... tu cine esti si cu ce te lauzi?

 

Hidrogenul lichid are o densitate de 70g/litru. Un litru de H lichid contine de 4 ori mai putina energie decat un litru de benzina. Sa zicem ca la ralanti un motor consuma 1l de benzina pe ora, deci echivalentul in hidrogen lichid ar fi 4l/h.

Calculeaza singur cat hidrogen produce instalatia, avand in vedere ca hidrogenul gaz are o densitate de 0,089g/l. 3146l/h trebuie sa produca sa poata functiona la ralanti un motor normal cu H. Cati litri produce bolborocul pe ora? Cata benzina consuma un motor in mers? E cam ca un scuipat intr-un ocean cantitatea de gaz produsa.

 

te duci spre functionarea efectiva pe H ceea ce nu este in discutie in acest topic. citeste cu atentie ca intri "in derapaj" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 167
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e niciun derapaj. Daca iti trebuie 3000l sa faci un motor sa mearga in gol si probabil de 7-8 ori mai mult in sarcina si tu produci 1l pe minut, adica 60l pe ora fie ca motorul merge in gol sau in sarcina, atunci e degeaba. E asa putin incat nu conteaza. Asta era ideea. Plus ca hidrogenul ala nu e gratis, il produci consumand putere prin alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac frate cu 3000 de litri ca nu inteleg, explica te rog!

fi antent, a scazut consumul dupa utilizarea instalatiei, explica tu te rog :)

 

ps: ai citit tot topicul ?

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca puterea de ardere a crescut cand ai pus tzuica inseama ca de aia ;) acum depinde cat de mult te-a costat sa faci tzuica, in cazul nostru cat a consumat alternatorul care oricum scoate mai mult decat e nevoie ;)

 

ps: nu fi nebun, nu strica tzuica :)))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul nu produce mai mult decat e nevoie. De asta regleaza releul curentul de excitatie, sa produca atat cat trebuie.

 

Explicatia la problema cu tuica e ca e prea putina tuica sa conteze si nu se stie daca tuica aia chiar face ceva bun, plus ca si tuica e scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rade, ca e atat alcool in benzina incat nu mai gasesti apa prin rezervoare. E destul cat sa se amestece cu apa si sa nu mai tuseasca motorul.

http://www.petrom.com/SecurityServlet/secure?cid=1234540882897&lang=ro&swa_site=wps.vp.petromcom&swa_nav=Products+&swa_pid=[ObjectIDImpl+%276_M09HFIU2UA4I0BR5TG50000000%27%2C+CONTENT_NODE%2C+VP%3A+6491%2C+[Domain%3A+rel]%2C+DB%3A+5B19-16A4F8A4175E1109D62E1D1600000000]&swa_lang=ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul nu produce mai mult decat e nevoie. De asta regleaza releul curentul de excitatie, sa produca atat cat trebuie.

 

 

Asta la alternatoarele cu rotorul si statorul bobinate... la cele cu rotor (extern) din magnet permanent, surplusul de curent este transformat in caldura.

 

Oricum, ce cauta acest topic pe categoria "Service si intretinere curenta"???...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi care nu inteleg (inca) ca nu e vorba de inlocuirea benzinei, ci de scaderea consumului. Chiar dacă scade Âşi cu un litru la suta de kilometri, sunt 5 lei pe care nu-i mai dai la pompă. E normal să existe scepticism, dar dacă nu funcționa nu se mai apucat mii de amatori din întreaga lume să facă kituri HHO. Nu va mai trece mult timp până când oricine va avea o rudă, un vecn, un amic care are un astfel de sistem Âş-atunci nu o să mai pară sf.

Cele mai performante kituri pentur maÂşini sug 20-30 chiar Âşi 40 de amperi. Generatorul de la mobre n-are puterea să ducă un astfel de consum, însă oricum pe mobră n-ai spațiu să montezi tot harnaÂşamentul necesar. Există Âşi limitatoare de curent, necesare în primul rând Âşi pentru a preveni supraîncălzirea kitului, dar în general, cele mai rudimentare kituri(borcănelele cu sârmă de inox) trag cam 3-5-10 amperi. Cea vreau să spun e că pentru un scuter - mobră mai mică nu ai nevoie de un generator mai puternic. Dacă în general la japoneze generatoarele dau maxim 300w, asta înseamnă că suportăî undeva la 20-25 A. Consumul uzual e de 10-15A, adică mai rămân încă 10 pentru producerea hidrogenului.

