Sari la conținut

Intrunirea de comuniste si atase 2012


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

O sa ajunga ca in Germania adunarile de clasice(si de MZ-uri la fel, mi s-a povestit de nemti), toata lumea participa cu BMW-ul(an fabricatie 2000) si le parcheaza inafara incintei, iar toate clasicele sunt duse pe platforma, polisate si neprafuite, date jos pentru poze, si pornite la relanti, cam ca in filmele de pe youtube de Harley-uri.

Dar si acolo exista intrunirile unde nu se uita ca motocicletele au fost facute sa fie calarite in orice conditii, si Elefantentreffen-ul pare o adunare destul de vestita.

Asa ca ambele tipuri de intalniri au farmecul si clientii lor, ciorovaiala pe topicul asta o sa dispara cand o sa existe si intalnirea de clasice care acum inca nu exista - mai la centru si confort, cu clasicele care vad exclusiv asfalt bun sau platforma. Acum toata lumea e pe un topic, nu poti sa-i impaci pe toti - domnilor e destul loc sub soare ca fiecare sa-si gaseasca un coltisor si sa se simta bine. Exista Intalnirea de Comuniste si Atase cu specificul ei, oamenii carora le place cum a fost o sa vina la asta, si cei carora nu le place cum a fost, sau nu le mai place, in loc sa incerce sa o schimbe, nu-i mai usor sa faca alta, cu alt specific? Oricum sunt pornite diferentiat - comuniste(semi-actuale, diforme si rapciugoase) - intrunire spartana si un pic anarhista la padure cu cort, fara public fara semnal, versus clasice(restaurate, vopsite, liniate, pre-WW2, post-WW2, germane, japoneze) - intrunire mai bine organizata, servicii si confort, expunere la public. Ne-am cam expus fiecare optiunile ne cam stim care in ce taba suntem, ne putem opri din scandal si intepaturi.

 

Ca sa ne respectam, punem intalnirile pe 2 date diferite, cine vrea sa poata mearga la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 586
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O sa ajunga ca in Germania adunarile de clasice(si de MZ-uri la fel, mi s-a povestit de nemti), toata lumea participa cu BMW-ul(an fabricatie 2000) si le parcheaza inafara incintei, iar toate clasicele sunt duse pe platforma, polisate si neprafuite, date jos pentru poze, si pornite la relanti, cam ca in filmele de pe youtube de Harley-uri.

Dar si acolo exista intrunirile unde nu se uita ca motocicletele au fost facute sa fie calarite in orice conditii, si Elefantentreffen-ul pare o adunare destul de vestita.

Asa ca ambele tipuri de intalniri au farmecul si clientii lor, ciorovaiala pe topicul asta o sa dispara cand o sa existe si intalnirea de clasice care acum inca nu exista - mai la centru si confort, cu clasicele care vad exclusiv asfalt bun sau platforma. Acum toata lumea e pe un topic, nu poti sa-i impaci pe toti - domnilor e destul loc sub soare ca fiecare sa-si gaseasca un coltisor si sa se simta bine. Exista Intalnirea de Comuniste si Atase cu specificul ei, oamenii carora le place cum a fost o sa vina la asta, si cei carora nu le place cum a fost, sau nu le mai place, in loc sa incerce sa o schimbe, nu-i mai usor sa faca alta, cu alt specific? Oricum sunt pornite diferentiat - comuniste(semi-actuale, diforme si rapciugoase) - intrunire spartana si un pic anarhista la padure cu cort, fara public fara semnal, versus clasice(restaurate, vopsite, liniate, pre-WW2, post-WW2, germane, japoneze) - intrunire mai bine organizata, servicii si confort, expunere la public. Ne-am cam expus fiecare optiunile ne cam stim care in ce taba suntem, ne putem opri din scandal si intepaturi.

 

Ca sa ne respectam, punem intalnirile pe 2 date diferite, cine vrea sa poata mearga la ambele.

 

 

Uite un OM care gandeste! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat am muncit si investit in "fiare" NU mai particip la intruniri pe coclauri NICIODATA !

Nici chiar cu M63 (dupa restaurare).

 

Mai bine va dezamagesc pe voi si particip la intruniri organizate corespunzator (ca cea din Germania de exemplu) unde acum l-am "tradat" pe dl Petcu.....si ce am facut :scratch:

 

P.S. Pusnicii sa studieze programul intalnirilor de enduro.

