Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Uite am mai mers pe motoare de genu, am una chiar in garaj: KTM 950 ADV - 2003 198 kg dry, 98 HP Ground clearacne 316 mm, rezervor 22 L Honda CRF1000 - 2015 208/212 kg dry, 93 HP Ground clearacne 250 mm, rezervor 18.8 L - sa mai adaug ca KTM-ul are suspensii WP, roti Excel si e cu 2 rezervoare? Dupa ce ca stim aceste lucruri, inca tu zici ca-s dus cu pluta, daca ma astept ca un motor mai nou cu 12 ani din aceasi categorie sa fie mai usoara si mai puternica? Uite dupa 12 ani e mai grea si mai slaba, Nu vreau sa jignesc, dar felul in care-mi enumeri alea semeni exact cu aia care vand un GS pe forum si incep sa enumere toate accesoriile Touratech (de la protectii la rezervorul de lichid de frana pana la etc) Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul? Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin... PS: m-as mira foarte tare ca 950 Adv sa aiba 'garda la sol' de 316mm (nu neg, ci doar m-as mira sa o aiba mai mare ca 950 Super Enduro) Inteleg ca fiecare ''mama'' isi lauda ''puiul''....dar hai sa terminam atata cu comparatiile si sa comentam doar despre motoreta, si cat mai pertinent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Nu vreau sa jignesc, dar felul in care-mi enumeri alea semeni exact cu aia care vand un GS pe forum si incep sa enumere toate accesoriile Touratech (de la protectii la rezervorul de lichid de frana pana la etc) Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul? Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin... PS: m-as mira foarte tare ca 950 Adv sa aiba 'garda la sol' de 316mm (nu neg, ci doar m-as mira sa o aiba mai mare ca 950 Super Enduro) Inteleg ca fiecare ''mama'' isi lauda ''puiul''....dar hai sa terminam atata cu comparatiile si sa comentam doar despre motoreta, si cat mai pertinent... e vorba de diferenta de 12 ani.............nu ca a mea e mai tare si mai mare.....nu as spune nimic, daca KTM-ul meu ar fi din 2015. Nu ar fi mai fain si corect ca dupa 12 ani sa aiba 120 de cai si 175 de kg? Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul? Despre cum le simti la CRF nu poate nimeni discuta la momentul asta. Ai mers pe KTM ? Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin... Cele mai bune suspensii cu care am mers vreodata erau WP si culmea erau pe un BMW, acu' sunt pe altu', sunt asa de misto ca am fost un pic tentat sa-mi schimb mobra pt suspensiile alea, si am mers pe ceva suspensii. La 800 am schimbat cercul rotii fata, si ar trebui sa-l schimb din nou. Dc, păi pt ca nu mi-am luat excel probabil sau si mai bine Woody. Probabil ca si spatele ar trebui schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti.... Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta... asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie... » Post actualizat in 24 Jul 2015 14:03 Despre cum le simti la CRF nu poate nimeni discuta la momentul asta. Ai mers pe KTM ? Cele mai bune suspensii cu care am mers vreodata erau WP si culmea erau pe un BMW, acu' sunt pe altu', sunt asa de misto ca am fost un pic tentat sa-mi schimb mobra pt suspensiile alea, si am mers pe ceva suspensii. La 800 am schimbat cercul rotii fata, si ar trebui sa-l schimb din nou. Dc, păi pt ca nu mi-am luat excel probabil sau si mai bine Woody. Probabil ca si spatele ar trebui schimbat. N-am mers pe KTM, ideea era ca ca am mers pe motociclete intre care era acea diferenta mentionata de voi si uneori diferentele in perceptie apar din alta perte si nu din cifre sau 5-6 cai putere... Faptul ca ai schimbat anumite peise pe F800 tau poate spune ceva despre fiabilitatea BMW,sau poate spune despre exploatarea sa intr-un mediu/fel pt care n-a fost gandita.. Sunt doar ipoteze dar sunt pertinente... Daca ma duc sa sar cu africana mea o movila de pamant pe care o sare unul cu KTM 530EXC as fi idiot sa ma astept la acelasi comportament al motocicletei,nu? Stiu ca te-ai plans mai demult de suspensia de pe F800GS si cred ca mai mult ca sigur cu motiv intemeiat,dar depinde si ce pretentii aveai de la ea (si poate suspensia slaba se reflecta si in pretul de vanzare al mobrei). Bine,mai putin la BMW care oricum toate is destul de scumpe... PS: nu vreau sa par un Gica Contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti.... Avea cum dar proabil ca asa cum spui nu s-ar fi vândut, problema e că atunci cand spui că scoti pe piată, miezul din gogoasă si vii cu o mobră oarecare, poti sa te astepti sa-ti bata lumea obrazu'. Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta... WOW nici aia de la Honda nu stiu asta incă, eu zic să mai astepti până o să vedem pretul măcar. asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie... Si Loganu'se vinde bine, nici ăla nu e gamechanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti.... Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta... asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie... Iti dau dreptate la partea de vanzari si nevoi,mai vedem....... dar s-a prezentat ca un GAME CHANGER IMENS pe cena intre CRF450 si vechea AT. » Post actualizat in 24 Jul 2015 14:06 Si Loganu'se vinde bine, nici ăla nu e gamechanger. Aici ai perfecta dreptate Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 si mai bine Woody. Vezi ca alea tot EXCEL sunt până o să vedem pretul măcar. incepand cu 12000E. Ceea ce ma face sa cred ca var de top o sa sara bine de 15k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Si pe bune acum povesti cu naked si superbike pe forestiere? Poate pe forestierele alea, pe care ma dau cu masina cu 120 si sunt drepte ca-n palmă. » Post actualizat in 24 Jul 2015 11:18 Si nu a fost chiar Soft. N-am rezistat sa nu ies pe off cat aveam transalpu-n service, am repetat distractia de cateva ori. Mai este un baiat cu un naked, care la fel se tine dupa noi pe offroad/ urcari/ campii/ paduri. Eu am sa pun bani deoparte pentru noua Africana, m-ar interesa chiar modelul cu DCT si neaparat Rally colors, HRC-ul nu arata cum trebuie (desi-s cam indecis), and trust me, nu o sa prea stea pe asfalt . Edit: Pentru cine e nostalgic dupa KTM-uri, toate motocicletele incepand de prin 2015 sau 2015 parca trebuie sa respecte niste norme de poluare mai stricte -> creste greutatea. Puneti o toba slip on si deja va duceti in jos serios . Editat Iulie 24, 2015 de robertd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Segmentul celor care isi permit sa dea 12000+ eur pe o motocicleta adv-touring si care chiar o fac...este unul destul de restrans la noi. Si cei care totusi fac pasul asta...merg in general pe clisee gen 1200GS etc (nu zic nimic rau de motoreta aia, e o mobra capabila in mainile cui stie meserie).. Multi se intreaba poate de ce dracu ai nevoie de 130+ cai intr-o motoreta adv-enduro-touring.... Si explicatia altora ar fi ca atunci cand esti pe asfalt sa nu mergi ca melcul cu 100/110 (cum merg eu cu Africana mea),mai ales daca ai vreun bagaj sau pasger si bagaj, si ca sa ai ''resurse'' pt depasiri...Nici eu nu consider ca ai nevoie de atatia cai. Eu pretuiesc mai mult ciclistica,suspensiile si franele la o mobra decat puterea ... De aia inca sunt retinut inainte sa scuip CRF ul.... Si 98 de cai daca are sau cati or fi,daca suspensia se comporta exemplar si franele sunt bune.... eu as considera-o reusita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Conform reclamelor , ar fi trebuit sa fie o minune a tehnologiei . Conform datelor furnizate , sunt de parere ca isi are locul ei in gama touring adventure si se va vinde . In ziua de azi tehnologia a evoluat destul de mult incat se poate duce un motor de 1000 cm la performantele unuia de 1200 ( ex : EcoBoost-ul de la Ford ) . Faptul ca nu este un motor in V nu vad sa fie o problema . Yamaha a mers cu motorizarea asta mult timp cu rivala Africanei . Astept documentarele ce vor prezenta drive teste si timpul va lamuri daca au reusit sau nu sa scoata un produs fiabil . Pana nu pune cineva mana pe una si sa scoata untul din ea nu vom stii ce capacitati are . . . . . frumusetea asta . P.S - sa-mi spui daca vrei sa tac , Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Si nu a fost chiar Soft. N-am rezistat sa nu ies pe off cat aveam transalpu-n service, am repetat distractia de cateva ori. Mai este un baiat cu un naked, care la