Jump to content

Recommended Posts

La remarca de bun simt "la ce nevoie ai de mai mult de 100 cai putere'', ma amuza raspunsul cumva usor previzibil al unora: " in depasiri , in alpi,cu bagaje si pasager etc".

 

Tot ei sunt aia care se mira de ce are 208kg sau cat dracu are.


Eu nu va inteleg. Voi vreti ceva ce fizic nu exista sau daca ar exista, ar costa o gramada sa-l fabrice si o gramada la patrat sa-l vanda...

 

Cum sa vrei 150 cai care sa te ajute in depasiri cu pasager si bagaje, dar pe de alta parte vrei si 150 kg sa mergi sa mulgi capra neagra in munti ..

 

Cand ii dai 220 pe asfalt (cu bagaj si pasager) si faci depasiri, ce gume ai pe ea? aceleasi gume cu care te vei baga peste 2 ore pe noroi/forestiere/pamant ? Sau ai de gand sa-i dai 220 cu knobbies?

 


Nu inteleg de unde atata ciuda pe posesorii unor anumite marci si in ce fel isi apara ''plozii''. Nu va inteleg de ce va atasati atat de mult emotional de marca pe care o detineti... Mi se pare la fel de inteligent ca un roman din satul X care ''tine" cu Manchester United... (daca intelegeti unde bat).....

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

 

Man vad ca tot te legi de cate o propozitie de a mea si razi de mine(si de altii) asa indirect, crezand ca esti destept: "ma amuza raspunsul cumva usor previzibil al unora" "ma amuza hilar comentariile retardate de pe advrider.com..". spune-mi ce te doare? Spune-mi, te doare,ca nu ridicam statuie la noua AT?

 

Tu esti ala care striga hotul, aperi AT ca si cum Honda ar fi firma ta. Eu am avut Yamaha, am KTM si vroiam sa cumpar HONDA AT 2015,poate un BMW.... WTF?

 

.....si mai si dai contraexemple mult prea exagerate.

 

Asa in paranteza iti soptesc ca da, cu aceleasi cauciucuri Mitas E-07 m-am dat prin toata europa inclusiv in Alpi cu pasager si bagaje si in RO pe on si off. Cand vroiam un pic mai mult decat forestiere,schimbam cauciucul pe EF si gata, ce e asa de greu?

 

P.S. Nu te mai amuza pe seama unora care au ceva km in spate,vorbesc din experienta si au contribuit cu chestii pozitive la continutul acestui forum (si aici nu ma refer la mine), Nu e frumos.

Link to post
Share on other sites

 

 

nu faceam referire la tine. Daca as fi vrut sa nominalizez pe cineva exact, o faceam, ca nu mi-e rusine. Insa aveti prea multi acelasi text ca sa va insir pe toti ...

 

Eu nu apar AT, doar ca mi se pare ca discutia se duce unde nu trebuie. Voi nu stiti sa purtati o discutie pe marginea unui subiect fara sa nu murdariti de rahat un brand, un model sau alti posesori (asa cum mai spusese careva despre posesorii de Africa Twin).

 

Cine are cu-adevarat km in spate si experienta nu sta sa se contrazica pe forum cu babele dupa specificatii si zvonuri...

 

PS: Mitas e07 nu face parte din categoria gumelor la care faceam eu referire. Pune niste Mitas E-10 si da-i cu 200 prin Alpi cu pasagera si vorbim dupa ....

» Post actualizat in 10 Aug 2015 13:35

Atata prostie intr-o singura postare. Bravo.

 

Cum naiba se face ca fix ''membrii'' cu KTM la profil sar muscati de cwr cel mai tare?

Link to post
Share on other sites

 

Cauciucurile din poza le-am avut eu, m-am dat cu ele mult si bine........in rest, daca nici experienta lui unui "KTM-ist" precum mrwwwhite nu-ti ajunge, trebuie sa-ti gasesti o alta planeta..

Link to post
Share on other sites

Cum se face ca unul cu AT la profil bate campii cel mai tare pe aici?

 

Am AT de 2 luni, asa ca teoria ta pica :) vezi sa nu ma confunzi cu alti posesori de AT :)

» Post actualizat in 10 Aug 2015 13:56

Cauciucurile din poza le-am avut eu, m-am dat cu ele mult si bine........in rest, daca nici experienta lui unui "KTM-ist" precum mrwwwhite nu-ti ajunge, trebuie sa-ti gasesti o alta planeta..