Pe mine orice piarta sarita ma costa! Si au sarit ceva pietre la Siriu :unsure: ...

 

Perfect de acord cu tine.De cate ori loveam gropi sau pietre si ma durea inima imi aduceam aminte de vorbele lui Mihai inainte sa plec la Turda.Mi-a zis asa ca nu merita sa-mi bat joc de ea.De DKW bineanteles.Trebuie lucrat pentru o locatie civilizata.Acces imediat de la un drum national,un oras mare prin preajma,etc.Se pare ca Dambu Morii intruneste aproape toate conditiile.Sa auzim mai multe pareri.Pentru cine nu stie Dambu Morii este localitatea unde au avut loc c intrunirile trecute.7 Scari este la o distanta cam de 8-10 km si nu este localitate ci un punct turistic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ajunga ca in Germania adunarile de clasice(si de MZ-uri la fel, mi s-a povestit de nemti), toata lumea participa cu BMW-ul(an fabricatie 2000) si le parcheaza inafara incintei, iar toate clasicele sunt duse pe platforma, polisate si neprafuite, date jos pentru poze, si pornite la relanti, cam ca in filmele de pe youtube de Harley-uri.

Dar si acolo exista intrunirile unde nu se uita ca motocicletele au fost facute sa fie calarite in orice conditii, si Elefantentreffen-ul pare o adunare destul de vestita.

Asa ca ambele tipuri de intalniri au farmecul si clientii lor, ciorovaiala pe topicul asta o sa dispara cand o sa existe si intalnirea de clasice care acum inca nu exista - mai la centru si confort, cu clasicele care vad exclusiv asfalt bun sau platforma. Acum toata lumea e pe un topic, nu poti sa-i impaci pe toti - domnilor e destul loc sub soare ca fiecare sa-si gaseasca un coltisor si sa se simta bine. Exista Intalnirea de Comuniste si Atase cu specificul ei, oamenii carora le place cum a fost o sa vina la asta, si cei carora nu le place cum a fost, sau nu le mai place, in loc sa incerce sa o schimbe, nu-i mai usor sa faca alta, cu alt specific? Oricum sunt pornite diferentiat - comuniste(semi-actuale, diforme si rapciugoase) - intrunire spartana si un pic anarhista la padure cu cort, fara public fara semnal, versus clasice(restaurate, vopsite, liniate, pre-WW2, post-WW2, germane, japoneze) - intrunire mai bine organizata, servicii si confort, expunere la public. Ne-am cam expus fiecare optiunile ne cam stim care in ce taba suntem, ne putem opri din scandal si intepaturi.

 

Ca sa ne respectam, punem intalnirile pe 2 date diferite, cine vrea sa poata mearga la ambele.

 

 

 

 

06.09.2012 in ,,LUMEA AUTOMOBILISMULUI,, a aparut un articol interesant

 

CLASIFICAREA DUPA VARSTA A VEHICULELOR ISTORICE CONFORM R.C.R.

 

ANTIC construit pana la 31.12.1905

VETERAN 01.01.1906-31.12.1918

VINTAGE 01.01.1919-31.12.1930

POST VINTAGE 01.01.1931-31.12.1945

CLASIC 01.01.1946-31.12.1960

POST CLASIC 01.01.1961-31.12.1970

MODERN 01.01.1971-31.12.1981

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca plecate din puÂşcă, pietricelele zburau de-a stânga Âşi de-a dreapta roții, în vreme ce macadamul se dădea înspăimântat din calea anvelopei coreene. Motocicleta mânca valea pe pâine, treapta a patra de viteză fiind la răstimpuri ținută-n frâu de câte-o frână aproape zadarnică. Ghidonul, de mult devenit inutil la corectarea trasei doi-timpistei ceheÂşti, îi servea pilotului mai mult ca agățătoare ca să nu decoleze (prea tare) de pe motocicletă în urma salturilor peste hopuri. Virajele se transformaseră într-o ruletă rusească morbidă, dirijată de făgaÂşele hurducăitoare ale drumului hârtopăit. Vălătuci de praf Âşi gâze iritate de gălăgie Âşi agitație rămâneau în urmă, într-o tulburare stârnită parcă de-un blindat rusesc în Âşarjă către liniile inamice. Portbagajele rezistau stoic sub apăsarea rucsacilor, iar pompa de umflat pneurile se străduia din răsputeri să se-arunce de pe motocicletă, doar-doar o scăpa de urgia demonică. Furca față lucra dumnezeieÂşte, iar zeloÂşenia cu care amortiza Âşocurile a provocat chiar ruperea unei bride de prindere a aripii față. Sub flip-up-ul alb Âşi plin de zgârieturi, doi ochi căscați larg completau - cu rânjetul de pe buze - chipul de om apucat care Âştie că nu mai are cine știe ce ulei în telescoape. Cu mâna înfășurată pe maneta de accelerație Âşi cu fumul albastru pufnit în urmă, motociclistul o mâna pe Zeta la vale, tot la vale, să-i prindă pe AlioÂşa Âşi pe-ai lui pasageri din urmă.

