Sari la conținut

Trecere de la roadster carenat la cruiser


pasatux
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor !

 

Salut tuturor ! Pentru sezonul viitor m-am hotarat sa schimb motorul. Actual un er6-f as vrea sa trec pe un cruiser sau chopper ( deoarece am ajuns la concluzia ca plasticele nu-mi plac ). Am 24 ani ,1.83 si 85 kg si merg mereu cu prietena (1.75/63kg) , deci as vrea sa fie confortabil sa putem face 500 km/zi ( caci anul viitor vacanta).

 

Pentru moment, m-am oprit la clasa "mica" (900-1300cc) a cruiserelor din pricina consumului si a autonomiei ( de benzina si cauciucuri).Vreau un model nou sau cel putin recent (>2010).Am in vedere un VN900 , un midnight star de 900 sau 1300 , intruder 800 , si eventual shadow 750. Pentru gusturile mele , toate arata bestial dar am un ochi pentru VN si pentru midnight de 1300. Si acum sa revin la intrebare , stiu ca puterea nu e neaparat importanta , dar totusi , pot depasi in siguranta un camion sau o masina ce merge cu 90/100 la ora? (avand in vedere ca eu cu prietena cu motorul si bagaje= juma de tona? Nu stiu daca e relevant , dar am un stil de condus foarte calm si fluid (cu actuala nu stiu de cate ori am depasit 5.000 rpm). In afara de look , astfel de motociclete, procura senzatii? (nu aruncati cu pietre ca nu am avut ocazia sa incerc) .

 

Am vorbit deja cu concesiuni de pe la mine de pe aici , da treaba e ca ei iti spun mereu ce vrei sa auzi , si in plus , probabil ei nu au mers niciodata cu asa ceva. O parere de la cunscatori mi-ar prinde bine.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut tuturor !

 

Salut tuturor ! Pentru sezonul viitor m-am hotarat sa schimb motorul. Actual un er6-f as vrea sa trec pe un cruiser sau chopper ( deoarece am ajuns la concluzia ca plasticele nu-mi plac ). Am 24 ani ,1.83 si 85 kg si merg mereu cu prietena (1.75/63kg) , deci as vrea sa fie confortabil sa putem face 500 km/zi ( caci anul viitor vacanta).

 

Pentru moment, m-am oprit la clasa "mica" (900-1300cc) a cruiserelor din pricina consumului si a autonomiei ( de benzina si cauciucuri).Vreau un model nou sau cel putin recent (>2010).Am in vedere un VN900 , un midnight star de 900 sau 1300 , intruder 800 , si eventual shadow 750. Pentru gusturile mele , toate arata bestial dar am un ochi pentru VN si pentru midnight de 1300. Si acum sa revin la intrebare , stiu ca puterea nu e neaparat importanta , dar totusi , pot depasi in siguranta un camion sau o masina ce merge cu 90/100 la ora? (avand in vedere ca eu cu prietena cu motorul si bagaje= juma de tona? Nu stiu daca e relevant , dar am un stil de condus foarte calm si fluid (cu actuala nu stiu de cate ori am depasit 5.000 rpm). In afara de look , astfel de motociclete, procura senzatii? (nu aruncati cu pietre ca nu am avut ocazia sa incerc) .

 

Am vorbit deja cu concesiuni de pe la mine de pe aici , da treaba e ca ei iti spun mereu ce vrei sa auzi , si in plus , probabil ei nu au mers niciodata cu asa ceva. O parere de la cunscatori mi-ar prinde bine.

