marcy89 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salutare prieteni! Am o nelamurire in privinta releului de incarcare de la kawa zzr 600 si anume: Pornesc motorul aprind farurile si la relanteu si cand cal frana se micsoreaza intensitatea luminilor cand accelerez se mareste adik se aprind mai tare. Intrebarea mea este, e defect releul sau e pe duca? din cauza asta e posibil sa imi faca si probleme la pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mai repede cred ca este vorba de baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Masoara tensiunea la borne la ralanti si la 6000 RPM, cu si fara faruri aprinse. De recomandat, bateria sa fie incarcata complet in prealabil pe redresor. Editat Septembrie 12, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 Masoara tensiunea la borne la ralanti si la 6000 RPM, cu si fara faruri aprinse. De recomandat, bateria sa fie incarcata complet in prealabil pe redresor. si care sunt valorile de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Ar trebui sa nu scada sub 13,75~14V sa nu atinga 15V (de regula maximul ar trebui sa fie pe la 14,5V) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 daca nu iti face problema la porniri s-ar putea sa nu fie releul. e normal ca atunci cand accelerezi sa se mareasca putin intensitatea farurilor. releul e doar cand iti porneste mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Problema poate sa fie de la baterie , si eu am avut aceeasi buba cu intensitatea am bagat bateria la redresor iar dupa aceea nu au mai fost probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Ar trebui sa nu scada sub 13,75~14V sa nu atinga 15V (de regula maximul ar trebui sa fie pe la 14,5V) Subscriu, am avut aceeasi problema, Cu baterie relativ noua si incarcata la 5000 de turatii masuram 15V Problema s-a rezolvat cu un releu nou. Cred ca trebuie masurat in primul rand voltajul si felul in care se comporta cu o alta baterie mai buna. Editat Septembrie 12, 2012 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Treaba cu intensitate de lumini care variaza nu e un test concludent. Apar si pierderi pe fire, contact(e), pamantari, cand cresti sarcina electrica. Masuratoarea cu un voltmetru bun pe baterie e mai relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Salutare. Am revenit,abia seara asta am reusit sa masor cat imi incarca si suna cam asa: relanti 12,65 undeva la 3000 rpm sau 3000 si cva am 13,34(46,50) variaza si la 5000, 6000 rpm am 14, 75. Deci ce spuneti e pe duca releul? sau bateria? Multumesc tuturor pt rasp si ast in continuare parerile voastre! Bft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei). Editat Septembrie 13, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei). Aham. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ma, ce aveti? omului ii incarca perfect! cand aud ca 15 v e prea mult imi vine sa sar de pe bloc, nu alta! o groaza de motociclete au pragul maxim de 15v, calmati-va. bateriile astea de acumulatori nu-s asa fragile precum ii place lumii sa exagereze! si chiar si asa, omul are 14,75! giiizaasss! Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei). ce c_acat sa fie de la generator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ma, ce aveti? omului ii incarca perfect! cand aud ca 15 v e prea mult imi vine sa sar de pe bloc, nu alta! o groaza de motociclete au pragul maxim de 15v, calmati-va. bateriile astea de acumulatori nu-s asa fragile precum ii place lumii sa exagereze! si chiar si asa, omul are 14,75! giiizaasss! ce c_acat sa fie de la generator? Relul meu vechi baga ~13v la 1500rpm si 15v la 5000rpm, si dupa ce am luat unul nou OEM incarca 12.7v la 1500rpm si 12.9 la 5000rpm. Intrebarea mea este cat de bun este releul lui cand mie cu relul nou nu creste aproape deloc voltajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 intrebarea e cat de bun e releul tau nou? sau legaturile pana la el... 12.9 la 5000 e cam putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 intrebarea e cat de bun e releul tau nou? sau legaturile pana la el... 12.9 la 5000 e cam putin... Plec de la ideea ca e piesa OEM, noua si instalata la reprezentanta Yamaha. Am facut ~1000 km fara probleme de cand am luat mobra din servis acum doua saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Daca voltmetrul cu care ai masurat 12,9V arata bine , eu nu m-as baza prea tare pe releul ala (sau poate o fi generatorul de vina), daca mergi mult prin oras la un moment dat o sa te trezesti ca nu mai porneste. Ca sa fie ok , tensiunea de incarcare trebuie sa fie ceva mai mare, undeva la un minim 13.4V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 manualul spune un minim de incarcare. la mine scrie ca min trebuie sa fie 13.5v. din NEfericire nu spune nimic de maxim, dar 12.9 v e mult prea mic. verifica manualul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei). Ce caca.t sa fie de la generator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Bobina de la magnetou, adica: I se mai zice si generator Daca tensiunea pe toate cele 3 faze nu este in parametri sau exista vreun scurt la masa pe vreun bobinaj, nici curentul de la iesirea din releul de incarcare nu cred ca va fi OK Editat Septembrie 26, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salutare prieteni! Am o nelamurire in privinta releului de incarcare de la kawa zzr 600 si anume: Pornesc motorul aprind farurile si la relanteu si cand cal frana se micsoreaza intensitatea luminilor cand accelerez se mareste adik se aprind mai tare. Intrebarea mea este, e defect releul sau e pe duca? din cauza asta e posibil sa imi faca si probleme la pornire? daca e o diferenta mica, este normal. la relanti nu ai aceeasi putere din releu via baterie, ca atunci cand motorul este turat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Plec de la ideea ca e piesa OEM, noua si instalata la reprezentanta Yamaha. Am facut ~1000 km fara probleme de cand am luat mobra din servis acum doua saptamani E vorba de yamaha ala 125cc de la profil? Daca da, si mie imi facea asa la un moto de 125, kymco, depasea un pic 13V, insa bateria era un pic cam veche, am zis ca ea o fi de vina. Totusi, nu am avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva. La restul motocicletelor avute, totusi valorile erau ceva mai ridicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.