MOTTOBYKER Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Sal la toata lumea tot eu va plictisesc cu intrebarile mele:D Despre Vmax 1200cc stie cineva cum pot sa ii ridic puterea cineva mi-a spus odata despre obturaea unor jiglere de la carburator??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu prea inteleg intrebarea, cum adica sa ii ridici puterea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Sal la toata lumea tot eu va plictisesc cu intrebarile mele:D Despre Vmax 1200cc stie cineva cum pot sa ii ridic puterea cineva mi-a spus odata despre obturaea unor jiglere de la carburator??? Pai poti sa incepi cu inceputul: evacuare+filtru sport+dyno jet la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Eu zic ca ai avea destula putere la un Vmax...dar, deh ,fiecare cu goanga lui!Scria cineva pe aci ce ai putea face dar sa bagi bani in ceva care are si asa destul cuplu din fabrica...hmmmm,vinde o si ia ti o vitezana miar si atunci poti alerga si cu peste 300 la ora,daca ai unde ...la noi in tara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Au fost produse multe versiuni gatuite, in special pentru piata franceza. Cati cai are a ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Pai poti sa incepi cu inceputul: evacuare+filtru sport+dyno jet la carburatoare. deacord cu tn...sau incearca sa bagi cate 50g de zahar in rezervor inainte sa iesi cu ea Editat Februarie 2, 2012 de giucu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Eu zic ca ai avea destula putere la un Vmax...dar, deh ,fiecare cu goanga lui!Scria cineva pe aci ce ai putea face dar sa bagi bani in ceva care are si asa destul cuplu din fabrica...hmmmm,vinde o si ia ti o vitezana miar si atunci poti alerga si cu peste 300 la ora,daca ai unde ...la noi in tara! Sal am si una din aia care zici tu vitezana dar daca citesti pe ici pe colo comportamentul la Vmax este aproare ca al GSXr 1000 un pic mai jos iar cuplu are destul chiar mai mult decat vitezana , deacord cu tn...sau incearca sa bagi cate 50g de zahar in rezervor inainte sa iesi cu ea Am inceput sa bag bere si vad ca da randament ......poti incerca sa vezi deacord cu tn...sau incearca sa bagi cate 50g de zahar in rezervor inainte sa iesi cu ea Am inceput sa bag bere si vad ca da randament ......poti incerca sa vezi Nu prea inteleg intrebarea, cum adica sa ii ridici puterea? Adica de la 110 cP se ridica undeva la 138-140 daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Cati cai are a ta ? 6 cai frumosi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 ce an e mobra? pana in 96 parca aveau 140-145cp standard, daca ai doar 100 e varianta frantuzeasca. NU conteaza anul, conteaza piata pentru care a fost produsa. Cea mai mare piata pentru care s-a produs varianta de 98 de cai este... Japonia! Daca nu este V-Boost model, adica cel de 140 de cai, poti sa incerci sa te joci cu jiglere, filtre si alte prostii, dar fara prea mult efect. Chiar si varianta de 98 de cai ar face sa asude la popou 95% din racerii de pe forumul asta. Nu pentru ca are cai multi, ci pentru ca se manevreaza prost, raportat la standardele actuale. In special modelele pre '94. Deci ai castiga mai mult daca i-ai imbunatati handlingul, decat sa-i sufli in jiglere. Da-ne te rog mai multe detalii, eventual pune si o poza-doua. Eu sunt un fan al modelului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 3, 2012 Autor Share Postat Februarie 3, 2012 NU conteaza anul, conteaza piata pentru care a fost produsa. Cea mai mare piata pentru care s-a produs varianta de 98 de cai este... Japonia! Daca nu este V-Boost model, adica cel de 140 de cai, poti sa incerci sa te joci cu jiglere, filtre si alte prostii, dar fara prea mult efect. Chiar si varianta de 98 de cai ar face sa asude la popou 95% din racerii de pe forumul asta. Nu pentru ca are cai multi, ci pentru ca se manevreaza prost, raportat la standardele actuale. In special modelele pre '94. Deci ai castiga mai mult daca i-ai imbunatati handlingul, decat sa-i sufli in jiglere. Da-ne te rog mai multe detalii, eventual pune si o poza-doua. Eu sunt un fan al modelului este printre ultimele modele este sfarsit 2001 si cred ca are 107 Cp daca nu ma insel ce an e mobra? pana in 96 parca aveau 140-145cp standard, daca ai doar 100 e varianta frantuzeasca. 