Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Hai sa nu incepem iar sa repetam ce au zis altii (inclusiv eu)...

 

ce inseamna mai grea si mai slaba ca si CP fata de 990? esti genul de om care se leaga de 7-8 in plus sau cat or fi si 7-8 cai in minus? (am dat niste cifre random,deci nu ma pedepsi).

 

Nu sunt.

 

 

Daca esti genu de rider atat de fin incat percepi o diferenta de masa de 5-6 kg sau 7-8 cai intre 2 mobre, mai ales ca vorbim si de off.....atunci te felicit (sunt ironic)... Mai tare iti afecteaza perceptia felul cum livreaza puterea o motoreta sau plaja in care-ti livreaza ce vrei, decat are nu stiu cati cai la nu stiu ce turatie la care oricum nu mergi... (ipotetic vorbind)..

 

Nu sunt un rider atat de fin, ci din contră as spune, tocmai de aia percep cele x kg după a zecea ridicare a mobrei.

 

CRF il compari cu 990 si 1190 si hai poate chiar si cu 950.. din prisma suspensiilor, rotilor orientate pt off, cilindreea... etc...

 

9x0 nu s emai produce deja iar productia a inceput parcă in 2003 si cu toate astea in 2015 Honda nu ajunge [pe hartie] la cifrele alea.

 

1050 Adventure il compari cu V-Strom, Caponord 1200, MultiStrada etc.... Crosstourer (VFR1200x)

 

Hai sa nu vorbim despre mobre de stradă pe zona asta de forum.

 

Si hai sa nu incepem cu insinuari tedentioase vis a vis de remarca mea cu naked-uri...Daca am zis ca am mers pe forestiere nu inseamna ca am mers in acelasi ritm ca si cum ai merge tu cu WR tau,dar nici nu inseamna ca m-am tarait ca un melc... Imi pare rau ca nu mai am poze de la ultimele iesiri luna asta cand a venit cu noi un baiat cu naked sau alte dati un baiat cu VFR sa vezi pe ce drumuri ne-am bagat... Si nu a fost de show,de demonstrat, sau de caterinca ieftina,ci am vrut sa ne plimbam...pur si simplu..

Nu vreau să comentez.

 

De aia am dat naked/superbike si am luat Africa Twin,pt ca am vrut ceva decent,ieftin,usor de intretinut, ceva care timpul a demonstrat ca e bun (si nu ma referl la statut de legenda sau alte aberatii pt fanboys), ceva care in offroad e arhisuficient pt mine (pt tipul de offroad pe care am de gand sa-l fac).

 

Tocmai de aia n-am vrut sa comentez mai sus, daca vrei sa te plimbi pe coclauri nu-ti iei speed.

 

Am si un Logan cu care am mers prin zone in care nu se baga unii baieti cu GS urile.. mira-m-as ca mergi tu cu 120 cu masina pe unde am mers eu cu naked-ul...decat daca ai poate vreun L200 sau vreun jeep suparat :)

 

Octavia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

...

Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele)

...

» Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50

Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked......

Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc....

 

 

Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea.

Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene?

NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri?

 

Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS.

Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)?

» Post actualizat in 24 Jul 2015 12:34

...

Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele)

...

» Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50

Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked......

Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc....

 

 

Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea.

Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene?

NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri?

 

Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS.

Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)?

 

 

man, orice motoreta dupa o anumita masa....e grea in offorad. De exemplu pt mine motoreta de compromis pt preponderent offroad + adv ar fi 690 Enduro (da, stiu, n-am mers cu ea, am urcat doar pe una) insa mai ales din prisma masei... Una e sa ridici o motoreta de 150 kg si alta e sa ridici una de 230+ kg...

 

Deci singurul lucru ce-l pot reprosa motocicletei mele este masa... Ce-i drept, nu ma ajuta nici faptul ca am 1.76 si 64 kg (fizicul joaca un rol important). Cred ca daca m-as urca pe un Crosstourer (VFR1200X) si as incerca o forestiere as merge cu un morcov de 80cm in cwr de frica sa n-o scap (si repet, forestierele sunt light). Aia n-o mai ridic decat cu troliu....

