wawessh Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) A incercat cineva asta sau are cineva vreo parere despre ce face tipul asta?Am acelasi zgomot la un zx-6r 2008 si de la intinzator e sigur. Se aude asa: Asta a facut la fel: Editat Iunie 3, 2012 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 A incercat cineva asta sau are cineva vreo parere despre ce face tipul asta?Am acelasi zgomot la un zx-6r 2008 si de la intinzator e sigur. Se aude asa: Asta a facut la fel: Singurul lucru pe care il poti face ca sa scapi de acel sunet enervant este sa-ti iei o Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Ioi ... Oare asa e la toate japonezele ? Hondele ar avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 3, 2012 Autor Share Postat Iunie 3, 2012 NICIODATA. Si Honda are aceeasi problema.... Am cautat si e acelasi intinzator la zx-6r modelele 03-04,05-06,07-08. Ar trebui sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ce face omu' e o tiganie. intinzatorul in sine se strica extrem de rar, daca tzacane ai uzuri acolo si trebuie schimbate patinele si lantul 100%. intinzatorul doar verificat pentru orice eventualitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Cred ca metoda asta este de obicei insotita si de o ajustare in concordanta a kilometrajului, pentru a a vea o mobra impecabila si la km putini Editat Iunie 4, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Singurul lucru pe care il poti face ca sa scapi de acel sunet enervant este sa-ti iei o Honda. oh, the irony. vorbeste un posesor de CBR... ce face omu' e o tiganie. intinzatorul in sine se strica extrem de rar, daca tzacane ai uzuri acolo si trebuie schimbate patinele si lantul 100%. intinzatorul doar verificat pentru orice eventualitate... la prima vedere asa ai zice, dar gindeste-te ca arcul apasa cu o forta din ce in ce mai mica pe masura ce se destinde. nu spun ca as face treaba asta, chiar l-am verificat recent pe-al meu si l-am lasat cum e, dar poate e de luat in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 4, 2012 Autor Share Postat Iunie 4, 2012 Forumurile straine sunt pline ca zx-6r-uri care au zgomotul asta chiar si de la cateva mii de km.Nu se duce toata distributia asa repede.Multi isi pun intinzator manual care e vreo 30-40 dolari,dar chestia asta e foarte simpla si nu costa nimic.Acuma nu prea am timp dar o sa incerc in cateva zile daca nu apare ceva care sa ma faca sa nu. Mi-am facut timp o ora si am facut chestia asta.Am desfacut pana s-a auzit un click.Acuma e liniste si pace.Nu se mai aude nimica dubios.Daca imi sare motorul de pe cadrul si o sa mai traiesc,promit sa va anunt.Pana atunci ma bucur de liniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 O sa iti sara motorul de pe sasiu, o sa iti cada relanti-ul un baie si multe alte superstitii cu caracteristica moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ce face ala cu surubul ala, l-as pune sa inghita inelara aia.. De ce nu foloseste o cheie calumea?? Parerea mea e ca de obicei cand ai batai de genul trebuie sa schimbi lantul. Orice giumbusluc cu intinzatorul poate duce la mari probleme. Cat dracu e frate lantul ala, un capat de tara??? Si oricum orice intinzator avanseaza automat, ce face ala acolo e o mare tiganie, dar in fine.. Schimba lantul de distributie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Nu e regula sa fie lantul dus cand face zgomot. A mea facea destul de urat, problema clasica la f4i, mai ales primele modele. In mod normal intinzatorul ala ar trebui sa se ajusteze automat si sa preia jocul. La honda e si mai prost sistemul, un arc care desface un surub si impinge pistonasul intinzatorului catre lant. Teoretic pistonasul nu poate intra inapoi, practic de la vibratii la anumite turatii se misca surubul ala si se slabeste putin in momentul in care arcul se slabeste. Verificat personal uitandu-ma la pozitia surubului. La 3000rpm se invartea