Jump to content

Yamaha MT-01


Recommended Posts

de ceva timp ma bate gandul sa renunt la motociclismul facut pe vitezane, chiar daca toata viata am mers pe vitezane 2V. si asa s-a intamplat pana al urma. am ales anul trecut sa fac o schimbare placuta si sa ma bucur si de natura si plimbare nu doar de adrenalin pumping. imaginile spun totul. astept cu nerabdare sa vad si alte powercruisere chiar si noul VMax, Diavel. etc, etc. P.S. update-ul de imagine este facut de mine, astept si ceva comentarii

post-3592-0-10966300-1329817318_thumb.jpg

post-3592-0-06303700-1329817390_thumb.jpg

post-3592-0-66231000-1329817491_thumb.jpg

post-3592-0-92044900-1329817751_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

de ceva timp ma bate gandul sa renunt la motociclismul facut pe vitezane, chiar daca toata viata am mers pe vitezane 2V. si asa s-a intamplat pana al urma. am ales anul trecut sa fac o schimbare placuta si sa ma bucur si de natura si plimbare nu doar de adrenalin pumping. imaginile spun totul. astept cu nerabdare sa vad si alte powercruisere chiar si noul VMax, Diavel. etc, etc. P.S. update-ul de imagine este facut de mine, astept si ceva comentarii

 

O imagine rara, cel putin pentru mine. Diavel am vazut in Bucuresti, dar MT-01 niciodata, cred ca e o motocicleta superba. Sa te bucuri de ea.

Link to post
Share on other sites

de ceva timp ma bate gandul sa renunt la motociclismul facut pe vitezane, chiar daca toata viata am mers pe vitezane 2V. si asa s-a intamplat pana al urma. am ales anul trecut sa fac o schimbare placuta si sa ma bucur si de natura si plimbare nu doar de adrenalin pumping. imaginile spun totul. astept cu nerabdare sa vad si alte powercruisere chiar si noul VMax, Diavel. etc, etc. P.S. update-ul de imagine este facut de mine, astept si ceva comentarii

offf Doamne cum poate sa arate acest motor!!!!....sa-l mananci nu alta (cred ca sunt in stare sa-l mut cu mine in casa, numa' sa nu ma despart de el)!!!! :cheers:

Link to post
Share on other sites
Guest EduardS

Sincer........fara cuvinte,e spectacol motoru asta.......Am avut si eu un Yamaha MT-03 ,dar sincer nu se compara,acesta parca e construit de divinitati....... Sa il stapanesti sanatos .........thumb.gif

Link to post
Share on other sites

E superb motorul,intradevar ceva cu adevarat deosebit. Si eu sper sa il iau pe al meu cat mai repede(iunie-iulie)cam asa.Ar fi interesant sa auzim ce parere ai tu ca posesor de MT 01 :ciclistica,consum costuri intretinere,sti tu,cam ce parere ai de cei 150 nm de cuplu?

Link to post
Share on other sites

Hello big brother :) . Faina motocicleta, sa o stapanesti sanatos. E cam rara ca si model, de cand sunt in Italia cred ca am vazut numai vreo 2-3 pe strada.

Link to post
Share on other sites

Felicitari!

 

Un monstru,o bucata de istorie cred in domeniul moto. Cine a mai pus 1700cmc V2 pe un naked? Nimeni.

Este absolut superba.

Si mie mi-a trecut prin cap acest model inainte de R1200R,dar nu l-am ales pt ca nu are nici o valenta de touring. Rezervor mic,lant,pozitie(buna dar nu ortopedica ca pe R1200R).

In orice caz e mai fiabila ca un BMWeu clar si mai frumoasa. Pacat ca nu e practica.

 

Te invidiez! Sa o stapanesti sanatos!

:cheers:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

nu o sa apuci vremea aia, este singura motoreta care va ramane stoc in partea tehnica, este monumentala tehnic....singura problema ar fi ambreiajul, posibil sa umblu la el, daca vreau sa trec de 100k ;)

 

ceva posesori mai sunt pentru ceva infoermatii? sau cunoasteti pe cineva cu MT?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Eu am pe acasa un MT01 abandonat in garaj :D nu prea a vazut multe drumuri, de cand a iesit modelul (2006 parca) pana in prezent a facut 8000 de km. eu facand aproape zilnic drumul Snagov-Bucuresti cu motoru ma folosesc de ceva mai mic/ manevrabil, mai exact un triumph :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Te rog, posteaza cateva detalii privind mobra, pros&cons, cum e in oras, cum e la drum mai lung, se incinge in trafic, vibreaza, mananca gumele, consumul, autonomie etc. Face parte si din lista mea de viitoare optiuni :D , orice impresie e binevenita. Multumesc.

 

Altfel, sa o stapanesti sanatos ! Este de apreciat bunul gust.

Edited by marius317
Link to post
Share on other sites

am vazut motocicleta live ieri in benzinarie la valeni,foarte foarte frumosa,felicitari cum a fost plimbarea si mersul cu ea pe curbe?

felicitari

Link to post
Share on other sites

Te rog, posteaza cateva detalii privind mobra, pros&cons, cum e in oras, cum e la drum mai lung, se incinge in trafic, vibreaza, mananca gumele, consumul, autonomie etc. Face parte si din lista mea de viitoare optiuni :D , orice impresie e binevenita. Multumesc.

 

Altfel, sa o stapanesti sanatos ! Este de apreciat bunul gust.

