Sari la conținut

Amortizor ghidon


Postări Recomandate

Te pacaleste. E mai bine sa simti exact unde pui roata si sa controlezi 100% motoreta.

Mult mai bine bagi banii de amortizor in arcuri pe greutatea ta si service de suspensii.

 

ai avut ocazia sa folosesti unul sau nu? daca da ce nu ti-a placut la el

vreau cat mai multe pareri inainte sa arunc 400eu pe asa ceva :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ai avut ocazia sa folosesti unul sau nu? daca da ce nu ti-a placut la el

vreau cat mai multe pareri inainte sa arunc 400eu pe asa ceva :unsure:

 

am mers cu motoreta cu amortizor de ghidon. Nu face sens decat daca mergi cu 100/h frecvent si te bati la timpii pe speciale cu Mani si Ervin.

Ai aruncat 5-600 Euro pe orteze? Daca nu, ia-o in ordinea asta. Trust me! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu motoreta cu amortizor de ghidon. Nu face sens decat daca mergi cu 100/h frecvent si te bati la timpii pe speciale cu Mani si Ervin.

Ai aruncat 5-600 Euro pe orteze? Daca nu, ia-o in ordinea asta. Trust me! :peace:

 

am orteze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vedeti bre unde-i problema, ati mers o zi doua... eu tot merg cu el de anul trecut... problema a fost cand l-am dat jos, m-am lenevit de tot, imi sare ghidonul din mana una doua si nici directia nu o mai tin asa usor.

 

data te bati la timpi inseamna ca mergi tare dar daca mergi mai incet si nu te fortezi sa ti ghidonul ajungi la sfasitul zilei mai odihnit, de aia zic ca-i bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat un fenomen(sa-i zicem), atit pe forumuri, cit si live. Vine omu' dornic de mobra (ca sintem la mobre), dar n-a mai avut in viata lui jucarie de-asta, se uita, cauta un pic si apoi zice: "bre, imi iau de-aia, virf de gama, ca are 2 CP in plus decit alelalte, accelereaza in 0.2 secunde mai repede si fuge cu 3 km/h mai repede. Asa au zis aia la teste!"

Unii o iau pe aia si o iau in freza... Altii incep domol, ca sa poata invata.

 

Cred ca-i mai bine sa-ti iei o mobra decenta, in care sa nu bagi bani vreo doi ani (macar), sa-ti iei un echipament decent si sa-i dai gaz niste mii de km si niste zeci-sute de ore de condus pe tot felul de drumuri si poteci (cazul off-road-istilor). Dupa ce aduni experienta asta, o sa vezi cum te-ai simtit, ce-ar fi folositor (in plus fata de standard), ce ar trebui modificat si vei hotari daca musai trebuie sa cheltui niste bani multi. Pina atunci, insa, cred ca nu-i nevoie sa-si faca omul griji despre tot felul de acareturi si ciucurei care se pot pune pe mobra. Sint multi care nu dorm bine noaptea, gindindu-se la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mobra decenta?!?depinde de citi bani ai mon cher ca daca iti permiti iti iei numa talente ca e virf de tehnologie de ce p mea sa mi iau un gunoi de 0 mie de euro care are frine p suspensii p bicicleta naspa nu are buton chiar si 2 timpi!?!?!cilindru dus nu are cuplu nu are abreiaj bun manete indoite fara cric etc!!!!pai daca pot imi iau daca nu nu !asa ca treaba i relativa !la 18 ani mi a luat tata golf utimu model ce era sa mi ia trabant?intii sa invat pe el apoi golf?!am gaerne sg 12 ce trebuia sa iau ceva la 50e sa Mi f picioarele?am asterisx sa mi protejez ligamentele am airoh aviator ca sa nu ma doare gitu de la gramaj !???SCUZE DAR NU MA DAU MARE!ERA O COMPARATIE VA PUP.

 

Te pacaleste. E mai bine sa simti exact unde pui roata si sa controlezi 100% motoreta.

Mult mai bine bagi banii de amortizor in arcuri pe greutatea ta si service de suspensii.

