Sari la conținut

KTM 350 Freeride


2Short
 Share

Postări Recomandate

A trecut deja ceva timp de cand KTM a aruncat pe piata o strutocamila si pana azi nu am auzit niste opinii concrete ale detinatorilor. Asa ca hai, ziceti-ne si noua, celor din fata vitrinei cu ce se mananca, ce probleme ati avut cu motocicletele astea? Merita... nu merita?

 

Pana acum am inteles ca ar avea o ciclistica dementiala (mai ales pentru noi astia de ne straduim sa ajungem cu picioarele jos cand stam in sa) dar au probleme cu CDI-ul care crapa repede. Adevarat sau nu... voi sa-mi spuneti.

 

Pana atunci arunc cateva filmulete culese de pe iutub:

 

http://youtu.be/XuGC307cy04

 

http://youtu.be/nx7v6AA47vI

Editat de 2Short
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am citit ce s-a scris acolo dar nimeni din cei ce comentau nu s-au dat cu el, cu atat mai putin sa si detina unul. Ma intereseaza mai mult parerea celor care il au in colectie sau care macar s-au dat cu unul pe coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca e atat de apreciat...incat nimeni n-a vrut unul!!!

 

 

:rolleyes:

 

toti cunoscutii mei care si-au luat mobre in ultimul timp au ales 300 exc sau 350 exc !!

oameni intelepti...zic!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere pare atragator deoarece are saua cu 9cm mai jos decat EXC-ul normal (al meu are saua sapata si amortizoarele lasate cat mai jos, ceea ce strica din ciclistica) iar cei 24cp sunt suficienti la 65kg cat am eu cu tot cu rucsac. Pe de alta parte mai am in vedere un Sherco 300i care are aceeasi inaltime la sa dar probabil mai multi cai. Din pacate nici a asta nu cunosc cat de fiabil este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfffff... eu m-am dat cu asa ceva, mi se pare impresionant pentru un 4t. are o putere dozata exploziv-linear,ciclistica este impresionanta iar greutatea este aproape de a unui 2t. se pare ca e mai grea de spate putin.

nu imi place traseul evacuarii(vine pa sub motoreta) dar cred ca se poate aranja cu un scut. de asemenea varianta standard de evacuare este bine infundata cu site. dupa ce iti bagi nasucu p-acolo si incepi sa le gauresti oleaca se schimba motoreta total. cred ca un acrapovic ar face mare treaba.

este mult peste modelul 350 exc 4t.

 

problema asta cu cdi-ul la matale am auzit-o prima oara, si dupa ce mi-ai spus si sursa.... inclin sa cred ca e venita din tabara celor care nu au avut ktm in viata lor dar stiu ei ca nu sunt fiabile.

 

se pare ca e atat de apreciat...incat nimeni n-a vrut unul!!!

 

 

:rolleyes:

 

toti cunoscutii mei care si-au luat mobre in ultimul timp au ales 300 exc sau 350 exc !!

oameni intelepti...zic!!

 

:cheers:

eu as vrea unul dar nu iepsista fonduri... 300exc este o motoreta pentru persoane de peste 90kg fara echipament. multa lume si-a luat 300 pentru ca are cuplu de jos si nu trebuie sa munceasca foarte mult cu ambreajul in padure. eu mi-am luat 125 si e fantastic, am reusit sa fac treburi pe care cu celelalte motoreta le nimeream, nu le controlam.

 

ca sa vedem si despre ce evorba na:

post-1864-0-32406400-1343286468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe siteul dementor un comunicat din partea KTM cum pozitioneaza ei Freeride vs EXC350. (http://www.dementor.ro/site/Stiri/Noutati/350-freeride-vs-350-exc.html)

Pe scurt.. faci enduro in weekend? ia-ti Freeride. Vrei competitie asta insemnind antrenament in timpul saptaminii si concurs in weekend? ia-ti EXC350.

Si cum spunea cineva pe topicul unde s-a mai discutat despre Freeride, posibil ca Freerideul sa fie un fel de DRZ mai performant... adica un motor pentru enduro fara pretentii de competitie.

