Krakadil Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Salutare! Detin motocicleta GSX-R 1000 k6 cu Akrapovic Exhaust System,cind am cumparato power comander a fost oprit pina a ma deprinde mai bine cu moto,acuma doresc sa o fac mai puternica. La moment limita este la 12 500rpm viteza max 299-300km/h insa uneori la intreceri la 1 mila numi ajunge,as dori sa o fac mai rapida,pe unele forumuri straine am gasit ca limita poate fi scoasa peste 13 000rpm si in jur la 200 cai putere sunt din moldova si din pacate nu avem un serviciu bun pentru moto,iar sa merg pina in Kiev (ukraina) sau Rusia e prea costisitor! as dori daca este posibil in Ro,la un serviciu bun sa o setez si sai schimb o alta limita. Daca cineva detine ceva informatie sau poate sa ma ajute cu ceva sfaturi as fi recunoscator,insa daca sunt careva care ofera asemenea servicii rog sami ofere date concrete,(ex pret,ce modificari sunt nevoie poate tehnice sau numai electronic si rezultatul final ce poate fi scos din motor),puteti sa lasati contacte e-mail,skype/mesenger Mersi anticipat!<br class="Apple-interchange-newline"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Ia legatura cu userul TNG,el este specializat in Suzuki si sigur o sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Sa nu te deplasezi pana in RO si nici sa mergi la rusi ai putea sa ti-o faci singur daca ai ceva cunostinte tehnice este destul, trebuie sa citesti bine si cand ai inteles, te apuci de treaba! Aici ai toate informatiile necesare,sunt oameni acolo care manaca pe paine K5/6 le poti scrie si te vor ajuta cu un sfat bun...: http://ecuhacking.activeboard.com/f404526/gsxr-1000/ Nu cred ca o sa scoti 200Hp pe un k6 doar din scoaterea limitari,ceea ce o poti face foarte rapid cu un TRE.Pentru 200 HP este nevoie de mai mult,de atat si nu cred ca poti fara sa intri in motor,axe cu came,portarea chiuloasei,unghiuri supape turbo etc etc,asa ca este mult mai usor sa faci acest upgrade cu un K7/8 unde este mai usor sa atingi acea cifra teoretic, doar din electronica/soft cumulat cu un sistem de evacuare si admisie performant. Dar nu dezamagi, si k5/6 se poate "inviora" destul de bine cu o resoftare. Bafta! Ia legatura cu userul TNG,el este specializat in Suzuki si sigur o sa te ajute. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krakadil Postat Iulie 30, 2012 Autor Share Postat Iulie 30, 2012 eu doresc sa fac setari sub dyno stand,dar nu acasa,asta si singur pot sa o fac,insa nui aceea cind e pe stand,pe cind voi imi sfatuiti sa cumpar alta motocicleta, pentru mie k7 daca eu din k6 am un potential foarte bun,la mine motorul dupa ultima verificare cind am procurato avea in jur la 190cai putere, k7 cu aceeasy evacuare si power comander nu se poate tine dupa mine la moment am luat la testare BMW s1000rr de la un prieten,sa vad daca imi convine insa e mai greoaie poftim ceva video de pe board vs k7 & s1000rr vs r1 vs k7deci care e rezonul sa schimb pe k7 ?de acesti bani doresc sa investesc in k6 pentru a scoate un potential mai bun, nu ma intereseaza ca se vor face si schimbari in motor,important e rezultatul optinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Imi cer scuze ca am indraznit sa-ti sugerez asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Cum se mai spune pe la noi : " ajutor ai dat , belea ti-ai gasit ." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 bai, astia gandesc in rusa si traduc direct in romana. na ce exprimare: potential bun =))) ba, ma lasi?))