Sari la conținut

KTM 350 Freeride


2Short
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De astazi sunt si eu posesor de freeride, aper sa fi facut o alegere inspirata, pe masura efortului financiar :-)

2short mersi frumos pt ca ti-ai expus parerea aici, sa sti ca a contat in luarea deciziei. Ceva probleme aparute, de care sa ma pregatesc?



Avand multe parti expuse in cazul trantelor, am cautat sa cumpar scut motor. pe departe cel mai ok e cel de la outsider racing, pun link sper sa. nu se considere reclama www.outsiderracing.com/produs/scut-ktm-freeide.html
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O surpriza cat se poate de neplacuta ... franele. nu stiu de ce, dar dupa nici o iesire ma lasa atat spatele, dar mai ales fata. din ce am povestit cu alti posesori de Freeride e la ordinea zilei aceasta problema. un lucru elementar pentru un motor de enduro, facut praf de ktm ... le-a trebuit colaborare cu Formula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am documentat si cica ar merge ca solutie ... mai buna decat ce e acum, sa pui pompa si maneta de ktm exc cu ceva reductie de la 10 mm la 8 mm pentru furtunas, iar la roata exista ceva disc flotant. wtf, vorba luo soso, inca putin si facem exc din el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu freeride de aproximativ 1 an.

I'am schimbat softul + scos sitele din evacuare + gaurit evacuarea pe dinauntru + scos buretele ala de la filtru (am mai comandat si un filtru sport twinair)

Acum trage incomparabil mai tare fata de stock si sunt super multumit.

Motorul e pentru distractie si nu-ti mai vine sa te dai jos de pe el. Nu e facut sa mergi cu viteza ci mai de graba un enduro spre trial. E facut sa mergi incet, sa te cateri cu el si sa te bagi pe oriunde.

Mai zicea cineva ca e important sa zambesti la sfarsitul zilei --> exact asa e: se termina ziua si nu vrei sa te mai dai jos de pe el.

 

Am mai avut rm125, rm250, kxf450R, ktm 530 --> Le-am schimbat de le-a luat draq.

Ies la enduro doar in we deci nu sunt vreun racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat si eu o zi pe mobra lui 2short drept pt care o sa-mi dau cu parerea despre mobra. Spun din capul locului ca nu este o parere avizata, asa ca nu sariti la jugulara.

 

Intai ce mi-a placut:

Pai in primul rand comportamentul motorului care trage de la relanti.

Pe urma suspensia care este bestiala.

Si evident greutatea avand in vedere ca mobra cu care sunt obisnuit este de doua ori mai grea.

 

Ce nu mi-ai placut:

Pai in primul rand ciclistica. Am 1.69 si stateam cumva inghesuit, ghemuit pe mobra cred ca cineva de 1.90 ar avea serioase probleme de ergonomie.

Al doilea lucru motorul. La rece nu porneste ( este primul motor pe injectie pe care il vad cu problema asta, unul din avantajele majore ale injectiei fiind exact pornirea usoara la orice temperatura si/sau altitudine)

De aici lucrurile devin hilare. Cand e rece si nu porneste iese in neutral. Cand e calda si porneste nu mai iese in neutral.

Alt lucru care m-am deranjat a fost saua. O banca de lemn e mai confortabila.

Si in ultimul rand prea usoara pe fata. Am lasat asta la urma intrucat multi mi-au zis ca asta este un avantaj, dar asta este parerea mea si deci subiectiva.

 

Can atat am avut de spus.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa mentionezi la ce nu ti-a placut faptul ca intretinerea se face la ore de functionare in loc de numar de kilometri. Asa e?

Punctul 1 - ar trebui sa se numeasca pozitia pe mobra, ergonomia, nu ciclistica. Oricum, 90% din timp ar trebui sa se mearga in picioare.

Punctul 2 - probleme cu socul electronic, ca sa zic asa

Punctul 3 - am impresia ca asta caracterizeaza cam toate cutiile EXC, inclusiv a mea care e din hat alta generatie

Punctul 4 - vezi punctul 1

Punctul 5 - asta face parte din ciclistica. Avand in vedere ca FreeRide are concepte provenite din trial, nu putem decat sa credem ca asta e un avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat si eu o zi pe mobra lui 2short drept pt care o sa-mi dau cu parerea despre mobra. Spun din capul locului ca nu este o parere avizata, asa ca nu sariti la jugulara.

 

Intai ce mi-a placut:

Pai in primul rand comportamentul motorului care trage de la relanti.

Pe urma suspensia care este bestiala.

Si evident greutatea avand in vedere ca mobra cu care sunt obisnuit este de doua ori mai grea.

 

Ce nu mi-ai placut:

Pai in primul rand ciclistica. Am 1.69 si stateam cumva inghesuit, ghemuit pe mobra cred ca cineva de 1.90 ar avea serioase probleme de ergonomie.

Al doilea lucru motorul. La rece nu porneste ( este primul motor pe injectie pe care il vad cu problema asta, unul din avantajele majore ale injectiei fiind exact pornirea usoara la orice temperatura si/sau altitudine)

De aici lucrurile devin hilare. Cand e rece si nu porneste iese in neutral. Cand e calda si porneste nu mai iese in neutral.

Alt lucru care m-am deranjat a fost saua. O banca de lemn e mai confortabila.

Si in ultimul rand prea usoara pe fata. Am lasat asta la urma intrucat multi mi-au zis ca asta este un avantaj, dar asta este parerea mea si deci subiectiva.

 

Can atat am avut de spus.