 

Va multumesc

 

Nu-ti face probleme de depasiri. Eu cu Starul meu de 650 cu prietena in spate pot face depasiri lejere la viteza aia, chiar mai mari, deci n-ar trebui sa fie o problema pt motoarele >900 cc. Vantul devine problematic in schimb la viteze de peste 120. dar si acesta se poate rezolva cu un parbriz sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Iti recomand un Yamaha XVS 1300 (midnight star) cu cat mai nou cu atat mai bine .. pretu incepe de la 5000 (sa-ti faci o idee si sa te pregatesti)

Motoru a iesit primu la teste din toata gama existenta pana in 1300, e super fiabil, te duce lejer si pe tine si pe nevasta, plus bagajele aferente

Am avut VN 900 si nu ti-l recomand pt ce vrei tu sa faci cu el .. e un motor mic si nervos, peste 130 la ora vibreaza si daca il incarci cu bagaje si plus 2 oameni nu mai e fun

Uita de midnight star de 900, a iesit printre ultimele in teste

Un VN classic il gasesti mai ieftin .. 3-4000, in functie de noroc, un custom peste 4000 .. sincer pt 1000 in plus iei inca 400cc si deja e alta poveste

Era sa uit .. nu-l lua de la noi .. cauta in DE sau UK (la noi mobrele sunt forjate, prost intretinute si scumpe)

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dispun de aproape 10 mii euroi pt asta (la concesionar ,repriza de er6F plus adaos de diferenta din partea mea). Astfel imi evita sa caut s-o vand pe actuala pe toate site-urile . Echipamentul il am deja. De aia ziceam nou .

 

Midnightu nou de 1300 sare putin peste suma. Dar daca chiar voi fi convins (si sper a fac undeva un drive-test ) , mai pun putin.

 

Midnight-ul de 900 (e in buget ). Dar ce ma sperie , e ca are garda la sol destul de joasa (mai joasa decat celelate) , bine nu vreau sa ma trag cu genunchiu jos , dar nici sa ating peste tot la cel mai mic viraj (asa spun revistele de specialitate). Cat despre motor lu xvs , cica e mai lipsit de caracter fata de Kawasaki.

 

Ah , si , cumparat din Franta , pentru circulat in Franta in foarte mare parte.

 

 

@morpheus : Cred totusi , ca detinatorii de astfel de motoare sunt mai cu simt de raspundere fata de celelate categorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Smeagol : Oricum , cu 130 la ora nu stiu daca voi rula mereu . Ce-mi place la VN e, evident cum arata ( mai ales dark-ul) , faptul ca are loc pt pasager , rezervor mare , curea , consum putin. ). Iar ce-mi spui tu acum , e bun de stiut, si notez . Mai am timp sa ma decid totusi .

 

Fiabilitate habar nu am , e cruiser-ul del mai mic , deci (asa cum au facut si pt er6) , ma astept sa puna o curea de rahat care sa se rupa la jumatea vietii , pneuri ce se uzeaza de doua ori mai repede , vopsea mediocra ce sare dupa un an etc etc. Astea-s punctele negative pt a cumpara un nou in gama asta.

 

Apoi pt midnightu de 1300 gadesc ca materialele vor fi mai de calitate deoarece mai scump. (parerea mea de consumator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Smeagol : Oricum , cu 130 la ora nu stiu daca voi rula mereu . Ce-mi place la VN e, evident cum arata ( mai ales dark-ul) , faptul ca are loc pt pasager , rezervor mare , curea , consum putin. ). Iar ce-mi spui tu acum , e bun de stiut, si notez . Mai am timp sa ma decid totusi .

 

Fiabilitate habar nu am , e cruiser-ul del mai mic , deci (asa cum au facut si pt er6) , ma astept sa puna o curea de rahat care sa se rupa la jumatea vietii , pneuri ce se uzeaza de doua ori mai repede , vopsea mediocra ce sare dupa un an etc etc. Astea-s punctele negative pt a cumpara un nou in gama asta.

 

Apoi pt midnightu de 1300 gadesc ca materialele vor fi mai de calitate deoarece mai scump. (parerea mea de consumator)

 

Yamaha a decis cu ceva ani in urma sa se bata cu Harley, chiar la americani acasa.