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Alt "gushter" care se crede crocodil... si care nu vrea altceva decat putere mai mare si sa fie primul la liniute... Ivan! Pashol nah turbinca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 niii invidioshii..)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Omul nu e roman ... cu exprimarea e de inteles ... nu e de criticat. Apoi ... vrea 200 cp ... nu conteaza cati bani baga ... Ptr el doar liniuta conteaza ... hai sa il ajutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krakadil Postat Iulie 31, 2012 Autor Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) TNG dupa cum am inteles persoanele te-au recomandat ca expert ca oferi astfel de servicii,pai ma scuzi ce fel de expert tu esti daca propui sa procur alta motocicleta? ce fel de ajutor tu ai oferit? niste explicatii care si eu singur le cunosc?o persoana care cunoaste acest domeniu la inceput iti spune pentru a o seta corect ai nevoie de dyno stand,pe cind tu propui eu acasa sa fac setarile?imi dau seama deja ce servicii mai oferi ...... eu am spus clar ca doresc sa o fac mai puternica,prin ce modalitate este problema la cei care ofera servicii,pe mine ma intereseaza ce pret ajunge si rezultatul care se poate de scos,daca esti profan in acest lucru atunci mai bine nici nu scrie la astfel de apelari! PS. pentru cei care comenteaza ce nu trebuie sa se uite la ei in oglinda si sa vada ce reprezinta caci cu exceptia de a scarpina limba nu pot face alt ceva!!! ,,Daca taceai filosov ramineai" Editat Iulie 31, 2012 de Krakadil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Man, tu vrei 200CP doar din soft si o evacuare, nu? Mai zici ca vrei sa faci liniuta de o mila. Asta ai bagat-o ca sa te dai important sau cum? Daca intr-adevar mergeai la liniute cu siguranta invatai niste lucruri de acolo...Daca ai fost si te-ai uitat la liniute si ai auzit ce se discuta pe acolo, asta e cu totul altceva. Ce vrei tu sa faci ca sa te bati la liniuta (mai ales de cele de o mila) costa foarte mult si cu greu o sa depasesti hayabusa care pentru asta e facuta. Asa ca TNG avea oarecum dreptate legat de tipul de motocicleta care sa-ti foloseasca. Poate te-ai uitat la filme gen "Biker Boyz" si ai vasut suzi modificate cu stickere pe acolo si ti-a deschis apetitul. Alea sunt filme tati. 200CP sunt greu de scos pentru un k6 si nu sunt cine stie ce pentru linia de o mila (depinde evident si cu cine te tragi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 TNG dupa cum am inteles persoanele te-au recomandat ca expert ca oferi astfel de servicii,pai ma scuzi ce fel de expert tu esti daca propui sa procur alta motocicleta? ce fel de ajutor tu ai oferit? niste explicatii care si eu singur le cunosc?o persoana care cunoaste acest domeniu la inceput iti spune pentru a o seta corect ai nevoie de dyno stand,pe cind tu propui eu acasa sa fac setarile?imi dau seama deja ce servicii mai oferi ...... eu am spus clar ca doresc sa o fac mai puternica,prin ce modalitate este problema la cei care ofera servicii,pe mine ma intereseaza ce pret ajunge si rezultatul care se poate de scos,daca esti profan in acest lucru atunci mai bine nici nu scrie la astfel de apelari! PS. pentru cei care comenteaza ce nu trebuie sa se uite la ei in oglinda si sa vada ce reprezinta caci cu exceptia de a scarpina limba nu pot face alt ceva!!! ,,Daca taceai filosov ramineai" Tu profiti de amabilitatea unor oameni ... Tu ce esti ? Ce nationalitate? De unde esti? Ce tara ? Tng poate crede, cum cred si eu ... ca esti din alta tara ... si iti recomanda ce sa faci tu acolo. Prezinta-te, spune de unde esti ... spune clar ce vrei sa faci ... si de ce ai nevoie de mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 asta-i de la Cernobal ma..)))... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) TNG dupa cum am inteles persoanele te-au recomandat ca expert ca oferi astfel de servicii,pai ma scuzi ce fel de expert tu esti daca propui sa procur alta motocicleta? ce fel de ajutor tu ai oferit? niste explicatii care si eu singur le cunosc?o persoana care cunoaste acest domeniu la inceput iti spune pentru a o seta corect ai nevoie de dyno stand,pe cind tu propui eu acasa sa fac setarile?imi dau seama deja ce servicii mai oferi ...... eu am spus clar ca doresc sa o fac mai puternica,prin ce modalitate este problema la cei care ofera servicii,pe mine ma intereseaza ce pret ajunge si rezultatul care se poate de scos,daca esti profan in acest lucru atunci mai bine nici nu scrie la astfel de apelari! PS. pentru cei care comenteaza ce nu trebuie sa se uite la ei in oglinda si sa vada ce reprezinta caci cu exceptia de a scarpina limba nu pot face alt ceva!!! ,,Daca taceai filosov ramineai" Dupa cum ti-am spus si in postul anterior: Imi pare rau ca am indraznit sa-ti sugerez anumite idei! Si am spus asta pentru ca te-am citit din primul post si raspunsul tau care l-ai dat ulterior,sa nu mai zic completarea de acum. Imi pare rau ca mi-am pierdut timpul sa citesc, si sa-ti raspund, nu doar aici si pe toate forumurile care ai pus intrebarea. Imi pare rau ca sunt un profan si nu ma pot ridica la asteptarile tale,respectiv la tehnica extraordinara si de ultima generatie cum este un K6. Nu are rost sa ma justific fata de tine cineva care are 2 posturi pe un forum si deja vine cu reprosuri si jigniri fata de cineva care nici macar nu-l cunoaste.Eu iti doresc sa-ti ideplinesti visul, si sa scoti 200HP sau cati vrei tu din acel k6 ...apropo daca nu stii k6 tau are deja 6 ani sunt curios: a beneficiat pana acum de un reglaj al pastilelor de distributie..... Cu respect TNG! PS. Ca sa intelegi mai bine, eu ofer "servicii" celor care au probleme si ii ajut cu draga inima ,nu am service,sau firma de tuning,am doar un garaj al meu in care imi tin motocicleta si masina.Si nici nu am de gand sa investesc 30.000 E intr-un dyno performant sa tunez un k6.. Poate nu mai stii pe unde ai pus intrebarea... http://www.pro-bike.ro/forums/topic/91118-suzuki-gsx-1000r-k6-power-comander/ http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23861 Editat Iulie 31, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Miroase a minor cu acces la net si vise umede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 vorba unui prieten de-al meu..."ai observat ca niciunul nu are sub 40 de ani?"....asa e...abia de acolo in sus stii ce sa faci cu puterea si mai ales sa ai si banii necesari pt asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 rog un moderator sa inchida topicul ! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krakadil Postat Iulie 31, 2012 Autor Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Man, tu vrei 200CP doar din soft si o evacuare, nu? Mai zici ca vrei sa faci liniuta de o mila. Asta ai bagat-o ca sa te dai important sau cum? Daca intr-adevar mergeai la liniute cu siguranta invatai niste lucruri de acolo...Daca ai fost si te-ai uitat la liniute si ai auzit ce se discuta pe acolo, asta e cu totul altceva. Ce vrei tu sa faci ca sa te bati la liniuta (mai ales de cele de o mila) costa foarte mult si cu greu o sa depasesti hayabusa care pentru asta e facuta. Asa ca TNG avea oarecum dreptate legat de tipul de motocicleta care sa-ti foloseasca. Poate te-ai uitat la filme gen "Biker Boyz" si ai vasut suzi modificate cu stickere pe acolo