 

Pentru mine Freeride mi se pare alegerea potrivita pt ca nu sunt o persoana care face enduro competitional si nici nu am vreo sansa sa fac vreodata. Stau inchis intr-un acvariu 5 zile pe saptamina, in timpul asta singurul timp petrecut pe motor este intre casa si birou si invers (daca am noroc sa nu am vreo sedinta si sa trebuiasca sa vin in costum), merg de obicei pe un cruiser si singurul "enduro" este in weekend cind daca am timp 2-3 ore sa ma dau inseamna ca deja am intrecut masura. Si pot spune ca in alea 3 ore nu duc eu cit duce o baba de DR350.. asa ca ce sens ar avea un EXC350? Un freeride si-ar cam face sensul (daca ar fi si la un pret normal pentru ca diferenta de 1000 euro fata de EXC mi se pare foarte mica)

 

Si mutati topicul de la hard enduro ca or sa se excite cei cu EXC-uri ca nu are ce cauta freeride aici :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba io zic ca are, ca nu o sa faci in veci ce faci cu freeride-ul fata de exc-ul de aceeasi capacitate. e mai usor de stapanit si are power mai mult. zic eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un singur radiator...o sa fiarba!!

 

are cadru spate de plastic..o sa se rupa!!

 

are putere mai mica!!

 

nu vad de ce l-ai cumpara in fata unui exc...singurul atu ar fi greutatea...dar daca voi nu vreti competitii si hard ci doar plimbare in we..care mai e treaba???

 

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, am gasit un filmulet care arata niste detalii in plus fata de ce am vazut pana acum:

http://youtu.be/ZfUd_g8565c

 

Filtrul ala de aer mi se pare f inghesuit acolo, dar banuiesc ca stiu ei mai bine.

Greutatea pe spate e posibil sa scada simtitor daca inlocuiesti cele 2 tobe cu una singura. Banuiesc ca vor apare in curand niste aftermarket-uri interesante.

 

Aveam impresia ca e singura in categoria asta, dar cred ca i-am gasit competitorul direct:

http://www.sherco.com/EN/Xride.html

http://youtu.be/Ezpmv6IGOao

 

31954023935170278474510.jpg

38333923935179278473610.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va spun un singur lucru:Klaus Sorensen,track managerul romaniacsilor,are in batatura cateva motorete foarte serioase:incepand cu husaberg in 2T toate cilindreele,inclusiv cu Rekluse montat pe un 300,cu ce credeti ca se duce la scouting?..cu 350 freeride,la cursa la EMD cand a oprit in tank point-ul meu si l-am intrebat de ce se da cu Freeride-ul si nu cu fița aia de Husa cu Rekluse,mi-a zis clar ca pentru hard enduro e mult mai buna capra astora de la KTM.

 

Iar daca imi spuneti ca nici omul asta nu stie sa faca enduro,o dau dracu de prietenie..Concluzie dupa ce l-am probat intr-o pauza la cursa pe niste urcari,motorul asta stie meserie mai ales pe teren foarte accidentat,urcarile pe rau sunt facute parca pentru el,manevrabil ca un 2 T si cuplu de 4 T.

 

Mentionez ca nu am probat inca 350 clasic,dar in week-ul esta o sa probez unul care are si Rekluse montat sa vad ce smecherie stie si asta si cam ce diferente ar fi.

 

Revin cu amanunte interesante daca vor exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat si eu un freeride.Cred ca m-as fi descurcat mai bine la Piscu' Negru cu un freeride.

exact asta e ideea,freeride a fost gandit exact dupa denumire..iti permite mega-libertate de miscare,este foarte rapid iar daca nu v-ati dat cu cauciucuri de trial niciodata,nu stiti ce grip au "cramponatele"alea mici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am avut freeride ul pe mana cateva saptamani si am facut ceva iesiri cu el.Ptr mine la 1.62 si 67kg a fost perfect--adica "motocicleta".

Nu are nimic in comun cu drz nici ca forma nici ca destinatie.pe drum gen forestier,pasaje rapide nu e deloc placuta doar te deplasezi.-nu prea sta ,fiind scurta si unghi trialistic la furca.Este o arma de catarat-odata ce esti pe ea in picioare si ti de gas se catara fenomenal-livreaza puterea aproape din ralanti pana sus constant(distributie variabila). la temperatura sta mai bine ca exc ,nu se incinge asa usor(are si vent serie).cat priveste sistemul de evacuare este mult mai bine protejet decat la exc uri ,iar bagatul nasului pe la sitite nu este o varianta .(scrie si in carte ca este interzis) .La aceste motorete orice modificare ii aduci trebuie schimbata harta de calculator.iar harta care se mapeaza la delimitare este cu toba originala cu catul in ea si cu sonda pe ea in comparatie cu exc nu se scoate sonda catul si sita din spate care de adeea si este pe filet iar la freeride sudata. In mers nu e pre stabila daca sezi.

pe pasaje grele am ajuns mult mai relaxat sus potn opri si porni unde nici nu m-am gandit.Ca pct minus observate de mine pornire greoaie la rece,autonomie mica,la persoane grele pe coborari lungi frane cam mici ,se incing,ptr mine ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Adevarul este ca daca n-ar avea obiectele alea de tortura numite sei si inaltimea inspaimantatoare chiar m-as plimba un pic pe dealuri. Dar asa, mi-e frica :|. Raman la asfalt!