Ca atare si-au facut un brand nou - Star Motorcycles

Modelele Yamaha / Star sunt desenate in US si construite in Japonia.

In general Yamaha face motociclete bune si fiabile. La capitolul cruisere, tot ce a scos pana acum a fost superfiabil.

La capitolul design... nah, le fac sa fie intai si intai pe gustul americanilor. Ce face diferenta dintre Yamaha si celelalte japoneze e atentia la detalii. Si parca folosesc materiale de calitate mai buna, de la vopsea pana la ornamentele cromate.

 

Daca ar fi dupa mine, ti-as recomanda un motor mai marisor. Daca te atrage MidnightStar-ul de 1300, ia-l fara discutii. E un motor pe care poti sa il tii toata viata fara probleme. Daca iei un motor mai mic s-ar putea ca peste 1 an, 2 sa doresti ceva mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesantă problemă. În primul rând,pentru excursii de genul ăsta, aÂş alege neapărat ceva cu cardan. Apoi nu m aÂş limita strict la cruisere, m aÂş uita Âşi la roadstere mari,gen Moto Guzzi Breva, ca exemplu.

 

@kevin: Initial vroiam un roadster naked (pt a schimba stilul) , un xjr1300 pentru a fi mai precis . Avantajul e cuplu cat cuprinde +putere+confort (inconvenient lant ,consum ridicat autonomie redusa). Da prietena mea a cazut cu ochii pe o honda shadow si i sa pus pata .

 

Eu am ganduri de chopper/cruiser de vro 3-4 ani, dinainte de-a trece permisul. Iar cand mi-a spus gandurile ei , mi s-au trezit demonii.

 

Moto guzzi imi plac destul de mult si am auzit ca-s destul de confortabile iar motoarele sunt senzationale , da sezonul urmator va fi un cruiser. Apoi , peste vro doi ani , daca motoreta nu e adaptata cerintelor , 'om vedea, poate revin la roadstere.

 

 

Cureaua nu e la fel de fiabila? Parerea mea , e mai silentioasa, mai confortabila , comportament mai fluid in aglomeratie.

 

 

@Dstar: interesant ce spui tu , nu stiam. Am auzit si vazut finitie superioara fata alte japoneze (indiferent de categorie). Totusi , in ochii mei , tot honda ramane cea mai buna la finitie (printre japoneze bineinteles), dar ei nu propun decat shadow-ul care e prea mic si un 1300 da e aproape show-bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu treci pe la Harley Davidson. Poate s-o gasi ceva si pentru tine. Sunt sigur. Poate chiar nou sau poate un s.h.? Cine stie? Dar daca tot ai bani ia ceva ce iti doresti nu un inlocuitor! Maine e deschis pana la ora 14. Poate ne vedem pe acolo, cine stie?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Renegade:

 

La harley davidson sunt cateva modele care mi-ar place , fat-boy-ul e superb cel putin . Dar apoi ma gandesc ca nu stiu cat sunt de convenabile la drumuri lungi ( confort , autonomie , consum ) si mai ales costurile de atelier la revizii. Dar deh , nu prea sunt in bugetul meu , si la mana a doua sunt destul de scumpe sa nu mai vorbim de pretul accesoriilor.

 

Daca ma insel , rog sa ma corectati.

 

P.S

 

Totusi , cred ca voi vedea si un concesiune harley , buna idee.

 

Pana acum midnightu de 1300 castiga. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa zic: ia-ma la o plimbare si daca vad ca esti responsabil poti incerca un vulcan o tura mica. Dar am vazut locatia dupa ce am inceput sa postez.

 

Cred ca in cerintele tale de putere se incadreaza cam toate peste 700: par ele puturoase, dar cand tragi hotarat de acceleratie, baga. Incearca un drive test pe un Vulcan si cred ca o sa te indragostesti.