 

Pe unde ma dau eu (si nu doar eu, majoritatea cred), mai ales care au deja Africa Twin, cred ca toti dar toti ar prefera CRF ul noi fata de fosta motocicleta....

 

Pentru un om care oscileaza intre 690 Enduro & etc...evident ca nici CRF1000L, nici 990 Adv...nici 800GS nu i se par appealing..... (datorita masei, suspensiei cu travel mai mic, etc)..

 

Si da, ai dreptate, aia pot fi dezamagiti.... care asteptau un rival pt 690/f800.... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight :) )

» Post actualizat in 24 Jul 2015 13:22

@ ERU:

 

 

"Nu sunt un rider atat de fin, ci din contră as spune, tocmai de aia percep cele x kg după a zecea ridicare a mobrei."

 

daca ajungi sa ridici mobra de 10 ori inseamna ca ori ai bagat-o pe unde nu-si are rostul si insisti in zona aia de teren inutil (ori nu te ajuta fizicul/skill-ul pt a stapani o asemenea mobra pe genul ala de teren). De ex eu n-o sa intru cu a mea cu gumele pe care le am (si nici chiar cu knobbies) prea des in noroi sau baltoace cu noroi... tocmai pt ca n-am chef s-o scap pt ca-s slab si ea e grea si sunt si la inceput cu enduro...

 

"9x0 nu s emai produce deja iar productia a inceput parcă in 2003 si cu toate astea in 2015 Honda nu ajunge [pe hartie] la cifrele alea."

 

Iarasi ajungem la ''pe hartie''. nu vrei sa lasam disputa asta dupa ce apare mobra oficial la test si se mai da careva cu ea si ne spune la ''cald'' o opinie,sau chiar si la ''rece''? Asa doar din specs mi se pare cam aiurea sa judecam...

 

"Hai sa nu vorbim despre mobre de stradă pe zona asta de forum. "

 

Nu vorbim,am facut doar o comparatie pt ca vad ca tot bagati anumite mobre in segmentul 90% asfalt/10% off....si mi-am exprimat o simpla parere... nu cred ca am dat in cap cuiva facand afirmatia cu motorete de strada

"Nu vreau să comentez."

 

Pai ai facut-o oricum

 

"Tocmai de aia n-am vrut sa comentez mai sus, daca vrei sa te plimbi pe coclauri nu-ti iei speed."

 

totusi ai facut-o. Am descoperit ca-mi plac coclaurii. Nu ai cum sa stii ce-ti place pana nu incerci. Si am fost unul din oamenii care a decis ca e timpul sa schimbe categoria pt a se simti bine pe coclauri (evident a merg cu stradala pe offroad e un compromis foarte prost)

 

 

"Octavia."

 

te astept la o "liniuta" pe forestierele unde am fost cu baiatul cu naked-ul sa vad daca apuci sa-i dai a doua la octavia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca m-as urca pe un Crosstourer (VFR1200X)

Crosdresser e numele corect si nu are nici o legatura cu enduro-ul.

Pe unde ma dau eu (si nu doar eu, majoritatea cred), mai ales care au deja Africa Twin, cred ca toti dar toti ar prefera CRF ul noi fata de fosta motocicleta....

 

Nu mai compara CRF1000 cu vechea AT.

Nu băga mâna in foc pt posesorii de AT, deja unii s-au exprimat că asta noua nu e AT ci doar o altă motocicletă, in principal pt că nu mai are motor in V.

 

Pentru un om care oscileaza intre 690 Enduro & etc...evident ca nici CRF1000L, nici 990 Adv...nici 800GS nu i se par appealing..... (datorita masei, suspensiei cu travel mai mic, etc)..

 

Si da, ai dreptate, aia pot fi dezamagiti.... care asteptau un rival pt 690/f800.... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight :) )

 

As fi preferat un rival pt 800. Se poate 175~180 dry weight vezi HP2E si 950SE si de când se putea asta au trecut 7 ani.

