dracones Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Ori faci o saiba din tabla de aluminiu, ori incarci (sudura) cu aluminiu si apoi mergi la freza si rectifici. In poza de mai jos ti-am incercuit cota ce trebuie s-o ai acolo unde ti-am zis ca e uzura............dar mai ai pana acolo. Mai pune poze pe parcursul demontarii, mai detaliate. Succes ! Lolo , mersi de poza , Dan sa sti ca motorul porneste e o treaba , dar e cale lunga pana sa mearga pe sosele, revin cu rugamintea de a desface motorul cu grija , cu prese (nu cu leviere si ciocan , ca si pe vremea lui nea caisa )ci usor usor cu rabdare si tutun si o sa iasa ceva frumos . Daca da noroul peste tine si faci rost si de o furca paralelogram atunci o sa iasa o bijuterie. No avelo bahtalo si spor in toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) ...Chiar daca motorul e in viteza, oricare din ele, tot pot invarti relativ usor cu degetele de pinionul pe care sta lantul catre roata spate, adica nu pare sa fie "in viteza"... Nu inteleg!! Poti fi mai explicit? Pinionul descris, este cel fixat pe prixa directa. Din fraza de mai sus reiese ca lantul primar este rupt(lantul de cuplaj ambielaj/ambreiaj). Indiferent cat de "bolnav" este ambreiajul trebuia sa existe o diferenta sensibila intre viteza si neutral. Cred ca trebe sa desfaci motorul! Ambreiajul poate fi vizitat pe partea stanga prin inlaturarea capacului oval, unde se vede si integritatea lantului. Desenul lui lolo reprezinta o sectiune vazuta din spate catre fata a CV. Editat August 31, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 S-ar putea sa mai fie si de la saibele oteloase de sub harta vitezelor (dintre harta si carterul stang). Daca buba e de aici o sa scapi mai ieftin. Cel mai bine verifici cand dai si capacul amreiajului si al cutiei de viteze jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 3, 2012 Autor Share Postat Septembrie 3, 2012 Am inteles, deci oricum va trebui desfacut motorul sa vad ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 ...va trebui desfacut motorul sa vad ce si cum... Asa este, cel mai probabil nu intra in viteza... evident ca lantul nu este rupt(nu ai fi putut sa o pornesti). Toate piesele din CV se potrivesc de la IJ 350 si 49. Fa poze in timp ce demontezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Nu toate piesele din cutia de viteze se potrivesc de la IJ 350 si IJ 49. Editat Septembrie 3, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ehe,si al tau arata cam cum arata al meu cand l-am luat intre timp l-am mai completat;jumatatea de cadru spate am luat-o de afara,cutia de scule,portbagaj,stop,samd. uite aici ceva piese,poate gasesti ceva ptr. al tau: http://www.classiccarclub.ro/index.php?p=bursa-oldtimer&p_title=DKW+350&p_type=details&burid=128 spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Salutare, Parerea mea e ca problema cu cutia de viteze vine de la ambreiaj. Daca ai pornit-o , asa cum s-a mai spus, transmisia primara e in regula (lant, pana pinion , etc) . Excluzand dantura complet rupta a pinionului de treapta intai ( reper 1 pe sectiunea lui Lolo) + dantura si canelura complet rupte ale pinionului nr 7 sau a prizei finale 8 din sectiune , canelura complet rupta a butucului ambreiajului sau arbore rupt ca fiind infinit de putin probabile, nu ramane decat ambreiajul . E posibil ca tija ce actioneaza ambreiajul prin interiorul arborelui si eventual bilutza dintre tije sa se fi blocat si astfel ambreiajul sa ramana actionat chiar si cu capacul din dreapta scos . Mai putin probabil sa se fi rupt chiar toti pinii discurilor de frictiune.Cred ca pur si simplu ambreiajul tau patineaza dintr-un oarecare motiv (strangerea arcurilor ambreiajului, suruburi dr arc rupte, etc). Am vorbit prea mult, oricum trebuie sa desfaci tot pana la ultimul surub. Eu ma chinui cu un NZ350-1 al dracu' de incomplet, cred ca toata viata o sa caut piese pentru el. Felicitari pt achizitie si bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 E posibil sa am eu ceva piese de DKW (daca nu or fi de IJ49, eventual imi dai un mail cu ce ai nevoie ca sa imi ramana, PM/urile le sterg de obicei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 15, 2012 Autor Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Pe masura ce inaintez cu munca va tin la curent. Pana acum nu am mai reusit sa fac nimic din lipsa de timp. Ce as stii sigur ca ma intereseaza ar fi butucul rotii fata, sau poate roata fata cu totul. Butucul si spitele is foarte ruginite si nu stiu in ce masura mai prezinta siguranta... ===================================================================================================================== Update 15/10/12 Am inceput sambata sa il dezmembrez ca sa sablez/cromez/vopsesc ce e de facut la el, ocazie cu care am vazut ca spitele nu sunt in cea mai buna stare. Ceva indicii despre unde as putea gasi spite pentru ea? Nu am apucat sa iau dimensiunile, dar ma gandesc ca e careva care aduce/are asa ceva... Editat Octombrie 15, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salut, am si eu un dkw nz 350 care e aproape gata si m-am apucat de un dkw nz 250 pronind de la cateva piese si un motor...are cineva o furca spate in plus chiar si modificata sau stiti pe cineva care poate face una dupa model? Al meu arata jalnic la vremea cand l-am luat, dar dupa mult timp si bani anul trecut am facut primul test drive cu el iar acuma il pregatesc pentru vopsit. http://www.youtube.com/watch?v=yxSJsGSc5_E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Al meu arata jalnic la vremea cand l-am luat, dar dupa mult timp si bani anul trecut am facut primul test drive cu el