 

Am reuÂşit o frână straÂşnică (cât pe ce eÂşuată în Âşanț) în dreptul lui Lolo, care - urcând pe jos dinspre izvor - mai avea un pic Âşi mă dădea jos de pe motocicletă aflând că deja plecam de la Siriu. Salutându-ne de "la revedere", mi-am reluat goneta Âşi i-am reîntâlnit într-un târziu pe fruntaÂşi, care mă aÂşteptau exasperați în vale. Oblojiți de lăsarea serii, în formație de două Jawe de 250 cmc (o Zetă Âşi-o Ivankă) Âşi-un Ural mare Âşi negru ca proprietaru-său, ne-am lăsat purtați de drum mai departe, către Sita Buzăului, BraÂşov Âşi BucureÂşti.

 

Pietricele sărite în vopsea? O mie Âşi una! Ferească-m-ar cerurile să dețin vreodată o Jawă 500 OHC restaurată la perfecție, că aÂş merge zilnic cu ea în toate părțile Âşi-ar sări lacul imediat! Am să-l citez pe Ivan, care-a dat o tură cu Zeta acum vreo două luni Âşi a conchis în felul următor: "Bate din toate alea! Hi-hiii! Asta-i de-aia să faci kilometri cu ea! Jawa-i Jawa!"

 

:P

 

Notă de subsol: aceasta nu este o recenzie completă a întâlnirii de la Siriu. Va urma, sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca plecate din puÂşcă, pietricelele zburau de-a stânga Âşi de-a dreapta roții, în vreme ce macadamul se dădea înspăimântat din calea anvelopei coreene. Motocicleta mânca valea pe pâine, treapta a patra de viteză fiind la răstimpuri ținută-n frâu de câte-o frână aproape zadarnică. Ghidonul, de mult devenit inutil la corectarea trasei doi-timpistei ceheÂşti, îi servea pilotului mai mult ca agățătoare ca să nu decoleze (prea tare) de pe motocicletă în urma salturilor peste hopuri. Virajele se transformaseră într-o ruletă rusească morbidă, dirijată de făgaÂşele hurducăitoare ale drumului hârtopăit. Vălătuci de praf Âşi gâze iritate de gălăgie Âşi agitație rămâneau în urmă, într-o tulburare stârnită parcă de-un blindat rusesc în Âşarjă către liniile inamice. Portbagajele rezistau stoic sub apăsarea rucsacilor, iar pompa de umflat pneurile se străduia din răsputeri să se-arunce de pe motocicletă, doar-doar o scăpa de urgia demonică. Furca față lucra dumnezeieÂşte, iar zeloÂşenia cu care amortiza Âşocurile a provocat chiar ruperea unei bride de prindere a aripii față. Sub flip-up-ul alb Âşi plin de zgârieturi, doi ochi căscați larg completau - cu rânjetul de pe buze - chipul de om apucat care Âştie că nu mai are cine știe ce ulei în telescoape. Cu mâna înfășurată pe maneta de accelerație Âşi cu fumul albastru pufnit în urmă, motociclistul o mâna pe Zeta la vale, tot la vale, să-i prindă pe AlioÂşa Âşi pe-ai lui pasageri din urmă.

 

Am reuÂşit o frână straÂşnică (cât pe ce eÂşuată în Âşanț) în dreptul lui Lolo, care - urcând pe jos dinspre izvor - mai avea un pic Âşi mă dădea jos de pe motocicletă aflând că deja plecam de la Siriu. Salutându-ne de "la revedere", mi-am reluat goneta Âşi i-am reîntâlnit într-un târziu pe fruntaÂşi, care mă aÂşteptau exasperați în vale. Oblojiți de lăsarea serii, în formație de două Jawe de 250 cmc (o Zetă Âşi-o Ivankă) Âşi-un Ural mare Âşi negru ca proprietaru-său, ne-am lăsat purtați de drum mai departe, către Sita Buzăului, BraÂşov Âşi BucureÂşti.

 

Pietricele sărite în vopsea? O mie Âşi una! Ferească-m-ar cerurile să dețin vreodată o Jawă 500 OHC restaurată la perfecție, că aÂş merge zilnic cu ea în toate părțile Âşi-ar sări lacul imediat! Am să-l citez pe Ivan, care-a dat o tură cu Zeta acum vreo două luni Âşi a conchis în felul următor: "Bate din toate alea! Hi-hiii! Asta-i de-aia să faci kilometri cu ea! Jawa-i Jawa!"

 

:P

 

Notă de subsol: aceasta nu este o recenzie completă a întâlnirii de la Siriu. Va urma, sper.

Vai tu, mie mi-a fugit si firul de la ciorap!De aia nu ma mai duc niciodata cu mocilceta prospat polishata si ciorapi noi , pe coclauri...

Cine are motor de mangaiat , sa stea acasa si sa-l mangaie!

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are motor de mangaiat , sa stea acasa si sa-l mangaie!

:peace: ... cea mai pertinenta opinie de pana acum care spune multe .

Nicidata nu se va tine o intalnire care sa multumeasca pe toata lumea , intotdeauna vor exista multumiti si nemultumiti , satisfacuti si nesatisfacuti , etc ...... rezolvarea este simpla si este expusa mai sus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...treapta a patra de viteză fiind la răstimpuri ținută-n frâu de câte-o frână aproape zadarnică...

Nu-mi vine sa cred!! .."treapta a patra" cu jawa!! :what: ...pe un astfel de drum?! .."câte-o frână aproape zadarnică"..??? ..poate n-am inteles eu bine!

Daca nu te-as fi vazut acolo cu cu ochii mei... in fine, se pare ca ai avut mare noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum ii spune la stilul asta literar(satira?!? parodie???) dar seamana cu "pietonii, speriati de pedalatul navalnic al biciclistilor, s-au refugiat intre rotile protectoare ale tramvaiului " :cheers: Il recunosc pe Adrian in scriere, Zeta saraca daca prinde aripi poate. Dar sunt aripile scriitorului asa ca in scris se poate

 

Ma bucur ca suntem veseli :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Ce copchii nebătuți!

 

Zice: "după atîta muncă să-ți bagi p%*a-n ea..." Âşi nu ai putea spune că nu are dreptate!

 

Zice: "e motocicletă trebuie să intre pe oriunde" Âşi nu ai putea spune că nu are dreptate.

 

Cum doaga lu' moÂş crăciun să-i împaci pe amîndoi?

 

Ăsta exercițiu spiritual!

 

 

 

AÂşa e. Îmi dau seama ce înseamnă să iei hierul, să-i tai rugina, să-l lipeÂşti, să-l chituieÂşti, să-l freci, să-l ÂşprițuieÂşti, să-l vopseÂşti, să-l lăcuieÂşti...

Sau aceiaÂşi operațiune la cromat.

ÂŞi după aia să o nenoroceÂşti pe drumuri de munte, ca să participi la întîlniri anuale, ....sub musteața ursului.

Păi nu înseamnă bătaie de joc !?!

...nu.

O motocicletă este un lucru care trebuie să meargă. Face parte din categoria mijloacelor de transport. Cu atît mai mult, una din categoria vechiturilor, aduce mai mult ulei la inimă cănd merge în toate mințile ei.

ÂŞi atunci, ce fac, mă duc la întîlniri anuale, ... la musteața ursului.

 

Sau nu. Am muncit atît, o ciobesc printre stînci? Ce,-s nebun ?!?!? nu vezi ce bibelou e? Dar totuÂşi, sunt motociclist... am muncit atît cu ea, nu trebuie să-i fac epilogul plimbînd-o pînă acolo, culegînd laurii izbînzii?

O sui pe platformă? Atunci sunt un conservar cărător de fier-vechi. (se exceptează situația actelor cu probleme)

 

Cînd vrei să împaci Âşi capra Âşi varza... le scoți la băut Âşi apoi faci capră cu varză. Dac eÂşti băiat deÂştept.