Editat de Paladin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-2855-0-42390400-1347703814_thumb.jpgera sa uit .. Royal star venture (mi se pare ca e cel mai recent fabricat) .. echipat gata de touring .. nu trebuie sa te agiti ce cutii sa-ti cumperi, cum sa le adaptezi, etc

daca tot esti gandit pe VN .. hai sa-ti mai zic

curea .. usor de intretinut .. la tine in franta service-uri pt reglat sunt gramada .. nu ca la romanica .. te duce o curea mult si bine

o sa-ti placa pe curbele de acolo daca mergi singur mai ales, ii plac la nebunie

e usoara si manevrabila, calitatea e f buna, a sotiei are 30.000 km si e la fel ca in prima zi, nu sa stricat nimic in timpu asta

consuma 4.2 l/100 la mers lejer 90-100 cu depasiri 100-130 .. daca pui bagaje si al doilea om .. 4-5, maxim 5

pe clasic poti pune genti de piele .. pe custom nu mai merge estetica .. dar sunt ieftine din plastic

un rezervor iti merge 350 km lejer

iti atasez o poza sa vezi cum arata echipata gata de drum .. la topcase va trebui sa ii fac un alt luggage rack pt ca arata aiurea actualul

in varianta stoc zici ca e scuter, nu face galagie deloc, dar trage misto

poti sa ii adaptezi si parbriz si partea frontala ca la venture .. plm

daca ar fi dupa mine mi-as lua venture pt all inclusive

 

P.S singurul HD care mi l-as lua dpdvd al tehnici, fiabilitatii, etc ar fi Vrod-ul .. restu e un fel de Dnepr american .. repari mult si des

Editat de Smeagol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca nu prea ai trecut de 5.000 rpm cu ER-ul nu prea ai ce sa regreti...

 

eu iti recomand HD!

 

de ce? e taticul cruiserelor, e singurul dintre cosntructorii vechi care a ramas blocat in designul anilor 30-50 si asta se vede si se simte.

 

Am avut 2 cruisere japoneze in trecut, motociclete foarte bune si fiabile, dar le lipsea "jeonosecua" in categoria repsectiva.

...am zis ca daca ma intorc la cruiser/chopper, ma intorc doar pe Harley.

 

LE: si doar pe Sportster 1200R sau Dyna Super Glide Sport (FXDX)

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S singurul HD care mi l-as lua dpdvd al tehnici, fiabilitatii, etc ar fi Vrod-ul .. restu e un fel de Dnepr american .. repari mult si des

 

Smeagol ai ramas in urma sau ai citit prea mult.

In primul rand V-Rod nu e chiar HD. E o chestie combinata. Fiablitatea este relativa.

Daca ai moto si nu ai chef sa repari ia ceva foarte ieftin de care sa nu-ti para rau ca-l arunci la gunoi. Findca daca nu repari, schimbi. Simplu.

Harley e Harley. Nu degeaba multi au intrat pe nisa asta ca sa imite. E clasic si e visul multora.

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe Yamaha-ul meu am 18.000 mile, timp in care am schimbat doar uleiu si urmeaza sa fac reglaju la supape, pe VN aproximativ la fel .. cred ca nici macar reglaju la supape nu e nevoie pt ca merge brici

sunt curios cati dintre cei cu HD pot sa zica aceelasi lucru ? tu Renegatule ai macar 18.0000 de toti facuti pe motoru tau ? si daca da, ce mentenanta ai facut la el ? a inceput sa rugineasca ?

nu vreau sa fac polemica si sa stric topicu omului cu certuri pro sau contra

unii isi iau motor sa mearga cu el, altii si-l iau sa repare, sau sa customizeze .. etc

eu pe cruiser vreau sa merg cat mai mult si sa schimb doar consumabilele .. pt mesterit am tot o japoneza, ghici de ce, e cel mai customizabil motor ever