 

Deocamdată nu e clar care direcție va fi cea câÂştigătoare în viitorul automobilelor. Nimeni nu-Âşi doreÂşte să meargă cu o butelie în spate, nimeni n-are chef să stea 6 ore ca bateriile să se încarce. MaÂşinile electrice cu generatoare pe benzină par o idee bună, dar tot pe combustibili fosili se bazează. Cred că toți Âşi-ar dori să toarne apă în rezervare, doar că în momentul ăsta nici una din soluții nu e perfectată să dea randamente maxime. ÂŞi probabil că dacă chiar vor fi în viitor maÂşini cu H20, cu siguranță că guvernele vor face cumva să pună taxă pe apă(ar fi pufnit în râs cine ar fi auzit acum 100 de ani că în sexolul XXI vom plăti pentru a bea apă îmbuteliată). Mai nou s-au inventat maÂşini cu capacitori în loc de baterii, astfel că nu tre să-ți umpli portbagajul cu baterii sau să stai ore în Âşir cu maÂşina-n priză. Rămâne de văzut care din direcții vor deveni standard peste 10-20 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu pricepeti niste chestii elementare. Faceti din caldura lucru mecanic, din lucru mecanic electricitate, din electricitate energie chimica prin electroliza, apoi prin ardere iar caldura. In cazul ideal, cand randamentele sunt 100% nu va alegeti cu nimic si aveti un perpetuum mobile inutil. In cazul real, numai ultima transformare are randament sub 40% ca asa e motorul cu ardere interna, pierde caldura prin toate partile, nu pentru ca nu arde complet combustibilul.

 

Nu poti creste randamentul motorului cu ardere interna adaugand hidrogen sau altceva. Deja arderea e completa. Randamentul prost vine de la pierderile de caldura prin gaze de esapament, radiatoare, efectiv prin piesele motorului.

 

Nu poti creste la peste 100% randamentul electrolizei nici cu popa si icoana sfintita, dar cu pulsatii si alte rahaturi. Prin electroliza se degaja caldura, deci pierzi ceva doar de aici. Apoi tot timpul in care curentul nu circula nu se produce nimic, deci curent alternativ/pulsat e o aberatie.

 

Faceti voi "bilantul randamentelor" si convingeti-va de ce nu e viabil un perpetuum mobile.

 

Mai lasati google si treceti la traditionalele carti. Pe google gasesti si chestii destepte si ce scriu toti prostii.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu poti creste la peste 100% randamentul electrolizei nici cu popa si icoana sfintita, dar cu pulsatii si alte rahaturi. Prin electroliza se degaja caldura, deci pierzi ceva doar de aici. Apoi tot timpul in care curentul nu circula nu se produce nimic, deci curent alternativ/pulsat e o aberatie.

 

 

 

am la dispozitie surse de sudura la care pot regla amperajul 5-300A, pot pulsa de la >1pps pana la 500hz, si pot da curent alternativ cu fregventa variabila de la 30 la 300hz, acum cativa ani aveam si un angajat care printre altele a fost inginer chimist (+avea un iq mai mare decat majoritatea "inventatorilor" de pe aici), i-am dat tema sa faca un bolboroc d'asta... rezultatul ... tre sa mearga mai bine cu apa sfintita ca() cu apa distilata nu merge si voi n-aveti invertor cu eficienta de 95%

 

oricum cred ca mai eficient e sa-ti faci cruce de 3 ori inainte sa te urci in masina, scade consumul cu 10% garantat

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi,de ce nu faci tu urmatoarea chestie?!?!

cum si tu si "amicul" tau stulewa sinteti tot bucuresteni,ia stabiliti voi o zi intr-un weekend,va intilniti bine mersi...consumati tot gpl-ul lui stulewa(ca am inteles ca pe masina cu gpl are instalatia facuta)ca sa puteti porni de la 0 masuratoarea,apoi va plimbati (sau lasati la relanti masina) sa vedeti in cit timp se consuma(sau citi km faceti) cu gpl de 5 lei cu instalatia,apoi tot cu gpl de 5 lei fara instalatie...si asa se elimina misterul si discutia contradictorie....nu de alta,dar sint destule lucruri in care una este in teorie,si alta e in practica..

si care pierde,da un butoi de bere..macar unul de ala mic,de 5 litrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de perpetuum mobile!!!! Nu este un sistem autopropulsat prin propria energie, ci prin benzină Âşi apă. Probabil că apa nu este identificată ca fiind combustibil pentru ca nu arde daca arunci un chibrit in ea si nici nu costa nimic. E doar o problema de viziune Âşi -cel puțin deocamdată - de tehnologie.

 

Dacă arderea ar fi completă nu ar mai rezulta fum Âşi noxe (In realitate, procesele de ardere nu sunt niciodată complete, nici din punct de vedere fizic (în jargon: ardere incompletă), nici din punct de vedere chimic (în jargon: ardere imperfectă). În gazele de ardere rezultate din arderea carbonului (cum ar fi arderea cărbunelui, hidrocarburilor sau a lemnului) apare carbon nears sub formă de funingine sau ars incomplet, până la monoxid de carbon (CO), în loc să fie ars până la dioxid de carbon (CO2).[8][9][10][11] De asemenea, azotul poate forma diverși oxizi de azot (NOx).) sursa: wikipedia

 

Tu uiți că prin electroliză intră în admisia motorului Âşi OXIGEN, nu AER - adică 78% azot. Spre exemplu, torta asta cu Hidrogen a fost realizata de un amic din Bv, dintr -o pila HHO rudimentara.