 

Deci inteleg ca mobra asta, nu are rival, pt ca 9x0 nu se mai face deja. Iar 1190 a rupt clar pisica in 2, R si nonR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia care sunt nostalgici dupa V2 si scot din ecuatie CRF ul doar pt ca nu are motor in V.....cred ca se alinta doar.... Si mie mi-ar fi placut un motor in V, poate mai degraba un V4 chiar.. (bine,nu stiu cum s-ar preta V4 cu regimul de turatii aferent la offroad,etc) Asta nu inseamna ca dau dismiss la CRF doar ca n-are V2...

 

N-au facut un 950SE sau un HP tocmai pt ca deciziile lor sunt ghidate de BANI, de facut bani.... Iti garantez ca o sa se vanda enorm mai multe unitati de CRF1000 decat daca ar fi scos ceva gen 950 SE

 

 

950SE mi se pare cam singura motoreta de 1000cc serioasa cu care chiar poti face offroad ca lumea (daca esti si profesor). Un n00b ca mine ar scapa-o des jos (garda la sol) si masa (care nu e chiar mica pt unu ca mine)

 

950SE are range mic (rezervor mic,consum mare...)...

 

950 SE e un hooligan pt offroad, asa cum e 1290 Superduke pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight :) )

 

Uite am mai mers pe motoare de genu, am una chiar in garaj:

 

KTM 950 ADV - 2003 198 kg dry, 98 HP Ground clearacne 316 mm, rezervor 22 L

 

Honda CRF1000 - 2015 208/212 kg dry, 93 HP Ground clearacne 250 mm, rezervor 18.8 L

 

- sa mai adaug ca KTM-ul are suspensii WP, roti Excel si e cu 2 rezervoare?

 

Dupa ce ca stim aceste lucruri, inca tu zici ca-s dus cu pluta, daca ma astept ca un motor mai nou cu 12 ani din aceasi categorie sa fie mai usoara si mai puternica?

 

Uite dupa 12 ani e mai grea si mai slaba,

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite am mai mers pe motoare de genu, am una chiar in garaj:

 

KTM 950 ADV - 2003 198 kg dry, 98 HP Ground clearacne 316 mm, rezervor 22 L

 

Honda CRF1000 - 2015 208/212 kg dry, 93 HP Ground clearacne 250 mm, rezervor 18.8 L

 

- sa mai adaug ca KTM-ul are suspensii WP, roti Excel si e cu 2 rezervoare?

 

Dupa ce ca stim aceste lucruri, inca tu zici ca-s dus cu pluta, daca ma astept ca un motor mai nou cu 12 ani din aceasi categorie sa fie mai usoara si mai puternica?

 

Uite dupa 12 ani e mai grea si mai slaba,

 

Nu vreau sa jignesc, dar felul in care-mi enumeri alea semeni exact cu aia care vand un GS pe forum si incep sa enumere toate accesoriile Touratech (de la protectii la rezervorul de lichid de frana pana la etc)

 

Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul?

 

Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin...

 

PS: m-as mira foarte tare ca 950 Adv sa aiba 'garda la sol' de 316mm (nu neg, ci doar m-as mira sa o aiba mai mare ca 950 Super Enduro)

 

Inteleg ca fiecare ''mama'' isi lauda ''puiul''....dar hai sa terminam atata cu comparatiile si sa comentam doar despre motoreta, si cat mai pertinent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa jignesc, dar felul in care-mi enumeri alea semeni exact cu aia care vand un GS pe forum si incep sa enumere toate accesoriile Touratech (de la protectii la rezervorul de lichid de frana pana la etc)

 

Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul?

 

Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin...

 

PS: m-as mira foarte tare ca 950 Adv sa aiba 'garda la sol' de 316mm (nu neg, ci doar m-as mira sa o aiba mai mare ca 950 Super Enduro)

 

Inteleg ca fiecare ''mama'' isi lauda ''puiul''....dar hai sa terminam atata cu comparatiile si sa comentam doar despre motoreta, si cat mai pertinent...

