Ekosekthor Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Sper ca am postat unde trebuie (asa incep multe topicuri ) Am vrut motocicleta care consuma putin, care sa fie comoda, si care sa ma duca pe o poteca de munte ca sa pot face niste poze. E, acest vis s-a implinit in felul urmator: 2007 - am vrut motocicleta... nu stiam de care si de ce... evident mi-a trecut repede dorinta de a avea mobra 2008 - din nou, am vrut motocicleta. De aceasta data am renuntat la idee in favoarea schimbarii masinii. Si am crezut ca nu mai vreau motocicleta. 2009 - am vrut motocicleta... dar nu am avut bani... dar ceva trebuia facut. Asa ca mi-am cumparat prima data casca pentru a nu repeta experientele delasatoare din 2007 si 2008. Apoi, in Mai 2009 intre sesiune si licenta imi sustineam examenul pentru categoria A. Dar inca nu aveam mobra... asa ca mi-am stabilit ca termen limita luna MAI 2010... luna in care urma sa-mi achizitionez un transalp. 2010 - Luna Mai... eu inca nu aveam motocicleta si banii adunati pentru proiectul mobra erau... 150e. E, in acest moment am realizat ca nu fac tot posibilul pentru a-mi indeplini visul.. pentru ca daca as fi facut tot posibilul eram deja pe 2 roti... asa ca am facut o lista cu sacrificii, am intrerupt formarea de psihoterapie care ma costa 2500 ron pe an si in ciuda incurajarilor ca "Termina cu prostiile" si "e doar un moft", eu stiam ca vreau sa fac poze prin munti si sa ma plimb pe poteci pe unde cu masina nu prea ai vrea sa mergi. 2010 - Luna noiembrie... am reusit sa pun de-o parte banii de care aveam nevoie pentru a-mi cumpara mobra, care a fost un BMW F650 (pe care nu-l aveam in calcul dar asa s-a nimerit sa-mi iasa in cale). Din 2010 si pana acum am facut cateva iesiri modeste pe distante de maxim 150km dar abia sambata trecuta am simtit ca am atins ceea ce visam de mult timp. O tura mai lunga prin munti pe un drum pe care nu am mai fost niciodata. Traseu dorit: Timisoara - Semenic - Timisoara Km: 320 Drum: 65% Asfalt in stare buna 35% drum forestier si asfalt in stare horror. Buget total: 96ron - suma reprezinta 78ron benzina 1 cola si 5 mici. Mobre: Bmw F650 / Suzuki Bandit 400 Vineri dimineata, cand inca eram la lucru, discutam cu un coleg de servici (Traian) cu care am iesit in ultima vreme, unde am putea sa ne plimbam in acest week-end. El m-a bagat pe mine in fata ca fiind responsabil de traseu pentru ca mie imi place sa fac liste si trasee si sa-mi calculez ciorapii si chilotii necesari pentru o iesire de 20km. Spontan si fara sa ma gandesc prea mult am spus: Hai pe Cheile Nerei (130km) de Timisoara. Traseul era stabilit si deja toata firma stia ca noi a 2-a zi plecam acolo... dar eu parca nu eram prea hotarat nici sa ies in acel week-end si nici in acel loc. Seara ne-am intalnit cu mobrele la stadion si dupa 20 de minute de discutat Traian zice: - Ba... hai sa plecam acuma seara. - Termina, eu nu ma duc niciunde acum seara - Hai ma... gasim noi o cazare acuma seara si maine avem toata ziua la dispozitie sa ne plimbam. - Nu, eu nu vin acuma. Si nush, parca nici n-am chef de cheile nerei, ca acolo am mai fost de mai multe ori la rafting, paintball, tiroliana, rapel etc... - Pai atunci zi alta locatie unde sa mergem si mergem! - Hai la... semenic. - Na, ok, mergem la semenic. Am pelcat acasa fiecare... eu mi-am facut bagaju si Traian urma sa si-l faca a 2-a zi. Dimineata ne-am intalnit si am comparat bagajele. Eu psiholog: 1 jaka subtire, o bluza de schimb, cateva ciocolati, incarcator la telefon, gps El inginer: 2l apa plata si un ghozdan cu chei, cabluri de pornire, cablu de remorcare si un multimetru. Am baut 2 cafele fiecare si am pornit spre promotor de unde urma sa-si ia un litru de ulei ca sa completeze in motor. Am ajuns la promotor si pana s-a dus el in magazin sa-si cumpere litrul de ulei, eu am desfacut capacelul de la ulei si l-am pus pe scarita din spate. Si turnat litrul de ulei si am plecat . 2km mai in colo la un semafor purtam dialogul urmator: - Ba sa-mi bag p*la! Nu mi-ai pus la loc capacelul de la ulei! - Eu?! Vezi ca e pe scarita din spate... - Nu e! Du-te inapoi dupa el!!!! Ai sa-mi bag p*la is plin de ulei pe picior. - Termina, tu glumesti, si pus capacelu si faci misto de mine. - Nu fac! Chiar nu am capacelu!!!! M-am into5rs dupa capacel uitandu-ma pe contrasens langa fiecare groapa, langa fiecare denivelare, langa fiecare linie de tramvai dupa capacel. In cele din urma l-am gasit in fata magazinului si m-am intors la intersectia unde a avut loc acel dialog. A pus capacelul si am plecat spre benzinaria de dupa podul din calea sagului sa facem plinul si am pornit spre Resita. Undeva inainte de resita am tras pe dreapta sa fumez o tigara. Traian opreste langa mine, da casca jos repede si incepe sa se caute pe gat, prin guler pe la ceafa... - Ce faci? - Am vrut sa-mi scuip guma... am ridicat viziera... si cand am scuipat-o mi s-a inchis viziera si acum nu stiu unde mi guma... am simtit-o pe undeva pe la gat dar nu o mai gasesc. [...] 2 minute de ras mai tarziu: - Si ma jeneaza casca asta pe urechi!!!! - Ba... vezi ca ti-ai pierdut un surub de la viziera. - Pai nu asa trebuia sa se intample? Ce, te asteptai sa nu se intample nimic? Stii tu, scenariul de pe valea oltului, cu furtunele de la ulei care se crapa si tasneste ulei pe picior itr-o curba si aluneca roata din spate si te rastorni... ba da de unde fac eu rost de surub pentru casca? Dupa cateva secunde de invartit in jurul motorului... a inceput sa se invarta in jurul motorului meu. Mai in gluma dar mai ales in serios i-am zis ca nu-i dau nici un surub de la mine de la mobra! Pana la urma a luat un surub de la rezervor si o saiba de la scarita spate si si-a facut casca. Facusem deja 70km din traseu si abia acum incepeam eu sa inteleg ce inseamna vibratiile unui monocilindru. Mi-am scos telefonul din buzunar sa vad daca m-a sunat cineva si... am descoperit ca telefonul meu vibra la apasarea fiecarui buton... moment in care i-am dat la Traian telefonu sa tasteze si el si sa-mi confirme daca vibreaza butoanele. Raspunsul a fost NU. Bun, am plecat mai departe, am ajuns in resita si ne-am facut amandoi consumul. El la 97km a bagat 4.8 litri si eu 3.8. Victorie pentru monocilindru. Daca spun asta colegilor mei de garaj ma vor baga rapid in categoria soferilor de dacie care scot 4% in oras. Dar de aceea am facut si poze Din benzinarie am plecat spre Valiug. Au urmat o serie de serpentine foarte placute pentru mine dar mai ales pentru Banditu lui Traian... care a luat-o inainte pentru ca in spatele meu se plangea ca ba eram in a 2-a ba in a 3-a si ca eu merg prea incet. Intr-adevar, merg incet... mai ales pe un traseu pe care nu-l cunosc, nu stiu ce se afla dupa curba, nu stiu cand apare o pata de nisip... nu stiu cand se rup furtunele de la ulei in curba pe valea oltului si ma rastorn. Traian a mai rezistat putin in spatele meu, pana s-a plictisit si l-am vazut in oglinda ca mergea cu curu pe rezervor. Asa face el cand se plictiseste... apoi m-a depasit si ne-am vazut mai in colo. In cele din urma am ajuns la valiug unde am baut un suc. Traian: - Ba... hai sa nu ne intoarcem acasa tot pe Resita. Putem sa mergem prin alta parte? ia scoate mura (adica blackberry-ul) si vezi. Am scos mura, am gasit un drum forestier... si ne-am hotarat sa ne intoarcem prin Caransebes. Am baut sucu, ne-am urcat pe motociclete, nu am mai scos gps-u din topcase si am plecat in... sus... undeva. Eu credeam ca stiu unde mergem si Traian credea la fel. Dar nu a fost asa. Pe drum am intalnit vreo 3 caini care s-au luat dupa mine. Cu cainii eu nu am nici o problema, Traian are. Eu ii ignor, si ei renunta in cele din urma. El in schimb accelereaza ca sa-i sperie.. dar nu tot timpul ii reuseste schema. La mine partea cu ignoratul a functionat tot timpul si nu mi-a sarit nici un caine in fata pentru ca am pastrat o viteza constanta, nu i-am provocat si in momentul in care isi parasesc teritoriul, te lasa in pace (sau cel putin la mine asa s-a intamplat tot timpul). De asemena nu m-am ales niciodata cu o muscatura de picior. Aici as vrea sa aud mai multe pareri legat de metoda cea mai eficienta pentru ca n-as vrea sa-mi scape ceva si pe viitor sa ma sfasie un pechinez care nu e la fel de ignorant ca mine. Evident drumul care trecea prin teritoriul cainilor ducea doar la o cabana si am fost nevoiti dupa 1 