Sari la conținut

Probleme la etansarea capacului de chiuloasa


Coseru_i
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor.

Intampin o problema si as vrea sa va cer un sfat. Am un Suzuki Savage LS650.

E cald, e frumos, dar nu pot sa ma dau cu panarama pentru ca imi pierde ulei la imbinarea dintre semi-chiuloasa si chiuloasa, am incercat sa fac etansarea cu mastic (2+2 si negru, si rosu), dar din pacate nu prea tine.

M-am gandit la o garnitura (home-made, ca din cate stiu, el nu prea are acolo), dar se va mari distanta dintre lagarele ce tin axa.

Ceva idei?

Mersi mult si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da acolo nu ai o garnitura de guma? Tu vorbesti de ce e intre capacul de la chiulasa si chiulasa unde stau supapele, nu? De regula, la mai toate mobrele, acolo e o garnitura de guma, de vro 4 mm grosime, care cand strangi suruburile la capac, inchide etans ;)

 

O alta optiune - nu am incercat-o niciodata - e sa mergi la un magazin care se ocupa cu tehnica de etansare si sa ceri ceva snur o-ring; incearca si cu ala inainte sa ii dai foc, poate merge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am shimbat patinele de la distributie anul trecut, am desfacut aproape tot motorul, si nu vazusem nicio garnitura, in niciun caz atat de groasa (4mm). Vorbesc de etansarea intre chiuolasa si semi-chiuloasa, cele care formeaza lagarele care tin axa cu cama (ca atat are saraca, doar 1 cama...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezvolta un pic, care e semichiulasa? Ar trebui sa ai asa: capac, chiulasa cu axa cu scame si supapae, cilindru, blocu motor. Ai si altceva pe acolo care imi scapa mie? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezvolta un pic, care e semichiulasa? Ar trebui sa ai asa: capac, chiulasa cu axa cu scame si supapae, cilindru, blocu motor. Ai si altceva pe acolo care imi scapa mie? :)

tie nu iti scapa, dar lui da, ceva ulei ;)

is curios si eu ce vrea sa zica prin semichiuloasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la cilindru in sus, vine chiuloasa, pe care vine pusa axa cu came, care e la randul ei prinsa in lagare cu semichiuloasa (sau capac, ma rog), iar intre astea ultimele nu imi aduc aminte sa fi fost nicio garnitura, era direct fier pe fier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tie iti scapa ulei intre capac si chiulasa. Aia sa fie fier pe fier nu se poate :) Deci acolo trebuie sa ai o garnitura. Cauta pe ceva magazin online, gen romimoto-piese si vezi ca iti lipseste. Ca solutie temporara, cred ca poti pune ceva silicon pe aoclo, insa nu stiu cat/daca o sa tina. Cauta garnitura, ca sigur o ai, pune-o sus si scapi de probleme ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.jama-mototeile.com/site/images/artikel/100533/100533_2.jpg

http://www.ls650.eu/Fotos/Reparatur/rudi/IMG_0025.JPG

 

Asa arata componenta in cauza. Se poate vedea jumatatea superioara a lagarului axului cu came, in capac.

 

legat de problema ta, este bine ca folosesti silicon, acolo nu trebuie sa fie garnitura. Siliconul negru obisnuit face treaba buna doar daca il folosesti cum trebuie. Trebuie sa degresezi bine, sa-l aplici si sa apropii suprafetele destul de mult dar sa nu le strangi complet. Eu cand ajung in punctul asta, il las 24 de ore sa se intareasca, apoi strang complet. Daca ai pus siliconul bine si tot nu tine, ai putea sa incerci si cu Reinzosil/Victor Reinz. Costa cam 27 de lei si pare sa fie un silicon mai bun, am observat ca face priza mai buna si odata intarit este mai putin elastic, decat siliconul obisnuit.

 

Ar mai fi posibilitatea ca cele doua suprafete sa fie mult prea deformate dar asta s-ar fi vazut la o asamblare curata, fara silicon.

 

Toate cele bune!

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un silicon bun si aplicat corect ar trebui sa rezolve problema si sa compenseze eventualele deformari. In nici un caz nu trebuie pusa garnitura acolo daca nu a fost prevazuta din fabrica pentru ca o sa apara joc in lagarele axei cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu prespan sau marsit.

Tu ai citit ce a spus omu, sau te-ai uitat macar la diagrama pe care a postat-o?

Daca pune acolo garnitura din prespan sau altceva distruge rapid lagarele axei cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai citit ce a spus omu, sau te-ai uitat macar la diagrama pe care a postat-o?

Daca pune acolo garnitura din prespan sau altceva distruge rapid lagarele axei cu came.

CORECT! ;)

Foloseste produse de sigilare destinate pentru asa ceva.

Etansare componentelor de motor fara garnituri gen:plastic sealing 'Wurth, VICTOR REINZ ,Suzuki Threebond 1207B,etc..

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor.

voi incerca verificarea planeitatii capacului si chiar si a chiuloasei (daca reusesc sa bag ceva acolo, fara sa fiu nevoit sa dau jos motorul), apoi voi incerca cu produsele sugerate.

multumesc inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor.

voi incerca verificarea planeitatii capacului si chiar si a chiuloasei (daca reusesc sa bag ceva acolo, fara sa fiu nevoit sa dau jos motorul), apoi voi incerca cu produsele sugerate.

multumesc inca o data

incearca cu incredere unul din silicoanele recomandate de tng ,problema sa ai rabdare sa se usuce ca lumea ,imposibil sa mai ai scapari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand YamaBond #4, gasket pentru motor.

 

NU recomand gasket-urile pe baza de silicon!Siliconul se intareste sub forma de bilutze, care sunt luate de ulei si ajung pe unde nu trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat de la Weken, cumparat din magazinul Yamaha din Cta, 45 lei tubul. Revin cu feedback

 

 

 

aia e o garnitura subtire dintr-o tabla subtire..poti pune tu tot felu de silicoane de cacao...nu tine...plus iti ajung bucati din silicon sau cauciucul ala pe la ax pe acolo...cumpara una originala ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a mia oara nu am inteles de ce dai sfaturi daca esti pe dinafara.NU ARE GARNITURA idem XT,DR,CB etc se verifica planeitatea chiulasei si a capacului se curata perfect suprafata nu se pune mult silicon (prost)eu prefer sa fac niste zgarieturi cu smirghel de granulatie mai mare pe ambele suprafete inainte de a le monta si nu a mai curs niciodata.A nu se utiliza silicon auto ci(Bond engine sealant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a mia oara nu am inteles de ce dai sfaturi daca esti pe dinafara.NU ARE GARNITURA idem XT,DR,CB etc se verifica planeitatea chiulasei si a capacului se curata perfect suprafata nu se pune mult silicon (prost)eu prefer sa fac niste zgarieturi cu smirghel de granulatie mai mare pe ambele suprafete inainte de a le monta si nu a mai curs niciodata.A nu se utiliza silicon auto ci(Bond engine sealant)

 

 

 

?mie imi spuneai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat, am lasat-o cred ca 1 saptamana (am pierdut cheia de la contact, a trebuit sa fac alta si a durat) si acum este totul uscat (cum si trebuie sa fie, de altfel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...