 

nu inteleg de ce-l bagi in discutie? am facut undeva referire la el? a zis el undeva ca are nevoie de 100+ cai pt depasiri ? :)) de ce iti place sa amesteci una cu alta?

Edited by Bogdan03
Link to post
Share on other sites

Voi nu stiti sa purtati o discutie pe marginea unui subiect fara sa nu murdariti de rahat un brand, un model sau alti posesori (asa cum mai spusese careva despre posesorii de Africa Twin).

 

 

Nu mai generaliza te rog, vezi cine a deschis topicul, vezi ce am postat inainte sa apara spec technice, vezi ce am postat cand am vazut spec.technice....Nu am murdarit cu nimic, am spus doar ca dupa parerea mea din cauza kg-lor intra la cat grea si ca dupa 12 ani nu au realizat mare lucru fata de 9x0. (cu asta comparam nu?)

 

9x0 e cea mai "caprioara" dintre toti 1000+, dar tot la cat grea intra cu 198 kg dry,asta-i realitatea

» Post actualizat in 10 Aug 2015 14:11

» Post actualizat in 10 Aug 2015 13:56

 

nu inteleg de ce-l bagi in discutie? am facut undeva referire la el? a zis el undeva ca are nevoie de 100+ cai pt depasiri ? :)) de ce iti place sa amesteci una cu alta?

simplu e KTM-ist ....tu generalizezi....

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

pai tu probabil esti inginer sub acoperire de la KTM si iti permiti sa afirmi ca in 12 ani n-au realizat nimic :) chiar nu vezi nimic hilar la afirmatiile tale?

 

Cum dracu posteaza mai mult posesorii de KTM sau BMW aici starnind tot felu de polemici, decat posesorii de alte modele :)

Link to post
Share on other sites

Cine are cu-adevarat km in spate si experienta nu sta sa se contrazica pe forum cu babele dupa specificatii si zvonuri...

 

Ce inseamna la tine in cifre "cu adevart km si experienta"?

» Post actualizat in 10 Aug 2015 14:18

pai tu probabil esti inginer sub acoperire de la KTM si iti permiti sa afirmi ca in 12 ani n-au realizat nimic :) chiar nu vezi nimic hilar la afirmatiile tale?

Asa a fost prezentat noua AT cu DNA de Dakar.......pai daca dupa 12 ani specif pe hartie la 9x0 sunt mai bune decat la noua AT ce sa faci? Daca erau mai bune probabil as fi dat de vreo 3-4 ori telefon la reprezentanta Honda sa-i intreb cand il aduc sa dau o tura cu ea.

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

 

Am AT de 2 luni, asa ca teoria ta pica :) vezi sa nu ma confunzi cu alti posesori de AT :)

Nu pica nici o teorie, batii campii intr-o veselie.

Esti singurul troll pe thread-ul asta, unde oamenii discuta absolut rezonabil despre o motocicleta si tu te crizezi ca se spun plusuri si minusuri in loc sa fie inaltata in slavi neconditionat.

Link to post
Share on other sites

Nu pica nici o teorie, batii campii intr-o veselie.

Esti singurul troll pe thread-ul asta, unde oamenii discuta absolut rezonabil despre o motocicleta si tu te crizezi ca se spun plusuri si minusuri in loc sa fie inaltata in slavi neconditionat.

 

Da, e clar.....e un baiat care spune ca e beginer, are cont pe forum de o luna jumate cu 229 de postari.

 

Trebuia sa ma uit mai repede, nu ma mai oboseam sa-i raspund.

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

Nu pica nici o teorie, batii campii intr-o veselie.

Esti singurul troll pe thread-ul asta, unde oamenii discuta absolut rezonabil despre o motocicleta si tu te crizezi ca se spun plusuri si minusuri in loc sa fie inaltata in slavi neconditionat.

 

ai dreptate, cum naiba nu am observat cat de rezonabil troleaza altii topicul cu ineptiile lor despre KTM, BMW sau alte marci cand ei n-au pus cu.rul macar in saua africa twin (indiferent ca-i aia veche sau mai ales asta noua,ca despre ea e vorba)...

