Cavaleru Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Fiind pe section de enduro-touring si nu touring-enduro - intreb si eu... cum se comporta ungatoarele in conditii de off? mie personal la praf / nisip mi se pare mai ok lans neuns decat lant uns care face smegma gen crema abraziva pe el... eu cat timp e off nu-mi bat capul de uns de nici o culoare, gresesc cumva? avantajul uleiului este ca tine lantul mai curat ca atunci cand il ungi cu spray. lantul neuns se uzeaza mai rapid. nu am ajuns pe off cu noua instalatie sa vad cum isi face treaba, dar o sa revin cu impresii. eu sunt extrem de multumit de dispozitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Avantajul uleiului pe praf sau off este ca in afara de ungere face si spalarea lantului, daca se mareste cantitatea de ulei ce ajunge pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Daca n-ati folosit draciile astea doua, le vreau eu... dau o bere le gasesti de cumparat la electrice parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Daca n-ati folosit draciile astea doua, le vreau eu... dau o bere vezi ca lucrez tot acolo! sa vii sa vezi cu am montat eu divaisu' am facut vreo 1500 km de cand nu am mai spalt sau uns (cu spray) lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 vezi ca lucrez tot acolo! sa vii sa vezi cu am montat eu divaisu' am facut vreo 1500 km de cand nu am mai spalt sau uns (cu spray) lantul. Mă primești cu bicla? La motor n-am baterie le gasesti de cumparat la electrice parca... Multam! Ar fi mișto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Mă primești cu bicla? La motor n-am baterie Multam! Ar fi mișto. poti sa vii si cu elicopteru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 V-au făcut heliport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Asta e avantajul mare la ungator, ca speli lantul pe off, ii dai mai mult ulei pe tub si l-a spalat de praf. Eu si cand nu aveam ungatorul, in off cand faceam cate o pauza ii dadeam cu spray chiar si asa peste praf si noroi pe lant Editat Mai 8, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Am montat si eu un loobman pe f650gs twin. Am reusit sa il reglez ok sa curga pe ambele parti, dar cand dau cu spatele se prin soriceii in suruburile de la pinion... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Inseamna ca e pus prea in interior Am gasit ulei de lant de drujba la mr.bricolage in bucuresti pe mihai bravu 28ron litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Cred ca pb la acest model de moto este ca suruburile de prindere a pinionului sunt foarte aproape de margine (prima poza) comparativ cu v-strom de exemplu poza 2. Editat Mai 10, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Cred ca pb la acest model de moto este ca suruburile de prindere a pinionului sunt foarte aproape de margine (prima poza) comparativ cu v-strom de exemplu poza 2. seteaza-l sa aibe capetele de ungere in contact cu foaia in punctul asta , am marcat cu rosu sper sa se inteleaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Daca il pun mai in exterior il agata dintii. Daca il pun mai in interior il agata suruburile cand dau cu spatele. Daca il pun mai aplecat agata furca in dinti ... Prima incercare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Daca intinzi lantul ceva mai mult iar ai probleme cu sistemul asta . Mie unul nu imi place. Trebuia sa iau Scottoiler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Daca il pun mai in exterior il agata dintii. Daca il pun mai in interior il agata suruburile cand dau cu spatele. Daca il pun mai aplecat agata furca in dinti ... Prima incercare dupa cum arata pinionul tau, solutia e sa renunti la dispozitivul acela din plastic care da picatura pe pinion(e o mare mizerie, curge ulei din el de peste tot) si sa folosesti teava din cupru, diametrul cel mai mic, sa duci picatura direct deasupra lantului. eu am folosit metoda aceasta 2 ani si a functionat perfect. acum mi-am instalat si eu un loobman -partea cu rezervorul si butonul e ok, dar acel dispozitiv final e groaznic. poate in weekend am timp sa fac modificarile necesare si va pun poze detaliate daca e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Am gasit aici ulei de drujba ieftin: ulei drujba in weekend il montez si revin cu poze. Editat Mai 11, 2012 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Am terminat si eu de modificat sistemul se numeste Vladoileer si nu mai stropeste ca si Loobman care sta la baza lui Vladoieer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Am terminat si eu de modificat sistemul se numeste Vladoileer si nu mai stropeste ca si Loobman care sta la baza lui Vladoieer si .jpg de la acest patent aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) si .jpg de la acest patent aveti? am si de alea , am ajuns la laptop ca de pe smartfone nu am stiut sa le urc , nu is asa de smart eu Editat Mai 12, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 am o sugestie, pt ca rezorvorul loobman nu e asa bine etansat, dc nu il fixezi pe suportul de bagaje? este indicat sa stea cat mai drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) am o sugestie, pt ca rezorvorul loobman nu e asa bine etansat, dc nu il fixezi pe suportul de bagaje? este indicat sa stea cat mai drept apoi sa sti tu!!! ca acum pe final cand stateam pe scaunel langa ea si ma uitam, am dibuit si eu ca nu-i chiar ok acolo , nu-i nici etans si nu e concentrat tot volumul de ulei pe valva de scurgere, sa sti ca ii voi modifica pozitia cat de curand Editat Mai 12, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mda si ce ulei folositi pentru lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ulei de drujba pt lant! http://motounelte.ro/stihl-drujba-uleiuri-motounelte/stihl-drujba-ulei-lant-Synth-Plus-3l sau http://www.atelierultau.ro/ulei-lant-p-2829.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) mda si ce ulei folositi pentru lant ? Ulei de motor ce am gasit prin garaj Editat Mai 13, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mda si ce ulei folositi pentru lant ? De la Baumax 11,99 lei, 0,6 L, dupa emblema cred ca se gaseste si in benzinariile MOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.