Baiazid Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Azi dimineata dau sa plec cu motorul. Baterie slaba, ... si probabil a inecat bujiile. Zic: ok, dau sa iau curent de la masina. OHA. Zic: ce mama draq, hai sa desfac bujiile sa vad ce e cu ele. 1. Scot rezervorul, canci bujii acolo -> injur honda si proiectantul ei 2. Pun rezervorul la loc si scot carenele laterale. Nici un ginecolog nu putea sa bage mana pe acolo sa scoata fisele. 3. Am reusit sa le scot doar pe primele 3 fise. A 4-a imposibil de ajuns cu mana. 4. Cauta cheie de bujii suuuper subtire in carne sa intre pe acolo. Am gasit intr-o trusa cu scule o cheie de bujii ciudata: varful de 16 super subtire si capul de 10mm (intra inelara pe ea). Am luat si o inelara de 10 cu cot mica (ca sa nu stric radiatorul) si am inceput sa ma chinui. 5. Dupa aprox o ora!!!! scot 3 bujii jegoase. Le curat frumos, le usuc si le bag la loc (alta ora pierduta) 6. A pornit! Concluzia: nu am vazut asa ceva in viata mea. Si nu cred ca este alta metoda de a scoate bujiile in afara de aia de a da motorul jos. PS: are cineva manual la modelul amintit mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 La f4, 600rr,954,..., e la fel. Eu am facut ca in carte, am dat si radiatorul in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Azi dimineata dau sa plec cu motorul. Baterie slaba, ... si probabil a inecat bujiile. Zic: ok, dau sa iau curent de la masina. OHA. Zic: ce mama draq, hai sa desfac bujiile sa vad ce e cu ele. 1. Scot rezervorul, canci bujii acolo -> injur honda si proiectantul ei 2. Pun rezervorul la loc si scot carenele laterale. Nici un ginecolog nu putea sa bage mana pe acolo sa scoata fisele. 3. Am reusit sa le scot doar pe primele 3 fise. A 4-a imposibil de ajuns cu mana. 4. Cauta cheie de bujii suuuper subtire in carne sa intre pe acolo. Am gasit intr-o trusa cu scule o cheie de bujii ciudata: varful de 16 super subtire si capul de 10mm (intra inelara pe ea). Am luat si o inelara de 10 cu cot mica (ca sa nu stric radiatorul) si am inceput sa ma chinui. 5. Dupa aprox o ora!!!! scot 3 bujii jegoase. Le curat frumos, le usuc si le bag la loc (alta ora pierduta) 6. A pornit! Concluzia: nu am vazut asa ceva in viata mea. Si nu cred ca este alta metoda de a scoate bujiile in afara de aia de a da motorul jos. PS: are cineva manual la modelul amintit mai sus ? Nu degeaba s-au gandit la intervale de serviz.Daca atunci se face totul la timp, nu se intapla asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 La f4, 600rr,954,..., e la fel. Eu am facut ca in carte, am dat si radiatorul in jos. Eu am facut ca Turcu dar am dat toate jos si a durat scos si pus la loc 25 de min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo? io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi... astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo? io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi... astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara Nu frate, trebuie sa fii ginecoloc sau proctolog de meserie sa ai dexteritate asa mare la degete in locuri intunecoase si umede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 (editat) Auzeam pe un mecanic ca la modelele mai noi de Kawa (sport se subantelege) trebuie desfacut motorul din prinderile anterioare cu cadrul si "basculat" pentru a avea acces la bujii.... Nu m-as mira... In general, cu cat motoarele sunt mai noi cu atat schimbi bujiile mai greu. Editat Noiembrie 6, 2006 de Buster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 Auzeam pe un mecanic ca la modelele mai noi de Kawa (sport se subantelege) trebuie desfacut motorul din prinderile anterioare cu cadrul si "basculat" pentru a avea acces la bujii.... Nu m-as mira... In general, cu cat motoarele sunt mai noi cu atat schimbi bujiile mai greu. Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca. Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie. => Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo? io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi... astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara Trebuiesc incalzite,cauciucurile si,atunci merge usor,tot asa am patit la un cbr 1000F,cand n-am stiut trucul. Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca. Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie. => Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca. Am patit la vfr-ul meu de 800,ca veneau prietenii-hai porneste sa vedem cum suna-pornit,neincalzit ca lumea+baterie mai slaba=dupa vreo 4 porniri la rand,cand aveam nevoie de motor numai pornea.Scos si curatat bujii(noroc cu cheia originala pt bujii)pornea la primul buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Hai ca urmez eu la schimbatul bujiilor CR9EHIX-9 - NGK IX iridium sau CR9EH-9 NGK Traditional spark plug ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 1.) dai rezervorul jos! 2.) desfaci aprinderea... si o lasi sa atarne 3.) scoti plasticaraia de sub aprindere... 4.) cu o cheie de bujii( 8.5 lei la benzinaria de la carefour)... in 10 minute toate bujiile sunt jos... Timp total de munca (la mine cu ceva experientza in bujii ) aprox 1 ora, demontat+montat... EDIT: am uitat sa spun ca prima data demontatul mi-a luat 4 ore! ... apoi am crescut la skill... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 "Eu am facut ca Turcu dar am dat toate jos si a durat scos si pus la loc 25 de min" La mine a durat numai 24min, 59sec, 999miimi de sec. Am cronometrat cu tel. celular de firma tare. L-am cumparat special sa masor timpii pt service auto-moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Hai ca urmez eu la schimbatul bujiilor CR9EHIX-9 - NGK IX iridium sau CR9EH-9 NGK Traditional spark plug ? Ia-le pe cele cu iridium, sunt foarte bune, nu se mai ineaca motorul si ard benzina foarte bine, chiar dak sunt un pik mai scumpe isi fac treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Ia-le pe cele cu iridium, sunt foarte bune, nu se mai ineaca motorul si ard benzina foarte bine, chiar dak sunt un pik mai scumpe isi fac treaba. Notat. Pana in primavara iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca. Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie. => Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca. cumpara una noua si atunci nu te mai chinui cu bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 (editat) tu nu te mai vaita ma de bujii .. .. ca la tine e simplu . .doar ai vazut cum le-am scos data trecuta ...! ma suni si vorbim cand te bate gandul >>> pt dezu !! ce faci dezule .. le schimbam ? ) hai ca e usor.. ai vazut doar ? Editat Noiembrie 12, 2006 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vms_3ct Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 salut eu tocmai le-am schimbat si a durat operatiunea cam 1 ora. daca ai sculele necesare merge destul de usor - rezevor, bobine si fise, si plasticul ala cu cauciuc si cu o cheie de 65 mii am luat-o din peco merge usor, iar daca pui iridium nu mai ai nici o treaba ( pornire usoara si de fiecare data la prima cheie fara sa mai cureti bujii - merita banii). bafta - HELP - care stie ceva despre o cutie de viteze de vanzare pentru ca am acolo mici probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.