..:::ZAR:::... Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 84 Lire sau ce ... Serios ? Pt 2 prostii de plastic , mai bine le fac eu , si nici din fibra de carbon nu (cred ca) ies asa scumpe Adevarat! Dar trebuie luat in vedere ca acolo exista matrite in care s-au investit banii ca sa iasa aproape de perfectiune, si majoritatea accesoriilor de aceasta dimensiunie nu se fac manual se fac la presa! Fa-le tu tati... Ce sa zic, le vinzi baiatului apoi mai eftin! Se cunoaste si se stie este Garcya cel bogat care i-i se pare ca 84 de lire este un pret rezonabil! (echivalentul a putin peste 110 euro) -recunoaste ca jumate din acel pret ar fi unul rezonabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 De o toba Akrapovic ce ziceti ? Isi merita banii ? Ca din cate am vazut, e printre cele mai scumpe...sau ce tobe imi recomandati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Cea mai buna toba e aia cu care vine de la mama ei. Cat dai pe Akrapovic mai bine bagi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Cea mai buna toba e aia cu care vine de la mama ei. Cat dai pe Akrapovic mai bine bagi benzina. Total de acord cu tine. NU merita o toba sport pe o motocicleta folosita zi de zi. Zic din proprie experienta, la R 1200 R am avut toba sport, si m-am ***** in ea , nu imi placea ca ma imputea a benzina. Dupa 10 minute de mers prin oras cu toba sport mirosi a noxe. Aaaa daca mai o alta motocicleta pentru distractie,da merita. Dar pentru motocicleta de zi cu zi....... mneeee. Singurul avantaj e acela ca esti auzit. Eu unul am preferat sa fiu mult mai atent si "speriat" in traficul bucurestean, decat sa PUT a benzina in ultimul hal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 interesant faza cu a puti a benzina,nu stiam,o sa ma gandesc de 2 ori inainte sa imi iau o motocicleta cu toba sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Asta e un inconvenient minor (zic eu mergand cu echipament moto mereu) pe langa faptul ca te surzeste la drum mai lung. Sa-i dai de 2 ori pana la rosu prin oras e una sa-ti urle-n cap sute de km e alta. Editat Aprilie 13, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Asta e un inconvenient minor (zic eu mergand cu echipament moto mereu) pe langa faptul ca te surzeste la drum mai lung. Sa-i dai de 2 ori pana la rosu prin oras e una sa-ti urle-n cap sute de km e alta. Nu e adevarat. La drum lung pui silencer si rezolvi poluarea fonica. Ba chiar se aude placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 la drum lung se rezolva daca ii pui un silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Multumesc pt sfaturi. Mie sincer imi place toba stock, si cum arata si cum se aude. Motorul merge extraordinar de frumos..am mers azi cam 80 de km si sunt foarte multumit.Singurul lucru care ma deranjeaza momentan e saua care e destul de tare, ma cam doare fundul de la ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Cauta pe net sa vezi sei interesante pentru ea. Problema e ca preturile sunt destul de piperate. Totusi, mai bine investesti intr-o sa decat intr-o toba. Editat Aprilie 13, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Ti-am zis si in privat, felicitari pentru achizitie . E un naked foarte frumos, cu un motor excelent. Pe aici se vindea intr-o vreme cu toba Akrapovic si semnalizatoare LED cadou (valoare in jur de 600 de E) iar anul acesta au o alta promotie, cumperi in rate fara dobanda. In alta ordine de idei, mie imi place mai mult varianta carenata, FAZER 8 - ul, dar nu are aceelasi look `sportiv`, asa ca am inteles de ce ai ales FZ8 - ul. Oricum, sunt parbrize micute aftermarket, ai de unde alege ca sa te protejeze de vant cand mergi la drum lung. Zicea cineva mai sus ca cea mai buna toba e cea originala, eu sunt de parere contrara. Producatorii le fac urate si la normele actuale (EURO 3 deocamdata) si mare majoritate a italienilor, cel putin, le schimba imediat . De ce credeti ca tobele aftermarket se vand asa de bine ??? In plus, se schimba sunetul foarte mult, si nu va obliga nimeni sa mergeti fara DB killer ca sa surziti. Sa o stapanesti sanatos si sa ne mai povestesti cum va merge impreuna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 Credeti ca e nevoie de un amortizor de ghidon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Credeti ca e nevoie de un amortizor de ghidon ? Asta numai tu sti. Depinde de cat de tare mergi pe viraje, cat de mult te joci cu ea. Eu am amortizor de ghidon la BMW , isi face treaba la viteze de +180 daca rulez pe un drum cu denivelari si iau un viraj, usor, deci 80% pe autostrada, sau daca fortezi sa zicem ace de par in care sunt denivelari ( dar asta numai daca incerci sa scoti untul din ea , la un mers civil, sau "la galop" nu sesizezi nimic) Un alt loc in care isi mai face treaba amortizorul de ghidon este in la iesirea din viraje, daca ai obiceiul sa iesi cu roata din spate derapand, atunci un amortizor de ghidon te "ajuta". Ajuta impropriu spus, iti da un warning, mai tempereaza din reactii ( nu cu mult ) pana la urma tot cel care o conduce fate diferenta, indiferent ca are sau nu amortizor de ghidon. Ultimul avantaj al unui amortizor de ghidon este reprezentat de ajutorul pe care il primesti atunci cand mergi fara maini. La mine la tara sunt dealuri si imi place sa cobor tot timpul