Jump to content
Sign in to follow this  
just_skyzzo

Suzuki GSX-R 750 An Fabricatie 2004

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Recent am achzitionat o motocicleta marca suzuki GSX-R 750cmc , an fabricatie 2004 K4 (modelul din poze , este identica) si nu ii dau de cap cu pornirea.Vechiul proprietar a pierdut cheia originala a motocicletei (am inteles ca sunt cu cip) , a inlocuit ulterior contactul original cu un alt contact+cheie (modelul simplu fara cip) si de aici incepe distractia.Se aprinde totul ,functioneaza toate comenzile incepand de la lumini , avarii , buton pornire , electromotorul primeste curent , da la automat dar din pacate motocicleta nu porneste, bujiile nu primesc curent.Am inteles ca este posibil ca , calculatorul sa nu trimita curent catre bujii deoarece nu recunoaste cheia, probabil acelasi sistem ca si la masini.

Ce este de facut in conditiile in care contactul original nu il mai am (exista posibilitatea ca dupa seria moto,sa comand cheia originala de la o reprezentanta suzuki dar cum contactul nu il am, pica varianta asta).

Am mai auzit o varianta , sa resoftez calculatorul sa functioneze apoi cu acest contact

Alta varianta , cumpararea unui calculator racing(nu stiu exact despre ce este vorba , banuiesc ca ceva ciptuning care nu este limitat sau ceva de genul)

Ce imi recomandati sa fac in situatia de fata , fara mari cheltuieli , nu tin neaparat sa am cheie cu cip , caut o varianta rezonabila si nu as prea vrea sa fac multe modificari prin instalatie.In mare parte cred ca ati inteles problema , astept pareri si idei :)

Multumesc

post-58132-0-29991100-1327959942_thumb.jpg

post-58132-0-82272800-1327960049_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-ai cumparat cumva din arad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o stii el ce spune daca te-a nimerit din prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati bani ai dat pe ea(sincer)?beer.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as fi luat motocicleta aia decat daca stiam ca pot sa o fac sa mearga sigur.Te-ai bagat prin electronica si nu cred ca o sa te coste putin.Bafta. :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati bani ai dat pe ea(sincer)?beer.gif

Drace , ce importanta are asta :)) am ajuns inaintea ta, sau ? Am platit un pret ok pentru halul in care este, ii de munca la motoreta , dar in final daca nu ii dau de cap o duc la suzuki.Astept in continuare pareri si idei!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drace , ce importanta are asta :)) am ajuns inaintea ta, sau ? Am platit un pret ok pentru halul in care este, ii de munca la motoreta , dar in final daca nu ii dau de cap o duc la suzuki.Astept in continuare pareri si idei!!!!!

 

mda...ai ajuns inainte,trimite-mi mesaj pe privat si zimi te rog cat ai dat!bafta :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, dak nu ai cheia originala cu cip nu va porni motorul, si aici ai 2 variante, prima ar fi sa comanzi tot tacamul electric (cdi, contact,etc )care te va costa cel putin 300 de euroi, si a 2 varianta ar fi sa mergi cu mobra la o reprezentanta si iti vor face ei cheie dupa cdi, varianta asta te costa pana intr-o 150 euro maxim , 2 chei ,succes in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, dak nu ai cheia originala cu cip nu va porni motorul, si aici ai 2 variante, prima ar fi sa comanzi tot tacamul electric (cdi, contact,etc )care te va costa cel putin 300 de euroi, si a 2 varianta ar fi sa mergi cu mobra la o reprezentanta si iti vor face ei cheie dupa cdi, varianta asta te costa pana intr-o 150 euro maxim , 2 chei ,succes in continuare

am precizat mai sus ca nu are contactul original pe ea ,sau nu are importanta?se poate comanda o cheie cu cip care sa corespunda cu cdi-ul motoretei si sa pastrez acest contact care este montat deja? daca contactul este schimbat , cititorul care recunoaste cheia este inca pe motoreta sau era montat pe contactul original?

 

Eu nu as fi luat motocicleta aia decat daca stiam ca pot sa o fac sa mearga sigur.Te-ai bagat prin electronica si nu cred ca o sa te coste putin.Bafta. :scratch:

cu siguranta nu este o problema atat de grava pe cat pare ,se merita efortul

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare am... ai apasat ambreajul cand ai dat la automat??..... spun din propria experienta ca am cumparat si eu un suzuki 1000 k8 si cand am ajuns acasa nu mai pornea, fiind obisnuit ca la Yamaha sa nu apas ambreajul cand dau la automat.