P.S. alea nu prea ma atrag Soso, desi probabil ca ar fi cea mai buna alternativa pentru fizicul meu.

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ma ca ai slabit tu P si acuma faci misto de astia mai mari :)))

 

maistre, pentru inceput ia-ti un enduro clasic de cilindree mare-medie aidca 600-500-450... apoi, daca te pasioneaza sportul asta cu siguranta vei da jos o parte din kilogramele deranjante. la cum ai pus problema tind sa cred ca mobilitatea si rezistenta fizica la efort nu sunt punctele tale forte de aceea iti sugerez sa incepi cu enduro clasic nu direct cu hardenduro, disciplina ce presupune tehnica si conditie fizica destul de buna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce topic fain, iar stiu cel mai bine aia care n-au avut/nu s-au dat cu obiectul in cauza.

Trebuie sa recunosc ca si eu am fost sceptic pana sa ma urc pe unul. Odata suit pe ea, mi s-a parut fantastic. Urcarile tehnice sunt o jucarie cu motocicleta asta.

Singurul dezavantaj il vad pe portiunile rapide, din cauza unghiurilor si suspensiei cam slabe comparativ cu gama EXC.

Avantajul major al acestei motociclete este faptul ca are o putere foarte liniara, cuplu mare si inaltimea seii mult mai jos ca la gama EXC, lucru care o face foarte usor de pilotat si in conditii mai dificile.Eu personal m-am simtit mult mai in control pe ea decat pe 300EXC, lucru care mi-a facut mare placere. Am simtit ca pot duce motocicleta unde vreau eu, fara sa flutur pe ghidon asa cum se intampla de foarte multe ori cu EXC-urile. Datorita puteii liniare, si faptului ca este relativ mica si poti sa-ti lasi greutatea unde trebuie ceea ce rezulta intr-o tractiune senzationala.

Concluzia pe care am tras-o eu este ca motocicleta asta este ideala pentru:

  • toti incepatorii fara exceptie

  • fete sau persoane mai mici de statura

  • enduristi de nivel mediu care au pretentia sa faca trasee mai grele

  • si de ce nu pt enduristi cu experienta la hard enduro
Cine stie, la anul daca toate se aranjeaza cum trebuie poate va dau un raport mai detaliat :D Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

De cand am vazut-o si am citit despre ea mi s-a parut o motocicleta foarte tare pentru enduro: inaltime mai mica la sa, usoara aproape ca un 2T, motor in 4T si creata de niste profesionisti. Banuiesc ca stiu cei de la KTM cum se face si de ce are nevoie o motocicleta de enduro.

Si la SMAEB am vazut ca era si cu aproape 2.000 de euro mai ieftina fata de un EXC: 6.700 vs 9.600 sau asa ceva.

Plus multe filmulete pe Youtube care demonstreaza de ce este in stare micuta.

Dar cum era prezentata si de KTM, daca vrei extrem sau competitie, atunci ti-ar trebui un EXC. Pentru cei descrisi de Mark81, cred ca ar trebui sa fie prima optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Revin la 1 an dupa ce am pornit topicul asta. Intre timp am cumparat si un Freeride, asa ca pot sa-mi exprim o parere... mai informata.

 

Motocicleta este o bijuterie. Mi-a luat putin sa ma lepad de obiceiurile capatate de pe 2T, dar dupa 3 iesiri pot spune ca m-am acomodat.

 

Concret, urcarile care inainte imi faceau probleme acum imi pun un zambet urias pe fata. Plecarile din panta abrupta sunt mult mai abordabile, inainte ori ma dadeam peste cap ori patinam aiurea. Cauciucurile stock de trial iti pot face surprize f. placute, dar te si pot trada in anumite situatii (oricum, astea-s consumabile deci nu se pun). Coborarile sunt mai dificile decat pe EXC-ul de 2T, probabil din cauza spatelui mai greut care tinde sa... te depaseasca. Oricum, m-am mai acomodat cu acest aspect si in principiu se rezolva daca te joci cum trebuie cu franele. Cuplul este urias, iar treapta a doua este raspunsul mai tuturor intrebarilor. Fata este f. usoara si o asezi unde ai nevoie fara prea mult efort(personal eu mai am de lucru la acest capitol, dar motoreta poate). Suspensiile sunt o placere, saua e tare ca naiba, iar inaltimea... este tot prea mare pentru mine.

 

O concluzie de bun simt ar fi... daca dupa o zi istovitoare inca mai ai zambetul pe buze, atunci nu trebuie sa mai cauti alta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...