Sari la conținut

Fireblade Sc28


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Azi dimineata dau sa plec cu motorul. Baterie slaba, ... si probabil a inecat bujiile.

 

Zic: ok, dau sa iau curent de la masina. OHA.

 

Zic: ce mama draq, hai sa desfac bujiile sa vad ce e cu ele.

 

1. Scot rezervorul, canci bujii acolo :) -> injur honda si proiectantul ei

2. Pun rezervorul la loc si scot carenele laterale. Nici un ginecolog nu putea sa bage mana pe acolo sa scoata fisele.

3. Am reusit sa le scot doar pe primele 3 fise. A 4-a imposibil de ajuns cu mana.

4. Cauta cheie de bujii suuuper subtire in carne sa intre pe acolo. Am gasit intr-o trusa cu scule o cheie de bujii ciudata: varful de 16 super subtire si capul de 10mm (intra inelara pe ea). Am luat si o inelara de 10 cu cot mica (ca sa nu stric radiatorul) si am inceput sa ma chinui.

5. Dupa aprox o ora!!!! scot 3 bujii jegoase. Le curat frumos, le usuc si le bag la loc (alta ora pierduta)

6. A pornit! :cheers:

 

Concluzia: nu am vazut asa ceva in viata mea. Si nu cred ca este alta metoda de a scoate bujiile in afara de aia de a da motorul jos.

 

PS: are cineva manual la modelul amintit mai sus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata dau sa plec cu motorul. Baterie slaba, ... si probabil a inecat bujiile.

 

Zic: ok, dau sa iau curent de la masina. OHA.

 

Zic: ce mama draq, hai sa desfac bujiile sa vad ce e cu ele.

 

1. Scot rezervorul, canci bujii acolo :) -> injur honda si proiectantul ei

2. Pun rezervorul la loc si scot carenele laterale. Nici un ginecolog nu putea sa bage mana pe acolo sa scoata fisele.

3. Am reusit sa le scot doar pe primele 3 fise. A 4-a imposibil de ajuns cu mana.

4. Cauta cheie de bujii suuuper subtire in carne sa intre pe acolo. Am gasit intr-o trusa cu scule o cheie de bujii ciudata: varful de 16 super subtire si capul de 10mm (intra inelara pe ea). Am luat si o inelara de 10 cu cot mica (ca sa nu stric radiatorul) si am inceput sa ma chinui.

5. Dupa aprox o ora!!!! scot 3 bujii jegoase. Le curat frumos, le usuc si le bag la loc (alta ora pierduta)

6. A pornit! :cheers:

 

Concluzia: nu am vazut asa ceva in viata mea. Si nu cred ca este alta metoda de a scoate bujiile in afara de aia de a da motorul jos.

 

PS: are cineva manual la modelul amintit mai sus ?

Nu degeaba s-au gandit la intervale de serviz.Daca atunci se face totul la timp, nu se intapla asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo?

io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi...

astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara :)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo?

io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi...

astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara :)

 

:cheers:

 

Nu frate, trebuie sa fii ginecoloc sau proctolog de meserie sa ai dexteritate asa mare la degete in locuri intunecoase si umede :) :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzeam pe un mecanic ca la modelele mai noi de Kawa (sport se subantelege) trebuie desfacut motorul din prinderile anterioare cu cadrul si "basculat" pentru a avea acces la bujii.... Nu m-as mira... In general, cu cat motoarele sunt mai noi cu atat schimbi bujiile mai greu. :cheers:

Editat de Buster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzeam pe un mecanic ca la modelele mai noi de Kawa (sport se subantelege) trebuie desfacut motorul din prinderile anterioare cu cadrul si "basculat" pentru a avea acces la bujii.... Nu m-as mira... In general, cu cat motoarele sunt mai noi cu atat schimbi bujiile mai greu. :cheers:

 

Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca.

 

Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie.

 

=> Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati incercat careva sa dati jos carb de pe japo?

io l-am ajutat pe un prieten la reparatia unui gpz 750, si nu exagerez cand zic ca o durat vreo ora si pana am pus cauciucurile si colierele de la filtrul de aer pe caburi...

astea asa is facuti ca numa pitici de japonezi sale poate repara :drink:

 

:friends:

Trebuiesc incalzite,cauciucurile si,atunci merge usor,tot asa am patit la un cbr 1000F,cand n-am stiut trucul.

 

Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca.

 

Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie.

 

=> Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca.

Am patit la vfr-ul meu de 800,ca veneau prietenii-hai porneste sa vedem cum suna-pornit,neincalzit ca lumea+baterie mai slaba=dupa vreo 4 porniri la rand,cand aveam nevoie de motor numai pornea.Scos si curatat bujii(noroc cu cheia originala pt bujii)pornea la primul buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.) dai rezervorul jos!

2.) desfaci aprinderea... si o lasi sa atarne

3.) scoti plasticaraia de sub aprindere...

4.) cu o cheie de bujii( 8.5 lei la benzinaria de la carefour)... in 10 minute toate bujiile sunt jos...

 

Timp total de munca (la mine cu ceva experientza in bujii :friends: ) aprox 1 ora, demontat+montat...

 

EDIT: am uitat sa spun ca prima data demontatul mi-a luat 4 ore! :drink:... apoi am crescut la skill...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu am facut ca Turcu dar am dat toate jos si a durat scos si pus la loc 25 de min"

 

La mine a durat numai 24min, 59sec, 999miimi de sec. Am cronometrat cu tel. celular de firma tare. L-am cumparat special sa masor timpii pt service auto-moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca urmez eu la schimbatul bujiilor :friends:

CR9EHIX-9 - NGK IX iridium sau CR9EH-9 NGK Traditional spark plug ?

 

:drink:

Ia-le pe cele cu iridium, sunt foarte bune, nu se mai ineaca motorul si ard benzina foarte bine, chiar dak sunt un pik mai scumpe isi fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce este in capul lor ca bujiile astea se mai ineaca.

 

Culoarea la bujiile mele era stas. Dar stau cu bateria prost cand pornesc starterul curentul nu mai e de ajuns si pt bobinele de inductie.

 

=> Motorul invarte, arunca benzina in camera de ardere, scanteia nu se produce si se ineaca.

 

 

cumpara una noua si atunci nu te mai chinui cu bujiile :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu te mai vaita ma de bujii .. .. ca la tine e simplu . .doar ai vazut cum le-am scos data trecuta ...! ma suni si vorbim cand te bate gandul :friends: >>> pt dezu !!

 

ce faci dezule .. le schimbam ? :drink:) hai ca e usor.. ai vazut doar

 

?

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

salut

eu tocmai le-am schimbat si a durat operatiunea cam 1 ora. daca ai sculele necesare merge destul de usor - rezevor, bobine si fise, si plasticul ala cu cauciuc si cu o cheie de 65 mii am luat-o din peco merge usor, iar daca pui iridium nu mai ai nici o treaba ( pornire usoara si de fiecare data la prima cheie fara sa mai cureti bujii :D - merita banii). bafta

 

- HELP -

 

care stie ceva despre o cutie de viteze de vanzare pentru ca am acolo mici probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...