Sari la conținut

CUM SI DE UNDE OBTINEM


Postări Recomandate

Salutari!

Am stat si am citit atat pe forumul asta cat si pe altele de tot felul de modificari si "smecherii" montate la motorete care iti dau cai putere in plus.

De la banalul schimb de evacuare finala (toba) de unde unii ziceau ca au scos intre 2-10 cai (frumosi) in plus si ii simt la tras de gaz, de la schimbul de ulei pana la modificari majore la aprindere, harta injectie epuratoare modificate si prelungite :crack: si cate si mai cate.

Ce ziceti? care a fost primul up-grade la mobra voastra (si nu numai) de unde au mai venit ceva caluti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul"

De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari

1 power commander pentru modificarea hartii de injectie

2 modificat harta aprindere

3 modificat traseu admisie

4 modificat traseu evacuare

5 anulat pair-valve

6 anulat breather motor-carcasa filtru aer

7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus

Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!!

8 alte injectoare de capacitate mai mare

9 pompa de benzina cu debit marit

10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo

11 eventual cu NOS

12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei

13 Axe cu came modificate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba sport nu da cai in plus(poate 1-2%), doar modifica curba de cuplu in general spre un rpm mai ridicat.

 

ideea e sa bagi mai mult aer si mai mult carburant in motor, de acolo vin caii putere, mai mult aer fara benzina nu aduce nimic bun si nici mai multa benzina fara aer

corect. o fortare a fluxului de aer si benzina este cheia. intrebarea era daca ai facut asa ceva? cum? unde? pe ce moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca usurezi motocicleta creste raportul cal/kg.

Ex:

50cp/180kg vs 50cp/160kg

 

Care are cai mai multi cai? :blink:

Au la fel. Important este raportul cal/kg.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAr de unde dorinta de a scoate 100 de cai din 50 ( un exemplu doar). Nu mai bine un alt motor?

nu asta era ideea. ci doar de face ceva la acel motor existent. la R1, gsxr 1000 si altele de 1000 la ce categorie sa treci ? nu ai la ce, si atunci incep up-grad-urile

 

Daca usurezi motocicleta creste raportul cal/kg.

Ex:

50cp/180kg vs 50cp/160kg

 

Care are cai mai multi? :blink:

Au la fel. Important este raportul cal/kg.

nu vorbim de rapoarte ci pur si simplu de puterea data de producator la roata sau la arbore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul"

De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari

1 power commander pentru modificarea hartii de injectie

2 modificat harta aprindere

3 modificat traseu admisie

4 modificat traseu evacuare

5 anulat pair-valve

6 anulat breather motor-carcasa filtru aer

7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus

Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!!

8 alte injectoare de capacitate mai mare

9 pompa de benzina cu debit marit

10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo

11 eventual cu NOS

12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei

13 Axe cu came modificate

 

Cum ai modificat traseul de admisie?? Ai fotografii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mare "castig" de putere eu l'am obtinut prin marirea diametrului butucului de la cablurile manetei de acceleratie. Restul "gogoritelor" de genul jiglere marite, alte harti la avansul aprinderii... nu au avut acelasi efect, cel putin ca senzatie.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic nu se compara cu un turbocompresor.

Uite o motocicleta ca a mea, Yamaha TDM900. In mod normal are 85 de cai. Proprietarul celei din film se lauda ca a ajuns la 210 cai, adica 250% din cat avea initial. Dupa asta, tobe care adauga 3-5% sunt o gluma buna.

http://www.youtube.com/watch?v=iI8iPfl2a_Q

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la gixxer am luat-o usurel:

evacuare mivv, filtru BMC, bujii iridium

 

la fel am facut si la masina, in plus am scot catalizatorul (cred ca asta a dat cel mai mult) si am alezat chiulasa sa maresc raportul ce compresie. rezultat: 109 cai vs 100 inainte de modificari (pe stand dyno).

 

acum, la chopper, am montat jeturi mai mari si modific putin admisia (bell mouth), carburatorul polishat , impreuna cu scaderea greutatii si evacuarea free-flow

 

ma astept la vreo 7-8 cai peste cei 47 cati are stock.

 

in sezonul urmator planuiesc si supape mai mari cu 3 unghiuri la scaun, raportul de compresie marit si ce-o mai da domnul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mare "castig" de putere eu l'am obtinut prin marirea diametrului butucului de la cablurile manetei de acceleratie. Restul "gogoritelor" de genul jiglere marite, alte harti la avansul aprinderii... nu au avut acelasi efect, cel putin ca senzatie.

 

Ride Safe!

Te citez:

Aouch! Asta a durut rau!!!!...

Si uite asa ti'ai pus tarana in cap...

 

Ride Safe!

 

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul la bujiile iridium nu am simtit nimic. sa ne amintim ca sunt mobre care vin de fabrica cu iridium, motorete mai vechi ca an de fabricatie si nu este un criteriu. aici trebuie sa recunosc ca dupa inlocuirea celor normale cu unele iridium nu am verificat pe dayno.

Poate Sabin ne poate ajuta sau de ce nu si TNG. asteptam si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...