 

e vorba de diferenta de 12 ani.............nu ca a mea e mai tare si mai mare.....nu as spune nimic, daca KTM-ul meu ar fi din 2015.

 

Nu ar fi mai fain si corect ca dupa 12 ani sa aiba 120 de cai si 175 de kg?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis de 20 ori si repet a 21-a oara, nu mai comparati atata cifrele. Daca sunteti oamenii cifrelor si traiti din ele, ok.... ti se pare asa greu de crezut ca diferentele alea enumerate de tine mai sus (intre masa si putere) sa nu le simti pe teren? sau sa-ti placa mult mai mult CRF ul?

 

Despre cum le simti la CRF nu poate nimeni discuta la momentul asta. Ai mers pe KTM ?

 

Si apropos, tot aud sloganu asta cu WP si Excel, as fi curios si eu de niste teste de specialitate sau ceva sa citesc sa vad in ce consta concret diferentele intre niste jante normale si alea Excel, la fel si suspensiile WP. Nu inseamna ca tot ce are scris WP pe el e divin...

 

Cele mai bune suspensii cu care am mers vreodata erau WP si culmea erau pe un BMW, acu' sunt pe altu', sunt asa de misto ca am fost un pic tentat sa-mi schimb mobra pt suspensiile alea, si am mers pe ceva suspensii.

 

La 800 am schimbat cercul rotii fata, si ar trebui sa-l schimb din nou. Dc, păi pt ca nu mi-am luat excel probabil sau si mai bine Woody. Probabil ca si spatele ar trebui schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti....

 

Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta... asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie...


» Post actualizat in 24 Jul 2015 14:03

Despre cum le simti la CRF nu poate nimeni discuta la momentul asta. Ai mers pe KTM ?

 

 

Cele mai bune suspensii cu care am mers vreodata erau WP si culmea erau pe un BMW, acu' sunt pe altu', sunt asa de misto ca am fost un pic tentat sa-mi schimb mobra pt suspensiile alea, si am mers pe ceva suspensii.

 

La 800 am schimbat cercul rotii fata, si ar trebui sa-l schimb din nou. Dc, păi pt ca nu mi-am luat excel probabil sau si mai bine Woody. Probabil ca si spatele ar trebui schimbat.

 

N-am mers pe KTM, ideea era ca ca am mers pe motociclete intre care era acea diferenta mentionata de voi si uneori diferentele in perceptie apar din alta perte si nu din cifre sau 5-6 cai putere...

 

 

Faptul ca ai schimbat anumite peise pe F800 tau poate spune ceva despre fiabilitatea BMW,sau poate spune despre exploatarea sa intr-un mediu/fel pt care n-a fost gandita.. Sunt doar ipoteze dar sunt pertinente...

 

Daca ma duc sa sar cu africana mea o movila de pamant pe care o sare unul cu KTM 530EXC as fi idiot sa ma astept la acelasi comportament al motocicletei,nu?


Stiu ca te-ai plans mai demult de suspensia de pe F800GS si cred ca mai mult ca sigur cu motiv intemeiat,dar depinde si ce pretentii aveai de la ea (si poate suspensia slaba se reflecta si in pretul de vanzare al mobrei). Bine,mai putin la BMW care oricum toate is destul de scumpe...

 

PS: nu vreau sa par un Gica Contra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti....

 

Avea cum dar proabil ca asa cum spui nu s-ar fi vândut, problema e că atunci cand spui că scoti pe piată, miezul din gogoasă si vii cu o mobră oarecare, poti sa te astepti sa-ti bata lumea obrazu'.

 

Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta...

 

WOW nici aia de la Honda nu stiu asta incă, eu zic să mai astepti până o să vedem pretul măcar.

 

asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie...

 

Si Loganu'se vinde bine, nici ăla nu e gamechanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca lumea se astepta ca CRF ul sa fie un game changer imens ....si nu avea cum... Ca sa faci o motoreta usoara, sasiu bun, motor puternic,fiabil, rezervor decent pt adv, consum ok......o sa coste enorm....si o sa se vanda din parti....

