Marian96 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salut...Azi ma plimbam linistit cu motocicleta:) eram in treapta a 4-a ,aveam in jur de 90 si am tras ambreiaju....sa opresc la magazin....cand am tras ambreiaju s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca... scantei am vazut ca am....care ar fi problema? ps am o aprilia rs 125,2002 pe carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 a cazut ambreiajul in baia de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Carburatorul demontat si curatat.... E in 2 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 da stiu ca rs 125 este in 2 timpi....sa inecat saraca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Dar benzina are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 da acuma porneste? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Dar benzina are? Si eu mi-am luat teapa asta . Mi-am dat seama ca nu mai am benzina abia dupa ce un amic a zis la nervi sa scot benzina din rezervor sa ii dau foc la motor . So.. verifica benzina, mai ales ca rs-u nu are indicator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 a cazut ambreiajul in baia de ulei... serios? sau ai chef de glume??? benzina am:( impinsa da doar rateuri...am schimbat si bujia...nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Poate s-a inecat. Trage acceleratia la maxim si da-i la demaror. Imediat ce a luat-o da-i drumu la acceleratie sa nu se duca in ture mari. Editat Martie 20, 2012 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 serios? sau ai chef de glume??? benzina am:( impinsa da doar rateuri...am schimbat si bujia...nimic.... din ce zici tu..pare a fi innecata. scoate bujia da-i putin la automat sa scuipe ce are acolo. las-o asa putin sa se evapore benzina care eventual a ramas acolo, atentie sa nu intre mizerii, apoi dai la automat cu acceleratie 0! . ar trebui sa o ia. daca nu, incearca sa scoti capu de la filtru de aer din carburator si pune palma acolo in timp ce dai la automat ( amestec mai bogat) daca o ia asa las-o la relantai putin si scoateo la drum intins . ai grija ca daca a doua zi iar nu porneste decat daca apelezi din nou la metoda cu palma la carburator inseamna ca nu mai ai compresie ( ti s-au dus segmentii) . si eu am avut problema asta. tot rs 2 timpi. Bafta si asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 din ce zici tu..pare a fi innecata. scoate bujia da-i putin la automat sa scuipe ce are acolo. las-o asa putin sa se evapore benzina care eventual a ramas acolo, atentie sa nu intre mizerii, apoi dai la automat cu acceleratie 0! . ar trebui sa o ia. daca nu, incearca sa scoti capu de la filtru de aer din carburator si pune palma acolo in timp ce dai la automat ( amestec mai bogat) daca o ia asa las-o la relantai putin si scoateo la drum intins . ai grija ca daca a doua zi iar nu porneste decat daca apelezi din nou la metoda cu palma la carburator inseamna ca nu mai ai compresie ( ti s-au dus segmentii) . si eu am avut problema asta. tot rs 2 timpi. Bafta si asfalt uscat!! mersi...acuma am observat ca am pierdut compresia:( se impinge mai usor in viteza....si cred ca asta e motivu pentru care nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 mersi...acuma am observat ca am pierdut compresia:( se impinge mai usor in viteza....si cred ca asta e motivu pentru care nu porneste E un mod de a spune...cel mai sigur e cu ajutorul unui compresmetru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 E un mod de a spune...cel mai sigur e cu ajutorul unui compresmetru! corect. insa mai mult ca sigur daca a apelat la sfaturile de pe forum rezulta ca nu e mecanic. iar un compresometru este o scula care nu se gaseste la oricine. si in alta ordine de idei cineva priceput nu are nevoie de compresometru ca sa te informeze ca s-au ( cuvant urat) segmentii . . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Dupa cum ai aflat, problema ta sunt segmentii. Iti recomand ca pana o sa demontezi motoru ca sa ii schimbi, sa nu mai incerci in nici un fel sa pornesti mobra(ma refer ca pistonul sa nu se mai miste deloc in cilindru). Si iti mai recomand sa ii schimbi cu unii de calitate si la un service specializat, ca sa nu ai surprize mai tarziu. Iti spun din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Dupa cum ai aflat, problema ta sunt segmentii. Iti recomand ca pana o sa demontezi motoru ca sa ii schimbi, sa nu mai incerci in nici un fel sa pornesti mobra(ma refer ca pistonul sa nu se mai miste deloc in cilindru). Si iti mai recomand sa ii schimbi cu unii de calitate si la un service specializat, ca sa nu ai surprize mai tarziu. Iti spun din proprie experienta. Din simplu motiv ca exista posibilitatea sa strici si setu ( adica peretii blocului motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Normal ca se impinge mai usor in viteza. Cutia are rol de reductor, nu? Asta nu indica lipsa de compresie. E un 125 pana la urma. Ce compresie credeti ca are? Vorbim discutii daca vorbim de segmenti. Trebuie sa verifice mai intai cauzele mai simple pana se apuca sa desfaca motorul. Daca e o bobina de inductie sau CDI sau alimentrea cu benzina nu e mai simplu de verificat? Il punem sa desfaca motorul? Motoreta mergea, a tras abreiajul si brusc s-au dus segmentii? Sa fim seriosi. Nu vorbim de o Mobra. Totusi e o Aprilia. Eu as pune o bujie noua, as verifica cu ea scoasa daca da scanteie, as curata carburatorul si filtrul degetar din rezervor sau pe unde il are, contactele electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Normal ca se impinge mai usor in viteza. Cutia are rol de reductor, nu? Asta nu indica lipsa de compresie. E un 125 pana la urma. Ce compresie credeti ca are? Vorbim discutii daca vorbim de segmenti. Trebuie sa verifice mai intai cauzele mai simple pana se apuca sa desfaca motorul. Daca e o bobina de inductie sau CDI sau alimentrea cu benzina nu e mai simplu de verificat? Il punem sa desfaca motorul? Motoreta mergea, a tras abreiajul si brusc s-au dus segmentii? Sa fim seriosi. Nu vorbim de o Mobra. Totusi e o Aprilia. Eu as pune o bujie noua, as verifica cu ea scoasa daca da scanteie, as curata carburatorul si filtrul degetar din rezervor sau pe unde il are, contactele electrice. Prietene, vorbesti in necunostiinta de cauza. 1 la mana ar trebui mai intai sa citesti toate posturile anterioare ca sa iti dai cu parerea. Omu a zis ca a schimbam bujia si a verificat daca da scanteie, si nimic. Iar in alta ordine de idei, ce compresie poate sa aiba?? vorbim de un motor in 2 timpi, unde compresia este vitala. de ce? pentru ca atunci cand pistonu se duce in jos neavand compresie nu trimite amestecu din camera ambielajului in camera de ardere. la motoarele in 4 timpi atunci cand se duc segmentii doar consuma ulei, insa la motoarele in 2 timpi e alt principiu de functionare. Eu mi-am schimbat segmentii acum o saptamana,tot la moto in 2 timpi, in conditiile in care atunci cand l-am bagat la iernat functiona. Pornea greu la rece dar functiona. Nu zic ca nu ar fi bine sa verifice tot ce poate innainte sa intre in motor, dar simptomele sunt clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Prietene, vorbesti in necunostiinta de cauza. 1 la mana ar trebui mai intai sa citesti toate posturile anterioare ca sa iti dai cu parerea. Omu a zis ca a schimbam bujia si a verificat daca da scanteie, si nimic. Iar in alta ordine de idei, ce compresie poate sa aiba?? vorbim de un motor in 2 timpi, unde compresia este vitala. de ce? pentru ca atunci cand pistonu se duce in jos neavand compresie nu trimite amestecu din camera ambielajului in camera de ardere. la motoarele in 4 timpi atunci cand se duc segmentii doar consuma ulei, insa la motoarele in 2 timpi e alt principiu de functionare. Eu mi-am schimbat segmentii acum o saptamana,tot la moto in 2 timpi, in conditiile in care atunci cand l-am bagat la iernat functiona. Pornea greu la rece dar functiona. Nu zic ca nu ar fi bine sa verifice tot ce poate innainte sa intre in motor, dar simptomele sunt clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) scantei am vazut ca am....care ar fi problema? ps am o aprilia rs 125,2002 pe carburatie benzina am:( impinsa da doar rateuri...am schimbat si