Sari la conținut

Problema Yamaha R6


Postări Recomandate

Am un prieten detine Yamaha R6 a aduso din Anglia, azi a plecat la niste plimbari cu un amic de al lui si intr-o curba la stanga ia fugit spatele si a intrat in sant mici zgarieturi pe partea stanga a motocicletei, e nu asta este important a aduso acasa intr-o duba si dilema este porneste motorul baga intr-o viteza si nu pleaca de pe loc de intrat intra in viteza dar nu schiteaza nimic nici macar o zmucitura, ce poate sa aibe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie? :-?

 

te-ai gandit mult sa scri acest raspuns? Omu zice ca motoru porneste, o baga in viteza da nu pleaca de pe loc! Sigur vroiai sa scri lantul primar de transmisie dintre arborele cotit si trenul fix al cutiei! Insa la multe motociclete transmisia primara este pe pinioane, cred ca la R6 e la fel!

Eu cred ca nu ii intra corect in viteza! Incearca sa vezi daca intra in treapta a 2a!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e lantul de distributie ca motorul porneste se tureaza normal, poate sa bage in oricare viteza si fara ambreiaj cablul este ok

Intra in toate vitezele dar nu se invirte lantul catre roata

Editat de relu-cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai gandit mult sa scri acest raspuns? Omu zice ca motoru porneste, o baga in viteza da nu pleaca de pe loc! Sigur vroiai sa scri lantul primar de transmisie dintre arborele cotit si trenul fix al cutiei! Insa la multe motociclete transmisia primara este pe pinioane, cred ca la R6 e la fel!

Eu cred ca nu ii intra corect in viteza! Incearca sa vezi daca intra in treapta a 2a!

sa mor eu daca tipul asta nu raspunde la fiecare topic,cred ca vrea sa faca posturi :crack: auzi lantu de distributie rupt si motorul merge.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mor eu daca tipul asta nu raspunde la fiecare topic,cred ca vrea sa faca posturi :crack: auzi lantu de distributie rupt si motorul merge.. :crack:

Ceva-ceva stie el, insa omite faptul ca motorul poate functiona si cupla bine toate treptele de viteza, daca lantul lipseste :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mor eu daca tipul asta nu raspunde la fiecare topic,cred ca vrea sa faca posturi :crack: auzi lantu de distributie rupt si motorul merge.. :crack:

 

 

Ceva-ceva stie el, insa omite faptul ca motorul poate functiona si cupla bine toate treptele de viteza, daca lantul lipseste :crack:

 

Stimati colegi - voi cred ca sunteti cei care postati doar ca sa va creasca contorul la numaru de posturi!

Invatati sa cititi ce scriu altii!

Una este lant de distributie

Alta este lant primar de transmisie (in unele cazuri transmisia primara e pe pinioane)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi - voi cred ca sunteti cei care postati doar ca sa va creasca contorul la numaru de posturi!

Invatati sa cititi ce scriu altii!

Una este lant de distributie

Alta este lant primar de transmisie (in unele cazuri transmisia primara e pe pinioane)

nu se referea nimeni la tine stai relax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

E a treia oara cand intalnesc treaba asta, cand va montati kitul de lant, strangeti piulita la cuplul recomandat, dar mai mult decat asta este o saiba de siguranta a carei buza se pliaza peste piulita. Multi omit asta, rezultatul constand in dessurubarea piulitei ce tine pinionul.

 

Saiba aia de siguranta e pusa la misto de japonezii aia prosti care fabrica mobrele astea. Dupa ce ca nu au resurse mai consuma si materialul pe fel de fel de saibe de siguranta. Romanachele e mai destept si nu mai pune saiba si face economie de material.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se face o rubrica aici cu titlul:localizarea pinionului de atac..localizare lantz transmisie..ce insemna 4 in linie...care e butonul de switch on /off..:))daca pinionul fatza era iesit cum pana mea miscau astia mobra fara sa se indruge lantul pe la bascula pe acolo...?banuiesc ca atarna ca o spagheta fiarta...:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se face o rubrica aici cu titlul:localizarea pinionului de atac..localizare lantz transmisie..ce insemna 4 in linie...care e butonul de switch on /off..:))daca pinionul fatza era iesit cum pana mea miscau astia mobra fara sa se indruge lantul pe la bascula pe acolo...?banuiesc ca atarna ca o spagheta fiarta...:)))

:agree: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...