Jump to content

F650 prin Romania


Recommended Posts

Gopro-ul l-am fixat pe bot si eu si traian folosind montura J si cu capul in jos. In unele filmulete se si vede cand trecem unu pe langa altul sau cand ma uit in oglinda.

DANKE !!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tie si cititorilor tai!

Ai urcat pe moto ca sa ajungi in locuri greu accesibile pentru fotografie. Buna alegere. Talentul tau insa, si imi asum afirmatia, nu sta in fotografie ci in naratiune. Este asa cum este, si denota talent nativ. Cultiva-l cat-de-cat si fa ceva cu el. Scrie o carte sub indrumarea cuiva. Ca fotograf nu cred ca ai sanse mai mari decat ca nivel de amator, inlocuind samarul de 5 kg semiprofesional cu filmari la clasa securitatea rulajului si imagini obadate.

:10:

PS Frumoasa comparatie referitor la senzatia din Transfagarasan.

Link to comment
Share on other sites

Sa-mi fie cu iertare, dar nu ati procedat bine. Trebuai sa il duceti pe Traian la spital, macar sa ii faca un control o radiografie ceva ... sa nu aiba complicatii mai tarziu.

Edited by robertkiran
Link to comment
Share on other sites

Nu avea ce sa se complice. Nu suntem chiar copii inconstienti . Pana ce Traian a ajuns acasa rana nu a mai sangerat pt ca am schimbat bandajul si am strans mai bine pansamentul in zona aia. Cand am plecat de la el i-am zis sa ma sune daca incepe sa-l doara ceva si mergem la urgente.

 

Cazatura nu a fost grava. Pe filmare se vede cum a picat pe iarba dar nu perpendicular ci a alunecat ca la fotbal pe ea (exact asa... ca la fifa). Daca era mai grav nu ezitam sa sunam la 112 si sa se complice treaba dintr-o prostie.

 

Deci e ok, si fara complicatii. Din pacate turele se viitoare se vor amana ca acuma daca tot si-a desfacut motoru vrea toba sub sa si alta codita... si mie mi s-a fisurat radiatorul...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Rabdare :)

 

Momentan toti 3 avem probleme la motoare si a mai si plouat 1 luna in timisoara.

 

Traian - Capacul nu a fost sudat bine primda data si s-a fisurat la prima pornire. A crezut ca-i ok, si pana a 2-a zi tot uleiul s-a scurs. Deci alta distractie. Acum capacul e sudat, cauciucul suspectat pentru cazatura urmeaza sa fie inlocuit iar toba e cea mai mica problema momentan.

 

Alex - are pana pe fata si din cauza ploii si job-ului si a stilului lui inca nu si-a rezolvat problema... + ca e posibil sa fie nevoie de alt cauciuc si la el.

 

Eu - Mie mi s-a fisurat radiatorul inainte sa inceapa ploaia (acum 1 luna si ceva). Radiatorul s-a fisurat din cauza unei cazaturi mai vechi (nu a mea) si in acea cazatura au fost indoiti 2 suporti. Am lipit radiatorul si dupa ce l-am montat fara suporti crezand ca va tine, a incepu sa joace radiatorul si tragand de un furtun pe-acolo picura. Am rezolvat radiatorul si dup-aia m-a asat ghidajul de lant de pe bascula (acum sambata). S-a facut comanda de ghidaj si astept sa vina sa-l montez cat mai repede.

 

 

post-22866-0-56535800-1370504818_thumb.jpg

Edited by Ekosekthor
Link to comment
Share on other sites

Salutare!sunt placut surprins sa vad ca avem "baicari" care ne

urmaresc iesirile noastre.Dupa o pauza de aproape 2 luni de zile in care m

-am refacut,mobra urmeaza sa o termin in maxim 2 sapt, sunt in sevraj si urmeaza

alte iesiri pentru ca am ramas in urma cu iesirile.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!sunt placut surprins sa vad ca avem "baicari" care ne

urmaresc iesirile noastre.Dupa o pauza de aproape 2 luni de zile in care m

-am refacut,mobra urmeaza sa o termin in maxim 2 sapt, sunt in sevraj si urmeaza

alte iesiri pentru ca am ramas in urma cu iesirile.

 

nu-l mai lasa pe Teo sa ia ciocolata cu el ca ai vazut pe ce drumuri o ia de la cofeina. p'orma se da psiholog :)))

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoase iesiri aveti la activ,sunt invidios:).Si eu am facut nu de mult un drum de 1500km pana in grecia cu f650-ul din dotare si abia astept drumul de retur :).Motocicleta asta pe cat ii de batrana pe atat de naravasa ii.P.S eu sunt din Lugoj .Bafta va doresc, sa auzim de cat mai multe ture .

