Jump to content

probleme la carburatoare sau nu...


Recommended Posts

salutare,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra pe coclauri, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

Link to post
Share on other sites

Pai or nu iti inchide cuiul pontou in anumite momente ,sau unele carburatoare mai dau pe difuzor in functionare vapori de benzina.Se pot acumula si se dreneazea pe acel furtun.

Link to post
Share on other sites

Pai or nu iti inchide cuiul pontou in anumite momente ,sau unele carburatoare mai dau pe difuzor in functionare vapori de benzina.Se pot acumula si se dreneazea pe acel furtun.

corecteaza-a daca gresesc. chiar daca cuiul sa zicem inchide bine, aceste simptome sunt date si de nivelul prea mare din carburatoare. problema este ca aceasta benzina se amesteca cu vaporii de ulei care sunt (re)introdusi in circuitul de lubrifiere al motorului afectand astfel proprietatile uleiului (asta pe termen lung, daca nu se remediaza problema)

Link to post
Share on other sites

corecteaza-a daca gresesc. chiar daca cuiul sa zicem inchide bine, aceste simptome sunt date si de nivelul prea mare din carburatoare. problema este ca aceasta benzina se amesteca cu vaporii de ulei care sunt (re)introdusi in circuitul de lubrifiere al motorului afectand astfel proprietatile uleiului (asta pe termen lung, daca nu se remediaza problema)

 

precizez ca nu gasesc benzina sub ea daca sta mai mult timp nepornita,nu a crescut nivelul uleiului,nu consuma ulei,motorul merge asa cum am specificat mai sus.

Link to post
Share on other sites

salutare,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra pe coclauri, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

Incearca sa te joci un pic si la cuiul de dozaj, la siguranta de pe canale, o poti muta mai sus sau mai jos, vezi si daca are uzura, e o cauza posibila a problemei tale, parerea mea.

Link to post
Share on other sites

Dar bujia? Cum e bujia domne'?

:laugh:

 

bujia "ie" curata dom'le;cum am scris si mai sus;i-am tras socul si a pornit la sfert desi era nepornita de 1 luna.

ps:nu da rateuri pe decelerare

Edited by kappy666
Link to post
Share on other sites

 

bujia "ie" curata dom'le;

Curata bec sau cacanie asa?

Daca e cacanie e bine!(Culmea!)

post-13388-0-08377600-1330725973_thumb.png

Edited by alex_en
Link to post
Share on other sites

Curata bec sau cacanie asa?

Daca e cacanie e bine!(Culmea!)

post-13388-0-08377600-1330725973_thumb.png

aleeex..este aceeasi problema expusa si pe en 500 :)), dar iti raspund :) :

bujia este curata in sensul ca nu este uda si nici afumata;dupa 20000km (le inlocuiesc oricum ,sezonul si bujiile) este asa cum spui tu

ps:picura benzina si cand bujiile erau noi;

Edited by kappy666
Link to post
Share on other sites

Stiu ca e aceeasi problema :laugh: !

Dar nu inteleg de ce ai pus-o si acolo si si aici! Adica noi nu suntem avizati? :P

Link to post
Share on other sites

aleeex..este aceeasi problema expusa si pe en 500 :)), dar iti raspund :) :

bujia este curata in sensul ca nu este uda si nici afumata;dupa 20000km (le inlocuiesc oricum ,sezonul si bujiile) este asa cum spui tu

ps:picura benzina si cand bujiile erau noi;

 

mai multe postari,mai multe pareri

ps:nu multi forumisti intra pe en 500 si nu multi en-isti stau pe forumul mare.da,trebuia sa postez si la gpz 500,er 5 :P

Link to post
Share on other sites

Da, corect!

Aici la service este the shit in ale mecanicii, iti zic io! La EN 500 acolo e asa mai light, ne dam cu presuspus (niste agarici cu pretentii de mecanici wanabe)dar pana la urma sfarsim tot pe la un , mecanic "consacrat".

Apropo, cine este mecanicul tau consacrat de nu esti sigur de serviciile lui, ca doar ai zis ca ai sincronizat/curatat carburile si iaca ai probleme?