bujia...nimic.... Fratele meu alb in primul post a zis ca are scanteie, in urmatorul a zis ca a schimbat bujia si tot nu porneste, cel putin eu asa am inteles.... Nu am zis ca compresia nu este vitala dar compresia unui motor de 125 nu opune o forta foarte mare la impins. Presupun ca nu merge cu roata blocata, nu? La asta m-am referit. Stiu cum functioneaza un 2 timpi dar totusi .... segmentii, asa brusc? Insa te cred daca zici ca ai patit-o. Editat Martie 21, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Fratele meu alb in primul post a zis ca are scanteie, in urmatorul a zis ca a schimbat bujia si tot nu porneste, cel putin eu asa am inteles.... Nu am zis ca compresia nu este vitala dar compresia unui motor de 125 nu opune o forta foarte mare la impins. Presupun ca nu merge cu roata blocata, nu? La asta m-am referit. Stiu cum functioneaza un 2 timpi dar totusi .... segmentii, asa brusc? Insa te cred daca zici ca ai patit-o. Stii cum am patit eu la Yamaha TZR 50? Am mers NORMAL, seara pe racoare, cu pauze dupa cativa km. Am oprit la poarta unui prieten, si am lasat motorul pornit. A stat putin la relantiu si apoi: "TZAC", a murit, si nu a mai pornit. Si cu compresia, e diferenta destul de mare intre compresia cu segmentii buni si compresia cu segmentii dusi, chiar si la motoarele de 50 - 125 cm3, asta mai ales daca iti cunosti bine motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Martie 21, 2012 Autor Share Postat Martie 21, 2012 Mda...nustiu ce sa zic:-< motocicleta duminica am cumparat-o...am apucat abia 100 km cu ea..si gta..s-a stricat:( am observat o diferenta la compresie...duminica cand am cumparat-o am vrut sa vad daca pot s-o imping bagata in treapta 1 si nu am reusit nici s-o misc...acuma pot s-o imping mai usor....ma fortez un pic si gta...dar nu inteleg ce poate sa se strice asa rpd ...mers lejer....schimbat treapta de viteza la vreo 8000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Mda...nustiu ce sa zic:-< motocicleta duminica am cumparat-o...am apucat abia 100 km cu ea..si gta..s-a stricat:( am observat o diferenta la compresie...duminica cand am cumparat-o am vrut sa vad daca pot s-o imping bagata in treapta 1 si nu am reusit nici s-o misc...acuma pot s-o imping mai usor....ma fortez un pic si gta...dar nu inteleg ce poate sa se strice asa rpd ...mers lejer....schimbat treapta de viteza la vreo 8000 de ture o metoda grosiera de verificat compresia : scoti bujia, cu degetul mare apesi cat poti de tare, dai la automat si in mod normal, oricata forta ai aplica trebuie sa "rasufle" pe langa deget citeste si: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?98428-Tutorials-And-Info-On-Rs125 si cel mai urat scenariu esta ca vanzatorul sa fii facut o segmentare, la misto, peste un piston/cilindru uzate si mai este si ghidul asta de achizitie rs folosit http://www.125ccsportsbikes.com/forums/index.php?showtopic=31116 acum e tardiv pt tine dar poate mai gasesti alte defecte Editat Martie 26, 2012 de pinupin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Prietene, vorbesti in necunostiinta de cauza. 1 la mana ar trebui mai intai sa citesti toate posturile anterioare ca sa iti dai cu parerea. Omu a zis ca a schimbam bujia si a verificat daca da scanteie, si nimic. Iar in alta ordine de idei, ce compresie poate sa aiba?? vorbim de un motor in 2 timpi, unde compresia este vitala. de ce? pentru ca atunci cand pistonu se duce in jos neavand compresie nu trimite amestecu din camera ambielajului in camera de ardere. la motoarele in 4 timpi atunci cand se duc segmentii doar consuma ulei, insa la motoarele in 2 timpi e alt principiu de functionare. Eu mi-am schimbat segmentii acum o saptamana,tot la moto in 2 timpi, in conditiile in care atunci cand l-am bagat la iernat functiona. Pornea greu la rece dar functiona. Nu zic ca nu ar fi bine sa verifice tot ce poate innainte sa intre in motor, dar simptomele sunt clare. stai linistit, la 2t poti sa montezi pistonul fara segmenti si tot iti impinge amestecul sus, ca nu porneste neam e altceva dar tu spui prostii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.