Edited by Ninu 2000
Link to comment
Share on other sites

 

Foarte frumoase iesiri aveti la activ,sunt invidios:).

Pai fa ceva in privinta invidiei si planifica niste ture. Daca ai tot un f650 presupun ca deja sti ca un plin te duce 300km si costa aprox 100ron. Incepe cu niste ture de week-end de 300-400km pe zi si exploreaza zona. Asa am inceput si noi pana am zis sa mergem mai departe. Momentan ne limitam la 1200-1500km pentru ca doar atat putem face in romania in 3 zile v-s-duminica. Asta mi se pare cea mai mare limitare a iesirilor noastre pentru ca ne este greu sa ne sincronizam cu zile libere pt mai mult IN FIECARE LUNA.

 

Update de status la tura urmatoare.

 

1. Eu inca imi astept ghidajul delant. Piesa iefina dar intarzie sa-mi vina si ma tine in loc. Luna asta nu cred ca vom avea vreo iesire dar pregatim in iulie ca nu se mai poate.

 

2. Aseara traian si-a pus capacu recent sudat, si-a dat jos rotile si azi urmeaza sa puna cauciucurile noi. Toba cred ca o lasa pe alta data dar mai trebuie refacuta codita. Pana in iulie se rezolva.

 

3. Traseul dorit pe iulie este urmatorul.

kl4r.jpg

 

PS: Nu am mentionat dar spun acum. Noi in traseele noastre nu vizitam neaparat ceva anume dar vrem km. Nu avem opriri la locatii ci ii dam pe decuplaj prin zone de interes. Totusi, daca aveti sugestii de vizitat pentru acest traseu si stiti ca merita neaprat sa vizitam, asteptam sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Pai fa ceva in privinta invidiei si planifica niste ture. Daca ai tot un f650 presupun ca deja sti ca un plin te duce 300km si costa aprox 100ron. Incepe cu niste ture de week-end de 300-400km pe zi si exploreaza zona. Asa am inceput si noi pana am zis sa mergem mai departe. Momentan ne limitam la 1200-1500km pentru ca doar atat putem face in romania in 3 zile v-s-duminica. Asta mi se pare cea mai mare limitare a iesirilor noastre pentru ca ne este greu sa ne sincronizam cu zile libere pt mai mult IN FIECARE LUNA.

 

Update de status la tura urmatoare.

 

1. Eu inca imi astept ghidajul delant. Piesa iefina dar intarzie sa-mi vina si ma tine in loc. Luna asta nu cred ca vom avea vreo iesire dar pregatim in iulie ca nu se mai poate.

 

2. Aseara traian si-a pus capacu recent sudat, si-a dat jos rotile si azi urmeaza sa puna cauciucurile noi. Toba cred ca o lasa pe alta data dar mai trebuie refacuta codita. Pana in iulie se rezolva.

 

3. Traseul dorit pe iulie este urmatorul.

kl4r.jpg

 

PS: Nu am mentionat dar spun acum. Noi in traseele noastre nu vizitam neaparat ceva anume dar vrem km. Nu avem opriri la locatii ci ii dam pe decuplaj prin zone de interes. Totusi, daca aveti sugestii de vizitat pentru acest traseu si stiti ca merita neaprat sa vizitam, asteptam sugestii.

Salut. In Sighet - Memorialul durerii - o sa va impresioneze, Cimitirul vesel de la Sapanta, cu manastirea, daca putei un pic mai jos complexul Barsana, Viseul cu Mocanota, Cascada Cailor in Borsa, si daca vreti salina din Turda sunt cateva obiective superbe. O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Istorisesti cu mult har , citesc cu placere si iti multumesc pentru scrierile de-aici :peace:

Pacat de partea ilustrata: din pacate, e formata dintr-o lunga serie de poze de prezentare a unui F650 destul de expirat, pe diverse background-uri si in diverse pozitii. Sunt sigur ca intr-o buna zi vor fi foarte folositoare la revanzare. Deja-s satul de el - pacat de scrieri.

Link to comment
Share on other sites

@ solitarul bv - Multumesc de sugestii. Le-am notat.