Link to post
Share on other sites

salutare,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra pe coclauri, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

ai modificat ceva la carcasa filtrului de aer sau ai schimbat filtrul cu unul high flow?carburatoarele ar trebui sa aibe la intrare niste palnii din plastic sau cauciuc care creeaza un "air flow" dinspre carcasa fitrului spre carburator. Daca palniile lipsesc ,nu sunt montate corect sau sunt rupte, aerul creeaza un "vortex" la intrarea in carburatoare, vortex ce poate avea in anumite momente un nivel de presiune mai scazuta decat cea din carburator asa ca se creeaza un fenomen de aspiratie a amestecului de aer/benzina inapoi in carcasa filtrului de aer asa ca rezulta ca benzina se aduna in carcasa filtrului si curge pe jos prin epurator

Edited by robog
Link to post
Share on other sites

aerul creeaza un "vortex" la intrarea in carburatoare, vortex ce poate avea in anumite momente un nivel de presiune mai scazuta decat cea din carburator asa ca se creeaza un fenomen de aspiratie

grija mare ca se poate forma si o gaura de vierme din acel vortex si te trezesti naibii teleportat in alta galaxie sau dimensiune ,sau mai vazut cazuri :lol:

Link to post
Share on other sites

Incearca sa te joci un pic si la cuiul de dozaj, la siguranta de pe canale, o poti muta mai sus sau mai jos, vezi si daca are uzura, e o cauza posibila a problemei tale, parerea mea.

 

altu'...

 

ai modificat ceva la carcasa filtrului de aer sau ai schimbat filtrul cu unul high flow?carburatoarele ar trebui sa aibe la intrare niste palnii din plastic sau cauciuc care creeaza un "air flow" dinspre carcasa fitrului spre carburator. Daca palniile lipsesc ,nu sunt montate corect sau sunt rupte, aerul creeaza un "vortex" la intrarea in carburatoare, vortex ce poate avea in anumite momente un nivel de presiune mai scazuta decat cea din carburator asa ca se creeaza un fenomen de aspiratie a amestecului de aer/benzina inapoi in carcasa filtrului de aer asa ca rezulta ca benzina se aduna in carcasa filtrului si curge pe jos prin epurator

 

uite ma unde era tornada... in carburatoare! :lol: acele palnii de care spui tu exista dar nu se pun pe orice motocicleta din fabrica si, in cazul modificarilor, nu pe orice carburator. si in orice caz nu pentru evitarea torbadelor de gradul 180099.

 

mai era unu' care zicea ca vaporii de ulei sunt reintrodusi in baie. nu, nu sunt reintrodusi in baie ci in airbox ca sa arda. ceva cu normele de poluare. unii spun ca ajuta si la ungerea clapetelor de acceleratie. eu unul ma indoiesc.

 

 

acum mai on-topic, asa. daca motorul consuma ok, nu scoate fum, bujia e curata, bla, bla, bla stai linistit si mergi cu el. unele uleiuri se evapora mai mult decat altele. eu unul m-am "distrat" la maxim cu motul 5100 :)

Link to post
Share on other sites

salutare,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra pe coclauri, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

Deci in concluzie, @fesu' ti-a pus diagnosticul corect.Ai probleme psihice, tie ti se pare ca picura benzina, ea nu picura, e doar o iluzie optica, porti ochelari?

Ti s-au administrat medicamente fara prescriptia medicului? Prizezi ceva?

Trebuie sa intelegi ca e normal sa-ti curga benzina chiar daca balta aia are mai mult de 5 cm2, asa fac toate motocicletele, daca nu curgea pana acum, inseamna ca avea o defectiune.

Uneori devin ironic cand apare cate un meserias ca fesu'.

 

altu'...

 

 

 

Hai ca ai dat cu mucii in fasole.

Ce treaba are benzina cu uleiul din carcasa filtrului de aer?

Edited by catas_him
Link to post
Share on other sites

salutare,

 

astazi,am constat urmatorul fenomen:

dupa ce am desfacut airboxul, am astupat cu palma gura de admisie aer la fiecare carburator.S-a intamplat urmatorul fenomen:

-la unul dintre ele,facea vacuum iar daca nu luam palma murea motorul

-la obturarea celuilat motorul continua sa functioneze fara a sesiza modificari in functionare

-am efectuat sincronizarea cu un alt aparat si carburatoarele sunt sincronizate asa cum stiam

Link to post
Share on other sites

-la obturarea celuilat motorul continua sa functioneze fara a sesiza modificari in functionare

 

Aer fals!

