Snickers Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salutare,am un SRAD din 98' si problema mea e urmatoarea:pornesc mobra la rece e totul ok,dupa aproximativ 20-25km dupa ce e incalzit motorul vreau sa o pornesc invarte ce invarte dar nu porneste numai daca trag de maneta de acceleratie.asta 1 problema,a 2 este urmatoarea: cand incetinesc si vreau sa bag din a 2 in 1 si iar vreau sa o bag in a 2 -a se zgaltaie motoru merge aiurea parca as ramane fara benzina o ia foarte greu merge parca inecat,asta de la 1200rpm pana la 3500 rpm dupa aceea numai face asa,toate astea doar in treapta 1; dupa treapta 2 pana la 6 numai face si doar cand e incalzit motorul.Am verificat fisele de la bujii,le-am masurat sunt ok,bujjile nu sunt chiar noi le-am pus anul trecut prin octombrie,carburatoarele sa fie de vina?o sincronizare ar rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Dupa mine este clar si vina bujiilor! La modelul tau imi pare ca se recomanda bujii standard care pe de alta parte nu au o viata tocmai lunga (5000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Dupa mine este clar si vina bujiilor! La modelul tau imi pare ca se recomanda bujii standard care pe de alta parte nu au o viata tocmai lunga (5000km). Auzisem ca in general bujiile au o viata de circa 20 000 km ... Snickers : Cineva cu fix aceeasi problema a rezolvat-o curatand si regland carburatoarele dar la un alt motor. Editat Iunie 4, 2012 de Free_Wolf_KindeR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salutare,am un SRAD din 98' si problema mea e urmatoarea:pornesc mobra la rece e totul ok,dupa aproximativ 20-25km dupa ce e incalzit motorul vreau sa o pornesc invarte ce invarte dar nu porneste numai daca trag de maneta de acceleratie.asta 1 problema,a 2 este urmatoarea: cand incetinesc si vreau sa bag din a 2 in 1 si iar vreau sa o bag in a 2 -a se zgaltaie motoru merge aiurea parca as ramane fara benzina o ia foarte greu merge parca inecat,asta de la 1200rpm pana la 3500 rpm dupa aceea numai face asa,toate astea doar in treapta 1; dupa treapta 2 pana la 6 numai face si doar cand e incalzit motorul.Am verificat fisele de la bujii,le-am masurat sunt ok,bujjile nu sunt chiar noi le-am pus anul trecut prin octombrie,carburatoarele sa fie de vina?o sincronizare ar rezolva problema? am si eu o problema asemanatoare! carburatoarele le-am curatat (dar n-am apucat sa le sincronizez) - si nici bujiile n-am apucat sa le schimb! un amic cu un CBR F2 a avut pornire greoaie la cald - a facut jocu la supape si a fost ok - eu n-am pornire greoaie la cald - porneste bine la mine si se manifesta ca si la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Amestec prea bogat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Salutare,am un SRAD din 98' si problema mea e urmatoarea:pornesc mobra la rece e totul ok,dupa aproximativ 20-25km dupa ce e incalzit motorul vreau sa o pornesc invarte ce invarte dar nu porneste numai daca trag de maneta de acceleratie.asta 1 problema,a 2 este urmatoarea: cand incetinesc si vreau sa bag din a 2 in 1 si iar vreau sa o bag in a 2 -a se zgaltaie motoru merge aiurea parca as ramane fara benzina o ia foarte greu merge parca inecat,asta de la 1200rpm pana la 3500 rpm dupa aceea numai face asa,toate astea doar in treapta 1; dupa treapta 2 pana la 6 numai face si doar cand e incalzit motorul.Am verificat fisele de la bujii,le-am masurat sunt ok,bujjile nu sunt chiar noi le-am pus anul trecut prin octombrie,carburatoarele sa fie de vina?o sincronizare ar rezolva problema? Da ce cauti tu cu a 2-a la 1200 de ture ? asta e motor de turatie, eu am impresia ca pe langa faptul ca nu stii ca scrii o fraza calumea(a trebuit sa citesc de 3 ori ca multe lucruri nu se leaga, la tine nu exista virgule, punct samd) nu stii nici sa mergi cu motorul, si mergi cu el subturat. Nu stiu exact cum a trebui sa se comporte modelul tau la turatia aia in treapta aia dar cu siguranta nu ai ce cauta cu a 2-a la turatie de relanti, e ca si cum ai vrea sa pleci de pe loc cu a 2-a. Treaba cu pornirea la cald ... detaliaza gogule ... dai un spritz in timp ce dai la demaror sau o tii accelerata in limitare in timp ce dai la demaror? Amestec prea bogat? E deja joi ? Editat Iunie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Da ce cauti tu cu a 2-a la 1200 de ture ? asta e motor de turatie, eu am impresia ca pe langa faptul ca nu stii ca scrii o fraza calumea(a trebuit sa citesc de 3 ori ca multe lucruri nu se leaga, la tine nu exista virgule, punct samd) nu stii nici sa mergi cu motorul, si mergi cu el subturat. Nu stiu exact cum a trebui sa se comporte modelul tau la turatia aia in treapta aia dar cu siguranta nu ai ce cauta cu a 2-a la turatie de relanti, e ca si cum ai vrea sa pleci de pe loc cu a 2-a. Treaba cu pornirea la cald ... detaliaza gogule ... dai un spritz in timp ce dai la demaror sau o tii accelerata in limitare in timp ce dai la demaror? E deja joi ? Cum adica ce caut eu cu a 2 la 1200 ture,n-am spus ca o las sa cada la 1200 ture pentru ca daca o las moare,trebuie sa pornesc turat,inainte nu facea asa ceva,pornea frumos nu zgaltaia,tu in a 2-a pornesti turat ca animalu' la 5000 de ture?,nu merg pe pista omule.Poate tu asa pornesti eu nu.Numai fi atat de ironic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ar putea fi o supapă arsă,în cazuri dintr-astea sub un anumit prag de turație cilindrul respectiv nu se mai aprinde. Prima chestie ar fi un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Cum adica ce caut eu cu a 2 la 1200 ture,n-am spus ca o las sa cada la 1200 ture pentru ca daca o las moare,trebuie sa pornesc turat,inainte nu facea asa ceva,pornea frumos nu zgaltaia,tu in a 2-a pornesti turat ca animalu' la 5000 de ture?,nu merg pe pista omule.Poate tu asa pornesti eu nu.Numai fi atat de ironic. Culmea ca nu-s ironic, m-ai inteles gresit total. Inca o data iti spun aia e turatie de relanti nu de mers cu a 2-a. Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea pusa mai sus. Editat Iunie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) srad detin si eu. cu tremuratul usor in trepte mici sa spun 1 si 2 am observat ca face mai evident de cand am golit si scurtat toba. (mare greseala). dar la mine dau vina pe lipsa sincronizare, filtru aer sport si evacuare goala. dar pot fi si bujiile. mergi cu ea in trepte 2-3 sa ii sara untul un pic ca mergi cam subturat. parerea mea cum spunea si ThunderByte aceea este turatie de relanti,este normal sa dea in nas si sa aibe putere peste 3500....de cand ai motorul si cati km ai cu el? Editat Iunie 5, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 srad detin si eu. cu tremuratul usor in trepte mici sa spun 1 si 2 am observat ca face mai evident de cand am golit si scurtat toba. (mare greseala). dar la mine dau vina pe lipsa sincronizare, filtru aer sport si evacuare goala. dar pot fi si bujiile. mergi cu ea in trepte 2-3 sa ii sara untul un pic ca mergi cam subturat. parerea mea cum spunea si ThunderByte aceea este turatie de relanti,este normal sa dea in nas si sa aibe putere peste 3500....de cand ai motorul si cati km ai cu el? Am motorul de un an dar inainte nu facea asa,puteam sa pornesc frumos cu ea in treapta 1 si nu zgaltaia,si nici in a 2-a,un ex,porneam cu a 1-a pana in 3500 dupa aceea 2-a pana in 4000 si mergea lin,nu zgaltaia.acum de un timp asa fac doar dp 25-30km. Culmea ca nu-s ironic, m-ai inteles gresit total. Inca o data iti spun aia e turatie de relanti nu de mers cu a 2-a. Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea pusa mai sus. Da,trebuie sa-i dau un sprit cand dau la demaror,si porneste al draqu' de greu parca e infundat careva din carburatoare sau parca numai are benzina,aceste simptome are si de inecat,dupa aceea ma zgaltaie de 3-4 ori si parca prinde viata si porneste.Dupa aceea n-am treaba plec frumos sin a 3-a si tot asa pana in treapta 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Salut si eu am aceasi problema , doar ca la mine sunt injektoare nu carburatoare , adica cand se incalzeste motorul nu il mai pot porni doar cu demarorul trebuie sa trag si de acceleratie in acelasi timp si numa asa il ia , dar eu cred ca nu bujia e de vina caci eu am pus set nou de bujii nu de mult , m-am gandit si eu la chestia cu curatatul injektoarelor sau sincronizarea lor , daca ar avea cineva idei mai bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 un motor nu merge asa de prost din cauza sincronizarii..fluctuatii de relantii si chestii de genul da...din sincronizare..dar zgaltaieli si dat in nas nu e din sincronizare...supapa fisurata :exclus..motorul ar merge in 3 pistoane mai ales in primul segment de turatie...pe la 6000 si-ar da drumul si ala..(am avut problema asta...) eu am motor de 750 cu exup si ma duc cu a 6-a cu 40 la ora fara sa ma zgaltaie...si ma duc si din relantii cu a-6-a fara sa ma zgaltaie...deci ma indoiesc ca el nu ar putea merge cu 1200 de ture in a 2-a...trebuie sa mearga motorul ala si cu a-4a din relantii doar!(daca nu e forjat si e in mintile lui)...eu cred ca ori bujii care nu dau scanteie decat la ture mari sau dau cu intermitente ori carburatoare trebuie reglate ,inspectate etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.