 

@hypperbone - Inca ma chinui sa gasesc un echilibru intre dat pe decuplaj si oprit sa fac poze. Si dupa cum se vede capitolul poze sufera in continuare. Acum cu gopro-ul sunt si mai aglomerat dpdv al materialelor pe care le-as putea prezenta. Pe drum lucrurile stau asa:

 

1. Folosesc telefonul la opriri pentru a poza rapid o locatie si a face upload pe facebook in acel moment.

2. Folosesc telefonul pentru a filma cateva discutii cu traian

3. apatratul foto pentru a face poze... rar si la opriri mai lungi. de multe ori m-am surprins uitandu-ma la ceva frumos, dorindu-mi sa pozez acel ceva si acelerand in continuare.

4. partea de filmare e noua pt mine si colac peste pupaza ar mai trebui sa fac si montaje ca sa iasa bine.

 

Daca ai o solutie pentru a gasi un echilibru intre aceste 4 puncte si sa-mi imbunatatesc partea ilustrativa, astept o propunere nu spune doar ca-i prost ceva :)

Link to comment
Share on other sites

Eu v-aş propune să căutaţi o altă alternativă a acestui traseu, din Timişoara până la Satu Mare este drumul drept şi anost, câmpie în care bate vântul lateral destul de tare. Mutaţi traseul spre Este, către munţi; asta dacă nu aveţi motive ca să mergeţi pe acea rută.

 

Drumuri fără incindente s-aveţi !

Link to comment
Share on other sites

y3zg.jpg

 

Traseu: Tm - Buzias - Lugoj - Deva - Sebes - Sibiu - Fagaras (si inapoi)

Km: 740

Buget benzina: 220ron (si mai am jumate de rezervor)

Motociclisti: Doar eu.

 

Deci... fara deeeci.

Drumul asta a fost si n-a fost adventure. A fost pentru ca e cel mai lung drum facut de unul singur. Nu a fost pentru ca nu s-a intamplat nimic. Dar tot timpu m-am asteptat sa se intample.

 

Cum sezonul asta nu l-am inceput prea bine dpdv al fiabilitatii lucrurile au inceput sa degenereze si sa apara probleme una dupa alta. Mi-am rezovlat problema cu radiatorul si imediat dupa el s-a rupt ghidajul de lant (care de fapt era rupt de anu trecut dar am facut o improvizatie si a tinut). Luni cand am schimbat ghidajul de lant am constatat ca siguranta de la pinionul de atac este roasa si are o bucata lipsa. Ca lucrurile sa fie si mai greave, am observat ca tragand de pinion cu mainile, acesta iese fara prea mare efort. ASta se intampla luni si eu vneri trebuia sa plec.

 

Cautand informatii despre acea siguranta am descoperit ca mai multi posesori de f650 s-au cam imprastiat cu motoarele din cauza sigurantei fie ca era vorba de cea originala fie ca era vb de una aftermarket. MI-am cumparat o siguranta (de fapt 4 cu diametre diferite) in urma unor discutii cu ivan pedala dar din discutii am inteles ca siguranta pe care a cumparat-o el era mai groasa decat a mea. Emotiile cresteau si eu vineri trebuia sa plec. O zi intreaga am tot discutat cu Ivan pedala despre acea siguranta si mi-a zis ca daca mai gaseste una care o avea el de rezerva mi-o trimite dar nu crede ca ajunge pana vineri cand plec.

 

Bun... m-am impacat cu ideea ca voi pleca la drum cu acea siguranta. Totusi, am facut comanda si de una originala ca poate aia ajunge pana vineri si e ce trebuie sau ajunge cea trimisa de Ivan. Pana vineri am tot verificat seara cand veneam de la lucru daca cea noua da semne sa cedeze.

 

Vineri dimineata... cu pasi marunti si in slapi de casa ma indreptam spre cutia postala sperand ca mos postas mi-a adus mai repede cadoul de la Ivan Pedala. Tzapa, era doar factura de RDS.

 

Aparatul foto nu l-am luat cu mine pentru ca n-am vrut sa transpir pe spate si gopro-ul l-am lasat avasa pentru ca drumul urma sa fie plictisitor.