Verifica cu un WD 40 (pulverizezi usor)pe la imbinari(pe traseul airbox-intrare in motor), daca se modifica turatia motorului!

Edited by alex_en
Link to post
Share on other sites

Aer fals!

Verifica cu un WD 40 (pulverizezi usor)pe la imbinari(pe traseul airbox-intrare in motor), daca se modifica turatia motorului!

 

eu ma gandeam la cuiele pontou...

Link to post
Share on other sites

eu ma gandeam la cuiele pontou...

 

Io nu! Dar daca nu ai incredere deloc in mecanicu ala...

Ziceai ca le-a curatat/sincronizat...Ai mai verificat o data sincronizarea si uite ca e buna!

Bagi benzina de la bisnitzari? Din canistre? Crezi ca ai rugina prin rezervor? Daca da, e cuiu'!

Link to post
Share on other sites

altu'...

 

 

 

uite ma unde era tornada... in carburatoare! :lol: acele palnii de care spui tu exista dar nu se pun pe orice motocicleta din fabrica si, in cazul modificarilor, nu pe orice carburator. si in orice caz nu pentru evitarea torbadelor de gradul 180099.

 

 

prietene, ai dreptate in legatura cu "tornada" m-am cam dezobisnuit sa folosesc cuvinte tehnice in limba romaneste... :-).dar in legatura cu partea tehnicaq te inseli si daca pe mine nu ma crezi si ,in ignoranta ta, postezi fara sa cercetezi .... uite un articol de pe net care confirma cele spuse de mine....

sper ca stii engleza . Daca nu o sa ti-l traduc. bafta!

Am subliniat partea ce intereseaza...

 

 

How a Velocity Stack Works

A velocity stack is a trumpet-shaped device of differing lengths which is fitted to the air entry of an engine's intake system, carburetor or fuel injection. It is designed to:

Allow smooth and even entry of air at high velocities into the intake tract with the flow stream adhering to the pipe walls.

Modify the dynamic tuning range of the intake tract by functioning as a resonating pipe which can adjust the frequency of pressure pulses, based on its length, within the tract.

 

Modern engines universally have tuned intake tract volumes and associated resonance frequencies, designed to provide higher than atmospheric intake air pressure while the intake valves are open - increasing the density of the trapped air in the combustion chamber (higher compression). Modified engines often have the original air box and associated ducting removed and velocity stacks are installed as accessories.

Modern fuel injection systems with a plenum and single air inlet typically incorporate some sort of radiused entrance, designed to improve power, based on air flow increases. Power gains are usually at higher rpm.

 

In amateur and professional racing, aftermarket velocity stacks are often used, as rules allow, and gains in the order of 2% to 4% can be obtained when inlet radii and stack lengths are optimized for that engine.

 

OEM automotive manufacturers have many regulations to adhere to. One of these is noise. A properly tuned intake tract produces a rather audible intake noise under high airflow conditions - that is commonly "untuned" to allow the vehicle to pass EPA and DOT noise regulations.

 

The length of the stack is known to have a direct effect on a particular engine's boosted power range.

 

Most current aftermarket stacks are designed to be run "in" the airbox and a company that does research well will have some applications that have all the same length and some applications that have differing lengths of stacks on different cylinders.

 

It is commonly related that "stand off" (air--fuel mix that gets pushed back out of the port, usually at full throttle / low rpm) is somehow captured by installing a longer intake pipe (stack). but, it is actually that the intake valve is closing too late and the combustion chamber is simply overfilling and blowing back out the intake port, before the intake valve closes. A longer inlet pipe will create a later intake pressure wave that will help keep the air in the chamber until the intake valve closes.

adica daca scurtezi distanta dintre valva si capatul admisiei (lipsa trompete) apare fenomenul de mai sus pe care eu l-am descris dupa cum mi-am adus aminte ca vortex . denumirea corecta e turbulenta....