minut sa ne intoarcem, ttot pe la caini. Ne-am oprit in dreptul unui indicator pe care scria DRUM FORESTIER AUTO 13KM. Clar, ala era drumul nostru. Pf... ce injuraturi cred ca mi-am luat pentru acea alegere. Am dat de un drum horror din multe puncte de vedere: 1. Drum accidentat cu santuri si noroaie 2. Praf... pe care il inhala Traian deoarece pe foirestier clar BMW-ul era mai rapid 3. viteza redusa cu care se putea parcurge - in a 2-a de multe ori am mers cu motorul subturat. Mai simplu zis... am luat-o prin salbaticie. Pana si utilajele folosite la manevrarea trunchiurilor de copaci erau sinistre!!! Si evident toate imaginile acestea mie imi formau incet incet un scenariu. Un scenariu care se numea: Cum sa procedam in caz ca ne ataca ursu. Si aici incepeam eu sa ma gandec daca ar trebui sa procedez la fel ca in cazul cainilor, dar acum aveam dubii... ce fac? Accelerez? il ignor? Daca accelerez si scap il manca pe Traian... ma opresc daca il manca? Ma intorc daca il manca? Daca nu-i satul ursu dupa ce-l manca? Stiam varianta cu facutu pe mortu... dar nu mi se parea pra practica. Mai practica era varianta de a arunca ceva colorat intre tine si urs dar singurul obiect pe care il puteam arunca rapid era rucsacul cu aparatul foto care costa cat 2 motociclete... So, cea mai buna solutie ar fi fost sa-i fi dat pe decuplaj si sa sper ca se poate tine si Traian dupa mine. Bine ca n-a trebuit sa testam teoria. Dupa ce am facut 8km din 13 m-am uitat pe google maps sa vad unde suntem si... surpriza: Nu eram pe drumul care ducea spre Caransebes. Acest lucru ne-a fost confirmat de 2... oameni care s-au uitat ciudat la noi cand le-am zis unde vrem sa ajungem. Bun... ne-am intors. Si cum mergeam eu asa incet si asteptandu-l pe Traian am decis sa ma uit in oglinda si in loc sa constat ca sunt dragutz, am constatat ca Traian nu mai era in spatele meu. Am intors motoru si m-am dus inapoi sa vad daca l-a mancat ursu. Traian - Ba... Nu-mi porneste termocupla si mi s-a aprins becu la apa. - Na bun. Hai ca stam 10 minute il lasi sa se raceasca, pana atunci fumez si eu o tigara si dup-aia plecam. Cat am stat acolo, scenariul meu cu ursul evoluase la: cum sa procedezi in caz ca vor sa te mance lupii. Ok, si ce fac? Urlu la ei? Ii lovesc cu casca? Dar de ce nu avem noi arme la noi? un pistol cu gloante de cauciuc? Sau macar un spray paralizant!!!!!!!!!??????? Am rupt repede scenariul pentru ca incepea sa imi fie rece la spate din cauza tricoului transpirat. Si acum am sa incep sa vorbesc putin despre echipament.. din punctul meu de vedere. 1. Jaka. Pe asfalt am preferat jaka cu protectii si care se inchide pana la gat. Dar afara din oras nu te incalzesti prea tare pentru ca o dai jos imediat ce te opresti. In schimb in padure pentru mine a fost cam incomoda. Si aici vreau sa ma felicit pentru ca am ales sa-mi iau si o jaka de primavara + o bluza. faptul ca am avut acele haine de schimb mi-a imbunatatit imediat starea de spirit si comfortul. Eram pe acel drum de 40 de minute deja si stiam ca mai avem vreo 5 km de parcurs. 2. Casca. La casca iar ma felicit pentru alegerea facuta. Pe drum accidentat si incomod o casca usoara este alegerea perfecta (tot din punctul meu de vedere). Mai am o casca de cross dar pe un drum national poate sa devina incomoda (vant in gura, buze uscate, gongi in obraz) si mai ales instabila daca ridici putin capul ca sa-ti mai dezmortesti gatul. Mai am o casca flip-up cu ochelari de soare... e, aia ar fi fost buna pe drum asfaltat... dar este o casca grea... si silentioasa... si as fi fost tentat sa merg cu botul ridicat pentru a respira mai bine. Dar odata ce ridici botu te trezesti cu o greutate in + deasupra capului pe care trebuie sa o echilibrezi astfel incat sa nu soliti prea tare muschii gatlui. Dupa ce s-a mai racit motoru la bandit, am pornit iar la drum. Dupa 1 km am vazut 2 animalute care fugeau undeva in stanga mea. Primul gand: Caini. Acest gand a fost rapid inlocuit cu: LUPIIII in p*ula mea!!!! Am intors capu spre lupii care fugeau paralel cu mine printre copaci si am observat ca-si schimba directia in diagonala urmand sa ne intersectam la vreo 50-60m mai in fata. Am strans din buci, am schimbat a 2-a si cand eram pregatit sa tzip, am vazut cum lupii s-au transformat in 2 pui de caprioara care tzopaiau peste lemnele taiate pe marginea drumului. Mi-au taiat calea la vreo 10 metri in fata si si-au vazut de drum pe dealurile din dreapta mea. E... in acel moment mi-am dat seama ca acel drum groaznic pentru mine a meritat chiar daca nu le-am pozat sau filmat. Intr-un final dupa 1 ora si ceva am ajuns iar la acel indicator pe care scria drum auto forestier, si am tras pe dreapta ca sa vedem ce facem mai departe. In momentul in care Traian a oprit motoru de la buton... a pornit termocupla Partea a 2-a din poveste o voi continua maine, ca acum sunt obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Fain Editat Mai 1, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Frumos. Bravo voua. Bun utilaj Bemveu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Lupiii maaaa ) =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 Dupa ce am iesit din padure am hotarat sa ne intoarcem sa cautam drumul spre Caransebes. Am ajuns la panoul unde indica distanta pana la semenic si am inceput sa ne intrebam daca mai mergem la semenic sau nu mai mergem la semenic. Eu, sincer nu mai aveam chef pentru ca aveam impresia ca orice drum am urma, tot aiurea ajungem. Noroc cu 2 baieti cu un jeep pregatit de offroad care au oprit in spatele nostru langa un panou... care de fapt era o harta cu obiectivele turistice dar din care eu sincer nu am inteles mare lucru. Am gasit pe panou drumul judetean care ducea spre caransebes si parasea harta dar nu intelegeam unde dracu e acea intersectie din care porneste acel drum judetean. Nici baietii cu jeep-ul nu pareau nedumeriti pentru ca unu se uita pe harta de la iphone si celalalt pe harta de la samsung. Intr-un final ei s-au hotarat sa o ia in sus spre semenic, iar noi inapoi sa cautam drumul de caransebes, ca asa pricepusem ca trebuie sa ne intoarcem. Si ne-am intors... hotarati sa gasim acel drum sau daca nu, ne intoarcem pe resita si gata. Dupa 2 km eu am tras pe dreapta si am asteptat sa vina Traian langa mine sa-i zic: - Deci... eu nu pot sa traiesc cu ideea ca mai aveam 16km pana la semenic si nu am vazut semenicu. Si astfel ne-am intors, si ne-am oprit in fata unei case unde erau vreo 4 persoane si i-am intrebat cum se ajunge la semenic si pe unde putem ajunge la caransebes. Toti ne-au zis ca trebuie sa mergem in sus si de-acolo se face drumul spre caransebes... dar sa mai cerem indicatii sus. Dar sigur se poate ajunge la caransebes. Si am plecat spre semenic. Drumul a fost relativ... ok. Cu gropi, nisip si semi-micro paraiase pe asfalt. La Garana ne-am oprit iar la o rascruce unde iar cu incredere maxima i-am zis la Traian ca trebuie sa o luam la stanga nu la dreapta spre lac. Si uite asa am urcat pana sus la garana la ultima casa din sat unde erau afara niste... oameni. Dupa cateva discutii ne-au explicat ca nu trebuia sa urcam in sat ca sa ajungem la caransebes ci trebuia sa o luam la dreapta unde am zis eu sa o luam la stanga, si dup-aia cand ajungem pe langa brebu nou sa urmam drumul de piatra cubica si pe-acolo ajungem la caransebes 100%! - Drumul nu este asa bun, dar voua cu motoarele sigur o sa va placa! - Mie sigur o sa-mi placa, dar nu stiu la colegu daca o sa-i placa asa de mult ca motoru lui e mai jos Si in drum spre drumul spre caransebes am vazut in dreapta o imagine de fototapet. Eram la 3 ape, dar asta nu am stitu numa dupa ce am ajuns acasa. Eu am ramas impresionat de peisajul de la 3 ape pentru ca ma asteptam sa fie un lac la fel ca Surducul, cu casute, manelisti, muzica data tare din masini, gratare etc. Nu, deci nu a fost asa. Am dat de un mal plat nu foarte lat si care era populat de pomi drepti de munte nu de salcii si boscheti si de pe mamul asta se vedea destul de aproape celalalt mal care arata la fel de frumos. Dupa brebu nou am avut parte de 18km de drum judetean-forestier. Din 18km 9 i-am facut cu motorul oprit pentru ca era coborare pana in Slatina Timis si nu avea rost sa chinui motoru cu schimbat de trepte si frana de motor. Pe acel drum pustiu am putut experimenta pozitia de mers pe un motor de viteza - cu fundul pe