Black_Star Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Salut Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare. OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul. Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela. S-auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire. Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica... Muchas gratias Senior!» Post actualizat in 08 Jun 2018 09:32O lucrare executata cap coada in "Garajul Moșului" ...daca mi se permite, voi enumera citeva: -ghidon de moime 50x29x89(H-l-L) -borseta de scule, gentuta pe bascula -aripi fata si spate ,portbagaj pe aripa spate -șa individuala,o copie fidela realizata manual dupa modelul original de H.D Knucklehead -Panhead -1936, imbracata mai apoi cu piele naturala de -3.8mm grosime gravata manual. - electrica refacuta si trasa prin ghidon - piese cumparate : semnalizarile de ghidon, cabluri ca cel de ambreiaj,frina si acceleratie. multe piese vopsite electrostatic Baza executiei a fost si este un H.D Fat Boy de 1450cmc din 95. Vizionare placuta! » Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20 Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto! » Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23 Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 direct ca de obicei! bara de moima e negra daia pare asa supla hahahah, teavai de 27mm, poate ca merea una de 32,desi cred ca ar fi fost prea groasa ar fi aratat ca un viaduct... de flambat nu flambeaza ca are amortizoare gumate in reisere. grosime peretelui e de 3.8mm la teava arcurile s-au schimbat cu niste profile metalice in Z si da arata tare bine cu arcuri, dar, la unu de peste 80 kile is inexistente(am informat si reinformat). cu aripa fata sper sa nai dreptate spatele merge, desi nu mi-a placut ideea de rack, m-am conformat si executat, asta fac de obicei si a iesit bine si functional. designul, linia a fost batuta in cuie de la bun inceput, constient si informat ca minimalizarea duce la neajunsuri, s-a pastrat acelasi "scenariu"' cu bara de moima,cu curu pe jos, impins de vint,stropit din toate directiile, fara bagaje, dar......e un vis implinit. iar pielaria! tre sa fiu de acord cu tine e tare misto! Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire.Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica...» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto!» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 De la discutie la executie, lunga perioada da a iesit ce trebuia. Piele naturala de 4,5-5mm grosime, dimensiuni colosale, probabil ceea mai mare de pina acum 70 cm lungime 45 cm inaltime si 30 cm latime, cusuta manual cu ata cerata de 1,,2mm Dap A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez. Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand. Multumesc de colaborare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 17, 2018 Autor Share Postat Iunie 17, 2018 Salut Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare. OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul. Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela. S-auzim de bine. » Post actualizat in 17 Jun 2018 04:01 Salut Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare. OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul. Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela. S-auzim de bine. Nu am avut okazia sa desfac ori sa studiez ambreiaje umede,(ma mir de multe ori cum reusesc sa functioneze in ulei) ...daca zona in care e amplasat ambreiajul nu necesit ungere ar fi ceva sanse.nus 100% convins,vorba ta,trebe studiata problema si daca se merita...pt.cealalta lucrare cind sa ivi momentul discutam,stabilim detalii ,executam intocmai.Multumesc pt sustinere! » Post actualizat in 17 Jun 2018 12:39 Multumesc senior pt feed back pozitiv,insanatosire grabnica. Astept cu interes pozele,is curios de se mai observa de cobur,restul motorului, vazut din spate Dap A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez. Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand. Multumesc de colaborare! » Post actualizat in 18 Jun 2018 13:31 Sigla de la Indian gravata manual pe spatele unei genti de rack,cu tragere directa pe spatar, doua separeuri, inchidere cu fermoar metalic si capac cu urechi laterale inchidere cu catarame, super ideea proprietaului, o geanta mult mai complexa si mai dificila de executat, ore multe de lucru,dimensiuni mari( un separeu (15cm x40x50) x 2) vor veni si poze cu ea montata pe mobra. » Post actualizat in 12 Jul 2018 17:19 Una neagra cusuta cu alb in romburi usor reliefate.vine insotita de tablie ce acopera electrica si arcuri, merge pe o Yamaha Dragstar ... si alte citeva, tot cu romburi de prin colectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 7, 2018 Autor Share Postat Decembrie 7, 2018 (editat) Set format din șa, borsete laterale, protectie coapse si o trusa mica de scule cu purtare pe braul basculei. Dupa preferinte Borsetele latelare Se pot detasa de pe moto care se pot purta fie la curea pantaloni fie atasat pe o lata geanta. execuatate manual custue, vopsite, manual din piele natuarala de 3mm. Editat Decembrie 7, 2018 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 10, 2018 Share Postat Decembrie 10, 2018 Salutare, poate sunt putin offtopic, dar fiind topicul despre pielarie, imi incerc si eu norocul... are cineva de vanzare o bucata de piele neagra, mai groasa si mai rigida, sa zic vreo 40x40cm? Sunt in curs de reconditionare a unei cartusiere ww1... si saraca, dupa 100 ani in pamant, e putreda rau si au mai ramas doar bucati, bucatele... bucata de piele mi-ar fi utila sa o pun pe interior, ca sa-i redau forma si sa am baza pe care sa lipesc bucatile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2018 Autor Share Postat Decembrie 10, 2018 ca esti din Bucuresti... intri Pielorex.ro cauti nr de tel a dmn Mariana Grosu. http://pielorex.ro/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unreal2 Postat Decembrie 10, 2018 Share Postat Decembrie 10, 2018 Poti sa vorbesti si cu https://www.facebook.com/adrian.fodea Face niste lucrari foarte misto din piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 10, 2018 Share Postat Decembrie 10, 2018 Acum 2 ore, mas oyama a spus: ca esti din Bucuresti... intri Pielorex.ro cauti nr de tel a dmn Mariana Grosu. http://pielorex.ro/contact Mersi, o sa incerc... vand si bucati de piele? 