Sari la conținut

Problema Yamaha r6


Postări Recomandate

Va salut,am si eu o problema cu o yamaha r6 din 2001 mai exact in orice treapta de la 8000 de ture pana pe la 10000-11000 intrerupe(ca si cum nu ar avea benzina)dupa 11000 revine la normal si merge f bine!

Recent am schimbat urmatoarele:bujii (cr9e) ulei+filtru,filtru de aer,filtru de benzina+ baterie noua,verificat incarcarea baterie (13.8-13.9)+verificat toate conexiunile,firele si sigurantele electrice,verificat tubulaturile (sau cum le zice)de aer furtunele toate sa nu fie infundate cumva!

Daca are cineva idee si nervi sa imi explice ce as putea sai mai fac,as ramane profund recunoscator! Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie!

Este modelu pe carburatie? Daca da atunci se aplica urmatoarele

Ai putea sa faci o curatare de carburatoare daca nu ai facut asta pana acum... sa verifici furtunele de vacuum... insa cel mai probabil este ca ai nivelu din carburatoare dereglat....

imagineaza-ti sistemu de lucru

un pahar cu benzina... motorul cum urca in turatie consuma benzina... iar daca cantitatea totala din pahar nu e indeajuns atunci intrerupe... pompa impinge - paharul se umple si iarasi ai putere dupa 8000rpm!

dupa curatare carburatoare, setare nivel corecta conform cartii de service... setarea corecta a amestecului la relanti pt R6 este de 1.5-2 ture (se strang toate 4 suruburile la maxim in mod egal) dupa care se destrang 1.5 pana la 2 ture!

 

Daca este modelul pe injectie s-ar putea ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina cat ii trebuie!

 

Jocu la supape l-ai facut?

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtru de benzina pune o teava si incearca.

Sper ca ai filtru aer stok,daca nu pune unul stok.

Verifica cele doua furtune care vin pe lateralul filtrului de aer,mai ales pe dreapta sa fie conectate la portul "air vent" si cel de la PAIR VALVE la locul lui.

Carburatia verificata ,sincronizata amestecul reglat.

Bafta!

 

Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie!

Este modelu pe carburatie? Daca da atunci se aplica urmatoarele

Ai putea sa faci o curatare de carburatoare daca nu ai facut asta pana acum... sa verifici furtunele de vacuum... insa cel mai probabil este ca ai nivelu din carburatoare dereglat....

imagineaza-ti sistemu de lucru

un pahar cu benzina... motorul cum urca in turatie consuma benzina... iar daca cantitatea totala din pahar nu e indeajuns atunci intrerupe... pompa impinge - paharul se umple si iarasi ai putere dupa 8000rpm!

dupa curatare carburatoare, setare nivel corecta conform cartii de service... setarea corecta a amestecului la relanti pt R6 este de 1.5-2 ture (se strang toate 4 suruburile la maxim in mod egal) dupa care se destrang 1.5 pana la 2 ture!

 

Daca este modelul pe injectie s-ar putea ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina cat ii trebuie!

 

Jocu la supape l-ai facut?

Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca e modelu de 2001 - un an amagitor in sensu ca in 2001 mai gasesti R6 pe carburatie sau pe injectie!

 

Injectie, 2001 ? poate pe perfuzie, ca pe injectie nu erau

 

 

Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. ;)

 

Am patit-o eu, dar nu era din cauza pompei, ci a faptului ca era "semi-deschis" robinetul la rezervor, tragea pompa benzina, umplea carburatoarele apoi nu mai putea alimenta cu suficienta benzina pt ca nu ii dadea voie robinetul. Intr-adevar nu era o problema de la pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie, 2001 ? poate pe perfuzie, ca pe injectie nu erau

 

 

 

Am patit-o eu, dar nu era din cauza pompei, ci a faptului ca era "semi-deschis" robinetul la rezervor, tragea pompa benzina, umplea carburatoarele apoi nu mai putea alimenta cu suficienta benzina pt ca nu ii dadea voie robinetul. Intr-adevar nu era o problema de la pompa.