 

 

Incearca sa dezvolti tu o astfel de temperatura cu niste benzina, aer, si eventual curent electric.

 

 

 

Torta aia rudimentara de care vorbeam face asta. De la 00,57 la 01.15, adică în 18 secunde, produce 1,5 litri HHO.

 

 

 

De unde Âştii tu ca nu poți creÂşte(in viitorul mai mult sau mai putin indepartat) randamentul electrolizei? A fost deja dovedit că pulsațiile cresc randamentul electrolizei, de către Bob Boyce, dacă mai țin minte bine, un om care a devenit deja o legendă în State. Tu doar stai cu mainile n san si te pui contra. Atat.

 

Cărți cu ce? De la Facultatile de AR la care inca mai predau dinozauri in carje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi,de ce nu faci tu urmatoarea chestie?!?!

cum si tu si "amicul" tau stulewa sinteti tot bucuresteni,ia stabiliti voi o zi intr-un weekend,va intilniti bine mersi...consumati tot gpl-ul lui stulewa(ca am inteles ca pe masina cu gpl are instalatia facuta)ca sa puteti porni de la 0 masuratoarea,apoi va plimbati (sau lasati la relanti masina) sa vedeti in cit timp se consuma(sau citi km faceti) cu gpl de 5 lei cu instalatia,apoi tot cu gpl de 5 lei fara instalatie...si asa se elimina misterul si discutia contradictorie....nu de alta,dar sint destule lucruri in care una este in teorie,si alta e in practica..

si care pierde,da un butoi de bere..macar unul de ala mic,de 5 litrii

 

 

eu am spus ca sunt deschis la orice provocare, oricum experimentez palpabil divaisu, momentan merge bine, are urmari pozitive... ati innebunit, cum sa zic ca nu merge daca il am in fata.. :scratch: functioneaza dracia, ce draq e asa de greu de inteles????

 

in urma testelor am ajuns la concluzia ca nu am aruncat banii pe fereastra deci, daca vreti sa faceti asa ceva e ok, nu e tzeapa... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă în România pare SF - si de asta ii inteleg pe unii mai scpetici - pe dincolo, un om - Bob Boyce ii zice, a reusit sa creasca randamentul electrolizei. E drept, unii din noi nu-si permit nici macar un osciloscop, asa ca nu poutem sa comparam garajele lor cu ale noastre. E un fel de guru pe acolo. Spre deosebire de altii, el nu a vrut sa se imbogateasca din asta, asa ca si a postat toate planurile pe internet. Cine are timp sa se documenteze...

 

http://peswiki.com/index.php/OS:Bob_Boyce_Electrolyzer_Plans

 

Nu Âştiu dacă e doar de dragul conspirationistilor, dar tipul asta - Bob Boyce - a avut doua chipuri implantate in el , de la care a facut cancer.

 

http://pesn.com/2010/12/07/9501740_Bob_Boyce_verichip_removed/

 

Cealalta legenda a HHO-ului, Stan Mayers, considerat un fel de parinte a masinilor propulsate cu apa, in State, a crapat si el in conditii suspecte.

Speculatii? Or fi.. Insa numai cand ma gandesc la cate orori a facut sistemul comunist in Romania, sunt sigur ca si in sistemul „totalitarist” al petrolului astfel de „coincidențe” sunt frecvente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut azi o stire interesanta la tv...era ceva reportaj cu salon de tehnologie...

printre altele, au prezentat ceva centrala de apartament,care cica scotea hidrogenul din gazele naturale(probabil alea venite pe tzeava), si o parte din hidrogenul astfel obtinut era folosit la incalzire,si alta parte pt producerea de curent pt apartamentul respectiv..cica abia peste 1 an va fi comercializata respectiva centrala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

eu am spus ca sunt deschis la orice provocare, oricum experimentez palpabil divaisu, momentan merge bine, are urmari pozitive... ati innebunit, cum sa zic ca nu merge daca il am in fata.. :scratch: functioneaza dracia, ce draq e asa de greu de inteles????

 

in urma testelor am ajuns la concluzia ca nu am aruncat banii pe fereastra deci, daca vreti sa faceti asa ceva e ok, nu e tzeapa... :friends:

 

Explica si mie cum reduci consumul de combustibil daca tu produci hidrogenul exact cu energia dezvoltata de motorul care consuma hidrogenul obtinut?

 

Energia care o consumi pt producerea hidrogenului este mai mare decat energia obtinuta din arderea hidrogenului obtinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sefu corleone:

in urma utilizarii divaisului artizanal nebrenduit bag mai putina benzina pentu 100 km parcursi. zi cum vrei dar asta se intampla ... si e simtitoare diferenta.

 

asta cu brendul prinde bine la romani, toata lumea are adibas, adibos, adidadas... vitton etc

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...