locul pasagerului si picioarele pe scaritele pasagereului. Atunci am inteles prin ce solicitari trece Traian si de ce il vedeam in spate cu fundul pe rezervor (ca era mai comod). Am incercat si eu sa ma pun cu fundul pe rezervor dar nu cred ca e la fel de comod ca pe Bandit. La iesire din padure, pe partea dreapta era un copil cu taicasu de mana care au auzit scartaitul de frane de la motoru meu. Cred ca li s-a parut destuld e ciudat sa vada o mobra destul de mare venind cu 35km/h fara sa se auda motorul. Si exact in dreptul lor, gps-u s-a hotarat sa se afirme spunand: In o suta de metri virati la dreapta! Dupa faza asta am intrat in sat tot cu motoru oprit si acolo ma pufnea rasu la cum se uitau cei de pe margine la mine si la motorul meu care in loc sa faca vruuuum, scoatea doar sunete de benzina ploscaita in rezervor si zornait de lant Dupa ce-am iesit din Slatina Timis i-am dat pe decuplaj pana la lugoj unde el si-a verificat iar consumul - 7.5% in conditiile de munte. Eu am vazut ca mai am benzina si n-am mai avut chef sa refac si eu consumul. Aproximez ca a consumat undeva peste 5% dar este irelevant avand in vedere ca portiunea de mers incet am fact-o cu motorul oprit. La buzias am mancat 5 mici si ne-am intors acasa. Ce am invatat din aceasta tura? 1. Aparatul foto l-am luat cu mine aproape degeaba. In primul rand mi-a rupt spatele pentru ca n-am vrut sa-l las in topcase unde ar fi zdranganit si nu cred ca i-ar fi placut vibratiile. In al 2-lea rand din cauza turei destul de lungi si nu foarte bine planificate nu am mai avut chef sa fac poze cu el atunci cand era un peisaj frumos. Aveam la mine si trepied si telecomanda, si filtru infrarosu si filtru ns si 3 obiective dar le-am avut degeaba. Ce e de facut? Pe viitor ce e de pozat in stil fotojurnalism (pierdutul surubului de la casca) se va poza cu telefonul si uploadat instant pe facebook (sa vada si cei care au zis ca mi-am luat motor pt ca sunt complecat adevaratul motiv pentru care mi-am luat motoru). In rest, aparatul foto... greu. Pt a putea sa imbin astea 2 va trebui sa ma documentez de acasa ce merita pozat si unde. 2. Am simtit lipsa unei camere video atasate undeva pe motocicleta. Pe viitor, sper sa remediez problema. 3. Am realizat ca ajustajul la telecopul din spate nu e pus acolo doar asa de smen ci e ok sa-l folosesti. Evident m-am hotarat sa-l scad la 35 din 40 dupa ce am iesit de pe drumul forestier. 4. Traseul. Traseul, cum a fost el, a avut si avantaje si dezavantaje. Din cauza ca nu a fost planuit am fost mai concentrat pe unde sa o luam, sa nu pierdem prea mult timp la opriri etc. Dar, pentru ca nu a fost planuit a inclinat sa fie mai mult a aventura decat iesire de week-end. Traseul initial a aratat asa: Si... cam atat imi amintesc momentan. Pe la jumatatea lu mai as vrea sa fac o alta iesire unde traseul arata cam asa: Acest traseu va avea o oprire in Vulcan pentru somn si duminica se continua drumul. Dar inainte sa plec as vrea pareri de la cei care stiu sau care au mai fost pe acele drumuri. Ce merita vizitat? Unde merita oprit? Unde putem manca ceva bun? etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mborhika Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Manusa aia sunt sigur ca nu ai vrut sa o pui asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Foarte frumos In cazul intalnirilor cu caini eu de regula merg constant, si daca vad ca se apropie prea mult ma opresc si vorbesc cu ei... pana acum a fost cea mai eficienta varianta pe care am incercat-o. M-am intalnit anul trecut pe transalpina cu un urs, pe mijlocul drumului. M-am speriat, m-am oprit in fata lui... si neavand alta varianta (trupa era mai in spate cu vreo 2 minute) am turat tare motorul si am claxonat. Din fericire s-a speriat si a fugit. Vad ca esti din Timisoara... nu e asa departe de Oradea. Eu am un Dominator, deci probabil ca am putea merge pe tot felul de forestiere si poteci, daca vrei sa faci ceva ture mai lungi prin vara... discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 @mborhika: chiar nu am vrut sa o pun asa. Am pozat-o tocmai ca s-a nimerit sa stea asa... @cs_05_hho: tare asta cu lupii doamne ... parca ma si vad prin padure in genunchi zicand inger ingerasu meu, sunt cuminte pe bemveu. M-am intalnit anul trecut pe transalpina cu un urs, pe mijlocul drumului. M-am speriat, m-am oprit in fata lui... si neavand alta varianta (trupa era mai in spate cu vreo 2 minute) am turat tare motorul si am claxonat. Din fericire s-a speriat si a fugit. Mie mi-ar fi fost ciuda daca n-ar fi vazut nimeni intamplarea. Pe la oradea nu stiu cand ajung pentru ca pana acum am evitat drumul spre Arad. Dc? pentru ca este destul de plictisitor si am incercat sa merg mai mult pe varianta sud-est sau nord-est. Dar cine stie pe viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dans Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 "Din 18km 9 i-am facut cu motorul oprit pentru ca era coborare pana in Slatina Timis si nu avea rost sa chinui motoru cu schimbat de trepte si frana de motor." Scuze, dar asta e o mare prostie; o motocicleta, ca si o masina, nu pot fi controlate fara motor, adica vor "merge" unde vor ele si nu tu. In plus, frana de motor este recomandata pentru menajarea sistemului de franare, inclusiv a discurilor de frana si a placutelor. De fapt ceea ce ai facut nu se numeste condus, te sfatuiesc sa nu mai opresti motorul. In rest, o excursie frumoasa, la mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 Coborarea nu a fost chiar asa de abrupta incat sa solicit foarte tare franele si in mare parte motocicleta a mers unde am vrut eu . Daca ar fi fost o situatie in care sa consider ca franez prea des si prea lung pentru a controla motocicleta, da as fi pornit motorul pentru a-l controla mai bine, dar asa, nu a fost cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 "Pana la urma a luat un surub de la rezervor si o saiba de la scarita spate si si-a facut casca." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 Dupa tura de la Semenic ma tot gandeam cum sa fac sa filmez/pozez de motor fara sa risc o imprastiere pe asfalt. E, azi am gasit solutia... dar se aplica doar la un aparat foto mic. Deci in nici un caz nu pot monta D80-u cu un obiectiv wide si sa fotografiez din telecomanda. Ideea e simpla si aplicabila la toti care au un trepied mai ieftin. Am demontat capul mobil de la trepied si l-am prins pe oglinda. Mai trebuiesc facute mici ajustari sau chiar mutat pe dreapta si gata... e ok pentru filmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 "- Ba sa-mi bag p*la! Nu mi-ai pus la loc capacelul de la ulei! - Eu?! Vezi ca e pe scarita din spate... - Nu e! Du-te inapoi dupa el!!!! Ai sa-mi bag p*la is plin de ulei pe picior. - Termina, tu glumesti, si pus capacelu si faci misto de mine. - Nu fac! Chiar nu am capacelu!!!!" Al naibii capacel. Nu a vrut sa ramana pe scarita la plecarea de pe loc. Foarte tare plimbarea si mai ales felul in care ai povestit-o. M-a facut sa intru in film, sa ma simt acolo. Asta da dovada de talent narativ. Astept sa citesc povestea urmatoarei iesiri. In legatura cu montarea camerei video: in cazul in care vrei sa filmezi s-ar putea sa ai probleme cu calitatea video din cauza trepidatiilor. In acest caz iti recomand GoPro, eventual cu prindere de casca sau piept. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 25, 2012 Autor Share Postat Mai 25, 2012 Da... si pe mine ma ducea gandul la un go pro... dar e 1400ron. Daca ar fi sa ma folosesc de acei bani mai repede mi-as pune un crashbar si niste sidecase-uri. Dar sunt sigur ca isi merita investitia fara nici un dubiu. Pana la a 2-a tura ma gandeam sa fac rost de un aparat foto care filmeaza decent (640x480 macar) si care sa fie neaparat pe baterii AAA (pentru ca am 12 acumulatori de 2100 MHA pe care m-as putea baza). In rest mai trebuie sa fac teste cu aparate care filmeaza pentru ca e posibil sa fie calitatea proasta din cauza vibratiilor pe care sistemul meu artizanal nu le amortizeaza. Tura 2. Partea 1. Timp: 2 zile Traseu: 958km Ziua 1 Timisoara - Moravita - Oravita - Pojejena - Orsova - DT Severin - Motru - Tg Jiu - Vulcan Ziua 2 Vulcan - Hateg - Hunedoara - Deva - Brad - Abrud - Campeni - Albac - Arieseni - Lunca - Varfurile - Gurahont - Buteni - Tarnova - Siria - Arad - Timisoara Drum - 90% WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW 10% drum de pamant cu gropi, piatra cubica, denivelari enervante la coborare. Buget total: aprox 280ron din care 245.62 benzina 42.25L. restul pe mancare + 1 pachet de tigari (foarte esential) Vineri seara se faceau pregatiri la lucru... pana a intrat sefa si era sa-i dea una cu usa la Traian si ne-am prefacut toti ca lucram. Seara curatasem viziera, faceam loc pe casca pentru alte muste si taiam chestii din lista de bagaje. Sambata dimineata urma sa ne vedem 7 la atelier pentru ultimele ajustari, uns lant baut cafele, mers la buda fortat etc. Traian zicea ca la 6:30 o sa fie acolo. Eu... care am program de lucru de la 10 la 18:30 nu am vrut sa promit ca am sa ma trezesc la astfel de ora asa ca i-am zis ca apar si eu... sper ca pe la 7:30. Cu toate ca am zis ca ajung mai tarziu la 6:20 incalzeam motoru. Si la 6:40 eram la atelier. Am plecat spre benzinaria de la iesirea din tm unde am alimentat. Acolo s-a intamplat prima faza dragutza din drumul nostru. In timp ce eu stateam la pompa traian s-a dus langa usa benzinariei si ma astepta. Acolo era un grup de... cativa tipi mai dubiosi care isi savurau cafeaua si tigara. Si numa odata aud cum Traian isi porneste motoru, il ambaleaza... si-i pusca toba. Aia au urlat la el ca-si varsa cafeaua, ca unu e cu inima... Traian ii raspunde la ala sa nu mai bea cafea daca e cu inima... si eu imi faceam scenarii: Ai sa-mi bag p*la... nici bine nu am pornit si ne luam bataie aici in benzinarie... Pana la urma am plecat. Si dupa 35 km vine traian cu mobra langa mine si pe limba surdomutilor imi arata cu mana dreapta cum iti taie burta... Eu ii urlu: La Orsova!!!!! - Mi foame baaaa!!!!! - ... (accelerez) 10 minute mai tarziu ne oprim... - Mi foame ba... - La ora asta?! - Vb serios... - Mie mi-au inghetat oole! (asa-i daca te plimbi putin si nu stii ce inseamna sa ai pantaloni moto) O parte din drum am mers cu mana pe oo sperand ca o sa se incalzeasca vremea. Pana la urma am ajuns la un punct comun in care eu i-am zis: Da.. ne oprim sa mancam. Dupa Moravita pe serpentinele cu denivelari auzeam ca ceva zornaie la mine in topcase.... dar nu m-am oprit ca e mai interesant sa descifrezi misterul cu mintea decat sa deschizi topcase-u... Bineinteles ca ma gandeam ca s-a rupt cadru in spate (pt ca a fost rupt din cauza greutatii din topcase si l-am sudat), ca mi s-a deschis gentuta cu incarcatoare si tampenii... etc etc. Dupa vreo 10km mi s-a aprins beculetu! Traiane bagamias ceva in punga ta cu monede de 50 de bani care s-a spart la mine in topcase. Dupa aceasta constatare, tot n-am oprit... ca probabil era prea simplu sa fie asa. Si totusi la oprire: In cele din urma am ajuns la Oravita unde am alimentat... 4.3% consum. Am baut o cafea si am plecat sa-i dam pe decuplaj pana la Pojejena. Pana la Oravita... nimic spectaculos dar urma sa inceapa drumul spectacol Deci, de la Oravita pana la Pojejena drumul a fost in halul urmator: Latime: 3 benzi si era facut din placi de beton care la imbinare erau unite cu smoala (sau ceva smecleu negru). A fost supeeeeeeeeeeeeeer! Serpentine in urcare si coborare, vizibilitate buna, trafic foarte light! Foarte light = o masina la cativa km. Drumul desi suna groaznic a fost peste asteptari si s-a comportat ca asfaltul. Deci, i-am dat pe decuplaj cu zambetu pana la urechi. Cum am intrat in Moldova Noua ne-am dat seama ca suntem in judetu caras. Din dreapta a iesit un clio alb care nici nu s-a uitat in stanga sa vada daca vine ceva... in fata lui la vreo 20 metri a iesit un biciclist cu o motocoasa in spate la fel cum a iesit asta cu clio... ala cu clio mergea incet... da nici nu ne venea sa-l depasim pentru ca nu stiam cum reactioneaza. Aici eu am facut urmatoarea analiza psihologica: "Cei din caras conduc prost si trebuie avut grija la ei" - Citat de cam toti care nu sunt din CS dar s-au intalnit cu conducatorii acestei zone. E... nu cred ca-i adevarat. Cred ca de fapt este o caracteristica a zonei si a traditiei din CS. Ei asa conduc, toti si este condusul normal si preventiv! De cred toate astea? Simplu... daca acesti conducatori auto care ies de pe strazile laterale fara sa se asigure si nu au nici o reactie atunci cand li se intampla acest lucru inseamna ca acel stil de condus este unul generalizat, legale, preventiv si la ordinea zilei. Noi, cei din alte judete nu conducem preventiv si ne hazardam... PUNCT Dupa Moldova noua intre localitati pe mine ma furau o gramada de chestii... peisajul, drumul, curbele... si bineinteles afisele de campanie electorala. Din toate acestea de mai sus afisele pentru campania electorala m-au invatzat ce inseamna target fixation. Adica: Mergeam eu linistit asa cu 90 pe acel drum pustiu si ma holbam la peisaj... apoi in dunare la o cioara care statea pe o piatra apoi la stalpii de pe partea dreapta care erau din 40 in 40 metri si fiecare avea cate un afis. Aceste afise erau puse cam la 2.5m inaltime si facusem deja 2km in care am vazut afise pe fiecare stalp. Si astfel incep eu sa ma gandesc: - Ba sa-mi bag p*la... vad cel putin 10 stalpi de curent in fata si toti au afise... din astia 10 stalpi la toti aafisele sunt la aceeasi inaltime. Deci tu-ti dai seama (adica eu... ca vorbeam cu mine) ca fanaticu ala hardcore la fiecare stalp s-a urcat pe parapetu de 50cm si a lipit afisu... si sunt o gramada de stalpi... Si uite asa am vazut ca eu ma apropii de parapet uitandu-ma la ciumpalacu ala de pe afis! Fmm de target fixation! Undeva intre Moldova Noua si Orsova ne-am oprit. Am prins si o portiune mai rea cu drum... cam forestier Apoi urmatoarea oprire am facut ca sa mancam... sau mai bine zis sa mance traian odata ca ma dispera cu foamea lui. El e slab si trebe sa mance de 3 ori pe zi spre deosebire de mine care am burta si manc o singura data dar ma tine 450km. Ne-am oprit la pensiunea Decebal (cred) unde am mancat 2 aripioare de pui cu cartofi si unde am admirat (mai mult eu) 3 GS-uri de 1200. GS-urile erau folosite de 3 cupluri de austrieci in jur de 40-50 de ani... si care evident ne-au aratat ca vin dintr-o tara mult mai civilizata decat a noastra. Din cei 6 o tipa era fumatoare si in momentul in care si-a aprins tigara, s-a ridicat de la masa si s-a dus la balustrada sa fumeze ca sa nu-i deranjeze pe ceilalti. Si cand am plecat uitandu-ne la motoarele lor Traian zice: - Ba esti nebun?! Astia si-au lasat manusile pe motor! Si casca! AStia se cred in austria?! In rest din discutiile lor am priceput ca au comandat mamalighen vis crapen und bere la halben fur der motorraden ca sa decuplajen pe autobahnen DN57en. Atat momentan ca-s obosit si am limita la upload de fisiere media Dupa ce am mancat am plecat spre Orsova. Nu ne-am oprit pentru ca... era prea fain drumu De fapt nu cred ca ne-am oprit decat undeva intre DT Severin si Motru. Drumu dintre Orsova si DT Severin mi-a placut la nebunie. Mie cel putin mi-a dat senzatia ca abilitatile mele de incepator RACING se pot desfasura din plin. Adica un 90 pe curbe... . Si cel mai fain a fost ca nu am prins aglomeratie in tot traseul de 950km nu doar intre orsova si dt severin. Bun, am plecat si de-aici si n-eam indreptat spre Tg Jiu. Drumul intre DT severin si TG Jiu iar a fost frumos. Serpentine. Si... la Tg Jiu ne-a prins ploaia. Care ne-a tinut asa 40km. Traian a luat-o inainte ca a zis ca stie un drum paralel cu cel dintr Tg jiu si Bumbesti Jiu care nu e asa de spart. E, pe drumul acesta eu incepusem sa-mi fac scenarii (primii 3-4 km) cum unu din noi derapeaza pe asfaltul ud, cum o sa-mi inghete mie picioarele in blugi, cum o sa-mi inghete mainile, si cum ploaia asta o sa ne tina asa cei 60km ramasi pana la vulcan. Dupa cei 4 km s-a facut liniste in casca... nu ma mai gandeam la nimic. Cu toate ca mi-a fost putin frig si am mers foarte prudent asta nu mi-a stricat bunadispozitie pentru ca fiind vreo 6 seara si inca era lumina padurea din jur si tot peisajul prinsese alt contrast. Pe undeva pe defileu am facut o oprire cand deja se oprise ploaia. Pe la 19/19:30 am ajuns la vulcan unde am macat, am beut bere... ne-am pus hainele la uscat... si am luat somn. La 5 dimineatza eu eram treaz si am inceput sa-i fac ritualul de curatat viziera. Pe la 7 si ceva era la garaj si ungeam lanturile iar pe la vreo 8 am plecat din vulcan spre hateg apoi spre manastirea prislop. A 2-a zi se arata mai provocatoare pentru ca