 

in concluzie .. ia-ti ceva care sa faca cel mai bine ce ai tu nevoie, calculeaza-ti accesoriile de care ai nevoie .. cutii, portbagaj, parbriz, etc .. daca iesi la pretu unui motor gen venture .. nu te mai complica si i-al gata facut, e prea mare bataia de cap si in timpul asta mai bine te dai

gandeste-te si pe unde te dai cu el .. motoarele mari, lungi, greoaie, nu se impaca bine cu serpentine ac de par

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, terminati cu cacatul de Harley, pana nu o sa aveti asa ceva nu mai comentati din auzite, ca mai pica suruburile sau nush ce plm mea. HD e un tanc care trage si iti rupe mainile, poate VL1500 e comparabil cu el. Si e atat de fiabila cat ai grija de ea, daca iti bati joc de ea e normal sa fie de (cuvant urat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Renegade:

 

La harley davidson sunt cateva modele care mi-ar place , fat-boy-ul e superb cel putin . Dar apoi ma gandesc ca nu stiu cat sunt de convenabile la drumuri lungi ( confort , autonomie , consum ), si la mana a doua sunt destul de scumpe sa nu mai vorbim de pretul accesoriilor.

 

Accesoriile sunt scumpe si la URAL. Chiar, de ce nu vizitezi un concesionar de URAL? Sunt multi atasisti in Franta, poate o sa-ti placa sa te dai cu atas, cine stie? Aoleu, stai asa, nu sunt fiabile, nu? Sau poate ruginesc? Sau poate consuma mult, spuse vulpea...

 

Revenind: Am un FLH, imi vine sa vomit de ciuda cand bag la pompa sa alimentez. Are impertinenta sa consume 5,21L/100km daca merg "civilizat" si 6,4 daca fac un drum de genul litoral-Bucuresti (A2) si daca o tin constant la 140. Iti dai seama, e teapa vietii mele, abia imi permit sa merg cu ea, dar acum ce sa fac, Harley e motocicleta pe viata, am pus-o la vanzare si nu se petrece nimic... :disappointed:

Ca sa nu mai spun ca e pe curea! N-am stiut, imagineaza-ti; si la fiecare viraj pe DN1A tremuram de groaza ca se va rupe, se va amesteca pe la roata si voi muri intr-o prapastie. Am scapat, nu mai fac! De acum incolo voi merge numai drept cu ea.

Nu inteleg de la ce sunt zgarieturile pe sub tobe si scarite, cine stie, doar nu ai cum sa apleci gunoiul asta de motocicleta atat de mul!!!

In oras, nenorocire! Zici ca esti cu autobuzul! Daaa, nici o sansa printre masini... cum or fi folosit aia asa ceva la militie nu pot sa inteleg. Se misca ea furca aia de zici ca intorci porcul pe loc dar cine stie de ce, o fi ceva stricat..

 

Am pierdut si piese de pe ea pe drum! Butonul de deschidere de la coburul din stanga, sigur ca era spart, ar fi cazut si daca suflam peste el dar ce conteaza..

 

Intr-adevar nu sunt fiabile, s-a stricat perna de aer de la sa! Nu mai tine aer, nu a fost capabila sa reziste mai mult de 6 ani cu mustaciosul ala gras din Flagler Beach care a calarit-o de noua si mai apoi cu 115 kile de carne de porc adult, ale mele adica. O sa ma coste vreo $50 deci imagineaza-ti costuri de intretinere!

 

Niste gunoaie... asculta-i pe oamenii de pe aici, vad ei se pricepe bine!

 

Succès!

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E-al naibii, cum se face ca toate cruiserele vor sa semene cu HD? Nu-sh' cum fac astia dar sa mergi cu un motor care nu se invarte rotund, care merge in trei cilindri cum zicea un "cunoscator" in ale motarelor. Nah! Nu e bun. Luati imitatii si visati!

 

Ma rog, cu semagol nu intru in polemica fiindca e clujean de-al meu friday.gif, altfel... dar stie el prea bine ce si cum...ricky.gif

 

La urma urmei cumpara ce vrei dar implineste-ti un vis. Nu cumpara ceva ce iti spun altii ci ce vrei tu. Si bucura-te de el!