CORECT !

post-34555-0-44493400-1326230244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat un fenomen(sa-i zicem), atit pe forumuri, cit si live. Vine omu' dornic de mobra (ca sintem la mobre), dar n-a mai avut in viata lui jucarie de-asta, se uita, cauta un pic si apoi zice: "bre, imi iau de-aia, virf de gama, ca are 2 CP in plus decit alelalte, accelereaza in 0.2 secunde mai repede si fuge cu 3 km/h mai repede. Asa au zis aia la teste!"

Unii o iau pe aia si o iau in freza... Altii incep domol, ca sa poata invata.

 

Cred ca-i mai bine sa-ti iei o mobra decenta, in care sa nu bagi bani vreo doi ani (macar), sa-ti iei un echipament decent si sa-i dai gaz niste mii de km si niste zeci-sute de ore de condus pe tot felul de drumuri si poteci (cazul off-road-istilor). Dupa ce aduni experienta asta, o sa vezi cum te-ai simtit, ce-ar fi folositor (in plus fata de standard), ce ar trebui modificat si vei hotari daca musai trebuie sa cheltui niste bani multi. Pina atunci, insa, cred ca nu-i nevoie sa-si faca omul griji despre tot felul de acareturi si ciucurei care se pot pune pe mobra. Sint multi care nu dorm bine noaptea, gindindu-se la asta.

 

pai si care e problema daca am banii de stricat pe asa ceva? daca nu aveam banii ma apucam de ciclism nu de enduro,cum zicea si teo,trebuia sa incep pe un DR sau mai stiu eu ce cotet doar pentru ca asa au facut si altii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti inchipui ca ciclismul ar fi mult mai ieftin. Pt o bicla cu 500g mai usoara mai trebuie sa scoti 1000 euro din buzunar. Sau sa-i ceri lui tata, dupa caz. Ideea e ca, daca dispui de bani, de ce sa nu iti iei ce-i mai bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si care e problema daca am banii de stricat pe asa ceva? daca nu aveam banii ma apucam de ciclism nu de enduro,cum zicea si teo,trebuia sa incep pe un DR sau mai stiu eu ce cotet doar pentru ca asa au facut si altii?

 

alo, tu ai intrebat daca merita sau nu...daca esti hotarat, ia-ti direct si nu mai cauta binecuvantarea aici pe forum :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alo, tu ai intrebat daca merita sau nu...daca esti hotarat, ia-ti direct si nu mai cauta binecuvantarea aici pe forum :P

 

am cerut ceva pareri/opinii despre scula aia,si din 4 pagini cate sau scris,3 sau 4 posturi au fost on topic,daca vroiam lupi moralisti sa imi sara pe cap ca stric bani aiurea pe motor intrebam femeia de langa mine(remorca) nu scriam aici pe forum ..si nu,nu sunt hotarat :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic

 

parerea mea personala: e un divais foarte ok care te scoate din cacao in anumite situatii, daca dispui de cascaval cumpara-ti, evenutal un sh ca sa vezi cum te impaci cu el si daca nu iti place il vinzi, ca se dau ca painea calda, eventual o sa pierzi vreo 50 de euro probabil. eu zic ca merita testul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca daca schimbi plasticele dupa fiecare tura merge mult mai bine motoreta. :unsure:

ca dovada: aia de la romaniacs urca pe peste tot si toti au motoare tipla, macar la plecare.

 

 

pai si care e problema daca am banii de stricat pe asa ceva? daca nu aveam banii ma apucam de ciclism nu de enduro,cum zicea si teo,trebuia sa incep pe un DR sau mai stiu eu ce cotet doar pentru ca asa au facut si altii?

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca daca schimbi plasticele dupa fiecare tura merge mult mai bine motoreta. :unsure:

ca dovada: aia de la romaniacs urca pe peste tot si toti au motoare tipla, macar la plecare.