 

***daca nu....iti mai ramane o optiune sa faci o cheie dupa CDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, poate nu am fost destul de explicit la inceputul topicului , repet

Functioneaza tot , kilometraj , lumini , avarii , inclusiv electromotorul primeste curent , este adevarat , pentru a da la automat trebuie apasat ambreajul... functioneaza , invarte decat ca nu porneste. Am scos o fisa afara cu bujie cu tot , si nu da scanteie cand dau la automat.De aici au tras concluzie meseriasii de au incercat sa descoase problema , ca ar fi din cauza cipului.Faza este ca cel mai apropiat service suzuki de unde locuiesc eu este la 200km , si bat drumul pana acolo doar in conditiile in care nu am de ales , pana atunci , ma bazez pe voi...

 

Deci , un verdict .... este din cip sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana si la un matiz, care are cheie cu cip, modulul care iti citeste cipul, e conectat la ECM. Deci este posibil sa fie la fel.

Edited by banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Recent am achzitionat o motocicleta marca suzuki GSX-R 750cmc , an fabricatie 2004 K4 (modelul din poze , este identica) si nu ii dau de cap cu pornirea.Vechiul proprietar a pierdut cheia originala a motocicletei (am inteles ca sunt cu cip) , a inlocuit ulterior contactul original cu un alt contact+cheie (modelul simplu fara cip) si de aici incepe distractia.Se aprinde totul ,functioneaza toate comenzile incepand de la lumini , avarii , buton pornire , electromotorul primeste curent , da la automat dar din pacate motocicleta nu porneste, bujiile nu primesc curent.Am inteles ca este posibil ca , calculatorul sa nu trimita curent catre bujii deoarece nu recunoaste cheia, probabil acelasi sistem ca si la masini.

Ce este de facut in conditiile in care contactul original nu il mai am (exista posibilitatea ca dupa seria moto,sa comand cheia originala de la o reprezentanta suzuki dar cum contactul nu il am, pica varianta asta).

Am mai auzit o varianta , sa resoftez calculatorul sa functioneze apoi cu acest contact

Alta varianta , cumpararea unui calculator racing(nu stiu exact despre ce este vorba , banuiesc ca ceva ciptuning care nu este limitat sau ceva de genul)

Ce imi recomandati sa fac in situatia de fata , fara mari cheltuieli , nu tin neaparat sa am cheie cu cip , caut o varianta rezonabila si nu as prea vrea sa fac multe modificari prin instalatie.In mare parte cred ca ati inteles problema , astept pareri si idei :)

Multumesc

modelul acesta nu are cip ,daca poti face rost de contactul vechi chiar daca e spart (interseaza doar partea de jos de plastic cu firele)iti spun eu cum sa rezolvi problema.

daca nu il mai ai trebuie sa cumperi un contact pt exact acest model , probabil a pus un contact tot de gsxr dar de modelul anterior care se potriveste si la prinderi si la mufa dar nu va merge cu el.

 

daca nu gasesti contactul vechi pot sa iti aduc setul din imagine ,ai pm

post-53013-0-67211400-1327992674_thumb.jpg

Edited by hannspree

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pui contactul becul cu cheie se aprinde in secvente rapide?

O diagnoza ai incercat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pui contactul becul cu cheie se aprinde in secvente rapide?

O diagnoza ai incercat?

modelul 750 k4 k5 nu este cu cip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK! M-am grabit si am inteles 1000.. deci diagnoza si verificat senzor vibroken,ax cu came ,si senzorul de cazatura.

Am spus asa sa inteleaga lumea mai repede..

CKP.CMP SI TOS

Edited by tng

Share this post


Link to post
Share on other sites

modelul 750 k4 k5 nu este cu cip.

esti sigur de treaba asta?

 

OK! M-am grabit si am inteles 1000.. deci diagnoza si verificat senzor vibroken,ax cu came ,si senzorul de cazatura.

Am spus asa sa inteleaga lumea mai repede..