Si ai grija ca HD sunt niste gioarse.... ha-ha-ha! Ia ceva de plastic ca e la moda si e reciclabil! blbl.gifblbl.gifblbl.gif

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@renegade&motorocker:

 

M-am uitat pe catalogul harley , si nu am gasit nimic sa-mi fac cu ochiul (estetic vorbind) . Poate doar fat-boy-ul dar deh , la mana a doua sub 12 mii nu gasesti , iar ca sa-l iei nou si sa-l accesorizezi ajungi de dai pe accesorii jumate din pretul motorului . Si nu prea imi convine.

 

2) Un amic de-al meu a avut un sportster 800 din 98 si a avut probleme cu cutia de viteze de vro doua ori intr-un sezon , plus suruburile care troncaneau (concesiunea a zis ca e din pricina vibratiilor ) . Aici ma exprim din ce-am vazut cu ochii mei. Poate in 2012 e alta treaba

 

3) Intretinerea la garaj e 300 euroi pentru o revizie clasica (consumabile standard , fara pneuri). Ori mie imi place sa fie intretinut de concesiune asa cum stiu ei. La bmw e acelasi pret si aceeasi problema cu suruburile.

 

Nu pun la indoiala calitatea harley , da nu-mi convine doar sa platesc legenda unei motorete . (E aceeasi treaba cu tricourile nike sau adidas fabricate din acelasi material ca tricourile ordinare , platesti emblema)

In concluzie , harley davidsonu nu ma convinge.

 

P.S : harley-urile din foto , royal star-ul nu e pe gustul meu ,ador simplicitatea.

 

 

@ Smeagol: Am citit si eu testele si parerile pe alte forumuri , confirma ce-mi spui tu , plus rezervorul de 20 de litrii ce asigura o oarecare autonomie. In accesorii , pentru moment cred ca ma opresc la sissy-bar cu port-pachet pentru prietena iar apoi daca ma indragostesc de ea (de motor) cosmetizari , daca nu ....asta e , o schimb. Mi se pare ca coburile merg perfect si pe versiunea custom , mai ales pt o plimbare duminica

 

 

@ Paladin : Pai tocmai de asta imi era teama , sa nu se termine curentu la jumatea unei depasiri.

 

 

 

Avantaj pt VN e ca as putea sa fac schimbul la aceeasi concesiune de unde am luat er6 . As beneficia cred si de o reducere. Ce-mi e teama e ca VN sa fie facut din materiale mediocre ce se duc dupa 2 sezoane (asa cum sa intamplat cu er6 . ). Oricum , la sfarsitul lunii il vad din nou si voi vedea ce-mi propune , va tin la curent si daca e...poate aduc si niste fotografii.

 

@ Renegade : Rocket-ul de la triumph e superb . Da e alta mancare de peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul, placutele si filtrele le poti schimba si tu...sau un pretin mai priceput daca nu-ti place sa te murdaresti pe maini.

 

normal ca HD-urile sunt scumpe daca le pui briz-brizuri tot de la HD care-s de 3 ori mai scumpe ca unele normale, sau daca dai 300 euro pe un schimb de ulei si placute.... nu te obliga nimeni.

nu prea mai exista motocicleta nefiabila in sec nostru (ma refer la producatorii consacrati, nu la chinezarii)....pana si Ducati au rezolvat problemele de fiabilitate... ideea e cum sunt intretinute.

eu personal, decat sa dau 9000 euro pe un VN900 nou, mai bine dau 9500 pe un Porkster 883 nou.

 

De curiozitate, ce a patit ERu dupa 2 sezoane? nu de alta, dar am avut un VN800A din '99 si era tipla cand l-am luat, tipla cand l-am dat (crom, vopsea, al, tot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...