fel se tine dupa noi pe offroad/ urcari/ campii/ paduri. Eu am sa pun bani deoparte pentru noua Africana, m-ar interesa chiar modelul cu DCT si neaparat Rally colors, HRC-ul nu arata cum trebuie (desi-s cam indecis), and trust me, nu o sa prea stea pe asfalt . n-as da bani in plus pt DCT, in schimb mi s-ar parea util ABS ul pt bucatile de asfalt, ploaie etc.... In rest, cu cat mai putina electronica cu atat mai bine. Chiar sunt bucuros ca nu au pus suspensii din alea gen Multistrada sau cum are S1000RR » Post actualizat in 24 Jul 2015 14:17 Conform reclamelor , ar fi trebuit sa fie o minune a tehnologiei . Conform datelor furnizate , sunt de parere ca isi are locul ei in gama touring adventure si se va vinde . In ziua de azi tehnologia a evoluat destul de mult incat se poate duce un motor de 1000 cm la performantele unuia de 1200 ( ex : EcoBoost-ul de la Ford ) . Faptul ca nu este un motor in V nu vad sa fie o problema . Yamaha a mers cu motorizarea asta mult timp cu rivala Africanei . Astept documentarele ce vor prezenta drive teste si timpul va lamuri daca au reusit sau nu sa scoata un produs fiabil . Pana nu pune cineva mana pe una si sa scoata untul din ea nu vom stii ce capacitati are . . . . . frumusetea asta P.S - sa-mi spui daca vrei sa tac , Bogdan pai cam asa e, tre sa asteptam putin (ps: glumetule) oricum indiferent cat va costa, eu nu sunt un client pt ca nu sunt in liga aia de venit/bani o sa ma bucur in continuare de XRV650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) oricum indiferent cat va costa, eu nu sunt un client pt ca nu sunt in liga aia de venit/bani o sa ma bucur in continuare de XRV650 Uite, eu eram pornit...........daca pe hartie erau specificatiile la care ma asteptam si dupa un testdrive tot asa il simteam, eu eram gata sa renunt la 950 si sa depun un avans. Asa ma mai gandesc, daca merita si ma uit si la concurenta.......stiu sunt altii care o sa se arunce repede, dar asta deja nu ma intereseaza pe mine. Apropo de poze cu nakeduri si sport pe forestiere,am fost si eu si cu cruiserul si cu LC8 in off si pot sa va spun cu mana pe inima ca nu e aceasi senzatie KTM 950 ADV : Dragstar: Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Da, te-ai improscat mai tare cu apa pe LC8 Glumesc... Eu zic sa dai o tura cu CRF cand apare , sa o testezi...nu se stie niciodata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Da, te-ai improscat mai tare cu apa pe LC8 Glumesc... Eu zic sa dai o tura cu CRF cand apare , sa o testezi...nu se stie niciodata ... Da, sigur o sa ma uit la ea, dar stii cum e cu flacara ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Arata interesant, singurul minus pe care-l percep e puterea - ma asteptam la ceva in jur de 120cp dar banuiesc ca trebuie sa multumim categoriei A2 pt asta... S-o vedem in "carne si oase" in showroom-uri, eu cel putin deabia astept un ride-test. O chestie curioasa, nu stiu daca ati observat - pare a avea doua busoane de ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Ăla de jos e pentru când vrei sa verifici uleiul,iar ăla de sus pentru când nu vrei sa-l verifici (ca-n bancul cu paharul cu apa și paharul gol pe noptieră). În alta dezordine de idei, mi-a sta ceasu joi când a apărut filmuletul cu cele 2,mai ales la cea pe roșu, iar specificațiile pe mine mă încântă. Mai discutam la bere ca Africana veche era mișto sa fi avut 75 de cai,dar cum zicea un prieten "dacă scoteau mai mult din el,nu mai era motorul atât de fiabil și trebuia tura mai tare". Despre tipul motorului,2L,pe mine m-a încântat genul ăsta de motor,am avut 250 tot Honda și și cel de pe cb500 mi s-a părut făinuț, avea cuplul mai jos... ce nu-mi place din ce văd pana acum e TOBA,e urâtă cu spume,mergea o triovală, eventual de carbon. Sa speram doar ca vor fi dealerii de la noi dispuși sa facă la fel cum a făcut BMW, BMW Days,ca sa poată tot omul,chiar și cei fără buget,testa produsul un pic. A și prețul, dacă varianta cu DCT e spre 16.000 acolo e prețul de început la 1200gs parcă (poate nu mai știu eu prețurile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Dintre sutele de commentarii pe advr unul mi-a captat