CKP.CMP SI TOS

nu am facut diagnoza inca, nu stiu pe nimeni in zona care sa faca acest lucru.Drobeta Turnu severin mai exact.

 

Cand pui contactul becul cu cheie se aprinde in secvente rapide?

O diagnoza ai incercat?

sincer nu am vazut nici o cheie in bord cand pun contactul, posibil sa fii fost eu informat gresit si acest sa nu fie cu cip , cei care au suzuki gsxr - 750 2004 ne pot informa mai bine privind acest aspect.nu stiu unde pot cauta acest lucru...

 

modelul acesta nu are cip ,daca poti face rost de contactul vechi chiar daca e spart (interseaza doar partea de jos de plastic cu firele)iti spun eu cum sa rezolvi problema.

daca nu il mai ai trebuie sa cumperi un contact pt exact acest model , probabil a pus un contact tot de gsxr dar de modelul anterior care se potriveste si la prinderi si la mufa dar nu va merge cu el.

 

daca nu gasesti contactul vechi pot sa iti aduc setul din imagine ,ai pm

contactul vechi este la gunoi de mult , nu mai intra in discutie.Nu stiu de pe ce model este dat jos acest contact.Fostul proprietar spune ca este dat jos tot de pe un k4.Crezi ca motivul pentru care nu primesc curent in bujii sa fie din contact? Am pus ceva poze cu contactul si cheia , poate recunosti cheia....poate ii contact de k4 si nu o fii asta problema.Am si o poza cu bordul , intreba cineva mai devreme daca se aprinde o cheie in bord ... asta ii tot ce imi arata bordul

post-58132-0-84108300-1328014022_thumb.jpg

post-58132-0-17093700-1328014090_thumb.jpg

post-58132-0-17764900-1328014102_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

citeste in manual cum sa faci diagnoza iti trebuie doar un fir..intr-o mufa alba de sub sa ciesti pe bord codul.. scuze sa sunt sarac la expl dar sunt pe mobil..

 

citeste in manual cum sa faci diagnoza iti trebuie doar un fir..intr-o mufa alba de sub sa ciesti pe bord codul.. scuze sa sunt sarac la expl dar sunt pe mobil..

Share this post


Link to post
Share on other sites

citeste in manual cum sa faci diagnoza iti trebuie doar un fir..intr-o mufa alba de sub sa ciesti pe bord codul.. scuze sa sunt sarac la expl dar sunt pe mobil..

 

citeste in manual cum sa faci diagnoza iti trebuie doar un fir..intr-o mufa alba de sub sa ciesti pe bord codul.. scuze sa sunt sarac la expl dar sunt pe mobil..

:) nu am prea inteles ,astept niste explicatii mai in detaliu in privinta asta , apreciez efortul ... multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) nu am prea inteles ,astept niste explicatii mai in detaliu in privinta asta , apreciez efortul ... multumesc

Ai p.m.

Succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai lipit pe jug un sticker cu Datatool....astia fac imobilizatoare care iti opresc curentul spre bujii, contact si pompa de benzina.

Ai asa ceva montat pe moto ?

post-5717-0-32474300-1328025315_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai lipit pe jug un sticker cu Datatool....astia fac imobilizatoare care iti opresc curentul spre bujii, contact si pompa de benzina.

Ai asa ceva montat pe moto ?

MErci pentru sfat, o sa verific in cel mai scurt timp daca am ceva de genul montat pe motoreta , si daca este am depistat problema.

In conditiile in care este montat acest sistem , ce pot face sa il anulez?

 

nu am descoperit nimic asemanator cu ce este in poza referitor la imobilizatoarele Datatool ,am decarenat complet motoreta si nu am gasit nimic.

 

Ai p.m.

Succes! ;)

Merci pentru ajutor , am consultat putin manualul si cred ca am descoperit ceva.

De pe bord nu imi dispare eroarea chec.Am citit si nu am inteles prea bine ce trebuie facut.

Din nou ajutor !!!

post-58132-0-99870800-1328038027_thumb.jpg

post-58132-0-40723000-1328038011_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti dispare ca nu iti vede cheia, ce e asa de greu ma gagautza, ti-a zis clar fostul proprietar ce i-a facut, e clar ca problema e cheia si raspunsul/rezolvarea problemei asteia nu ai sa o gasesti pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...