 

E uite ca spre uimirea ta erau! Din 2001 au inceput sa fie fabricate cu injectoare si clapete de acceleratie e 38mm! Dovada aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E uite ca spre uimirea ta erau! Din 2001 au inceput sa fie fabricate cu injectoare si clapete de acceleratie e 38mm! Dovada aici

e o greseala de editare,

dovada aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6

aici : http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php

 

iti poate confirma orice detinator de R6 , injectia pe r6 a fost introdusa incepand cu anul 2003. deh, nu-i problema, toti gresim ...

LE: TNG, ne poti confirma ?

Editat de dayro_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand multumesc pentru ras si sfaturi!

Da este pe carburatoare,carburatorele le-am sincronizat dar cred ca de mantuiala(nu eu,ca nu sunt mecanic), asta e o sa le fac din nou. Jocul la supape nu lam facut!

Interesant e faptul ca inainte sa sincronizez carburatorele urca foarte bine in turatie,doar ca ramanea turometrul blocat la 2000 de ture pe liber si nu statea bine la relanti oscila f mult!

Acum dupa sincronizare..surpriza alta belea!

Sper sa rezolve problema o sincronizare buna! multumesc mult!

 

Asfalt uscat!

 

Scoate filtru de benzina pune o teava si incearca.

Sper ca ai filtru aer stok,daca nu pune unul stok.

Verifica cele doua furtune care vin pe lateralul filtrului de aer,mai ales pe dreapta sa fie conectate la portul "air vent" si cel de la PAIR VALVE la locul lui.

Carburatia verificata ,sincronizata amestecul reglat.

Bafta!

 

 

Niciodata in sistem de alimentare cu pompa nu ramane "spatiu gol" cand se consuma putin si presiunea scade, instant pompa porneste si compenseaza lipsa. ;)

 

Filtrul de benzina nu pare sa fie infundat,dar o sa incerc in weekend ce zici tu!

Filtrul de aer este stok.

Te referi la furtunele alea mici unul in stanga si unul in dreapta?Daca da,le-am verificat sa nu fie infundate si sunt bine conectate!

Mai raman doar carburatoarele!

Mersi mult! Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui... supapele nu vor urma camele corect la timpul necesar si astlfe... hopuri in graficul de putere!

Bafta - dar nu inteleg ce era de ras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui... supapele nu vor urma camele corect la timpul necesar si astlfe... hopuri in graficul de putere!

Bafta - dar nu inteleg ce era de ras

 

PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocu la supape e un factor foarte important... poti sa faci milioane de sincronizari daca jocu la supape nu este facut motorul nu va functiona in parametrii lui

:agree:

 

Pai mda. La supape trebuia sa va uitati prima si prima data. Sincronizarea e doar asa "de finete", n-o sa inteleg niciodata de ce la noi tot insista lumea cu cacatul de sincronizare inainte sa se ocupe de altele gen compresie, jocuri supape, bujii, curatare carbelitoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

 

Pai mda. La supape trebuia sa va uitati prima si prima data. Sincronizarea e doar asa "de finete", n-o sa inteleg niciodata de ce la noi tot insista lumea cu cacatul de sincronizare inainte sa se ocupe de altele gen compresie, jocuri supape, bujii, curatare carbelitoare...

 

Sincer nu ma prea pricep,sunt cam incepator in ale motociclismului,am mai avut o honda dar nu am avut probleme cu ea deloc! Oricum multumesc pentru raspuns,apreciez orice sfat,ca doar asa se invata!

Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva!

Asfalt uscat

 

incearca sa verifici dupa cum scrie in manual- senzorul pozitiei de acceleratie (TPS- throttle position sensor) verifica reglajul de pozitie, valorile rezistentei variabile din el etc.

 

Mersi mult o sa ma documentez!

 

Salutare,pana la urma la sfaturile lui soso_by-sec,care a avut dreptate,am rezolvat problema!Buba era de la TPS (throttle position sensor) !

Asfalt uscat!

:ok:

Editat de laurentiuxyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema asemanatoare. Dupa ce merg cu ea mai tare motorul isi schimba sunetul si nu prea se mai accelereaza.

Merg mai incet 2-3 minute si isi revine.

 

 

Sunetul este ca acesta de la inceputul clipului http://vimeo.com/11614998.

Din cate vad in clip este doar un imbus care tine carburatoare nu cele 4 coliere cum credeam eu :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...