Punctul 1: Stai inghesuit ... pe sa nene, intr-adevar, te cam invita motorul sa stai in picioare, ceea ce nu e DELOC un lucru rau, o data ce te obisnuiesti sa stai in picioare ti se va parea aiurea sa stai jos

Punctul 2: LA RECE, musai tragi socul cand ii dai buton, porneste foarte repede, daca nu porneste repede inseamna ca e bai fie cu bateria fie cu ceva filtre de benzina ce ar trebui schimbate. Dupa ce il pornesti cu socul, il lasi 20 de secunde sa mearga cu socul si apoi cel putin 5 minute sa mearga la relanti sa se incalzeasca. Daca faci asta, ulterior ai un motor pregatit de tura. Daca ii tot dai buton la rece fara soc, din auzite spun ca poti strica injectia.

Din nou legat de sa, ideea motorului e sa te simti confortabil pe el ... in picioare, statul in sa e pentru momentele cand vrei sa te odihnesti pe motor. Evident ca e tare, daca era moale iti dai seama ca deformai tot ce e sub ea.

Cand ti se pare ca e prea usoara fata ... schimba in treapta superioara, o sa iti dispara senzatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooooo da, mi l-a aratat si mie cineva, nu l-am descoperit singur. E foarte bine ascuns te asigur. Accesul e de pe partea stanga a mobrei, exact sub rezervor, e un buton negru cu alb in mijloc pe care il tragi cand e motorul rece, porneste la sfert. Altfel, ii dai la buton pana te plictisesti



ma rog, e o chestie idioata pana la urma, pentru ca am cautat tot "owner's manual" dupa acest minunat soc si nu am gasit nimic. Daca e nevoie fac un filmulet si il pun aici, just ask !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele au "soc". La alea mai vechi, pe carburatie, socul era manual.

Soc = choke = a se ineca. Toate motoarele trebuiesc inecate cand sunt reci. Interesant cum, totusi, un motor pe injectie, calculator, alea, alea, are soc manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in gasca noastra exista un 350 cu injectie cu tot ce trebuie..nu porneste la rece din buton sub nici o forma,porneste doar la pedala,a fost le reglaje si re-reglaje si aceiasi situatie..asa ca sunt un pic dezamagit de ce aud..am inteles ca i-au scos din start sonda lambda din start nu stiu din ce motive,imediat dupa achizitie si asa functioneaza si in prezent.NU inteleg cum una din sondele principale ale motorului se anuleaza pur si simplu cu simpa explicatie "ca asa trebuie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaa poate daca va uitati la dimensiunea unui calq de injectie de la o masina realizati de ce nu are loc pe motocicleta.

+ soc automat si o gramada de fire care nu dau bine in noroi.

Concluzia mea e ca acest sistem de injectie e mai basic pt a fi mai rezistent.

 

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa de ce la ktm nu merge bine nu inteleg. Am avut un husaberg 450 injectie (cel cu motorul inclinat) pornea pe orice fel de vreme (cu socul tras daca era frig) la prima atingere de buton.

 

De ce? Simplu: pt ca nu avea pedala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima data cand aud de soc la un motor cu injectie. Mi se pare usor aberant la prima citire ca sa zic asa. DIn cunostiintele generale, computerul din spatele injectiei ar trebui sa faca singur amestecul de aer si carburant, in functie de senzorul de presiune cel de temperatura si ulterior pornirii sa mai ajusteze amestecul si in functie de rezultatele obtinute de la sonda lambda, care analizeaza gazele evacuate. Da sonda lambda poate fi anulata[mi se pare o tampenie], insa pierzi acel fine tunning pt ca respectiva sonda constata daca mai exista oxigen nears in gazele evacuate si imbogateste amestecul sau printr-un procedeu similar il saraceste imbunatatind consumul.

 

Intamplator am vorbit aseara cu un mecanic si un amic l-a intrebat exact de aceasta problema specifica a freeridr-ului. Replica a fos, ca trebuie decodat si schimbata harta care e proasta. Din conversatia care sa fiu sincer nu prea ma interesa, am inteles ca este o problema cunoscuta deja mecanicilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dupa ce il pornesti cu socul, il lasi 20 de secunde sa mearga cu socul si apoi cel putin 5 minute sa mearga la relanti sa se incalzeasca. Daca faci asta, ulterior ai un motor pregatit de tura. Daca ii tot dai buton la rece fara soc, din auzite spun ca poti strica injectia.

Intreb fara nici o aroganta, ironie, etc:

5 minute lasat motorul la incalzit? Mi se pare enorm, reteta perfecta pentru distrus motorul.

Atat trebuie lasat la incalzit modelul acesta?

Intreb fiindca eu nu am lasat niciodata o motocicleta la incalzit (cu socul) mai mult de 1 minut / 1 tigara fumata pe fuga. Vara si mai repede.

Ma gandesc ca si la munte, dupa ce o pornesti, mai mergi ceva pe o poteca, doua, nu urci instant la peste 45 de grade. Asa ca ar avea timp sa urce la temperatura de functionare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai m-ai si citat ... am scris clar, lasi dupa ce pornesti cu socul vreo 20 de secunde ..... apoi bagi socul inapoi si lasi vreo 5 minute sa mearga in gol la relanti sa se invalzeasca foarte bine. la freeride daca nu faci asa, cand tragi ambreiajul si bagi intr-o viteza iti moare sau apoi daca nu iti moare (adica s-a incalzit cat de cat) ti se va opri daca incerci sa pleci de pe loc. cred ca tine de injector, dar nu sunt mecanic sa am o parere avizata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine un motor se incalzeste in mers. Pornirea se face cu socul dar pt incalzit se merge cu el. In cerc daca n-ai unde. Ca sa nu moara cand il bagi in viteza sau cand pornesti de pe loc, ii dai un spritz din acceleratie. Nu e mare filozofie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...