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Pentru 20 de cai in plus sa-i scurtezi viata motorului,sau sa risti sa-l strici definitiv eu zic ca nu se merita.Adica,ce ti-e 100 de cai,ce ti-e 120?Si mobra mea are 100 de cai si ii consider mai mult decat suficienti pentru absolut orice vreau sa fac PE STRADA.Daca m-as da pe circuit alta ar fi povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Pentru 20 de cai in plus sa-i scurtezi viata motorului,sau sa risti sa-l strici definitiv eu zic ca nu se merita.Adica,ce ti-e 100 de cai,ce ti-e 120?Si mobra mea are 100 de cai si ii consider mai mult decat suficienti pentru absolut orice vreau sa fac PE STRADA.Daca m-as da pe circuit alta ar fi povestea. Bine zis!Daca nu faci cresterea puterii intr un service autorizat cu meseriasi care se pricep eu zic sa o lasi moale...o faza genul o patit un prieten dar la conserva...m a auzit pe mine ca am pus 30 de cai la masina dar la reprezentanta cu soft original alea ,alea si s o dus si el la unul din ziar care spunea ca poate ridica puterea ca are ce i trebe si o dat peste cap tot softul si injectia masinii...asa ca nu stiu ce sa zic... Editat Februarie 3, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 ce ar putea sa aiba ingustat? unele jigloare si/sau galeria de admisie ... sau e ceva la aprindere http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_v-max_1200_2001.php 102 cp zic astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 3, 2012 Autor Share Postat Februarie 3, 2012 Cred ca aveti dreptate sa o las asa cum au facut-o astia dar eu am cunoscut pe cineva aici care avea acelasi motor cu puterea ridicata si era diferenta foarte mare Si daca motorul s-ar duce mai repede nu are rost sa ma mai complic sa o ridic o las asa Si care ar putea sa fie problema ei daca in momentul cand este calda si este lasata la relanti nu are turatia constanta tinde sa se opreasca si iar isi revine iar ciclul se repeta Bujii schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Cred ca aveti dreptate sa o las asa cum au facut-o astia dar eu am cunoscut pe cineva aici care avea acelasi motor cu puterea ridicata si era diferenta foarte mare Si daca motorul s-ar duce mai repede nu are rost sa ma mai complic sa o ridic o las asa Si care ar putea sa fie problema ei daca in momentul cand este calda si este lasata la relanti nu are turatia constanta tinde sa se opreasca si iar isi revine iar ciclul se repeta Bujii schimbate Ceva pe la carburatoare (desincronizare)? Zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 4, 2012 Autor Share Postat Februarie 4, 2012 Ceva pe la carburatoare (desincronizare)? Zic! Si cam cum ar trebui sa sincronizez treaba asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 mergi la unu care are scule profesionale, nu tiganii de unica folosinta de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 4, 2012 Autor Share Postat Februarie 4, 2012 mergi la unu care are scule profesionale, nu tiganii de unica folosinta de la louis Nu sunt in romaia deci nu o pot face singur? As incerca sa curat toate carburatoare nu au fost curatate niciodata si nu a mai mers proprietarul de vreo 2 ani cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Nu sunt in romaia deci nu o pot face singur? As incerca sa curat toate carburatoare nu au fost curatate niciodata si nu a mai mers proprietarul de vreo 2 ani cu ea Exista pe la noi o chestie care se numeste decarburol parca (in belgia nu stiu cum ii zice ). Cu asta cureti carburatoarele. Dupa ce le-ai curatat, trebuie sa le sincronizezi. Vezi ca la categoria service, exista un topic sticky numai despre un dispozitiv de sincronizat carburatoare si metoda de lucru. Poti sa il cumperi sau poti sa ti-l faci (dispozitivul) In principiu nu este fisiune nucleara, dar tre sa citesti cu atentie si trebuie sa ai un pic de inclinatie minitehnicus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2012 Admin Share Postat Februarie 4, 2012 Tu nu stii nimic legat de tehnica in general si de mobra ta in special, la ce intrebari pui sigur confunzi capul inbus cu Capul Verde! Nu te supara, du-te la un mecanic moto, nu te costa o avere sa sincronizezi carburile, legenda aia de mobra merita asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 5, 2012 Autor Share Postat Februarie 5, 2012 Tu nu stii nimic legat de tehnica in general si de mobra ta in special, la ce intrebari pui sigur confunzi capul inbus cu Capul Verde! Nu te supara, du-te la un mecanic moto, nu te costa o avere sa sincronizezi carburile, legenda aia de mobra merita asa ceva Domne iuv merci pentru sfat esti un dulce sau cel mai dulce cum vrei sa o iei...... Nu toti s-au nascut ca tine experti in motoare sau de parca nu toti au invatat incercand sa faca sau stricand si reparand dupa ,,Motociclistule care esti....." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Domne iuv merci pentru sfat esti un dulce sau cel mai dulce cum vrei sa o iei...... Nu toti s-au nascut ca tine experti in motoare sau de parca nu toti au invatat incercand sa faca sau stricand si reparand dupa ,,Motociclistule care esti....." Nu e cazul sa fii acru, omul ti-a zis sa nu te bagi tu pentru ca este evident ca nu te pricepi. Daca vrei sa te dai cu mobra, du-o la un service sa ti-o puna la punct si ai scapat de griji. Daca vrei sa inveti mecanica, poti sa incepi cu ceva mai simplu decat un V4. Cati dintre cei care zic aici "desfa carburatoarele, curata-le si sincronizeaza-le" au facut asta la un V-max? Mecanica nu se invata pe forum. Legat de putere, nu e nimic "gatuit" acolo. Modelul cu V-Boost de 140 de cai are o "inginerie" care permite fiecarui cilindru sa se alimenteze din toate cele patru carburatoare, dupa 6500 rpm. De acolo puterea. Adica daca nu e V-Boost model, las-o asa ca n-ai ce-i face. Sfatul meu e sa o duci la un service, si sa te bucuri apoi de motorul asta superb. Si baga-ne vreo doua poze in freza, sa ne clatim si noi ochii! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2012 Admin Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Domne iuv merci pentru sfat esti un dulce sau cel mai dulce cum vrei sa o iei...... Nu toti s-au nascut ca tine experti in motoare sau de parca nu toti au invatat incercand sa faca sau stricand si reparand dupa ,,Motociclistule care esti....." Ma asteptam la replica asta, tipica.. Nu sunt expert in motoare, lucrez singur la a mea cit ma pricep, unde nu ma pricep las pe altii.. In orice caz, invat de la cine am ocazia si nu ma supar cind mi se spune sa stau deoparte ca-i complicat, asta-i diferenta intre noi .. In cazul tau, faptul ca ai doua maini stangi este un impediment clar care nu te lasa sa faci mai mult decit sa-ti speli singur mobra . Nu fii suparat si ia-o usurel, in ordinea spalat ca la carte, schimbat placute de frana si mai tarziu altele mai complicate! Citeste ce a spus colegul Zappy mai sus! Succes si drumuri faine Editat Februarie 5, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Misto ochelari,is buni cand te uiti la documentare despre Soare (cat sa te mai abtii dom'le?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTTOBYKER Postat Februarie 5, 2012 Autor Share Postat Februarie 5, 2012 Nu e cazul sa fii acru, omul ti-a zis sa nu te bagi tu pentru ca este evident ca nu te pricepi. Daca vrei sa te dai cu mobra, du-o la un service sa ti-o puna la punct si ai scapat de griji. Daca vrei sa inveti mecanica, poti sa incepi cu ceva mai simplu decat un V4. Cati dintre cei care zic aici "desfa carburatoarele, curata-le si sincronizeaza-le" au facut asta la un V-max? Mecanica nu se invata pe forum. Legat de putere, nu e nimic "gatuit" acolo. Modelul cu V-Boost de 140 de cai are o "inginerie" care permite fiecarui cilindru sa se alimenteze din toate cele patru carburatoare, dupa 6500 rpm. De acolo puterea. Adica daca nu e V-Boost model, las-o asa ca n-ai ce-i face. Sfatul meu e sa o duci la un service, si sa te bucuri apoi de motorul asta superb. Si baga-ne vreo doua poze in freza, sa ne clatim si noi ochii! ) Ok merci pt sfat am sa fac cateva poze si o sa le pun pe forum Ma asteptam la replica asta, tipica.. Nu sunt expert in motoare, lucrez singur la a mea cit ma pricep, unde nu ma pricep las pe altii.. In orice caz, invat de la cine am ocazia si nu ma supar cind mi se spune sa stau deoparte ca-i complicat, asta-i diferenta intre noi .. In cazul tau, faptul ca ai doua maini stangi este un impediment clar care nu te lasa sa faci mai mult decit sa-ti speli singur mobra . Nu fii suparat si ia-o usurel, in ordinea spalat ca la carte, schimbat placute de frana si mai tarziu altele mai complicate! Citeste ce a spus colegul Zappy mai sus! Succes si drumuri faine Imi cer scuze daca te-a deranja replica dar iti spun ca nu este primul motor pe care il desfac sau il repar. De fiecare data cand am avut nevoie de sfaturi si de idei noi aveam pe cine intreba numai ca de data asta nu am pe cine, PS:pana la urma am sa o fac singur fara sa o duc la service si am sa fac poze pentru a-ti demonstra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.