 

 

 

 

 

si care parte din postu tau are legatura cu amortizoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai plasticele au legatura cu banii aia multi pe care ii ai tu de stricat...ca asa ziceai si la aia faceam referire in postul anterior.

 

pana la amortizor zici ca ai de toate? protectii radiator, handguarduri, manete care se dau peste cap, protectii discuri, protectii frane, scut motor...

mai sunt multe chestii care e bine ( chiar necesar ) sa le ai pe motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai plasticele au legatura cu banii aia multi pe care ii ai tu de stricat...ca asa ziceai si la aia faceam referire in postul anterior.

 

pana la amortizor zici ca ai de toate? protectii radiator, handguarduri, manete care se dau peste cap, protectii discuri, protectii frane, scut motor...

mai sunt multe chestii care e bine ( chiar necesar ) sa le ai pe motoreta.

 

Vezi ca o cam iei pe aratura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca v-ati bagat pixu si in discutia asta...plm n-aveti stare de cand a dat frigu? a ajuns ceva de genul asta discutia:

 

clientul: as dori o ciorba de vacuta, cu smantana si ardei, e proaspta?

ospatarul: da' nu mai bine va fac eu un platouas?!?

clientul: domle, eu vreau ciorba...

ospatarul: avem si sunculita afumata ;)

 

 

vin si eu cu o intrebare: cati dintre cei care au raspuns la acest subiect au testat/folosesc produsul?

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o intrebare: cati dintre cei care au raspuns la acest subiect au testat/folosesc produsul?

 

zic eu primul:

din moment ce merg pe motoreta exact ca pe schiuri ( balansez bazinul ca sa echilibrez si ma ajut muuult de ce imi transmite ghidonul) consider ca dispozitivul in cauza nu imi este de folos - dimpotriva. adevarul e ca nici nu merg tare, ajunge cat sunt de neindemanatec si nu cred ca trebe' sa- mi fortez norocul.

 

 

ps. am folosit dispozitivul pe sosea pe polizor la viteza mare si am inteles ca e pentru voblaj - o chestie nasoala cand cica vibreaza ghidonul si trebuie neaparat sa accelerezi cand se intampla, nicidecum sa franezi. in padure nu-mi dau seama cum s-ar putea intampla chestia in cauza.

 

 

pps. in tinerete am facut box deci...ma ajuta bratele, probabil sunt subiectiv.

:moto:

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Nu am experienta pe mobre de cross sau hardenduro.

Pe mobra mea a fost o imbunatatire substantiala. In special pe off. Pe drum nu am avut experiente ciudate in care sa ma fi ajutat cel putin nu inca ; insa pe off e genial. Trebuie sa mentionez ca fiind mic de inaltime si avand o mobra destul de mare e chiar dificil in multe situatii cand as cam vrea sa pun picioarele pe jos si nu ajung.

Exact cum spuneau si alti antevorbitori daca lovesti un obstacol destul de masiv nu iti mai smulge ghidonul din maini. Un caz particular mersul pe drumuri de munte cu bolovani de marimea unei portocale si mai mari nu mai sunt criminale pt muschi nu mai stau incordat nonstop sa nu-mi sara ghidonul din maini.

Alta situatie cand mi-a fost folositor a fost cand roata fata a intrat pe un sleau si cea spate pe altul. Anterior amortizorului asta se solda cu impreastiere pe jos si am remarcat de la prima iesire cu el ca am scapat de cateva ori din aceasta situatie.

 

Una peste alta eu vad situatia cam asa. Mobra e alcatuita din 2 parti unite intre ele la ghidon. Acest amortizor face cele 2 parti sa se comporte aproape ca si cum ar fi un intreg.

 

 

Dpdv constructiv amortizorul meu are unghiulriele de amortizare reglabil nu mai stiu intre ce valori .

De asemenea puterea de amortizare e de asemenea reglabila ...cat din soc sa preia. acest reglaj e in trepte si mai are un fel de robinet din care se intareste sau se inmoaie tot ansamblul.