in sens invers cam 1/4 ture si incepea sa zdrangane. Am tensionat arcul si a tacut cateva mii de km. Apoi a facut iar, am schimbat intinzatorul cu unul nou ultima revizie a piesei si s-a facut liniste. Intinzatorul original nu avea uzura si pozitia lui era una normala, lantul nu era intinis(uzat), doar ca arcul ala de rahat nu mai avea forta necesara. Comparabil cu intinzatorul nou, forta arcului era mai mica chiar si dupa ce l-am strans la maxim. La kawa are alt sistem intinzatorul. Pare ca problema e ca nu iese singur pistonasul ala sa preia jocul lantului. Ori arcul nu impinge destul de tare ori e cumva blocat mecanismul, ori sunt alte uzuri la distributie, caz in care e posibil sa fie putin riscant sa tensionezi si mai tare lantul. http://www.kawiforums.com/how-tos-faqs/178810-common-questions-long-winded-answers.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 I agree with you. Se poate intampla sa fie si intinzatorul, dar sunetul lantului e dat de obicei de uzura lui si "impotenta" intinzatorului de a-l intinde mai mult. Schimbare intinzatorului e doar o prelungire artificiala timpului pana cand lantul trebuie schimbat. La unele modele, de exemplu la Honda Transalp, exista niste marcaje clare sub capacul chiulasei care arata clar cat s-a intins lantul, si o limita peste care nu se mai poate merge. Nu e asa si la cele 4L sau in discutia de pe acest topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Nu stiu daca sunt sau nu marcaje. La CBR daca blochezi surubul intinzatorului inainte de a-l scoate poti vedea in ce pozitie a lucrat si iti dai seama daca e sau nu la capat sau aproape de capatul cursei. Operatia asta cu slabitul intinzatorului pana se aude click-ul e cam oarba. Eu as fi scos intinzatorul ala de tot afara sa vad in ce pozitie lucreaza. Editat Iunie 5, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Evident, asa as fi facut si eu. Oricum, se vede din clip cat de mester e omul dupa cum jumuleste surubul ala cu inelara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 nu-nteleg ce-atita caz cu inelara aia. oricum ce face in clip nu e inventia lui, sint multi care fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Calin, cand desfaci un surub, oricare ar fi el, incerci sa-l protejezi cat poti. Folosesti o cheie cat mai buna ca sa nu cumva sa-i slefuiesti marginile incat dupa 2-3 desfaceri/strangeri sa-l aduci de la hexagon la cerc. E la mintea cocosului, oriunde ai lucra, la masina/moto, motor, exterior, cauti sa nu strici capul surubului. Ala a pus de 3 ori inelara si deja l-a cojit de l-a luat dracu. Bine, multe suruburi conform manualului se schimba dupa o singura folosire, dar in practica nu se intampla asa nici in cele mai fitoase service-uri de oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 era bulit dinainte, se vede destul de clar. mai important e ce s-ar putea intimpla daca faci treaba asta (impingerea fortata a tensioner-ului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Se rupe lantul, asta se intampla. La un moment dat. Sau sare. Ce nu stiu unii este ca un lant cand se uzeaza incepe sa "urce" pe pinioane pentru ca diferentele dintre zale si dintii pinioanelor cresc. Lantul este intins fortat, pana la urma se urca pe unul din pinioane si face POC. In orice manual se specifica clar, ca montezi intinzatorul fix pe bloc apoi il eliberezi si sa avoid under any circumstances sa-l scapi si apoi sa-l fortezi in gaura. Ce face ala acolo e TIGANIE cu T mare. Indiferent cati o fac, poa sa fie si 3.000.000, tot tiganie e. Editat Iunie 5, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Bine, multe suruburi conform manualului se schimba dupa o singura folosire, dar in practica nu se intampla asa nici in cele mai fitoase service-uri de oriunde. dupa manual se schimba furtunurile de frina preventiv dupa un nr. de ani si orice garnitura. in practica, singura garnitura la care chiar se observa