 

Stii prea bine ca motoreta asta o sa se vanda foarte bine, iti garantez asta... asa underpowered cum zic unii ca e...si 'ne-evoluata' dupa 15 ani cum zic altii... Si nu o sa se vanda pt ca unii sunt brainwashed sau fanboys Honda, ci pt ca o sa fie scula potrivita pt ce au ei nevoie...

 

Iti dau dreptate la partea de vanzari si nevoi,mai vedem....... dar s-a prezentat ca un GAME CHANGER IMENS pe cena intre CRF450 si vechea AT.

» Post actualizat in 24 Jul 2015 14:06

Si Loganu'se vinde bine, nici ăla nu e gamechanger.

 

Aici ai perfecta dreptate :)

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai bine Woody.

 

Vezi ca alea tot EXCEL sunt

 

până o să vedem pretul măcar.

 

incepand cu 12000E. Ceea ce ma face sa cred ca var de top o sa sara bine de 15k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si pe bune acum povesti cu naked si superbike pe forestiere? Poate pe forestierele alea, pe care ma dau cu masina cu 120 si sunt drepte ca-n palmă.

» Post actualizat in 24 Jul 2015 11:18

Si nu a fost chiar Soft. N-am rezistat sa nu ies pe off cat aveam transalpu-n service, am repetat distractia de cateva ori. Mai este un baiat cu un naked, care la fel se tine dupa noi pe offroad/ urcari/ campii/ paduri.

 

Eu am sa pun bani deoparte pentru noua Africana, m-ar interesa chiar modelul cu DCT si neaparat Rally colors, HRC-ul nu arata cum trebuie (desi-s cam indecis), and trust me, nu o sa prea stea pe asfalt :D.

 

Edit:

Pentru cine e nostalgic dupa KTM-uri, toate motocicletele incepand de prin 2015 sau 2015 parca trebuie sa respecte niste norme de poluare mai stricte -> creste greutatea.

Puneti o toba slip on si deja va duceti in jos serios :).

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul celor care isi permit sa dea 12000+ eur pe o motocicleta adv-touring si care chiar o fac...este unul destul de restrans la noi. Si cei care totusi fac pasul asta...merg in general pe clisee gen 1200GS etc (nu zic nimic rau de motoreta aia, e o mobra capabila in mainile cui stie meserie)..

 

Multi se intreaba poate de ce dracu ai nevoie de 130+ cai intr-o motoreta adv-enduro-touring.... Si explicatia altora ar fi ca atunci cand esti pe asfalt sa nu mergi ca melcul cu 100/110 (cum merg eu cu Africana mea),mai ales daca ai vreun bagaj sau pasger si bagaj, si ca sa ai ''resurse'' pt depasiri...

Nici eu nu consider ca ai nevoie de atatia cai. Eu pretuiesc mai mult ciclistica,suspensiile si franele la o mobra decat puterea ... De aia inca sunt retinut inainte sa scuip CRF ul....

 

Si 98 de cai daca are sau cati or fi,daca suspensia se comporta exemplar si franele sunt bune.... eu as considera-o reusita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform reclamelor , ar fi trebuit sa fie o minune a tehnologiei . Conform datelor furnizate , sunt de parere ca isi are locul ei in gama touring adventure si se va vinde . In ziua de azi tehnologia a evoluat destul de mult incat se poate duce un motor de 1000 cm la performantele unuia de 1200 ( ex : EcoBoost-ul de la Ford ) . Faptul ca nu este un motor in V nu vad sa fie o problema . Yamaha a mers cu motorizarea asta mult timp cu rivala Africanei . Astept documentarele ce vor prezenta drive teste si timpul va lamuri daca au reusit sau nu sa scoata un produs fiabil .

Pana nu pune cineva mana pe una si sa scoata untul din ea nu vom stii ce capacitati are . . . . . frumusetea asta :) .