deja drumul era ud si nu stiam cum va fi vremea mai in colo. Am facut vreo 3 exercitii de incalzirea cauciucurilor dar sincer inca nu ma simteam in siguranta. La intrare in petrosani, in premiera de cand am motorul mi-a venit sa stranut! In loc sa stranut, am inceput sa analizez repede ce se poate intampla... astfel: Scenariul 1: Stranut normal fara mana la gura. mi se uda kgula cu bale ude si reci Scenariul 2: Stranut cu gura inchisa si-mi ies mucii. Mi se uda kgula cu muci vascosi uzi si reci. Pana sa vad care e scenariul 3 am stranutat anuland scenariul 1 si 2... moment in care simultan s-a aburit viziera, am ridicat-o, traian a franat sa dea prioritate la una de pe o trecere, am franat de am crezut ca ma imprastii pe asfalt si am expirat orgasmul stranutului. Pana la intrare in hateg drumul a fost negru si cu serpentine. Dar... nu mi-a placut asa de mult chiar daca era drum facut recent. Ce mi-a placut: Drumul era nou, lat, cu urcari, nemarcat si fara trafic. Deci 3-4 benzi in care te puteai destrabala linistit. ce nu mi-a placut: In momentul in care deja incepuse sa-mi placa foarte mult drumul, acesta a inceput sa fie cu marcaje... gen... linie continua in relief (marcaj rezonator) care te putea arunca usor intr-o curva daca o calcai cu roata din spate. Din pacate inca era ud pentru ca plouase toata noaptea. Pe undeva spre... undeva... am vazut un indicator care zicea ca spre stanga e manastirea proslop. Am lua-to pe acel drum dar din pacate drumul era impracticabil si n-eam bagat picioarele si am plecat spre HD. Intre HD si deva a fost o faza care pe mine m-a enervat putin. Cum mergeam eu asa linistit cu 110... pe dreapta era un biciclist care pedala. Incetinesc, si cand sunt in drept cu el aproape de axul drumului (drum cu 2 benzi pe sens) trece pe langa mine, pe aceeasi banda unu cu un motor de viteza si cu o mimoza in spate. In plm, eu aveam 90-100 ca incetinisem si ala a trecut cu viteza pe langa mine. Si evident Traian incepuse sa rada in spate pentru ca a vazut ca eu l-am injurat pe ala dar s-a gandit ca eu injur pt ca: 1. Eu cred ca-i traian care ma depaseste. 2. Il injur cu o fraza ca "uite si la m*ie asta cum ma depaseste" 3. ma oftic pentru ca in tura de la semenic cum am dat de asfalt el m-a depasi pe undeva inainte de caransebes si nu l-am mai vazut pana aproape de lugoj... si nu stiam daca trebuia sa ne oprim in caransebes sa mancam sau mergem spre casa. In deva eu mi-am adus aminte de target fixation si m-am gandit sa pun la cale un test. Testul era in halul urmator: Daca te uiti la ceea ce vrei sa ocolesti, te vei duce spre acel obstacol. Eu, psiholog, am rumegat aceasta idee si am vrut sa vad daca e vorba de orientarea capului spre un punct intrand in ecuatie si echilibrul sau e vorba doar de orientarea privirii. Astfel am pus in aplicare urmatoarea manevra: Privirea inainte intr-un punct fix cu inclinarea capului (la fel cum il inclina un caine) 45* stanga si 45* dreapta. Se pare ca nu doar privirea influienteaza target fixation-ul ci si inclinarea capului care pune in miscare sistemul de echilubru. deci, in concluzie, daca inclini capu spre stanga, scoti limba afara si respiri repede, te vei duce spre axul drumului. Daca faci aceeasi manevra spre dreapta, te vei duce spre acostament. PS: Acest test nu este relevant asa ca nu-l luati in serios. In primul sat dupa Deva am avut parte de a 2-a faza periculoasa care avea legatura cu campania electorala. Am intalnit o coloana de 5 masini, cu stegulete si boxe care mergea cu 30km/h. Eu eram primul si tot ezitam sa depasesc coloana dar deja era enervant si ma uitam in spate cum se marea coloana. Pana la urma am luat decizia sa depasesc coloana pe linie continua... suna periculos dar aveam vizibilitate si am depasit-o si prudent. Totusi dupa depasire, am auzit claxonul lui Traian (stiu ca era al lui pt ca face ca un magar) si cand m-am uitat in oglinda l-am vazut pe contrasens aproape de sant cu un renault clio care depasea coloana in paralel cu el. M-am linistit abia cand l-am vazut in spatele meu si clio-ul ne-a depasit pe amandoi (la volan... era un mos viteza dezorientat care n-ea ignorat prezenta in intregime). Imediat dupa faza asta (2 minute, maxim) intra o salvare in depasirea coloanei, traian trage spre dreapta, eu la fel, ala cu clio nu lasa salvarea sa treaca!!!! wtf?! Dupa ce trece salvarea, traian ma depaseste, apoi intra in depasirea renault-urlui si vine unu din spate care desi a vazut ca era in depasire, incepe sa-l claxoneze si sa-l bliteze si sa se apropie de el. Na, dupa toata faza asta eram prea incordati amandoi si am oprit la o tigara. Dupa orprire am plecat spre Brad si de la Brad urma sa o luam spre Varfurile. La Brad, tata lu Traian il suna din fata hartii de pe peretele din balcon sa-i spuna sa mergem pe la Abrud, Campeni, arieseni, Lunca, varfurile. Hmmm... era vorba de aproape 200km de abatere de la traseu dar dupa vreo 10 minute ne-am hotarat sa facem acest ocol. Am dat de un peisaj de Vis si un drum la fel. la Buces am oprit sa mancam si sa-mi fumez ultima tigara. In abrud am alimentat de la o benzinarie fantoma la care eu ma simteam ca un calator prin africa. Nici nu vroiam sa stiu ce benzina intra in bemveu. De la abrud si pana la Garda de sus (unde am oprit) am avut parte numa de serpentine cu vizibilitate buna dar de drum cam ingust si cu denivelari (pe care bemveul s-a simtit bine). La Garda de sus ne-am oprit pentru ca ma durea putin curu dar mai ales spatele din cauza aparaturii foto de 5 kile pe care le aveam in spate. Eram transpirat pe spate, ma durea spatele, as fi fumat o tigara, ma durea curu si muream de cald. Am rezolvat problema schimband jaka (am trecut pe cea de primavara), am reglat altfel bretelele de la ghiozdan si... inca as fi fumat o tigara dar nu mai aveam! Si eram la mama dracu in munti! Si nici sa ma opresc nu-mi prea venea pentru ca ori era aglomeratie prin sate (targuri sau lume la biserica sau nunti) ori era prea fain drumu si nu imi dadea voie bemveul sa ma opresc. Moralul a mai crescut putin dupa ce m-am simtit mai putin umed pe spate dar urma sa dam de un drum horror la coborare. Serpentine cu vizibilitate redusa, abrupte si drum cu gropi! Nu mai stiam care era localitatea urmatoare trecuta pe gps si pe ecran aparea ca drumul se oprea undeva prin mijlocul muntilor. Evident deja imi faceam scenarii ca am luat-o gresit, ca ramanem fara benzina dar nu stiam care va ramane primu si ca o sa ne mance lupii doamne. Acest drum horror a fost cam de 2 ore. La un moment dat eu nu am mai rezistat si am tras pe dreapta intre 2 curbe unde mi s-a parut ca era vizibilitatea mai buna. Pfff ce as fi fumat o tigara. Dar la Baita n-am mai rezistat si m-am oprit sa-mi cumpar un pachet de tigari. Pe undeva inainte de varfurile ne-am oprit sa mai facem un plin. Aici, surpriza... motoru lu traian nu mai pornea, nu se mai aprindea nici un bec etc etc. In timp ce el se apuca sa desfaca cablaraie cautand un contact imperfect eu, ca un incepator ii pun o intrebare asemanatoare cu "dar ai dat drumul la benzina?" - Daca e o borna slabita? - N-are cum! - Ai verificat?! - Nu are cum! - Ai umblat la baterie? - NU! - (punand mana pe minusu de la baterie) In p*la mea!!! tu nu vezi cum joaca cablu asta? Eu trebuie sa-ti arat? Ha? ai dat drumu la benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 foarte misto aventura voastra! am un bemve exact ca al tau de 2 ani - doar ca am reusit sa-i procur intre timp crashbar si suport de coburi laterali + set de case-uri de aluminiu asfalt uscat si soare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 25, 2012 Autor Share Postat Mai 25, 2012 Si pe mine ma bate gandu sa-i procur niste sidecase-uri si un crashbar dar momentan vreau prea multe si daca as procura una din astea, sezonul asta as pierde o tura de week-end... pt ca achizitiile astea nu prea se fac ieftin. Dar, se termina sezonu si urmeaza incet incet. Poate in vara asta imi iau niste sidecase-uri ca am vazut pe ebay cu 25e perechea (sh) dar mai ramane de vazut cum le adaptez pt ca sunt de alt tip de bmw - evident model mai vechi. --------------------------------------------------- Dupa Varfurile drumul iar a inceput sa ne surprinda foarte placut. Dar foarte placut! Undeva intre varfurile si Gurahont ne prins ploaia pe o portiune de 3-4 km. Pe defileu am avut parte de o ploaie deasa si