iar acuma il pregatesc pentru vopsit. Hai ca esti pe final cu el,nu mai ai mult ca sa-l termini.Primi 3 ani sunt mai grei,dupa care totul decurge de la sine.. Fatza de cum a aratat..Bravo! Pentru 250-ul la care te-ai apucat,te pot cadorisi cu brate de spate modificate cu telescoape,adica cele din prima poza postata de mine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Iti multumesc, sa-mi spui pe P.M cand ai timp sa trec....Legat de dkw 250 cel pe care l-am gasit are un cadru identic cu cel de 350 doar ca nu are serie si e mai greu. Nu imi dau seama daca seria trebuia sa fie in aceeasi pozitie la amandoua sau acesta este copie de Ij 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Pune o poza cu acel cadru ca sa ne elucidam.Din cate stiu eu,NZ-ul avea seria poansonata doar in partea din fata.. Ne putem vedea sapt. viitoare ptr. bratele acelea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Cateva poze cu cadrul de Dkw/ Ij, se vede sudura din fata si lipsa cu desavarsire a seriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Cadrul este de IJ 49, "lucrat", 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Ij nu avea serie pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) Pe cadrul central nu avea poansonat nimic. Decat pe placuta de identificare. Pe cadrul din pozele puse de tine se vede clar cum s-a inlaturat suportul axului basculei spate......nu mai zic nimic despre adaugirile sudate rudimentar. Editat Noiembrie 13, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Cadrul este de IJ 49, "lucrat", 100%. Ma intreb daca ranforsarea aia sudata din bot e originala facuta de fabrica ori ba.Ce zici Lolo?Eu am 2 x '49 si unul are ranforsare si unul nu,care o fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Ma intreb daca ranforsarea aia sudata din bot e originala facuta de fabrica ori ba.Ce zici Lolo?Eu am 2 x '49 si unul are ranforsare si unul nu,care o fi bun? Eu am avut multe ij49 si aproape niici unul nu era identic cu altul..la toate erau ceva diferente legate de cadre(cele pt.export aveau seria mai diferita fata de cele pe ei...)si multe diferente legate de bratele de la cadru si alte minuni..ij49 inca ramine un mister leget de originalitate...daca cauti pe net ceva clar nu ai sa gasesti...toate sint diferite si cica sint originale ....unul zice ca surubul ala nui de acolo...eu am avut altfel si tot asa..e greu cu el orcum ca sa sti exact cum era si cum trebuie sa fie..toate au mici diferente care sint destul de vizibile..am vazut in ucraina zeci de ij49 multe cu vopsea originala pe ele.. dar toate auveau mici diferente.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) Asa-i.Fuk ij 49. Editat Noiembrie 16, 2012 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Avand in vedere faptul ca pe vremea aia totul se facea manual si cu scule rudimentare[fata de cele de azi] nu mi se pare nimic exagerat sa existe mici diferente de la o motocicleta la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Destepti rusii,ce nu trecea de CTC le mai f#tea o sudura si gata,nu mai exista rebut.Asa au iesit toate unicate cu preturi de zeci mii per exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) Ma intreb daca ranforsarea aia sudata din bot e originala facuta de fabrica ori ba.Ce zici Lolo?Eu am 2 x '49 si unul are ranforsare si unul nu,care o fi bun? Asa-zisele ranforsari s-au sudat pe cadrele ce au fost rupte in partea din fata (din cauza incarcaturii prea grele, a vreunui cap de pod, sant s.a.m.d.) de catre fostii "apropitari", motiv pentru care a disparut si placuta de identificare. Rusul nu a facut asa ceva in fabrica. Eu am avut multe ij49 si aproape niici unul nu era identic cu altul..la toate erau ceva diferente legate de cadre(cele pt.export aveau seria mai diferita fata de cele pe ei...)si multe diferente legate de bratele de la cadru si alte minuni..ij49 inca ramine un mister leget de originalitate...daca cauti pe net ceva clar nu ai sa gasesti...toate sint diferite si cica sint originale ....unul zice ca surubul ala nui de acolo...eu am avut altfel si tot asa..e greu cu el orcum ca sa sti exact cum era si cum trebuie sa fie..toate au mici diferente care sint destul de vizibile..am vazut in ucraina zeci de ij49 multe cu vopsea originala pe ele.. dar toate auveau mici diferente.. Nici IJ 49-le meu nu rasarea cu altul in momentul in care l-am "demolat" dar, in timp, am aflat ca modelul asta de motocicleta nu a diferit in nici un fel din 1949 pana in 1958, diferentele fiind doar intre cele solo si cele cu atas. Asa-i.Fuk ij 49. Te-am atentionat inca de dinainte de a incepe lucrul la moto ca e complicat de reconditionat. Daca ai fi stiut de la inceput ca e asa de greu de refacut acceptai vreo oferta din partea mea pentru a mi-l vinde ? Destepti rusii,ce nu trecea de CTC le mai f#tea o sudura si gata,nu mai exista rebut. Nu e deloc asa cum scrii. O sa te convingi de asta cand vei incepe sa lucrezi la IJ. Editat Noiembrie 16, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Oricum ar fi cadrul ca sa aiba valoare reala la noi in tara, ca sa poti folosi motocicleta ai nevoie de acte....Intrebare: are cineva un cadru de ij 49 cu acte de vanzare? Pregatind rezervorul de dkw 250 am descoperit cromul care pare original dar si o imbunatatire a orificilor manetei 'suicide shifter' varianta locala cu un pic de alama. . O comparatie a rezevoarelor de dkw 250 si 350. Singura diferenta consta in varianta civila si militara. Un poanson interesant pe aripa din fata si un upgrade mai putin interesant si cu ceva bataie de cap la restaurare datorita sudurii la aripa din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.