si ti-a deschis apetitul. Alea sunt filme tati. 200CP sunt greu de scos pentru un k6 si nu sunt cine stie ce pentru linia de o mila (depinde evident si cu cine te tragi). sunteti intratit de greu de cap ?eu nu am spus doar din soft,daca e nevoie pot sa se faca si modificari in motor,ma intereseaza una rezultatul,la moment ma opresc 1/4 mile din motiv ca la 1 mila e problema in limita de viteza,care nu pot sa optin rezultatul dat,insa la accelerare sunt foarte multumit la 402m am rezultatul de 9.87ET si dupa cum vad TNG nu cunoaste nici o p .... in tuning engine la moto de da asa sfaturi si apropo vad ca va tineti tare dar de ce la satul mare in 2011 nimeni din ro nu a luat top 3 la moto drag ? am impresia ca pe bicicleta nu puteti merge dar nu moto Tu profiti de amabilitatea unor oameni ... Tu ce esti ? Ce nationalitate? De unde esti? Ce tara ? Tng poate crede, cum cred si eu ... ca esti din alta tara ... si iti recomanda ce sa faci tu acolo. Prezinta-te, spune de unde esti ... spune clar ce vrei sa faci ... si de ce ai nevoie de mecanic. eu nu profit de nimic,am scris aici findca ma gindesc ca poate voi gasi un service normal in ro care poate sami aduca motocicleta in lupta pentru 1 mila,lucrul dat pot sa o fac foarte liber in Kiev sau in moscova dar ma costa scump drumul pina in colo si hotelul ca sa stau citeva zile pina vor face aceste modificari,in ro am cunoscuti unde pot sta si e mai aproape,insa dupa cum vad numai invidie si vorbe fara sens pe cind ceva profesionist nu vad nimic care sami ofere cu adevarat informatie, in ru am primit informatie despre suma si tot,si tipurile prin care se poate de marit viteza ce modificari si ce rezultat,pe cind aici ce am primit,sa stau sa ma joc acasa?sau sa schimb motocicleta,asta oare e sfat adecvat? si cica ma sperie cu busa, oare asta e moto pentru 1 mila cu greutate mare si aerodinamica mult mai slaba? Tu profiti de amabilitatea unor oameni ... Tu ce esti ? Ce nationalitate? De unde esti? Ce tara ? Tng poate crede, cum cred si eu ... ca esti din alta tara ... si iti recomanda ce sa faci tu acolo. Prezinta-te, spune de unde esti ... spune clar ce vrei sa faci ... si de ce ai nevoie de mecanic. eu nu profit de nimic,am scris aici findca ma gindesc ca poate voi gasi un service normal in ro care poate sami aduca motocicleta in lupta pentru 1 mila,lucrul dat pot sa o fac foarte liber in Kiev sau in moscova dar ma costa scump drumul pina in colo si hotelul ca sa stau citeva zile pina vor face aceste modificari,in ro am cunoscuti unde pot sta si e mai aproape,insa dupa cum vad numai invidie si vorbe fara sens pe cind ceva profesionist nu vad nimic care sami ofere cu adevarat informatie, in ru am primit informatie despre suma si tot,si tipurile prin care se poate de marit viteza ce modificari si ce rezultat,pe cind aici ce am primit,sa stau sa ma joc acasa?sau sa schimb motocicleta,asta oare e sfat adecvat? si cica ma sperie cu busa, oare asta e moto pentru 1 mila cu greutate mare si aerodinamica mult mai slaba? Editat Iulie 31, 2012 de Krakadil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Cu atitudinea asta ... nu o sa primesti nimic. Poate doar ban. Pune-i turbo/nitro ... vorbesc ca plozii care joaca NFS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krakadil Postat Iulie 31, 2012 Autor Share Postat Iulie 31, 2012 Cu atitudinea asta ... nu o sa primesti nimic. Poate doar ban. Pune-i turbo/nitro ... vorbesc ca plozii care joaca NFS. ce atitudine ?ca va dau in obraz ca scriti comentarii stupide? sau unii care se dau profesionisti ca pot seta o moto fara stand? poftim un raspuns adecvat