The acceleration of air flow into a duct is inherently a highly efficient process and the difference between even the crudest radius inlet, and the most aerodynamic shape possible is slight, amounting to no more than a few percent. The flow coefficient of a perfect entry would be 1.0 while the coefficient for a sharp edged entry would be 0.6 and a re-entrant plain pipe 0.5. In practice these latter types of entry are never used for engine intakes. There is always some attempt to provide some radius at the entry. This means that total engine airflow would not increase by the amount suggested by these figures, which apply only to the entry alone, as the inlet end is never the smallest or most restrictive part of the system. Because the greatest losses to flow occur near the valve seat, actual overall gain from any improvement of the entry flow would be much less.

In the real world, on high-rpm IR IC engine, using a minimum amount of inlet radius gives the best wave strength and a power boost of 2% to 4% over a 3000 to 3500 rpm range. Using a larger radius, like 3/4", broadens out the resonant pressure wave rpm range, but the compression boosting pressure wave is greatly diminished and almost unnoticed by the engine.

Category:

Autos & Vehicles

Tags:

automotive parts review Project Car TV ProjectCarTV ProjectCarTv2velocity stack VELOCITY STACK racing street Automobile Nissan Nissan Motors Cars Speed honda acura nsx gtr 350z youtube video videos mighty car mods

 

salutare,

 

astazi,am constat urmatorul fenomen:

dupa ce am desfacut airboxul, am astupat cu palma gura de admisie aer la fiecare carburator.S-a intamplat urmatorul fenomen:

-la unul dintre ele,facea vacuum iar daca nu luam palma murea motorul

-la obturarea celuilat motorul continua sa functioneze fara a sesiza modificari in functionare

-am efectuat sincronizarea cu un alt aparat si carburatoarele sunt sincronizate asa cum stiam

s-ar putea sa ai o valva de admisie prea stranasa si cilindrul repectiv nici macar nu lucreaza la relanti din lipsa de compresie(dion cauza aia nu se intampla nimica cand astupi carb-ul) .... in cazul asta apare acelasi fenomen... amestecul aer/benzina e impins inapoi in carcasa filtrului de presiunea din motor....

Edited by robog
Link to post
Share on other sites

salutare,

 

astazi s-au reglat tachetii,s-a verificat si distributia(este in cote),s-au reverificat si cuiele pontou,bujiile lucreaza

toate sunt in regula dar in continuare arunca din amestecul de benzina de la unul din carburatoare in filtrul de aer.]

motorul merge rotund,nu scoate fum ,nu se ineaca,nu da rateuri,sta la ralanti,nu a crescut consumul,carburatoarele sunt curatate,sincronizate.

problema asta ma dispera...

 

ai modificat ceva la carcasa filtrului de aer sau ai schimbat filtrul cu unul high flow?carburatoarele ar trebui sa aibe la intrare niste palnii din plastic sau cauciuc care creeaza un "air flow" dinspre carcasa fitrului spre carburator. Daca palniile lipsesc ,nu sunt montate corect sau sunt rupte, aerul creeaza un "vortex" la intrarea in carburatoare, vortex ce poate avea in anumite momente un nivel de presiune mai scazuta decat cea din carburator asa ca se creeaza un fenomen de aspiratie a amestecului de aer/benzina inapoi in carcasa filtrului de aer asa ca rezulta ca benzina se aduna in carcasa filtrului si curge pe jos prin epurator

 

 

motoreta este stock,nimic modificat ,piesa doar OEM

Link to post
Share on other sites

salutare,

 

astazi s-au reglat tachetii,s-a verificat si distributia(este in cote),s-au reverificat si cuiele pontou,bujiile lucreaza

toate sunt in regula dar in continuare arunca din amestecul de benzina de la unul din carburatoare in filtrul de aer.]

motorul merge rotund,nu scoate fum ,nu se ineaca,nu da rateuri,sta la ralanti,nu a crescut consumul,carburatoarele sunt curatate,sincronizate.

problema asta ma dispera...

 

 

vezi ca este foarte posibil sa iti ramana membrana din carburator blocata (prima clapita care se deschide)

 

Aveti idee baieti de ce imi oscileaza relantiul in clipul asta :

 

tinand cont ca bujiile sunt noi.. o sincronizare si o curatare la carburatoare rezolva oare problema?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...