1 oră în urmă, Unreal2 a spus: Poti sa vorbesti si cu https://www.facebook.com/adrian.fodea Face niste lucrari foarte misto din piele. Mersi, o sa incerc si la el cu un mesaj, ma intereseaza doar o bucata de piele, nu sa o si lucreze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 9, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2019 Aripi aluminiu INDIAN , Kawasaki Drifter executie proprie, montaj si gravura CNC de https://www.facebook.com/Customania.Romania/ montate pe o Honda Shadow custom cu cadru rigid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 Pfoaaa. Super tare. Vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 28, 2019 Autor Share Postat Februarie 28, 2019 La 21.01.2019 la 9:00, M.I.B. a spus: Pfoaaa. Super tare. Vis. Multumesc prietene! Un set personlizat pentru o Yamaha Dragstar care urmeaza a fi modificata intr-un Bobber, un set compus din șa solo, geantă de basculă si aripa spate.Cei ce doresc imagini , detalii mai multe va rog clik pe linkurile din semnatura ori click direct http://oyamasgarage.blogspot.com/2019/02/yamaha-dragstar-solo-seat-bobber-style.html http://oyamasgarage.blogspot.com/2019/02/swing-arm-bag-yamaha-dragstar.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 29, 2019 Autor Share Postat Aprilie 29, 2019 (editat) O desaga laterala pentru HD Softail, Lucrat in intregime manual, gravura manuala, catarama din alama confectionata in the house. Tipar si croi care-i da o Ținută ferma, aproape rigida, asta si datorita grosimei mari a pieii(5-6mm), fara nici un fel de armatura interioara.Tema aleasa de proprietar pentru gravura-CORB ALB. Dimensiuni: 40x42x19cm Editat Aprilie 29, 2019 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 2, 2019 Autor Share Postat Mai 2, 2019 Desaga de sold pt. bikeri cu trei compartimente din spate catre fata - 1 cm -3 cm și lățimea de 2.5 cm a compartimentelor, gravura manuala , curea peste picior pentu fixare ferma , curea adjustabilă pe inaltime a gentutei... Dimensiunea-185x145x60cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2019 Autor Share Postat Decembrie 10, 2019 Un alt set personlizat pentru o Yamaha Dragstar Bobber. mai multe detalii- https://oyamasgarage.blogspot.com/2019/11/yamaha-dragstar-hand-carved-solo-seat_26.html https://oyamasgarage.blogspot.com/2019/11/swing-arm-bag-yamaha-dragstar-hand.html?showComment=1576000234383#c8677921686753063467 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 13, 2019 Autor Share Postat Decembrie 13, 2019 La 10.12.2019 la 20:47, easy ride on! a spus: Superb! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 2, 2020 Autor Share Postat Februarie 2, 2020 Retapitare saua single H.D Electra Glide POLICE , revin cu mai multe imagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 19, 2020 Autor Share Postat Februarie 19, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Super!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 7, 2020 Autor Share Postat Martie 7, 2020 La 24.02.2020 la 9:42, KENAZ a spus: Super!! Multumesc! Craftuite LA mana din tabla de otel, aripi spate in stil Bobber, potriveste pe roata de 140-14" - Suzuki Intruder SV 800(imag 1.2.3.4) si 180-15" - Yamaha Dragstar 650(imag.5 dreapta si imag. 6 spate) Sa solo imbracata cu piele de capra, cusuta in romburi si cheder alb, toate confectionate in the house potriveste pe Suzuki intruder SV 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 28, 2020 Autor Share Postat Martie 28, 2020 Suzuki Intruder M 800O -schimbare de imagine - voi posta in prima faza confectionarea "Mud guard-ului "spate si suportul acesteia . s-a optat pt doua variante distanta de 6,5 cm si 4,5 cm intre aripa si anvelopa, in cele din urma s-a decis coborarea ei.... vom vedea la final. in urmatoarea faza a schimabrii, a fost constructia sezatoarei- baza, burete, imbracaminte din piele de capra +un design aparte ..va las pe voi sa comentati, apreciati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 28, 2020 Share Postat Martie 28, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 28, 2020 Autor Share Postat Martie 28, 2020 la final o gentuta laterala atasata de bascula sau mai pe rupte de limba "left side swing arm leather bag" . toate sunt fabricate manual - Oyama's Garage- Romania- Oradea-Nagyvarad-Grosswardein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 4, 2020 Autor Share Postat Aprilie 4, 2020 Geanta de umar cu 3 separeuri la care s-a folosit piele tabacita vegetal produsa in Romania pt. exeterior combinata cu piele de capra produsa in Italia pe interior dimensiuni 185 x 145 x 60 cm, curea de umar regalabila ce potriveste unei doamne sau unui domn cu inaltime cuprinsa intre 1.5 si 2m sau mai mare. gravura manual cu logul Indian Motorcycle portofel cu 3 sloturi pt. carduri ,un buzunar cu capac si capsa. clasic la exterior modern in interior, aceasi combinate pe piele. gravura manual BMW R5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.