 

AÂşa că soluția este una simplă:

Dacă n-ai avea nimic de făcut, ce farmec ar mai avea motociclismul clasic/socialist/ataÂşist/etc ? Dacă nu eÂşti murdar pe blugi, nu eÂşti motociclist! AÂşa că scoți obiectul restaurat la plimbare odată pe an, apoi te întorci Âşi o iei de la capăt pentru la anul!

ÂŞi asta, te menține în viață.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit cu Uralul M61 cu tobe noi - cromate - sa nu le zgarii pe drumul cel greu. Nu mi-a cloncanit nicio piatra. Bine-nteles ca am avut grija. Daca nu erau tobele noi cromate M61-unul se preta foarte bine la actiuni ca in poza de mai jos, post-4291-0-82980000-1347488942_thumb.jpgpentru asa ceva a fost proiectat.

Si ziceti ca sa incercam iar sa vedem care mai e treaba la Dambul Morii.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, asa este

 

Oarecum de suparare ca nu pot fi in 2 locuri, si decizia fiind luata, am zis ca o sa "particip" si eu cumva, chiar daca indirect. Asa ca am venit cu o idee, Aleko si Charlie au rezonat, si astfel a fost dus proiectul la capat, Charlie cu grafica - ce ati vazut e versiunea 2, versiunea 1 nu iesea nicicum pe aparat. Eu cu ideea, alergatul, vazutul(+am mai colaborat cu omul, stiam ca lucreaza bine) plus sponsorizare o parte, Aleko cu impartitul la voi si cu o parte sponsorizare. Charlie a sponsorizat cu design-ul, ganditi-va cat ar fi costat daca trebuia platita si munca asta, desen vectorial etc, poate voi va pricepeti dar eu nu.

 

@Vulpoiu - inteleg ca ai primit si tu si toti care au fost - Aleko a desemnat politica de cine primeste(mi-a dat voie si mie, cu 3 participari pana acum :rolleyes:) , a fost emisiune unica, asa ca la monede asa ca dinasta nu se mai face decat cu ordinul organizatorului(Aleko) poate la anul, fiind emblema intalnirii. Nu e OK sa-si faca fiecare copii, asa cum nu e ok ca oricine sa-si faca patch de club din care nu face parte ca se lasa cu chestii urate in general. Fisierul vectorial e la mine, Aleko si Charlie asa ca... Oricum nu e fezabil de facut 1 bucata, iese enorm de scump, noi am facut 50 de bucati ca sa discutam pretul.

 

 

Altfel, ele se numesc "embleme", noi le numim "patch-uri".

Le-am facut la http://www.broderie-brasov.ro/oferta.html pretul de productie a fost pe la 5 lei fara socoata de benzina, ca de fapt firma e in Sanpetru nu in Brasov.

Daca aveti treaba de comandat si brodat pentru alte proiecte, cluburi, firme, ocazii... aveti acolo contact, discutati, omul isi citeste e-mailul si daca aveti nevoie de mine sa va ajut, ma contactati. Omul este serios si pana acum nu am fost dezamagit la pret sau la calitate.

 

--owene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
@Vulpoiu - inteleg ca ai primit si tu si toti care au fost - Aleko a desemnat politica de cine primeste(mi-a dat voie si mie, cu 3 participari pana acum ) , a fost emisiune unica,....

asa cum nu e ok ca oricine sa-si faca patch de club din care nu face parte

 

Da nenea, am primit, Âşi mulțumesc foarte frumos tuturor celor implicați. Frumoasă surpriză a fost!

 

ÂŞi fiindcă eu locuiesc la sat, am solicitat ceva informații Âşi ajutor la domniile lor cei boieri care locuiesc la tîrg... pentru a face Âşi pentru noi aici la HuzÂşangeles, alde... Clubul Vulpilor Bătrîne de Prut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator VULPOIU

....ca să belască ochii tot românetele, ca să bage la cap dacă are unde, ca să să vadă că-s toate aliniate parcă la sfoară, bufetul e excepţional (dacă aş mînca aşa ceva dimineaţa aş da şi 50 de lei taxă de intrare!), ordinea, poponeataăţenia, disciplina şi toate alea-s puţin spus exemplare!

...d-aia au alţii ţara pe care o au....

Mă mut în Estonia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...