 

La 10.30 am plecat din tm cu urmatoarea oprire unde va sari siguranta de la pinion. Am oprit la Ana lugojana si l-am sunat pe traian sa-i spun ca inca nu m-am imprastiat. Desi nu cazusem inca, aveam niste emotii mai rau ca in scoala generala cand trebuia sa ies la tabla la matematica. Din 5 in 5 minute imi faceam cate un scenariu cu roata spate care se blocheaza, lantul care se strange la pinion, motorul care aluneca pe-o parte, masina de pe contrasens care da peste mine, balustrada care ma taie in doua, indicatorul care imi rupe gatul, masina din spate care nu mai are timp sa ma ocoleasca, pielea care se ia de la contactul cu asfaltul pentru ca n-am jaka pe mine.... faptul ca daca imi pun jaka poate chiar atunci cand si e mai bine sa nu pun jaka sa nu pic etc. Dupa ce nu am mai avut un scenariu nou am inceput sa ma gandesc ce fel de sunet ar trebui sa aibe evenimentul... adica se produce brusc cu un poc pe care il simt in scarita si glezna apoi un zornait si apoi se blocheaza roata si se aude un sunet de frana spate; sau sare pinionul, il aud pe drum cum cade si lantul se invarte in gol dar nu cad; etc.

 

Stiu ca emotiile se consuma si ca la un moment dat dispare agitatia dar atat de tare era nelinistea incat pana la Sebes (deci peste 200km) nu am facut nici o depasire si n-am mers cu mai mult de 90-100km. Viteza de croaziera a fost de 70-80. Asa am considerat ca la 70-80 nu se intampla nimic.

 

PArtea buna a fost ca incercand sa mentin o viteza constanta, am inceput sa abordez virajele cu o alta gandire. Daca pana acum ma foloseam de acceleratie sau frana de motor sau chiar frana daca simteam ca-i neoie, de datat asta am abordat curbele incercand sa mentin viteza constanta cu care intram in ele.

 

E, aici cred ca am invatat ceva care mi-a mai dat putina siguranta sa ma aplec mai mult (ca n-am avut de ales). Se pare ca eu numa asa invat sa merg cu motoru. Pe transalpina si transfagarasan am invatat sa franez cu fatza pentru ca in ziua aia mi s-au blocat placutele de pe spate.

 

La deva m-am oprit sa alimentez si sa-mi iau un suc. Aici am constatat ca parca e mai interesant sa-ti cumperi un suc rece la doza la cate o oprire decat unu la 2.5 care isi pierde acidul si se incalzeste.

 

 

In orastie am dat de un inceput de grup de motociclisti straini. Nu le-am vazut numerele de inmatricuare dar prea erau incarcati de bagaje si aveau geci verzi kawasaki. Ce mi s-a parut cudat a fost faptul ca nu salutau. Umblau in grupuri de cate 3 (pe parcurs i-am vazut si pe restu si precis erau multi si impreuna) si ori aveau motoare asemanatoare ori echipament asemanator. Am tinut-o asa pana la sebes cand in gluma am tras eu concluzia ca nu ma saluta pt ca nu sunt echipat.

 

Si analizand situatia mai in gluma mai in serios ma uit in p*ula mea la mana dreapta si vad ca m-am bronzat cu manusi si ceas!!!!

 

1wdj.jpg

 

La prima umbra vazuta pe partea dreapta am parcat si m-am echipat. Trist si stiind ca acum voi cadea din partea pinionului, i-am dat pe decuplaj mai departe asteptand sa transpir, sa se instaleze discomfortul si dup-aia sa pot cadea linistit. Cand colo surpriza. Jaka ventilata bine.... nu transpir, nu mai aud sunete ciudate... si incep sa ma simt confortabil. Wtf?! pe bune! Chiar asa e mare sa fie diferenta fara rucsacul foto?

 

Foarte interesant... fara rucsac in spate jaka se ventileaza foarte bine si nu transpir. Ba mai mult, nu simt ca mi cald.

 

Aproape de Fagaras am oprit la o pompa semi-no-name sa fac plinul. Am bagat de 48ron am oprit pistolul si cand ma uit la pompa constat ca desi eu nu mai pompam benzina afisajul continua sa inregistreze incet incet zeci de bani. Am dat un jet puternic in rezervor sperand ca se opreste dar, surpriza... a continuat sa inregistreze. Pana nu am pus pistolul in pompa nu s-a oprit. Deci m-au facut de 2 lei :)

 

De vizitat, am vizitat in apropierea Fagrasului doar Biresica Brancoveanu unde pentru prima data in viata mea am vazut o persoana cu dinti ca a lu Papa Kulikov din Enemy at the gates.

 

qitp.jpg

 

7dp.jpg

 

Cat am stat la Fagaras gandul cu care m-am luptat cel mai mult era: Cum sa fac sa ma bronzez egal pe maini?

Serios... merg fara manusi si in tricou? Merg cu jaka si fara manusi? Asta pana sambata seara cand a venit ploaia si stiam ca urmeaza sa merg inapoi echipat complet pentru ca va fi racoare.