rece... acum aveam parte de o ploaie cu stropi mari dar era cald afara. Atat de cald incat in fata noastra unde era ud asfaltul se vedeau cam 20cm de aburi care se evaporau. M-a enervat putin ploaia dar nu pentru ca mi-ar fi stricat bunadispozitie ci pentru ca a trebuit sa incetinim pe acel drum si sa ne bucuram mai putin de el. In rest, nu a contat ca m-a udat pe picioare si oo. La almas am tras pe dreapta si am insistat sa stam putin pana fac niste poze pentru ca era prea fain ceea ce vedeam in oglinda. Asfaltul era uscat acum si am zis sa-i dam pe decuplaj ca sa scapam de furtuna. In fata noastra pareau a fi 30 de grade si vedeam cum lumea sta pe bancute in fata caselor in tricou... si comparam cu imaginile vazute 5km in spate unde satele pareau pustii din cauza ploii. Nu stiu de ce aveam impresia ca putem scapa de furtuna pentru ca ma uitam in spate si vedeam cum acel nor e cat un... judet. Intre buteni si cuied ne-am mai oprit iar... tot la cerinta mea fortata pentru ca am simtit ca nu am facut destule poze in acest week-end. Apoi, pe scurt... ne apropiam de finalul traseului. N-am mai oprit intr-o benzinarie inainte de arad unde iar am dat de campania electorala de prost gust. Si dup-aia am luat-o pe cel mai boring drum din viata mea... Autostrada Arad-Tm. Pe la 9 am ajuns in tm. _________________________________ Cum mi s-a parut traseul? Pf... am facut o alegere foarte buna cu ajutorul tatalui lu' Traian pentru partea a 2-a. daca ar fi sa aleg o portiune care mi-a placut mai mult, chiar nu as sti ce sa aleg! Deci chiar imi este foarte greu. Ce nu mi-a placut... e simplu de identificat 1. Coborarea spre Baita/Lunca 2. Autostrada Tm-Arad De vizitat nu prea am vizitat cine stie ce locatii ci mai mult ne-am oprit in parcari apoi am pornit la drum ca sa ne bucuram de asfalt. Chiar am avut de ce sa ne bucuram, mai ales ca a fost liber tot traseul! Ce am invatat in aceasta tura? 1. Am invatat sa ma inclin mai bine in curbe si traseul a fost perfect pentru a invata asta. Cum? Simplu... pt inceput am avut parte de drum pustiu si lat si in mare parte nemarcat sau fara marcaj rezonator. Deci am putut sa ma destrabalez pe 1 banda jumate daca am avut chef si sa redresez mobra la timp. Aploi la hateg am restrans destrabalatu din cauza marcajului. Iar prin apuseni deja ma simteam in largul meu pe drum mai ingust si succesiuni de curbe. Toate acestea nu cred ca le invatam in 100km.... asa ca am avut noroc ca am avut parte de serpentine in mod progresiv pe o distanta de 700km unde am avut timp sa exersez in conditii de siguranta si fara sa simt ca risc prea mult. 2. Am descoperit ca nu-mi ploua pe gps daca ma prinde ploaia cu el in suport 3. Am observat cat de mult conteaza pantalonii moto pe care nu i-am avut. 4. A invatat cat de mult conteaza sa ai bocanci sau ghete. Au fost momente in care acceleram dar cand sa schimb a 4-a mi se indoia picioru si acceleram in gol. Am patit si in depasiri chestia asta dar nu a fost periculos. Am avut timp sa bag in viteza cum trebuie. Atata doar ca era frustrant. 5. Ma rupe aparatu foto... ma doare spatele de mor... si de-aia fac putine poze. + ca mi greu si lene sa ma opresc pe drum sa il scot, sa fac poza sa aranjez iar manusa etc. Dar pe viitor cred ca voi face mai multe opriri pentru poze si voi poza de pe motor... ca sa nu tina dezbracatu prea mult. 6. Vreau camera video. pacat ca nu am bani de un go pro ca la ce drum am avut... chiar ar fi meritat sa il filmam. Totusi un go pro nu e singura solutie pentru ca austriecii aia aveau o camera destul de maricica prinsa pe casca. Dupa cum ii ziceam la traian: L-ai vazut pe ala cu VHS-u pe casca? 7. Vreau sidecase-uri! Nu pt cine stie ce chestii ci pt haine de schimb macar! Pentru inca o casca, pentru 3 bluze daca vreau, pentru pantaloni scurti si slapi... pentru a-mi lua comfortul dupa mine! 8. Vreau handguard-uri! Se simte diferenta dimineata cand e mai frig si vant. Adevaruri despre aceasta tura: 1. Eu de 6 ori din 7 am alimentat la pompa 2. Exceptia a fost in abrud unde erau doar 2 pompe (1 benzina 1 motorina) 2. Toti cainii din parcari erau ciudati. 3. La Scarisoara am intalnit pentru prima data in viata mea 500metri de rromi. Erau in grupuri de cate minim 5 adunati in fata caselor. 4. A-ti dori sa primesti atentie este ceva relativ. E ok cand copii te saluta si iti fac semn sa ambalezi sau ca se uita mimozele dupa tine. Dar devine enervant ca la aproape fiecare oprire intr-un orasel cu putine motociclete sa trebuiasca sa spui cat te-a costat motoru, de cat e, cu cat ai mers maxim cu el, sa spui ca pe bune e monocilindru si ca nu fac misto etc etc. Cam atat imi aduc aminte momentan. In luna Iunie urmeaza traseul urmator (aproximativ) In principiu vrem sa vedem apusenii. Nu stim unde o sa dormim, nu stim daca ne scapa ceva interesant din acest traseu. Daca cineva poate sa vina cu sugestii, le astept cu mare interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Drace foloseste aparatul ala foto ca te mananc! Erai dornic sa-mi vezi pozele cand am ajuns la Timisoara, dar cu aparatul tau poti face unele mai superbe ca mine! Nu e nevoie sa te cari cu tot kitul foto, dar macar baza si un obiectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Mai 28, 2012 Autor Share Postat Mai 28, 2012 Dupa tura de la semenic iti zic sincer ca doar kitul de baza l-am luat! Nikon D80, Tamron 17-50mm, Nikon 70-300mm. Asta e baza la mine dar sunt in jur de 5-6kg in spate! E mult. Dar nu greutatea e neaparat problema ci sa dau jos rucsacu, sa scot aparatu, sa dau jos casca, sa fac poza, sa-l pun la loc, sa pun casca si dup-aia sa-mi aranjez manusile peste jaka pentru ca in momentul in care dau jos rucsacu ele ies de pe jaka. Dar pe tura viitoare cred ca o sa pozez fara sa ma mai dau jos de pe motocicleta. Ma opresc, fac poza, il pun la loc si plec... sper sa am chef mai des sa fac asa Tu chiar daca n-ai avut aparat ca al meu cred ca ai avut mai multa vointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Dupa tura de la semenic iti zic sincer ca doar kitul de baza l-am luat! Nikon D80, Tamron 17-50mm, Nikon 70-300mm. Asta e baza la mine dar sunt in jur de 5-6kg in spate! E mult. Dar nu greutatea e neaparat problema ci sa dau jos rucsacu, sa scot aparatu, sa dau jos casca, sa fac poza, sa-l pun la loc, sa pun casca si dup-aia sa-mi aranjez manusile peste jaka pentru ca in momentul in care dau jos rucsacu ele ies de pe jaka. Dar pe tura viitoare cred ca o sa pozez fara sa ma mai dau jos de pe motocicleta. Ma opresc, fac poza, il pun la loc si plec... sper sa am chef mai des sa fac asa Tu chiar daca n-ai avut aparat ca al meu cred ca ai avut mai multa vointa. Mda... e bun si un aparat compact care face poze cat de cat ok, eu il tineam in buzunarul gecii, si pozam uneori cu casca pe cap si manusile in mana Uneori mai scoteam manusile cand il puneam pe timer ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Superba povestire, esti un narator care capteaza atentia, felicitari si la mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) Acum 2 sau 3 saptamani... ne-am apucat sa schimbam cateva consumabile la Bandit. Evident fara manualul de service am cautat fara succes filtrul de ulei si cred ca am exagerat cu cautatul... Acum 1 sau 2 saptamani... seara... primesc un telefon de la Traian care era acasa la Vulcan... motorless (deci conservar) - Alo? (eu) - Bah... iti spun ceva... dar nu te superi pe mine (el) - Da ma, nu ma supar zi. - Dar promiti? - Da! Zi odata! - da nu te oftici si dup-aia nu mai vorbesti cu mine la birou, da? - Vrei sa jur pe... - NU... nu zi duma aia. - Ok, atunci zi. - ... - Zi ma! - Sunt pe Transalpina. - De ce? Fain! - Am iesit cu niste prieteni la un suc... unu a zis sa mergem la Tg Jiu... si de-acolo s-a imbatat mai tare un prieten si a zis sa mergem pe transalpina. [...] Conversatia a durat mai mult dar esentialul l-am zis. Pe moment nu m-am ofticat dar dupa o ora am inceput sa ma oftic 7.06.2012 Dimineata fusesem cu motoru la niste analize si mi se facuse pofta de dat pe decuplaj. La lucru am lucrat la niste abtibilde pt bandit si la un banner reprezentativ pt turele noastre. Si in timp ce ne prosteam noi cu banneru, ma uitam eu la calendar si mi s-a declansat urmatoarea revelatie: - ... auzi... da tu iti gati motoru pana in 23 macar? - nu - Serios acuma - SERIOS! - Men dar tura de apuseni?! Si uite asa mi-am dat eu seama ca luna asta nu iesim nici unde! dar eu vroiam sa ies... asa ca am dat un telefon la o prietena din deva si am intrebat-o daca sambata e prin deva si are chef de o cafea. Raspunsul a fost Da... asa ca am inceput pregatirile (ca asa sunt eu fericit daca fac pregatiri). Nu eram eu prea sigur ca este o idee buna aceasta iesire de unu singur din mai multe motive: 1. Daca se intampla ceva... 2. Daca se intampla ceva... 3. Daca se intampla ceva... Dar pe de cealalta parte ma gandeam ca ar fi benefica o astfel de iesire pentru ca: 1. Daca se intampla ceva... 2. Experimentez cu opririle si facutul de poze 3. Vreau sa ies cu motoru in acest week-end mai mult decat la o terasa in unirii (desi n-am iesit niciodata la o terasa cu motoru) 4. Vreau sa vad daca sunt capabil sa ma abat de la traseul initial pe un drum necunoscut si cum ma va face sa ma simt acest lucru. 