Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Salutari! Am stat si am citit atat pe forumul asta cat si pe altele de tot felul de modificari si "smecherii" montate la motorete care iti dau cai putere in plus. De la banalul schimb de evacuare finala (toba) de unde unii ziceau ca au scos intre 2-10 cai (frumosi) in plus si ii simt la tras de gaz, de la schimbul de ulei pana la modificari majore la aprindere, harta injectie epuratoare modificate si prelungite si cate si mai cate. Ce ziceti? care a fost primul up-grade la mobra voastra (si nu numai) de unde au mai venit ceva caluti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 kilograme in minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ceee??? toata lumea stie... caii vin din maneta de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 kilograme in minus puterea in sine a motorului ramane aceasi. scaderea greutatii la unele piese fixe, mobile sau a echipamentului pilotului nu face altceva decat sa duca la apropierea de adevar a puterii data de constructor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 kilograme in minus De acolo nu vin cai in plus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Ceee??? toata lumea stie... caii vin din maneta de acceleratie vin ........pana la aia dati in carte...dupa din ce-i mai scoti? Editat Februarie 20, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 DAr de unde dorinta de a scoate 100 de cai din 50 ( un exemplu doar). Nu mai bine un alt motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul" De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari 1 power commander pentru modificarea hartii de injectie 2 modificat harta aprindere 3 modificat traseu admisie 4 modificat traseu evacuare 5 anulat pair-valve 6 anulat breather motor-carcasa filtru aer 7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!! 8 alte injectoare de capacitate mai mare 9 pompa de benzina cu debit marit 10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo 11 eventual cu NOS 12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei 13 Axe cu came modificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 toba sport nu da cai in plus(poate 1-2%), doar modifica curba de cuplu in general spre un rpm mai ridicat. ideea e sa bagi mai mult aer si mai mult carburant in motor, de acolo vin caii putere, mai mult aer fara benzina nu aduce nimic bun si nici mai multa benzina fara aer corect. o fortare a fluxului de aer si benzina este cheia. intrebarea era daca ai facut asa ceva? cum? unde? pe ce moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Daca usurezi motocicleta creste raportul cal/kg. Ex: 50cp/180kg vs 50cp/160kg Care are cai mai multi cai? Au la fel. Important este raportul cal/kg. Editat Februarie 20, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 DAr de unde dorinta de a scoate 100 de cai din 50 ( un exemplu doar). Nu mai bine un alt motor? nu asta era ideea. ci doar de face ceva la acel motor existent. la R1, gsxr 1000 si altele de 1000 la ce categorie sa treci ? nu ai la ce, si atunci incep up-grad-urile Daca usurezi motocicleta creste raportul cal/kg. Ex: 50cp/180kg vs 50cp/160kg Care are cai mai multi? Au la fel. Important este raportul cal/kg. nu vorbim de rapoarte ci pur si simplu de puterea data de producator la roata sau la arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul" De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari 1 power commander pentru modificarea hartii de injectie 2 modificat harta aprindere 3 modificat traseu admisie 4 modificat traseu evacuare 5 anulat pair-valve 6 anulat breather motor-carcasa filtru aer 7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!! 8 alte injectoare de capacitate mai mare 9 pompa de benzina cu debit marit 10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo 11 eventual cu NOS 12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei 13 Axe cu came modificate Cum ai modificat traseul de admisie?? Ai fotografii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Vrei să-ți modifici motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Cutia Pandorei! Editat Februarie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 Cutia Pandorei! avem curaj sa o deschidem? Acum este acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cum ai modificat traseul de admisie?? Ai fotografii? Se scot paharele de la cosrpurile de clapeta si se pun unele cu alta geometrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) turbo? pai nu vorbeam de banuieli ci daca ai facut ceva la mobra ta sau a altuia. toti stim ca turbo este ca un sut in c.ur la orice, adica iei putere. Editat Februarie 20, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cei de la Sebring cand mi'au vandut toba, au zis ca am un castig de 2 CP si 5 Nm...apai io stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cel mai mare "castig" de putere eu l'am obtinut prin marirea diametrului butucului de la cablurile manetei de acceleratie. Restul "gogoritelor" de genul jiglere marite, alte harti la avansul aprinderii... nu au avut acelasi efect, cel putin ca senzatie. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Nimic nu se compara cu un turbocompresor. Uite o motocicleta ca a mea, Yamaha TDM900. In mod normal are 85 de cai. Proprietarul celei din film se lauda ca a ajuns la 210 cai, adica 250% din cat avea initial. Dupa asta, tobe care adauga 3-5% sunt o gluma buna. http://www.youtube.com/watch?v=iI8iPfl2a_Q Editat Februarie 20, 2012 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 la gixxer am luat-o usurel: evacuare mivv, filtru BMC, bujii iridium la fel am facut si la masina, in plus am scot catalizatorul (cred ca asta a dat cel mai mult) si am alezat chiulasa sa maresc raportul ce compresie. rezultat: 109 cai vs 100 inainte de modificari (pe stand dyno). acum, la chopper, am montat jeturi mai mari si modific putin admisia (bell mouth), carburatorul polishat , impreuna cu scaderea greutatii si evacuarea free-flow ma astept la vreo 7-8 cai peste cei 47 cati are stock. in sezonul urmator planuiesc si supape mai mari cu 3 unghiuri la scaun, raportul de compresie marit si ce-o mai da domnul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cel mai mare "castig" de putere eu l'am obtinut prin marirea diametrului butucului de la cablurile manetei de acceleratie. Restul "gogoritelor" de genul jiglere marite, alte harti la avansul aprinderii... nu au avut acelasi efect, cel putin ca senzatie. Ride Safe! Te citez: Aouch! Asta a durut rau!!!!... Si uite asa ti'ai pus tarana in cap... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 6 cai... frumosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 eu unul la bujiile iridium nu am simtit nimic. sa ne amintim ca sunt mobre care vin de fabrica cu iridium, motorete mai vechi ca an de fabricatie si nu este un criteriu. aici trebuie sa recunosc ca dupa inlocuirea celor normale cu unele iridium nu am verificat pe dayno. Poate Sabin ne poate ajuta sau de ce nu si TNG. asteptam si parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.