 

La 11.30 am plecat din fagaras echipat dar fara manusi.

 

k957.jpg

 

3km mai in colo am tras pe dreapta pentru ca am constatat ca maneca trece de linia bronzului si din cauza vandului care intra pe la maini ma umflu ca o parasuta de Mig la aterizare.

 

Am mai constatat ca cei mai grasi gandaci care manca nesanatos ii gasesti pe tronsonul Sibiu - Fagaras. Pana la Sibiu mi-am umplut viziera de matze galbene si ceea ce am crezut la acel moment ca este sawarma gandaceasca. De aglomeratia din Sibiu nu am mai avut chef si am luat-o pe centura unde am putut merge linistit cu botu-n palma fara sa trebuiasca sa depasesc masini.

 

Inainte de Sebes ma aflam in spatele unui VW care inainte de o curba luuuunga a incetinit de la 90km/h la 60km/h. Fara sa ezit si vazand ca in fata este liber, m-am asigurat in spate, in fata si l-am depasit. Pana eu m-am asigurat, undeva in vale, un politist a aparut in mijlocul drumului asteptand sa ma apropii si eu si cel cu VW-ul. Evident ne-a facut semn sa tragem pe dreapta.

 

MA mir cum de nu m-am agitat ca primesc amenda sau ca imi suspenda permisul... Pana la urma, vazusem si eu linia continua de pe asfalt dar am consideract ca daca drumul a fost petecit si aceasta a fost intrerupta din loc in loc de petecele de asfalt, nu se mai pune ca e inie continua. Pana eu m-am dezechipat si am scos actele, s-a dus la cel cu VW-ul.

 

Cand a venit la mine i-am dat buletinul si permisul si ma indreptam spre incuietoarea de la sa sa-i dau talonul si asigurarea. A urmat aproximativul dialog intre mine si el.

 

- Si actele motocicletei va rog.

- Imediat

(in timp se se uita in buletin si permis imi zice)

- Domnu Bacus, de ce ati depasit pe linie continua? Mai ales in zona unde este si semnalizata.

- Am vazut ca in unele portiuni era intrerupta de petele de asfalt si am considerat ca-i un marcaj mai vechi... dar presupun ca acum explicatiile oricum sunt inutile (si am zambit dand de inteles ca oricum el are dreptate indiferent ce-as mai zice acum)

- Da, asa-i... acum explicatiile nu-si mai au rostul. Chiar acum o saptamana a murit un baiat din Sebes depasind tot asa ca dvs, pe linie continua. Il si stiam pe baiat.

- Bine, dar eu ati vazut ca am depasit la o viteza mica, m-am si asigurat si nici nu venea nimic din fata... Poate el a avut o viteza mai mare

- asta n-avem de unde sa stim fara radar. E adevarat ca el a depasit o coloana si una din masini a semnalizat stanga si l-a luat din plin

- (am scos pe gura un) pffffffffff (si am dat din cap a tz-tz si ma uitam sa vad de ce talonul il tine in alta mana iar celelalte acte in cealalta - urma sa-mi ia talonul?).

Intr-un carnetel a notat numele, cnp-ul si numarul de inmatriculare apoi a impaturit talonul in asigurare, mi-a dat toate actele si mi-a zis

- Mergeti incet domnu' Bacus si nu mai depasiti pe linie continua. Sa aveti drum bun.

 

Inainte de Orastie am vazut semnu de autostrada si am luat decizia sa renunt la depasitile pe linia continua si sa merg frumusel pe prima banda. Pe autostrada... pustiu! Pana la deva doar 5 masini cred ca m-au depasit.

 

La deva am tras intr-o benzinarie sa-mi curat viziera si sa beau un cola rece.

hcm2.jpg

 

De la Deva pana la Ana lugojana nu m-am mai oprit. Acolo am oprit sa fumez o tigara dar mi-am dat seama ca am oprit langa poneiul ala tampit care manca relaxat cand amavut eu pana. Am terminat repede tigara si am fugit de-acolo.

 

Acasa am ajuns in 4.5 ore si culmea, netranspirat! Am intrat in casa si am vazut ca am 2 bidoane de apa care nu erau acolo cand am plecat... deci cineva intrase in apartament si lasase ceva. Pe laptop, ca o scrisoare de dragoste era asezat un plic. Nu era o scrisoare de dragoste de la vreo gagica dar sentimentul in momentul deschiderii scrisorii a fost cam acelasi.

 

enfq.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...