Dupa ce l-am achizitionat am aflat ca varianta mea este una de drum ca sa zic asa si exista si una pt mx la care amortizorul opune rezistanta doar daca incerci sa-l misti dinspre centru catre cele 2 extreme dar pe revenire e liber ca sa poti redresa ultrausor.

 

Abia acum realizez ca nu am scris ce amortizor am . ASTA

 

Ca o concluzie din punctul meu de vedere merita toti banii.

 

 

As vrea sa adaug pt cei care povestesc de amortizoarele de vitezane ca: NU AU NICI O LEGATURA CU CEEA CE SE DISCUTA AICI.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca daca schimbi plasticele dupa fiecare tura merge mult mai bine motoreta. :unsure:

ca dovada: aia de la romaniacs urca pe peste tot si toti au motoare tipla, macar la plecare.

 

 

... Aia de la Romaniacs sint niste fitosi, care habar n-au si vor doar sa "dea bine la poza"... Sa-i vezi cind au doua amortizoare de-astea - al doilea ca back-up, sa preia vibratiile primului :)

Sau, poate, se dau, analizeaza si se dau din nou, mai bine? Si le poti cere sfaturi doar pe traseu, ca n-au timp de net.

 

 

Maestre Vargoneti, Luminatia Ta, sa scuzi un biet contravenient, care ti-a intoxicat falnicul topic. Eu spuneam ce am observat, in general, nu-ti faceam morala si nici nu am asa detenta sa sar pina in capul Domniei Voastre.

O mobra decenta inseamna exact asa cum am scris - "in care sa nu bagi bani macar doi ani", nu o cazatura. Tu ce ai inteles? Experienta inseamna exact asta, iar bunul simt inseamna exact bun simt.

 

Asa cum ti s-a spus, amortizaurul ala uneori te ajuta, alteori nu. Depinde ce faci si ce experienta ai. Experienta personala poate duce la concluzii foarte diferite de ale altora. Daca iti iei amortizor, pentru ca asa a zis unu' pe forum, iar tie nu-ti va place cum merge, ce faci - ii dai in cap aluia de pe forum? Pai ce, el e vinovat ca ai dat tu bani degeaba?

Chiar daca te-ai da cu motocicleta cuiva, care a pus amortizor de directie, cind iti vei pune pe a ta, nu o sa fie neaparat acelasi comportament - chiar pe acelasi model de mobra. Ghici de ce: poate n-ai acelasi ulei in telescoape, poate nu-i la fel de proaspat ca uleiul lui, poate n-ai aceeasi presiune in roti (sau mousse la fel de nou), poate arcurile nu-s la fel de groase, sau de obosite, poate testul il faci pe piatra, la cota 2000,iar mobra ta o folosesti la deal, pe pamint si iarba (motorul are alt zvic, deci da alte reactii), poate... poate... poate... Multe lucuri mici si aparent nesemnificative, cind se aduna, dau efecte diferite.

Ce a fost deplasat in ce scrisesem eu, Maestre?

 

Daca te inflamezi asa tare, imi pare rau ... Mai bine te racoresti si citesti cu atentie si relaxat. Sau mergi pe trasee - cica aia cei mai buni acolo sint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

la vitezane telescopul antivoblaj ii ajuta si pe cei care s-au urcat prima data pe mobra,in schimb la enduro un incepator nu va putea merge cu "amortizorul ghidon" fara sa-si rupa ceva

pe langa multimea de setari disponibile pe care trebuie sa le si intelegi(cam ca si la telescoape, de ce pui compresia si revenirea pe + sau- ) trebuie sa-l "butonezi" mai tot timpul in functie de teren

ajuta foarte mult pe parau cu bolovani si lemne cazute dar doar de la o anumita viteza ! daca mergi incet mai mult te incurca !

ar mai fi multe de povestit...

Eu personal cred ca este util doar de la un anumit nivel, adica ca sa poti sa-l folosesti in avantajul tau trebuie sa simti motocicleta si sa sti cum sa-i imbunatatesti performantele cu ajutorul acestui "amortizor"

Parerea mea !

Editat de CNC4YOU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...