Dimethylmercury Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Au trecut niste ani de cand nu mi-am bagat botul in coltul asta al forumului. Sansa da, ca si in coltul asta al lumii se schimba "sefii", asa ca imi permit. Din cate spune si titlul, se vinde Honda CX500 (CX500A) din 1980 cu 34700km pe bord (si in realitate). Motocicleta se afla intr-o stare foarte buna atat mecanic cat si estetic. Motocicleta a fost pregatita sa faca un drum cu mine in Elvetia si sa o folosesc acolo timp de un an si jumatate, insa am considerat ca e mai bine sa revin la un Africa Twin (deja cumparata). Toate sunt originale la ea, fara modificari, inclusiv vopseaua. Tobele de esapament au fost schimbate cu unele Marving, fabricate special pt acest model. Eu am cumparat motocicleta la 29500 de km si i-am facut o revizie care a constat din urmatoarele: Schimb de ulei (Castrol full synt, 10w40), filtru de ulei, filtru de aer, antigel si reglajele de culbutori/intinzator lant distributie. Deasemeanea am schimbat uleiul in grupul spate (prima desfacere a surubului de scurgere de cand e motocicleta). Pe langa asta am facut o revizie completa la furca (de aprox 300 de euro) constand din tuburi cromate noi (cele vechi erau cu probleme de rugina, nu indoite), simeringuri, simeringuri de praf si ulei nou. Deasemenea seaua a fost retapitata cu o husa noua identica cu originalul. Bujille si pipele de bujie au fost inlocuite cu unele noi. La revizia de 34500 s-au facut urmatoarele: Pusa baterie noua si bec H4 Osram longlife, schimbat lant de distributie (cel original fiind la jumatate din viata), schimbat presetupa (preventiv, pt ca se cunoaste ca acestea cedeaza la o anumita varsta) si absolut toate simeringurile. Toate aceste piese cat si garniturile au fost OEM Honda (demonstrabil cu factura). Am pus ulei Liqui Moly 10w60 si filtru nou, antigel G12 nou. Putin inainte de asta am pus cauciuc spate nou Contintal ContiGO (cel din fata e un Metzeler pe la 90%). Am schimbat lichidul de frana. Carburatoarele au fost spalate si sincronizate, iar membranele mici (air cut-off valve) au fost schimbate. In consecinta motocicleta se afla la 200 de km de la o revizie absolut exhaustiva si este gata pentru multi km fara probleme. Este un model cunoscut pentru longevivitatea motorului si a motocicletei in ansamblu, singurele probleme fiind legate de presetupa, lant de distributie si stator. Statorul e impecabil in cazul acesta, iar lantul si presetupa sunt noi, OEM. Placutele de frana si sabotii sunt cei originali Nissin de fabrica si au uzura minima (la fel si discurile de frana). In 5000 de km facuti de mine motocicleta nu a consumat nici un gram de ulei. Impreuna cu motocicleta se dau: Un litru de ulei Liqui Moly 10w60 (ramas in canistra de 5l), un cablu de ambreiaj nou in ambalaj, un filtru de aer nou si o pereche de bujii noi Bosch cu electrozi de argint. Deasemenea se da si un topcase Givi foarte incapator cu suport (vizibil in ultima poza). Pretul cerut este de 1400 de euro, datorita investitiei de aprox 1000 de euro (plus manopere) care s-au investit in ultimii 5000km intr-o motocicleta care oricum era intr-o stare de invidiat pt varsta ei (ultima poza este facuta in momentul achizitiei). Alte detalii aici sau la 0740299141. Motocicleta poate fi vazuta si probata la Cluj. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Arata foarte bine, bafta la vanzare! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Unde ai fost pana acum!!! Offf...e prea tarziu pentru mine:(( Imi place la nebunie, pacat ca nu ai scos-o la vanzare anul trecut. Spor la vanzare! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Schimbarea sefilor, bucuria..unora. Bafta la vanzare, arata f. bine motocicleta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Salve! Are,dupa parerea mea, cele 2 caracteristici japoneze:motor ingramadit si telescoape fata neprotejate expuse celui mai fin si coroziv praf. Dar,trecand peste,arata extraordinar. Nu sunt bilete,ce s-o mai lungim. Numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizzy225 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salut Cx-ul( a fost prima mea motocicleta necomunista) este o motocicleta foarte fiabila si tu ai cam remediat tot ce se cam putea defecta la ea. Arata int-un mare fel pt anii ei la un pret modic. Un up de la mine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Am uitat sa adaug faptul ca anuntul e valabil pana pe la sfarsitul lunii aprilie (aproximativ), dupa care voi fi absent din tariosoara cam 1 an. Edit: Ultimul pret 1200 fara topcase si suport. Editat Aprilie 12, 2012 de Mikulaish Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Am uitat sa adaug faptul ca anuntul e valabil pana pe la sfarsitul lunii aprilie (aproximativ), dupa care voi fi absent din tariosoara cam 1 an. Edit: Ultimul pret 1200 fara topcase si suport. Daca era de vanzare mai prin vara sigur ma bagam la ea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Vaai! Pai asta e o bijuterie tehnica.. daca nu se vinde repede inseamna ca e ceva foarte in neregula cu lumea :crack: Bafta la vanzare! Editat Aprilie 12, 2012 de Lupu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 23, 2012 Autor Share Postat Aprilie 23, 2012 Din motive obiective valabilitatea anuntului se prelungeste cel tarziu pana in 1 septembrie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Am încercat să-ți trimit un mesaj privat, dar nu merge (poate ai căsuța plină). Pe scurt: La mulți ani! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 27, 2012 Autor Share Postat Mai 27, 2012 Inca valabil. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Inca valabil. Aveti P.M. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Omule, îmi vine să îmi las SilverWing-ul pentru CX-ul tău. Arată genial. Mai ai cumva lanțul de distribuție schimbat? Al meu cedează și nu am bani să îmi cumpăr altul. Oricum ceri prea puțin pentru starea în care arată motocicleta. Ea se poate vinde cu dublul prețului ei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 28, 2012 Autor Share Postat Mai 28, 2012 Mai am lantul, dar nu il dau decat daca cumparatorului motocicletei nu ii trebuie. Multumesc pentru aprecieri. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Mai ai un P.M. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Mai am lantul, dar nu il dau decat daca cumparatorului motocicletei nu ii trebuie. Multumesc pentru aprecieri. Dacă nu îl vrea cumpărătorul motocicletei eu mă înscriu pt el. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 26, 2012 Autor Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) 1000 de euro? Sa imi eliberez nr de inmatriculare? Daca nici asa, atunci la naftalina cu ea! Edit: Motocicleta s-a vandut. S-o foloseasca sanatos noul proprietar. Lantul de distributie vechi il va da el la doritorul de pe acest topic. Rog un moderator sa inchida topicul. Multumesc. Editat Iulie 26, 2012 de Mikulaish Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate