Sari la conținut

MANDLA 912 by DAFWAY


DAFWAY
 Share

Postări Recomandate

MANDLA 912 by DAFWAY

 

LA ORIGINE ESTE UN DUCATI SS 2001, MOTOR DE 900 cm, V2 LA 90

 

-90 hp,

-120 kg

-frane radiale BREMBO

-furca inversata SHOWA SILVER full reglabila

-amortizor spate reglabil

-jante BREMBO

 

Asta a fost prima iesire dupa foarte multa munca, este prima din aceasta categorie pe care atelierul nostru o modifica radical.

 

 

vom reveni cu un filmulet pentru a se putea auzi sunetul motorului

 

post-66504-0-91872400-1343861385_thumb.jpg

post-66504-0-34926800-1343861391_thumb.jpg

post-66504-0-48660600-1343861396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate:-" cat ulei intra in motor? avand distributia si ambreajul uscate!:D

 

4L si se schimba la 10.000 km intr-un regim de functionare mixt oras afara oras, preponderent in afara orasului

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios: in Braila nu e praf, mizerie etc pe drumuri? Intreb pentru ca distributia pe curea de la Ducatti stiu ca e foarte sensibila. Iar curelele astea sunt la vedere. Nota 10 pentru aspect, insa... nu se merita un capacel macar de plexi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios: in Braila nu e praf, mizerie etc pe drumuri? Intreb pentru ca distributia pe curea de la Ducatti stiu ca e foarte sensibila. Iar curelele astea sunt la vedere. Nota 10 pentru aspect, insa... nu se merita un capacel macar de plexi?

 

Capacul de plexi se înnegrește în timp și se crapă de la vibrații.

 

Curelele nu cred că au probleme mari cu praful, în cel mai rău caz cu elementele (soare, umezeală, amplitudine termică, etc.), dar nici acolo nu e mare bai: sunt făcute de Gates UK și sunt asemănătoare cu cele de transmisie, care-și petrec toată viața "la aer".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de plexi se înnegrește în timp și se crapă de la vibrații.

 

Curelele nu cred că au probleme mari cu praful, în cel mai rău caz cu elementele (soare, umezeală, amplitudine termică, etc.), dar nici acolo nu e mare bai: sunt făcute de Gates UK și sunt asemănătoare cu cele de transmisie, care-și petrec toată viața "la aer".

Recunosc - nu ma pricep la "curele", dar tot mi se pare ciudat sa nu le protejezi in niciun fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa! Atentie la pantaloni largi si alte chestii care ar putea sa fie prinse in ambreiaj sau distributie, care sunt expuse, nu e de gluma...

 

Inca o data, Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul este modificat? Adica taiat si resudat?

 

Da ... este modificat.

 

Cateva modificari de unghiuri ... special facute pentru un aspect mai agresiv.

 

E cool asa goala, dar lipeste-i si ceva semnalizari..

 

Urmeaza a fi montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4L si se schimba la 10.000 km intr-un regim de functionare mixt oras afara oras, preponderent in afara orasului

4L esti sigur ca ai motor de 900ss...eu am avut acelasi motor si mai mult de 3L600 nu prea a incaput si nu o data am facut schimbul de ulei...si la 10.000km schimbul nu e cam mult?

cat despre curele mai nasol daca sare vreo piatra aiurea si sa se prinda pe rola in romania tot cei posibil la strazile noastre...bafta

intrebare motocicleta este in stadiu final?

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4L esti sigur ca ai motor de 900ss...eu am avut acelasi motor si mai mult de 3L600 nu prea a incaput si nu o data am facut schimbul de ulei...si la 10.000km schimbul nu e cam mult?

cat despre curele mai nasol daca sare vreo piatra aiurea si sa se prinda pe rola in romania tot cei posibil la strazile noastre...bafta

intrebare motocicleta este in stadiu final?

 

Da.

 

Cantitate de ulei din motor este cea precizata de tine.

 

Am spus o cifra estimativa, spre rusinea mea. Imi cer scuze.

 

Cat de piatra din rola ... ai perfecta dreptate.

 

Dar fiind un custom ... mai ales Ducati ... am vrut sa se vada mecanica "live" . Are un farmec aparte dar si riscurile sunt mai mari sa se intample un incident de genul.

