Sari la conținut

KTM 350 Freeride


2Short
 Share

Postări Recomandate

in gasca noastra exista un 350 cu injectie cu tot ce trebuie..nu porneste la rece din buton sub nici o forma,porneste doar la pedala,a fost le reglaje si re-reglaje si aceiasi situatie..asa ca sunt un pic dezamagit de ce aud..am inteles ca i-au scos din start sonda lambda din start nu stiu din ce motive,imediat dupa achizitie si asa functioneaza si in prezent.NU inteleg cum una din sondele principale ale motorului se anuleaza pur si simplu cu simpa explicatie "ca asa trebuie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aaaaa poate daca va uitati la dimensiunea unui calq de injectie de la o masina realizati de ce nu are loc pe motocicleta.

+ soc automat si o gramada de fire care nu dau bine in noroi.

Concluzia mea e ca acest sistem de injectie e mai basic pt a fi mai rezistent.

 

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

 

De ce? Simplu: pt ca nu avea pedala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima data cand aud de soc la un motor cu injectie. Mi se pare usor aberant la prima citire ca sa zic asa. DIn cunostiintele generale, computerul din spatele injectiei ar trebui sa faca singur amestecul de aer si carburant, in functie de senzorul de presiune cel de temperatura si ulterior pornirii sa mai ajusteze amestecul si in functie de rezultatele obtinute de la sonda lambda, care analizeaza gazele evacuate. Da sonda lambda poate fi anulata[mi se pare o tampenie], insa pierzi acel fine tunning pt ca respectiva sonda constata daca mai exista oxigen nears in gazele evacuate si imbogateste amestecul sau printr-un procedeu similar il saraceste imbunatatind consumul.

 

Intamplator am vorbit aseara cu un mecanic si un amic l-a intrebat exact de aceasta problema specifica a freeridr-ului. Replica a fos, ca trebuie decodat si schimbata harta care e proasta. Din conversatia care sa fiu sincer nu prea ma interesa, am inteles ca este o problema cunoscuta deja mecanicilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dupa ce il pornesti cu socul, il lasi 20 de secunde sa mearga cu socul si apoi cel putin 5 minute sa mearga la relanti sa se incalzeasca. Daca faci asta, ulterior ai un motor pregatit de tura. Daca ii tot dai buton la rece fara soc, din auzite spun ca poti strica injectia.

Intreb fara nici o aroganta, ironie, etc:

5 minute lasat motorul la incalzit? Mi se pare enorm, reteta perfecta pentru distrus motorul.

Atat trebuie lasat la incalzit modelul acesta?

Intreb fiindca eu nu am lasat niciodata o motocicleta la incalzit (cu socul) mai mult de 1 minut / 1 tigara fumata pe fuga. Vara si mai repede.

Ma gandesc ca si la munte, dupa ce o pornesti, mai mergi ceva pe o poteca, doua, nu urci instant la peste 45 de grade. Asa ca ar avea timp sa urce la temperatura de functionare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine un motor se incalzeste in mers. Pornirea se face cu socul dar pt incalzit se merge cu el. In cerc daca n-ai unde. Ca sa nu moara cand il bagi in viteza sau cand pornesti de pe loc, ii dai un spritz din acceleratie. Nu e mare filozofie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ietete ca a sosit si 2T !Mare scofala,are 5 ore si e de vanzare !!!Pare a fi mai usoara si pe urcari foarte tehnice ajuta, dar pierde in alte parti(asa povesteste proprietarul, nu am testat-o).La rece pornire greoaie,dupa care aceeasi figura cu pornirea de pe loc: pleaca de sub tine daca nu se opreste motorul! O fi noua fratilor,poate dupa ce se va roda va fi ok.Un prieten care o are deja, cu putin timp inaintea noastra, se declara multumit, iar problemele citate mai sus la el au disparut.A,ca si defect sau slabiciune ca sa-i zic asa mai este conducta de ambreiaj, facuta dintr-un plastic slab,care se rupe uitandu-te doar la ea.Noi l-am inlocuit cu cel de pe 4T cu o mica modificare.Parerea mea: iti place sa mergi tare?la curse?esti un tip sportiv cu o buna tehnica la enduro?Ok,suficient iti iei 300 sau ceva in 4T dedicat segmentului enduro(sau extrem enduro cum mai zic unii).Daca nu ai pretentii la curse si mergi pentru distractie clar merita un freeride ,fie el 2T sau 4T.Te va ajuta sa parcurgi acelasi traseu cu jumatate efort ,ok poate cu timpi mai lungi.Normal, daca esti ceva Brandauer vei reusi sa urci si pe podium :mexicanwave: :mexicanwave:

Editat de baurtulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o solutie mai buna. Pastrez 300 le si strang de un 250 freeride :P

 

p.s. daca te ard cu freeride-ul la curse, ramanem prieteni ? :D

Alo alo,ca sa ma arzi cu freeride-ul inseamna ca nici nu ma vezi cu 300-le ? :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact acelasi lucru se intampla si la mine ...dar eu am un 400 exc din 2001...

pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

asta cu frunzele apeinse n-am auzit-o pana acum, dar si pe mine ma seaca, daca pe o urcare prinzi o balta sau ceva asemanator instant ajunge apa pe teava aia si iti lasa impresia ca iti fierbe motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata.

 

Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am urcat si eu 2 minute pe un 350 freeride. E OK, greutate de 2 timpi si cuplu nesimtit. Insa tot nu e pe placul meu, probabil m-am invatat prea mult cu 2 timpi.

 

Problema mare e alta. La orice motocicleta normala, teava de esapament vine pe o parte a motorului. La acest model, vine printre motor si scut. Si, daca pui si niste cuie pe roata, toate frunzele uscate sunt agatate de cuie si aruncate fix in scut, peste evacuare.

Noi era sa dam odata grav foc la padure (flacara mare, de 2 oameni de-abia am reusit sa o stingem, cu pretul catorva arsuri superficiale pe maini). Plus de vreo doua ori, se oprea prietenul cu freeride-ul sa ma astepte, statea 10 secunde, si la plecare ii cadea din scut cate o frunza in flacari (pe care eu ma opream si o stingeam).

 

Cam nasol faptul ca ditamai inginerii de la KTM nu s-au gand la aceasta problema. Sau, daca s-au gandit, nu au venit si ei cu un scut cu 10 cm mai inalt, ca sa nu mai aiba frunzele pe unde se strecura intre scut si esapament.

Poate dauna grav la imagine daca se va intampla ca undeva, in lumea asta, un freeride sa reuseasca sa dea foc unei paduri.

 

 

Exista un eayzfix la problema asta. Se umple spatiul dintre scut si evacuari cu bureti de spalat vase din aia din inox.

 

 

Ideea nu imi apartine am citit+o pe advrider cu ani in urma si a fost aplicata pe niste F800GS in Siberia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vazut mountain bike-uri cu triple tree mai solid decat la trotineta asta.Sunt din tabla ranforsata de vreo 3mm.Un mare minus.



Probabil nu sunt la voi atatea frunze ca aici, nu aveti ravene unde se strang straturi de ingropi toata roata.

 

Solutia este o tabla de 10 cm inaltime, eventual cu cateva gauri in ea pentru aerisire, prinsa in continuarea scutului, peste evacuare. Dar asta ar fi trebuit gandita direct de KTM, nu sa dai foc la padure prima data, si apoi sa improvizezi.

Sau sa o invelesti cu heat wrap.Eu asa am procedat la wr 450.Nu mai ai nici o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...