ca vrea schimbata la mine e cea de la capacul de la supape. si a mea scoate de-o vreme un zgomot metalic dar nu gen bataie ci mai curind un fel de zornait constant (nu puternic, doar ca e se aude mai tare comparativ cu alti Banditi). daca o "ascult" cu surubelnita pe post de stetoscop vine cam din zona lantului (la mine e intre cilindrii 2 si 3, nu in margine). am scos intinzatorul si era iesit 17 dinti din 23 total. se poate banui din poza ca e o oarecare diferenta de forta de impingere intre arc complet destins si tensionat la maxim, deci nu m-as mira ca spre capatul vietii lantului intinzatorul sa nu mai impinga suficient. Se rupe lantul, asta se intampla. La un moment dat. Sau sare. Ce nu stiu unii este ca un lant cand se uzeaza incepe sa "urce" pe pinioane pentru ca diferentele dintre zale si dintii pinioanelor cresc. Lantul este intins fortat, pana la urma se urca pe unul din pinioane si face POC. In orice manual se specifica clar, ca montezi intinzatorul fix pe bloc apoi il eliberezi si sa avoid under any circumstances sa-l scapi si apoi sa-l fortezi in gaura. Ce face ala acolo e TIGANIE cu T mare. Indiferent cati o fac, poa sa fie si 3.000.000, tot tiganie e. nu te contrazic deloc, e cit se poate de logic ce zici. e si motivul pt. care pe-al meu l-am montat la loc fix cum zice-n manual (corpul ansamblului montat prima data pe motor si surubul mare care impinge arcul la urma). mi-amintesc chiar de-un topic recent unde cineva povestea ca i-a pocnit distributia la foarte putin timp dupa ce se umblase acolo, in service. Editat Iunie 5, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Vezi ca nu e mare filozofie sa-l schimbi chiar si pe ala... nu e nevoie sa dai motorul in doua, lantul se poate capsa cu un specific "riveting tool" care nu stiu cat de scump e, sincer. In ipoteza ca-l cumperi cu za de inchidere si nu gata inchis, cu deschis si inchis nu merge, e iarasi tiganie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) un specific "riveting tool" Nituit. Acuma gata, dam citate din manuale. Uite cum moare limba stramoseasca. Limba noastra-i o comoara. Etc. Gen. Editat Iunie 5, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 [off] nu ca ar fi cazul aici, da' limba romana e ramasa-n urma la termenii tehnici, poate si din cauza ca nu mai exista industrie-n tara asta si nu mai e nimeni preocupat s-o aduca la zi. de exemplu, existenta cuvintului vilbrochen in DEX. ma indoiesc ca exista daca nu preluam (copiam) de la "poporul prieten francez" diverse. zi-i tu cuiva "octet" in loc de "bait", sa vezi cum se uita la tine cu un rinjet gen "saracu' om". am vazut traduceri deampulea si la "How It's Made". [/off] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Presa de lant de distributie. E bun asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 am vazut ca unii leaga cu o sirma lantul nou de cel vechi, ca sa demonteze cit mai putin. oricum, cind m-oi hotari sa-mi iau alt motor o sa-l dau pe din doua pe asta sa-i fac un rebuild complet. pina una-alta merg asa pina ajunge intinzatoru' la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 reisere... daca ai bani, ia unul nou. Daca nu, desfa-l pe cel vechi, intinde putin de arcul ala si pune-l la loc, va mai merge cateva mii de km. Ca operatiune de lucru, cand il pui la loc, ultima data pui surubul cu arc, sa impinga intinzatorul cum trebuie, altfel rupi lantul de distributie. Cum facea ala in video... e periculos, poate sa rupa lantul, uzeaza patine etc. Era unul cu Honda mai sus... Honda are aceasta "boala" mai ceva ca oricare alta moto. Si acolo e MULT mai complicat de intins arcul, e un sistem total diferit. Dar merge si ala recalibrat. Si acum il tin minte pe Trancanici cand mi-a zis ca e distributia facuta praf de face asa. Era doar acel amarat de intinzator, am mai facut 10 mii dupa ce l-am recalibrat. Bafta la stricat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.