5. Daca se intampla ceva... 6. E ceva ce trebuie facut acum sau mai tarziu (iesitul de unul singur) 7. Daca se intampla ceva... Vineri seara mi-am bagat casca flip-up in revizie capitala Dimineatza mi-am pus bagajelu pe motor, am facut plinu si i-am dat pe decuplaj. In lugoj... la viteza mica... am lovit o vrabiuta. Era pe asfalt, aveam 30 la ora, si-a luat zboru, a facut un zig-zag in fata motorului si... cred ca am lovit-o cu scutu. Nu s-a auzit nimic in acel moment dar am vazut in oglinda 2 pene si... cred ca era intinsa pe asfalt. Dpa 2 curbe am reusit sa-mi scot imaginea din cap si sa pot sa-mi continui drumu in parametri normali dpdv psihic. Prima oprire am facut-o la Ana Lugojana. Nefiind Traian cu mine, am uitat sa-mi iau apa! Mi-am luat un ceai rece si l-am sunat sa vad ce face. - Neatza Traian - e - Ce faci? - eh... - Tu dormi? - ih.. - La 10 si ceva tu dormi? - ih.. - Eu sunt la ana lugojana, ma duc la deva... si dup-aia cred ca ma opresc si pe la Valea lui Liman - E fain sa ai motor f*tu*i g*ra m*tii?! - ... na bine ba... te las sa dormi... A 2-a oprire am facut-o aici! Unde scrie you are here! Acest moment a fost impartit in 3 faze: Faza 1. Blackberry-ul se blocheaza = 2 tigari pana poti sa-i day play iar dupa un reset. Faza 2. Am pus motorul cum nu se poate mai prost! Am zis ca vreau eu o poza cu ceva peisaj in fata asa ca m-am dus pana la 3 metri de prapastie. Mare greseala. A trebuit sa fac manevre aproximativ 5 minute ca sa-l scot cu spatele pentru ca ma bagasem intre panoul cu welcome si 3 randuri de santuri in partea dreapta. Asa ca a trebuit sa trag de motor in spate, sa-l blochez cu frana, sa trag iar si iar si iar si iar fara sa cad, fara sa-mi alunece piciorul pe pamantul pufos si alunecos... si sa ma opresc atunci cand trec masini sa dau impresia ca admir peisajul nu ca sunt pe cale sa-mi trantesc motorul printre dealuri unde nu e Traian sa ma ajute. Si toate astea in jaka neagra de 5 kile, cu echipamentul pe mine si pe varfuri ca o balerina. Sa fi fost vorba de karma? Se trezise traian si incepuse sa ma injure ca-i dau pe decuplaj? Faza 3. Am descoperit o noua tehnica de fotografie. Ea se numeste Point, run and shoot. Si consta exact in ceea ce am zis ca e... indrepti aparatu spre subiect, apesi pe bumb si ai la dispozitie 5 secunde sa fugi langa motor si sa pari interesant. Dupa ce am reusit sa ies din catacombele alea i-am dat pe decuplaj pana la deva. Pana la deva am avut 2 momente de revelatii moto. 1. de ce nu pot eu sa iau curbele cu a 5-a de la 100km/h in sus? Pentru ca... pul*ca asta de bemveu in a 5-a nu mai are atata putere sa accelereze rapid (macar pana la 120) si astfel intru in curba cu 100 si pe la mijloc el decelereaza (daca e vorba de urcare) se pune pe verticala si vrea sa traga pe dreapta. 2. Pt prima data am apreciat faptul ca pot sa depasesc o coloana la bariera si sa ma pun printre primii trecand astfel de papucari, tiristi, rabisti cu lemne, blonde la volan, babi cu matizuri si alte vehicule care se misca prea incet pe serpentine. La deva am ajuns prea repede si a trebuit sa astept putin in parcare. Aici s-a intamplat alta faza deja intalnita de multi mobristi. E vorba de acele persoane care vor sau au avut motor in tinerete si incep sa te intrebe diferite chestii. Faza e ca nu stiu cum apar astia! Pe bune acum, ati observat cum brusc apar langa voi cu intrebarea gata pregatita? Nu ii vezi! Apar si te intreaba: din ce an e? cat prinde? Poate la altii e mai interesanta conversatia asta dar eu de fiecare data trebuie sa-i dezamagesc ca am prins maxim 160km/h... e doar cu un cilindru... e din '95... da are prea putini cai, nu se uita mimozele dupa el. De fiecare data cand port astfel de discutii ma simt ca la un chef unde toata lumea e mai bine imbracata si mult mai inteligenta decat mine. Bun, cafea nu am baut... am stat doar la povesti... am mancat cele mai bune oo cu sunca si cu cascaval si cu rosii si cu apa minerala de izvor de pe lumea asta... apoi am alimentat si am plecat spre TM. Incercam sa evit mmentul in care va trebuit sa iau decizia de a merge la Valea lui Liman. Dupa deva la vreo 20km (cred) era coloana de masini pe ambele sensuri... dar nu era nici politie si nici ambulanta ci doar o masina visinie rasturnata in mijlocul drumului. Toata lumea trecea pe langa masina rasturnata... Eu am incetinit sa vad daca sunt raniti si ma intrebam daca cineva a sunat la salvare sau la politie. Dupa o analiza rapida am dat ok-ul si mi-am continuat drumul pana la prima parcare unde m-am oprit la o tigara si l-am sunat pe traian sa-i zic de accident. nu mai stiu ce am vorbit dar fraza la care s-a cam terminat conversatia a fost: E fain sa ai motor f*tu*i g*ra m*tii?! Na.. am plecat mai departe... si... am ajuns la... stanga spre Tomesti. Din cate tineam eu minte, pe-acolo trebuia sa ajung la valea lui liman. Si am mers... asteptand sa apara o valea si un liman... si tzapa. Am ajuns pana unde se vede pe harta dar nu m-am lamurit daca am fost unde trebuie sau nu. In schimb Tomestiul si Colonia mi s-au parut foarte frumoase ca sate/comune/judete sau ca ce or fi ele catalogate. 1. In primul rand foarte curate! 2. In al 2-lea rand foarte ordonate. Adica? Adica in puii mei, flori in fata blocurilor. Blocuri de 4 etaje langa deal si pe malul unei ape? Serios?! Acolo in pustietate? Asa dragut? La un moment dat nu am mai avut rabdare si chef sa continui de unul singur, m-am oprit am facut 2 poze si m-am intors spre casa. Pe la lugoj am mai purtat o convorbire cu Traian sa-l intreb daca mai sta la atelier... ca vin si eu si sa ia un suc. Si de aceasta data convorbirea s-a incheiat cu E fain sa ai motor f*tu*i g*ra m*tii?! Si cand am ajuns la atelier... m-a intampinat iar cu fraza: E fain sa ai motor f*tu*i g*ra m*tii?! Si... gata iesirea mea de week-end Tura de azi: KM: 290 Traseu: Tm - Lipova - Savarsin - Faget - Surduc - Lugoj - Buzias - TM Starea drumului: asa si-asa. Am prins portiuni de drum naspa-aiurea-cam nasol pe Tm Lipova... dar asta nu ar fi o noutate. Am prins drum ok dpdv tehnic Lipova-Savarsin (dar aglomerat). Drum asa si-asa Faget tm... Buget benzina: 74 ron. Consumul nu il stiu pentru ca eu am bagat acasa de 20ron + inca odata de 54 si am facut acest traseu cu plinul facut in tm. Participanti: 3. De cand? De la Lipova. Timp: Numa ce-am ajuns acasa... am plecat azi. Dupa 1 luna de pauza in care banditu lu Traian a stat pe dreapta am reusit pana la urma sa-i gasim filtru de ulei si sa-l montam la loc. Dupa cativa nervi la asamblare, o termocupla montat aiurea de domn electrician Traian care aproape ca i-a dat foc la motor si a trebuit sa-l impinga prin oras inapoi la atelier... ne-am hotarat ca in acest week-end sa facem o iesire scurta pentru testarea mobrei. Si a ramas ca ne vedem sambata dimineatza la atelier. Vineri seara discutam - La cat ne vedem maine? - Pai eu o sa fiu pe la 8 la atelier ca sa mai fac ultimele verificari si pe la 10 plecam. Dimineata la 8:40 ma suna - Na, esti gata? - Cum sa fiu gata?! Eu dorm! In plm!!!!! ti-am zis ca nu vin repede ca precis esti cu motoru desfacut. - Nu ma... mai am de montat filtru de aer si gata... plecam. - ... Na stai sa-mi fac si eu un dush... sa-mi iau hainele de schimb... - Da... stiu... lista... na eu te astept. - ok. Bineinteles ca ajung la atelier si asta era cu surubelnita in carburatoare, rezervoru intr-o parte, filtru de aer imprastiat prin curte... in fine, am plecat la 12:30 din tm. aproape de iesirea din