pantele alea fara maini. Motocicleta este super stabila, am mai incercat asta si cu altele, ...........nici nu se compara. Amortizorul acela iti calmeaza motocicleta atunci cand mergi fara maini, poti sa mergi RELAXAT fara maini ( nu trb sa fi incordat ca sa contrabalansezi pe ici, pe colo ) , daca vrei sa o apleci(fara maini) e de ajuns sa tragi de motocicleta usor din bazin ( daca te apleci nu prea se intampla nimic , cel putin in cazul meu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 Asta numai tu sti. Depinde de cat de tare mergi pe viraje, cat de mult te joci cu ea. Eu am amortizor de ghidon la BMW , isi face treaba la viteze de +180 daca rulez pe un drum cu denivelari si iau un viraj, usor, deci 80% pe autostrada, sau daca fortezi sa zicem ace de par in care sunt denivelari ( dar asta numai daca incerci sa scoti untul din ea , la un mers civil, sau "la galop" nu sesizezi nimic) Un alt loc in care isi mai face treaba amortizorul de ghidon este in la iesirea din viraje, daca ai obiceiul sa iesi cu roata din spate derapand, atunci un amortizor de ghidon te "ajuta". Ajuta impropriu spus, iti da un warning, mai tempereaza din reactii ( nu cu mult ) pana la urma tot cel care o conduce fate diferenta, indiferent ca are sau nu amortizor de ghidon. Ultimul avantaj al unui amortizor de ghidon este reprezentat de ajutorul pe care il primesti atunci cand mergi fara maini. La mine la tara sunt dealuri si imi place sa cobor tot timpul pantele alea fara maini. Motocicleta este super stabila, am mai incercat asta si cu altele, ...........nici nu se compara. Amortizorul acela iti calmeaza motocicleta atunci cand mergi fara maini, poti sa mergi RELAXAT fara maini ( nu trb sa fi incordat ca sa contrabalansezi pe ici, pe colo ) , daca vrei sa o apleci(fara maini) e de ajuns sa tragi de motocicleta usor din bazin ( daca te apleci nu prea se intampla nimic , cel putin in cazul meu ). Multumesc mult. Am sa iau in considerare. Inac am putini km cu ea, nu mi-am dat prea bine seama cum se comporta la o anumita viteza sau pe un anumit drum...Astept sa mai acumulez ceva kilometrii si sa vad daca am nevoie de un amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Si sa respecti rodajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 La Salon m-am urcat si eu pe FZ8-ul expus. Deci chiar imi place! Maxim am spus! Daca FZ6, fata de a mea, nu e mare combinatie, FZS1000 si FZ1 sunt mari, grele, si prea puternice fata de stilul meu de mers, FZ8 parca mi-a venit ca turnat: pozitie ok, menevrabilitate, usoara, echilibrata - in oras cred ca este un vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 La Salon m-am urcat si eu pe FZ8-ul expus. Deci chiar imi place! Maxim am spus! Daca FZ6, fata de a mea, nu e mare combinatie, FZS1000 si FZ1 sunt mari, grele, si prea puternice fata de stilul meu de mers, FZ8 parca mi-a venit ca turnat: pozitie ok, menevrabilitate, usoara, echilibrata - in oras cred ca este un vis! Degeaba daca nu poti sa urci o bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Pai de ce, cu a mea urc fara greturi. FZ8-ul are suspensia un pic mai rigida - in afara de faptul ca te zgaltaie un pic, nu vad alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 25, 2012 Autor Share Postat Aprilie 25, 2012 Degeaba daca nu poti sa urci o bordura Am urcat si borduri cu el, nu e asa greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Am urcat si borduri cu el, nu e asa greu... Nu cred ca ai avut un enduro sau endurotourer pana acum. Marcone are SV si e de inteles reactia lui. Cu endurotourer cand urci o bordura e ca atunci cand iei o groapa cu un street. Reactiile difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 ii pui o foaie cu mai multi dinti sa urci bordurile mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Mda, de parca motocicletele au fost inventate pt urcat borduri Au fost inventate pentru tot ce-ti trece prin minte si fiecare om are o alta perceptie asupra a ceea ce vrea sa faca cu ea. Doar comunistii aveau o vedere unilaterala asupra fiecarui lucru Personal cel mai indicat pentru oras (si nu numai in Romania - piatra cubica, sine de tramvai, treceri la nevel cu calea ferata ai mai peste tot) mi s-ar parea un supermoto: usor, cursa lunga a suspensiei, roti spitate) dar asta nu inseamna ca nu te poti descurca cu orice daca-ti pui mintea. Editat Aprilie 25, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 25, 2012 Autor Share Postat Aprilie 25, 2012 Primul update, protectie pentru radiator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Mda, de parca motocicletele au fost inventate pt urcat borduri In Bucuresti conteaza al naibii de tare. Sti cum sunt cu R-ul exagerat de atent cand o urc pe bordura, cum urca mamele carutul cu copil pe bordura, asa urc si eu R-ul. Cu SMR-ul(ca tot zicea Marcone de SM) sau Pegaso-ul pot sa urc bordura din mers, fara nici o frica. Ca sa numai zic ca daca ai enduro/SM urci/cobori bordura si cu 2 persoane, iarasi fara sa te gandesti ( ba face poc? ). Plus ca noi avem surprize surprize si de la soferi si de la asfalt, in fiecare zi........deci conteaza o garda la sol generoasa. FZ8 si XJ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 arata f bine, personal imi place mai mult dezbracata decat semi-imbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.