atentia: Most of us to be first in line, including me, will mostly use it to commute with the comfortable dillusion of the possibility to get off work on Friday and head out on a transcontinental ride. Cred ca tipul are dreptate, si Honda stie acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Arata interesant, singurul minus pe care-l percep e puterea - ma asteptam la ceva in jur de 120cp dar banuiesc ca trebuie sa multumim categoriei A2 pt asta... S-o vedem in "carne si oase" in showroom-uri, eu cel putin deabia astept un ride-test. O chestie curioasa, nu stiu daca ati observat - pare a avea doua busoane de ulei ! AT.jpg Are ulei separat pt cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Dintre sutele de commentarii pe advr unul mi-a captat atentia: Most of us to be first in line, including me, will mostly use it to commute with the comfortable dillusion of the possibility to get off work on Friday and head out on a transcontinental ride. Cred ca tipul are dreptate, si Honda stie acest lucru. Mda... in lumea civilizata mai sunt si unii care verbalizeaza realitatea (fara ca ceilalti sa arunce imediat cu rosii/oo sau sa arate ca o are mai lunga). Aici din nefericire frustrarea e maxima si realitatea e greu de observat/recunoscut. Fraza se extinde clar la toata gama "adventure" si nu mai e o discutie de brand ci de principiu. Ma rog hai sa nu mai discutam "OT" ca ne cearta lumea. Gata numa posturi cu AT, da?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) dupa mine ce vad pana acuma pe motor arata bine. comparatia cu GS sau Vstrom nu are nici o legatura. Cu Ktm, da, dar cu restu de nici un fel. roti 21 cu 18, ghidon flat 28 cu 22, furca USD, sunt doar cateva diferente. diferente care fac diferenta (cacofonie) in favoarea noii Africane. Au creat un motor de Adventure si eu zic ca le-a cam iesit. 2 in linie e cel mai reusit. chiar daca ma plimb cu un 2 in v, acest gen de motor e depasit. au reusit sa o faca supla si sa aibe saua de rally. e un plus mare pentru mine (chiar dintre africane cea mai reusita era rd 03 pentru rezervor, il tii bine pe off). 6 viteze +. as incerca si un "dct" cica foarte bun pe off road. din curiozitate. elementele de protectie, scut, handguard m-i se par ok din fabrica. intinzatorul de lant nu e cel mai reusit, da na, nu umbli toata ziua. singura discutie ar ramane cea referitoare la greutate. am impresia ca s-a creat un curent/perceptie ca cel mai bun motor de adeventure ar fi un miar pe la 180 de kile. n-o sa apara prea curand. eu unul prefer kilele alea in plus stiind ca o fac mai fiabila. n-as vrea probleme la cadru/subcadru te mir pe unde. sunt exemple nenumarate cu motoare de 6/7/8/900 cu codita rupta de la bagaje. as vrea sa cred ca o parte din kile sunt acolo. poate daia si cadru de otel. s-au mai sudat cadre si suspensii printre noi si nu e cea mai placuta situatie tocmai la cucurigu in lume. si asta pentru ce? sa fie usor? parca de pe la 200 de kile in sus nu mai conteaza cifrele oare cand primul drive test la noi? as sta la coada de la 5 dimineata ca la lapte pe vremuri....... si la final iau lapte praf. Editat Iulie 27, 2015 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Pe mine clar nu ma convinge sa vand 800le....cu un plus de 25 kg si doar 9CP, as mai lua 800le o data. Nu zic cai rea, insa asteptarile probabil erau prea sus. Sa vedem scorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Undeva pe la 13-14 mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Pe mine clar nu ma convinge sa vand 800le....cu un plus de 25 kg si doar 9CP, as mai lua 800le o data. Nu zic cai rea, insa asteptarile probabil erau prea sus. Sa vedem scorul. La paritatea asta, să fiu sincer aș mai renunța la 9 poate chiasr 18 cai de la F800 pt 25 respectiv 50 kg în minus. Dar nu mă ajută nici un producător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 La paritatea asta, să fiu sincer aș mai renunța la 9 poate chiasr 18 cai de la F800 pt 25 respectiv 50 kg în minus. Dar nu mă ajută nici un producător. 690 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Imi place bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.