tm am tras pe dreapta sa ne certam. - Mergi mai tare in p*la mea! Ai stat in spate la bou' ala jumate de ora! - Pai cand am vrut sa-l depasesc intrase altu in depasire in spatele meu! - Ala era in spatele tau din buziasului (adica de vreo 2-3km) - Na du-te tu inainte si ne vedem la intersectii unde trebuie sa viram! Apoi am tacut din gura si mi-am pus casca pe cap... si l-am lasat pe domnul acritura inainte. La iesire din tm, trage pe dreapta... ca i se tot oprea motoru. Nu prea am vorbit ca acritura era si mai ofticata... Intr-un final plecam si dupa 20 km vine in dreptul meu, facand iar manevra de la moravita... se taia pe burta ca i foame. In fibis am oprit... sa mance... o ciocolata!!!!!!! Dupa ce si-a mancat ciocolata, castravetele murat s-a mai indulcit si ne-am impacat. Urmatoarea oprire am facut-o in Lipova unde el a alimentat si eu nu... Evident nu a rezistat tentatiei sa-mi jigneasca bmw-ul facand-ul scuter pentru ca imi consuma putin. Dupa Lipova am tras pe dreapta intr-o parcare unde am vazut un petec de umbra... Aici, povestea noastra a luat o turnura neasteptata. Ni s-a marit grupu. Dar, incepem cu alte chestii din parcare pentru ca eu sunt cel care posteaza si e mai important sa pun prima data pozele cu mine in echipament complet. Apoi, poza cu rucsacul meu foto... care de-obicei e primul care ajunge pe jos. Apoi cu Traian care la fiecare oprire ingenuncheaza ca sa vada daca picura ceva... daca picura repara... si daca nu picura sta 5 minute asa si se intreaba continuu "De ce nu mai picura?" Apoi cu Lucia, mimoza lu' Traian care l-a tot batut la cap sa o ia cu el in aceasta tura si el a cedat... si m-a batut si pe mine la cap sa-i fac o poza si am cedat. Apoi cu colectia mea de musta de pe far. Apoi cu... deci: Eu am un fetish cu chicken strips-urile. Sunt la fel ca data trecuta... 1 deget jumate. Si ma uit la cauciuc in speranta ca s-au mai micit, dar tot asa au ramas. Ma rog, e fetish-ul meu. Dupa ce am terminat cu pozele, pe langa parcare in directia noastra de mers a trecut un suzuki bandit de 400 care ii dadea pe decuplaj. E, acel suzuki urma sa se intoarca in 2-3 minute, sa se apropie de noi si sa se prezinte. Ne-a intrebat unde mergem... apoi daca eu ma intorc la Timisoara (pentru ca eu am numere de tm si Traian are de High Definition). Dupa ce i-am zis traseul nostru ne-a intrebat daca poate sa vina cu noi. Traian s-a uitat la mine si m-a intrebat daca mai avem locuri... si uite asa grupul nostru s-a marit. El este Alex din Oradea (cel din stanga), soldat... venit din Afganistan si care a fost in misiuni si prin Kossovo. Serios! Din parcare am plecat spre Savarsin si am facut dreapta spre faget. Inceputul parea ok... dar am dar rapid de drum cu pietris. In acel moment tot ce am invatat la psihologie s-a pus in practica si am inceput sa citesc (nu sa aud... ca aia deja e schizofrenie) gandurile celor din spate: Traian: Ai sa-mi bag p*la... iar ma baga pe drum din asta cu praf... si lui ii place! Si iar ma prafuiesc tot si ma zgaltaie! Lucia: Mai putin si-l injur... Alex: De ce nu am plecat eu la Hunedoara la castel singur? Ca asa imi propusesem azi dimineata... i-am vazut pe astia 2 si am zis sa ma bag in seama... nu mai repet greseala. Eu: Jur ca n-am stiut ca-i asa drumu! Pe google maps aparea cu galben! Pe acel drum cu praf... am oprit... sa iau pulsul grupului (adica sa vad care ma injura si care nu) Evident gandul lu traian l-am citit cum trebuie... eram sigur ca va comenta. Lucia... nu mai stiu. Iar Alex... nu mai era la fel de vorbaret. Dar e cert ca pe fetele tuturor se citea intrebarea: Oare cati km mai avem pana la Faget si cat mai e drumul in acest hal? Spre binele sanatatii mele acel drum a fost asa doar 2-3 km. Restul a fost cu denivelari dar fara praf. La iesire din faget am luat-o spre... spre ceva si GPS-ul meu imi zicea ca o iau bine spre Fardea. Ne-am oprit ca sa avem o discutie. - Ba... nush daca o luam bine - Da gps-u tau ce zice? (Traian) - Zice ca o luam bine dar nu am incredere in el. - Dc? Pentru ca pe indicator scrie ca-s 10km catre Margina si pe Google maps imi arata ca margina e spre Cosava! - Stai sa ma uit pe harta. Si ne uitam pe harta (adica poza pusa la inceputul topicului). Traian: Auzi da tu nu puteai sa-mi printezi harta asta mai detaliata?! - ba da... dar nu mi-ai zis... - Stai ma ca mai am eu o harta! (are si el o harta castigata la pufuleti si se crede Motorcycle Explorer... ce sa-ti povestesc). Ba nu gasesc fagetu!. In jurul lui era deja Lucia cu Alex care cautau cu degetu pe harta. M-am dus si eu sa le arat... ca eu sunt bun la orientare. Traian: Pune si tu un deget pe harta ca sa fim toti cu cate un deget. ASta s-a ofticat si a plecat spre un nenea care se uita la noi dintr-un colt de strada. Dupa o discutie cu acel nenea, se intoarce Traian zambind si-mi zice: - Ba da prost esti? - de ce? - Tu nu vezi ca acolo scrie ca sunt 15km pana la Fardea?! - Nu! Ca era panou alb cu scris negru... Dupa aceasta discutie s-a pornit discutia bagatului de benzina. La aceasta discute am asistat pasiv... razand... ca un bulangiu ce sunt. Dar deja m-am impacat cu ideea ca sunt bulangiu. Si pentru ca nu m-am implicat in discutie, nu stiu ce s-a vorbit ca Alex a plecat spre benzinarie si 10 minute nu s-a mai intors. Traian i-a dat casca la Lucia si a plecat dupa Alex. Si 5 minute nu s-a intors nici el. Dupa un timp ma uit la Lucia si-i zic: Lucia... tine casca... ma duc dupa astia Dar pana la urma s-au intors Pe langa surduc am oprit sa mancam. Dar n-au avut de mancare. Asa ca ne-am dus langa plaja. S-a dat comanda de mici, ceafa de pui, pireu pane si orez umplut apoi... in 2 minute Alex era in boxeri fugind spre apa. M-as fi aruncat si eu in apa dar eu de-obicei sunt mai pudic la faze de acest gen, sunt alb si nu aveam chiloti de schimb la mine. Asa ca m-am fofilat. Bun, am plecat de la Surduc, si am intrat in Lugoj. Aici... 2 faze: 1. Era sa ma imprastii intr-o curba la stanga... Era destul de larga, nu am avut viteza mare dar atat de tare m-am apropiat de bordura incat am avut senzatia ca voi merge pe pereti. Abia m-am redresat si acela a fost un moment in care am simtit cum stomacul cu siguranta are o legatura cu gaura fundului pentru ca ambele au reactionat simultan. 2. Eu... si GPS-ul meu... nu stim cum sa o luam pe buzias pe podul pe care se intra un lugoj. Eu... si gps-ul meu stim doar pe acel drum cu piatra cubica. E, pe acest drum l-am bagat intentionat pe Traian cand am fost la Semenic pentru ca m-a lasat in urma intre Caransebes si Lugoj. Dar acum n-a fost chiar cu intentie... 100%. La iesire din Lugoj ne-am oprit la bariera unde iar s-a vorbit despre consum si le-am aratat cum beau apa bikerii adevarati. De la bariera ne-am indreptat spre padurea de la Silagiu unde am facut penultima oprire inainte de despartire. Primu lucru pe care l-am zis cand m-am dat jos de pe motor a fost: - Deci ce era sa ma imprastii in lugoj!!!! - (traian) Era o curba la stanga? - Da!!! Aia! - Si eu!!! - Pai?! - Pai ca Lucia se inclina numa la viteze mari dar la viteze mici sta lumanare!!!! - Dar Alex a luat bine curba, ca l-am vazut in oglinda (poate de-aia nu am luat bine curba pentru ca ma uitam in oglinda) - Am vazut! Apoi am facut poze: Editat Iunie 30, 2012 de Ekosekthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Care-i treaba cu decuplajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iulie 1, 2012 Autor Share Postat Iulie 1, 2012 ok, treaba cu decuplajul Faza este in felul urmator: Eu am un prieten care din liceu era innebunit dupa motociclete si ne facea capu calendar la toti cu motoarele lui. E, atunci la 17 ani (acum are 25) a preluat si el de la alti motociclisti cateva replici. Adica: GSXR de 7 jumate = gsxr de 750cmc I-am dat 2-8 (doi-opt) = i-am dat 280km/h I-am dat pe decuplaj = am mers cu motoru in turatii mari pana decupla. El replicile astea inca le mai foloseste si asta cu decuplaju am preluat-o si eu cu Traian fara sa vrem si de-atunci o tot folosim in diferite situatii. dar noi nu-i dam pe decuplaj la propriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 @cs_05_hho: tare asta cu lupii doamne ... parca ma si vad prin padure in genunchi zicand inger ingerasu meu, sunt cuminte pe bemveu. hm...trebuia sa-mi fi luat si eu bemve, de ce? da bine la femei: ai si bemve si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.