 

motocicleta e senzationala la viteze mai mici (cam pana in 100-120), adica atunci cand te poti folosii de cuplul stupefiant :bounce: . da vibreaza, e un 2 in V mai mare decat un Logan; dar nu e deloc deranjant. in oras...te deranjeaza faptul ca e grea, dar in schimb e inalta, deci pot trece peste aproape orice oglinda. nu m'a deranjat niciodata caldura generata de motor. gume mananca la greu, mai ales daca tragi gazul la stop :wink: consumul il estimez pe la un 7, intr'un ritm de mers destul de alert... singura problema pe care o am, si inca nu m'am ocupat de ea, e ca acceleratia in ultima vreme e ff grea si te cam rupe la mana la drum lung, dar cred/sper sa se rezolve cu niste WD sau ceva. Overall: e o motocicleta perfecta pt cineva care nu alearga prea tare si NU face drumuri doar in oras + ca e o piesa rara deci o sa ai parte de baieti care te intreaba "cat baga pă ceas". Bafta! :rock:

Link to post
Share on other sites

hmm, naked, >1500 cmc, V2, cu viteze ok pe la 100-120, mare si grea. Nu stiu de ce dar imi suna ca fiind moto perfecta pentru mine.

Ca pozitie, confort sa, cum este? cam la cati km parcursi simti nevoia de o pauza?

Link to post
Share on other sites

motocicleta e senzationala la viteze mai mici (cam pana in 100-120), adica atunci cand te poti folosii de cuplul stupefiant :bounce: . da vibreaza, e un 2 in V mai mare decat un Logan; dar nu e deloc deranjant. in oras...te deranjeaza faptul ca e grea, dar in schimb e inalta, deci pot trece peste aproape orice oglinda. nu m'a deranjat niciodata caldura generata de motor. gume mananca la greu, mai ales daca :cheers: tragi gazul la stop :wink: consumul il estimez pe la un 7, intr'un ritm de mers destul de alert... singura problema pe care o am, si inca nu m'am ocupat de ea, e ca acceleratia in ultima vreme e ff grea si te cam rupe la mana la drum lung, dar cred/sper sa se rezolve cu niste WD sau ceva. Overall: e o motocicleta perfecta pt cineva care nu alearga prea tare si NU face drumuri doar in oras + ca e o piesa rara deci o sa ai parte de baieti care te intreaba "cat baga pă ceas". Bafta!

:cheers: Ai doua mobre deosebite ! Speed Triple e urmatoarea pe lista mea. Oscilez intre ea si K1200R. Undeva mai in spate, S4R si Tuono. Insa MT-01 ma intriga prin design si motorizare, ma gandesc ca e potrivita cand vrei sa te mai potolesti, dar sa ai in continuare o rezerva de sportivitate si caracter motociclistic. Poate cand apare un copil :)

 

Daca ajungi prin Bucuresti cu oricare dintre ele, da un semn !

Edited by marius317
Link to post
Share on other sites

am experienta motoarelor 2v. Nu stau sa le enumar.....sunt destule si toate au fost ss. Deci....este un motor impunator la vedere dar pe el te simti bine. Are 1700 cc si este un motor de cruiser cu modificari minore la motor, o treapta in plus si alt cadru,deci o alta motocicleta.....dar: nu e de mers cu ea in oras, nu este facuta ca sa stea mult dat fiind sistemul de racire pe aer, cilindru mare pe spate cam ascuns. Ca si consum in oras, am mers putin dar pot spune ca e un consum de 8 iar afara treaba sta diferit. Consum intre 4.5 si 7. De ce? Pai daca mergi sau incerci sa mergi sport nu poti prea mult timp, una la mana ca greutatea la un moment isi spune cuvantul iar tot raportat la greutate cei 98 de semicaluti se simt....sunt putini si nu se simt in schimb se simte cuplu imens care te pune la munca pe viraje....adica mesteci mult in cutie...cutie care se stie ca e cu probleme datorita lipsei arcurilor pe placa de presiune. Consumul de 4.5 e scos daca se merge in ritmul pentru ce a fost conceputa...powercruiser. Una peste alta este o motocicleta buna pentru plimbari nu pentru oras o motocicleta pentru cei care se "retrag" din motociclism si vor sa mai vada stanga dreapta. De cauciucuri....ce pot spune le mananca normal pentru un 2v de greutatea lui. 5000 pentru racetek k5 iar acuma sunt pe angel st. Pana acuma multumit, inafara de ambreiaj care este foarte pretentios la ulei......va urma.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

De cauciucuri....ce pot spune le mananca normal pentru un 2v de greutatea lui. 5000 pentru racetek k5 iar acuma sunt pe angel st. Pana acuma multumit, inafara de ambreiaj care este foarte pretentios la ulei......va urma.

 

Cred ca o sa te multumeasca Angel ST. Eu am un Angel ST pe spate si abia acum dupa 10.000km s-a "tocit" la un mers relativ sportiv cu ASC scos .

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

pai ce te mai intereseaza....in mare totul este bine. nu am ce sa ii reprosez doar ca inca nu am gasit un ulei optim pentru ea. mai caut. am mers doar cu Yamalube, am incercat un motul dar aluneca ambreiajul....clasic, dar acuma cu temperaturile ridicate dupa 30-40 km cutia agata cam tare. o sa incerc rock oil. tot 20w50

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...