 

As dori totusi sa-mi arati unde am spus sau sugerat eu ca trebuie inaltata in slavi motocicleta asta (CRF 1000)

» Post actualizat in 10 Aug 2015 14:57

Da, e clar.....e un baiat care spune ca e beginer, are cont pe forum de o luna jumate cu 229 de postari.

 

Trebuia sa ma uit mai repede, nu ma mai oboseam sa-i raspund.

 

sunt pe forum de cand erai si tu un baiat care deschidea topicuri imbecile si agramate :) Hai sa nu ne judecam in functie de cate postari avem sau de cand activam pe forum...

Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 10 Aug 2015 14:57

 

sunt pe forum de cand erai si tu un baiat care deschidea topicuri imbecile si agramate :) Hai sa nu ne judecam in functie de cate postari avem sau de cand activam pe forum...

 

Sa inteleg atunci ca trollezi undercover? Cu profilul asta ai 230 postari intr-o luna jumate, eu am cam de 4 ori atat in 8 ani.....daca continui asa peste 8 ani forumul o sa fie numai al tau.....

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

Over and out :) imi cer scuze pt off topic,... e luni....prea mult timp liber....din partea mea se poate sterge offtopicul ce nu are legatura cu motociclismul. Insa parerile + - despre mobra le-as lasa..

Link to post
Share on other sites

Bogdănele, părerea mea e că ai depășit de mult limita decenței. Chiar crezi că toți cei care au păreri diferite față de a ta sunt beți și tu ești singurul treaz?

 

Realitatea este că pe mine mobra asta m-a dezamăgit, poate aveam așteptări prea mari, dar până la urmă ele tot de Honda au fost sădite și udate.

 

Nu știu de ce, îmi aduci aminte de un băiat care trola pe sub forumul de Enduro Touring & Adventure, deși avea o mobră stradală, Aprilia parcă și toată dreptatea din lume.

Link to post
Share on other sites

Ce se spunea de originalul Africa Twin - ascultati cu atentie ce zice Hamsteru':

E de inteles ca viitorul va fi un update tehnologic, nimic mai mult.

Edited by marcone
Link to post
Share on other sites

Bogdănele, părerea mea e că ai depășit de mult limita decenței. Chiar crezi că toți cei care au păreri diferite față de a ta sunt beți și tu ești singurul treaz?

 

Realitatea este că pe mine mobra asta m-a dezamăgit, poate aveam așteptări prea mari, dar până la urmă ele tot de Honda au fost sădite și udate.

 

Nu știu de ce, îmi aduci aminte de un băiat care trola pe sub forumul de Enduro Touring & Adventure, deși avea o mobră stradală, Aprilia parcă și toată dreptatea din lume.

 

Nu trebuie sa fim cu totii de acord, dar poti sa-mi explici cum te-a dezamagit daca nici nu ai vazut-o live?

 

Eu asta incerc sa inteleg,cum dati 'dismiss' la ceva doar dintr-un clip de prezentare si dintr-o fisa tehnica...

 

cat despre aducerile aminte, da..memoria nu te inseala :*

Link to post
Share on other sites

tine si de fisa tehnica sa stii....

Daca te uiti la specificatiile de la Super Tenere ul nou nu vei putea intelege cum un japonez putea face un motor cu specificatii in mare mai slabe decat ce a facut bmw in 19994 si spera sa si prinda.

Morala ..cam toti spun despre el ca nu e cine stie ce in teren. Parerea mea este ca specificatiile alea chiar conteaza...greutate....suspensii...etc...

Link to post
Share on other sites

Marius, topicul asta incepe sa semene cu alea de pe advrider...

 

"cam toti spun despre el ca nu este cine stie ce in teren''. -> oameni care s-au dat cu el? sau care s-au dat pe internet... ?

 

Deci voi nu intelegi un aspect. Eu nu apar modelul asta, ma PIS PE EL, ma PIS PE HONDA, insa combat atitudinea asta a voastra de concluziona asupra unei motociclete care nici nu a fost testata macar....

 

Oricum mobra asta o sa se vanda indiferent cat de tare o denigrati voi aici sau altii pe advrider.... Asta a fost politica Honda mereu...

Link to post
Share on other sites

Bogdan03 sunt al doilea moderator care iti atrage atentia in mai putin de 20 de postari. te potolesti si lasi tonu asta de tata veta de pe prispa casei?

Chiar trebuie sa dam militaria jos din pod ca sa discutam civilizat?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...