cind am fost cu audi in kiev sami fac modificari http://funkyimg.com/u2/1952/259/174276screenshot_2012-08-01_001.jpg persoana de la inceput mea explicat ce schimbar si ce costuri va fi nevoie ca sa optin un anumit rezultat,si dupa deservirea serviciul lui sunt foarte multumit si am placerea sa discut cu asa contore pe cind aici ce am vazut doar toti ,,pro'' la vorbe goale si invidie,daca nu stiti nici o boaba poftim stati pe alte topicuri si frecati limba cit doriti eu m-am inregistrat sa primesc un raspuns si servicii care sa ma aranjeze,restul acest forum nu ma intereseaza de loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Krakadil, citi bani esti dispus sa investesti in marirea puterii? Citi bani valoreaza motocicleta ta(real)? Ca pont ieftin, decit sa bagi 3-4-5000 euro in modificarea motorului- prelucrarea chiulasei, axe cu came, arcuri supape, pistoane usoare, biele titan ,usurarea vibrochenului, mai bine vinzi K6 si-ti iei un BMW S1000RR second, costa in jur de 10 000 euro. Acesta, are real la roata 180cai. Doar prin punerea unui motor pe Dyno si ajustarea parametrilor injectie benzina(Power Commander) si timpii de aprindere(scinteie, Ignition Module), nu se obtin mai mult de 10cai la roata, MAXIM!!! Vorbim de cai masurati la Dyno, nu ce dau producatorii la arborele cotit. 200cai /roata inseamna deja puteri de SBK. Costa minim 20 000euro sa transformi un K6 stock in unul de SBK(propulsorul). Eu observ ca esti destul de novice in domeniul asta, oamenii au si ei mindria lor, daca nu stii sa fii diplomat, nu o sa primesti decit ura. M-am uitat la filmuletele cu liniutzele tale, in ele se vede ca un rider e destul de grasun, adica mare si voluminos. La 250km/h fiecare cm patrat din suprafatza ansamblului motoreta pilot conteaza, evident, si fiecare gram la acceleratie. Tu, cite kilograme ai? Ca, daca esti mai micutz, bati la liniutze si BMW-uri cu grasani pe ele. Editat August 1, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 @Krakadil, oameni care sa iti ia banii se vor gasi intotdeauna, si in Kiev, si in Moscova, si in Romania. Oamenii de pe forumul acesta sunt invatati sa se ajute intre ei, chiar gratis sau cu cat mai putini bani. Evident ca tu nu ai foarte multi bani, altfel te mergeai la cei ce ti-au promis ca vei fi regele milei. Aici ti s-a explicat ca pentru ce vrei tu trebuie sa abordezi problema din alt unghi, adica sa renunti la k6 in favoarea k7-k8, asa iesi si mai ieftin si cu scopul tau atins. Pe TNG l-as lasa oricand sa se ocupe de motocicleta mea, e un bun mecanic, chiar daca n-are dyno si alte balarii. Asadar, daca nu te multumeste raspunsul nu trebuie sa fii agresiv, aici vei fi luat la misto maxim in aceste conditii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Nu iti mai bate capul Jagi! Omul este D-zeu si noi suntem niste p...e(cuvant urat) Acum spune ca baga vrea sa bage bani grei in preparare si pe urma spune ca este scump drumul si hotelul... Prietene eu asa cum spui tu, stiu o p,,,a de mecanica,dar tu habar nu ai cu ce se mananca un motor. Cand tu te jucai cu jucarii eu montam motoare de tanc, si acum cand tu aberezi cu 200 Hp pe un k6 eu ma joc cu astea(vezi poza),asa ca mai slabeste-ma cu comentariile tale nesimtite la adresa mea. Daca te tot te lauzi cu performantele tale pune ceva poze cu tine, cu motocicleta ta ,cu rezultate in competitii si asa poate ne facem si noi o idee fata de tine si la ce nivel esti,poate mai invatam si noi cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Nu zaitz bagadi:)))))) numa asta mi-a venit in minte:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.