P.S - sa-mi spui daca vrei sa tac , Bogdan :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu a fost chiar Soft. N-am rezistat sa nu ies pe off cat aveam transalpu-n service, am repetat distractia de cateva ori. Mai este un baiat cu un naked, care la fel se tine dupa noi pe offroad/ urcari/ campii/ paduri.

 

Eu am sa pun bani deoparte pentru noua Africana, m-ar interesa chiar modelul cu DCT si neaparat Rally colors, HRC-ul nu arata cum trebuie (desi-s cam indecis), and trust me, nu o sa prea stea pe asfalt :D.

 

n-as da bani in plus pt DCT, in schimb mi s-ar parea util ABS ul pt bucatile de asfalt, ploaie etc.... In rest, cu cat mai putina electronica cu atat mai bine. Chiar sunt bucuros ca nu au pus suspensii din alea gen Multistrada sau cum are S1000RR

» Post actualizat in 24 Jul 2015 14:17

Conform reclamelor , ar fi trebuit sa fie o minune a tehnologiei . Conform datelor furnizate , sunt de parere ca isi are locul ei in gama touring adventure si se va vinde . In ziua de azi tehnologia a evoluat destul de mult incat se poate duce un motor de 1000 cm la performantele unuia de 1200 ( ex : EcoBoost-ul de la Ford ) . Faptul ca nu este un motor in V nu vad sa fie o problema . Yamaha a mers cu motorizarea asta mult timp cu rivala Africanei . Astept documentarele ce vor prezenta drive teste si timpul va lamuri daca au reusit sau nu sa scoata un produs fiabil .

Pana nu pune cineva mana pe una si sa scoata untul din ea nu vom stii ce capacitati are . . . . . frumusetea asta

P.S - sa-mi spui daca vrei sa tac , Bogdan

 

pai cam asa e, tre sa asteptam putin :) (ps: glumetule)

 

oricum indiferent cat va costa, eu nu sunt un client pt ca nu sunt in liga aia de venit/bani :) o sa ma bucur in continuare de XRV650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum indiferent cat va costa, eu nu sunt un client pt ca nu sunt in liga aia de venit/bani :) o sa ma bucur in continuare de XRV650

 

Uite, eu eram pornit...........daca pe hartie erau specificatiile la care ma asteptam si dupa un testdrive tot asa il simteam, eu eram gata sa renunt la 950 si sa depun un avans.

 

Asa ma mai gandesc, daca merita si ma uit si la concurenta.......stiu sunt altii care o sa se arunce repede, dar asta deja nu ma intereseaza pe mine.

 

 

Apropo de poze cu nakeduri si sport pe forestiere,am fost si eu si cu cruiserul si cu LC8 in off si pot sa va spun cu mana pe inima ca nu e aceasi senzatie

 

KTM 950 ADV : Dragstar:

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, te-ai improscat mai tare cu apa pe LC8 :) Glumesc...

 

Eu zic sa dai o tura cu CRF cand apare , sa o testezi...nu se stie niciodata ...

 

Da, sigur o sa ma uit la ea, dar stii cum e cu flacara .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata interesant, singurul minus pe care-l percep e puterea - ma asteptam la ceva in jur de 120cp dar banuiesc ca trebuie sa multumim categoriei A2 pt asta...

S-o vedem in "carne si oase" in showroom-uri, eu cel putin deabia astept un ride-test.

 

O chestie curioasa, nu stiu daca ati observat - pare a avea doua busoane de ulei !


post-58283-0-04775000-1437823131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla de jos e pentru când vrei sa verifici uleiul,iar ăla de sus pentru când nu vrei sa-l verifici (ca-n bancul cu paharul cu apa și paharul gol pe noptieră). În alta dezordine de idei, mi-a sta ceasu joi când a apărut filmuletul cu cele 2,mai ales la cea pe roșu, iar specificațiile pe mine mă încântă. Mai discutam la bere ca Africana veche era mișto sa fi avut 75 de cai,dar cum zicea un prieten "dacă scoteau mai mult din el,nu mai era motorul atât de fiabil și trebuia tura mai tare". Despre tipul motorului,2L,pe mine m-a încântat genul ăsta de motor,am avut 250 tot Honda și și cel de pe cb500 mi s-a părut făinuț, avea cuplul mai jos... ce nu-mi place din ce văd pana acum e TOBA,e urâtă cu spume,mergea o triovală, eventual de carbon. Sa speram doar ca vor fi dealerii de la noi dispuși sa facă la fel cum a făcut BMW, BMW Days,ca sa poată tot omul,chiar și cei fără buget,testa produsul un pic. A și prețul, dacă varianta cu DCT e spre 16.000 acolo e prețul de început la 1200gs parcă (poate nu mai știu eu prețurile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre sutele de commentarii pe advr unul mi-a captat atentia:

 

Most of us to be first in line, including me, will mostly use it to commute with the comfortable dillusion of the possibility to get off work on Friday and head out on a transcontinental ride.

 

Cred ca tipul are dreptate, si Honda stie acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata interesant, singurul minus pe care-l percep e puterea - ma asteptam la ceva in jur de 120cp dar banuiesc ca trebuie sa multumim categoriei A2 pt asta...

S-o vedem in "carne si oase" in showroom-uri, eu cel putin deabia astept un ride-test.

 

O chestie curioasa, nu stiu daca ati observat - pare a avea doua busoane de ulei !

 

attachicon.gifAT.jpg

 

Are ulei separat pt cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre sutele de commentarii pe advr unul mi-a captat atentia:

 

Most of us to be first in line, including me, will mostly use it to commute with the comfortable dillusion of the possibility to get off work on Friday and head out on a transcontinental ride.

 

Cred ca tipul are dreptate, si Honda stie acest lucru.

 

Mda... in lumea civilizata mai sunt si unii care verbalizeaza realitatea (fara ca ceilalti sa arunce imediat cu rosii/oo sau sa arate ca o are mai lunga). Aici din nefericire frustrarea e maxima si realitatea e greu de observat/recunoscut. Fraza se extinde clar la toata gama "adventure" si nu mai e o discutie de brand ci de principiu.

Ma rog hai sa nu mai discutam "OT" ca ne cearta lumea. Gata numa posturi cu AT, da?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa mine ce vad pana acuma pe motor arata bine. comparatia cu GS sau Vstrom nu are nici o legatura. Cu Ktm, da, dar cu restu de nici un fel. roti 21 cu 18, ghidon flat 28 cu 22, furca USD, sunt doar cateva diferente. diferente care fac diferenta (cacofonie) in favoarea noii Africane.

 

Au creat un motor de Adventure si eu zic ca le-a cam iesit. 2 in linie e cel mai reusit. chiar daca ma plimb cu un 2 in v, acest gen de motor e depasit.

au reusit sa o faca supla si sa aibe saua de rally. e un plus mare pentru mine (chiar dintre africane cea mai reusita era rd 03 pentru rezervor, il tii bine pe off).

6 viteze +. as incerca si un "dct" cica foarte bun pe off road. din curiozitate.

elementele de protectie, scut, handguard m-i se par ok din fabrica.

intinzatorul de lant nu e cel mai reusit, da na, nu umbli toata ziua.

 

singura discutie ar ramane cea referitoare la greutate. am impresia ca s-a creat un curent/perceptie ca cel mai bun motor de adeventure ar fi un miar pe la 180 de kile. n-o sa apara prea curand.

eu unul prefer kilele alea in plus stiind ca o fac mai fiabila. n-as vrea probleme la cadru/subcadru te mir pe unde. sunt exemple nenumarate cu motoare de 6/7/8/900 cu codita rupta de la bagaje. as vrea sa cred ca o parte din kile sunt acolo. poate daia si cadru de otel. s-au mai sudat cadre si suspensii printre noi si nu e cea mai placuta situatie tocmai la cucurigu in lume. si asta pentru ce? sa fie usor? parca de pe la 200 de kile in sus nu mai conteaza cifrele :)

 

oare cand primul drive test la noi? as sta la coada de la 5 dimineata ca la lapte pe vremuri....... si la final iau lapte praf.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...