 

Motocicleta nu este in stadiul final. Mai trebuiesc facute unele reglaje , montat semnalizari, sa ne decidem in privinta esapamentului ... daca il lasam asa sau ii montam o linie Termignoni.

 

Multumim frumos de aprecieri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles multumesc de raspuns...nas vrea sa ma intelegi gresit eu mai mult am fost mirat de cei 4L eu maxim cred ca am pus 3L800 ca mai mergem pe o roata pana mia dat ulei pe epurator si a ajuns in airbox si scotea fumu dreq de am zis ca gata motoru:))) dar defapt baltea ulei im air box.

cat despre curele sunt de acord cu tine arata f bine fara capace dar asta ziceam ca in romania pot fi surprize neplacute speram sa nu...in fine spor la lucru si asteptam rezulatatul final

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles multumesc de raspuns...nas vrea sa ma intelegi gresit eu mai mult am fost mirat de cei 4L eu maxim cred ca am pus 3L800 ca mai mergem pe o roata pana mia dat ulei pe epurator si a ajuns in airbox si scotea fumu dreq de am zis ca gata motoru:))) dar defapt baltea ulei im air box.

cat despre curele sunt de acord cu tine arata f bine fara capace dar asta ziceam ca in romania pot fi surprize neplacute speram sa nu...in fine spor la lucru si asteptam rezulatatul final

Stai linistit ca nu te inteleg gresit deloc.

 

Am spus eu fugitiv 4 litri ... ma gandeam la bidonul de 4 litri si imi cer scuze inca o data.

 

Surprize neplacute sunt la tot pasul asa este ... eventual il mai lasam asa o perioada ... sau incercam cu un capac transparent.

 

 

 

oricum mobra asta probabil e mai mult de 'showcase', adica nu e facuta sa o folosesti zilnic sau chiar pe toate drumurile........ca in final sigur se 'lipeste' vreo pietricica sau ceva si va buleste jucaria ......si e pacat..

 

E showcase ... asa e ... dar poate fi folosita zilnic.

 

S-ar putea sa incercam cu un capac transparent ... dar vedem.

 

Va multumim pentru aprecieri.

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa e si aici, nu pot sa spun ca e exact ...

 

Sistemul nu e chiar asa sensibil .... ca drept exemplu s-a folosit si la transmisia finala.

 

Motocicleta se scoate la vanzare ...

 

Cine este interesat sa o cumpere sau doar sa o vada poate vizita topicul de vanzare.

 

/index.php?/topic/682185-ducati-912-mandla/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incalecat 912-ele cand am fost cu jantele ... si pot sa spun ca este foarte usor si manevrabil.

 

Am avut placerea sa il calaresc o tura, sa imi fac o idee.

 

Foarte usor, nervos, pozitie destul de "SS" ... foarte fain.

 

Multumesc Dafway ptr tura.

 

Ce modificari ii mai faceti ?

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incalecat 912-ele cand am fost cu jantele ... si pot sa spun ca este foarte usor si manevrabil.

 

Am avut placerea sa il calaresc o tura, sa imi fac o idee.

 

Foarte usor, nervos, pozitie destul de "SS" ... foarte fain.

 

Multumesc Dafway ptr tura.

 

Ce modificari ii mai faceti ?

 

Trebuie sa o facem Street Legal - semnale, oglinzi vedem noi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa o facem Street Legal - semnale, oglinzi vedem noi :D

eeeh las ca si eu am mers un an si,fara astea dupa ce maim modificat moto,ma oprit si politia si nu au zis nimic...din punctul asta de veddeere e ok romania asa ca eu zic sa va concentrati pe estetic las alea sau mai bine zis lasa loc si ptr alea doar de nevoie

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeh las ca si eu am mers un an si,fara astea dupa ce maim modificat moto,ma oprit si politia si nu au zis nimic...din punctul asta de veddeere e ok romania asa ca eu zic sa va concentrati pe estetic las alea sau mai bine zis lasa loc si ptr alea doar de nevoie

 

NOI SINCER AM DORI SA O VINDEM, AICI NU ARE CINE SA SE PLIMBE CU EA, STA SI TRANDAVESTE TOATA ZIUA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...