DKWraith Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Dusa la mecanic? Editat Septembrie 21, 2012 de Thunderlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km Cum e reglat ambreiajul? Cupleaza prea jos - problema. Cum e reglat lantul? Prea tensionat - problema. Cat de vechi e uleiul si ce vascozitate are? Ulei subtire si ieftin - problema. Cam greu de crezut ca s-a stricat cutia la 7000 de km. Editat Septembrie 21, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Pare a fi ambreiaj dereglat,are cursa liberă prea mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Pare a fi ambreiaj dereglat,are cursa liberă prea mare? Cum e reglat ambreiajul? Cupleaza prea jos - problema. Cum e reglat lantul? Prea tensionat - problema. Cat de vechi e uleiul si ce vascozitate are? Ulei subtire si ieftin - problema. Cam greu de crezut ca s-a stricat cutia la 7000 de km. In momentul de fata ambreiajul e reglat mai strans, are cursa libera foarte mica, daca ii las cursa mai mare nu mai iese pe neutru decat din 2-3 incercari sau bagi a 1-a si apoi iese pe neutru. Lantul chiar mai trebuie intins nitel. Uleiul e schimbat de aproape 4 luni, inainte avea Motul 5100 10W40, acum are 7100 10W40 si parca e mai ok. Editat Septembrie 21, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maradeanu Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 nivel ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 nivel ulei? Este la nivel pe max, nu mananca ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maradeanu Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 atunci nu mai ramane decat sa-i faci jocul cat mai mic la ambreiaj (max 2mm joc) si daca problemele persista dus la service si desfacut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harley86 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km 1 condoleante ca ti ai luat motor dupa 2000 2 ceea ce ai tu poate fi facut ori in 30 de min reglaj ... ori probleme la ambreiaj id mess: wolf_nomad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Să se fi ondulat discurile de la ambreiaj ? Pe loc in treapta 1 intră greu Âşi are tendința de a pleca ? Ar mai putea să nu debreieze complet din cauza cablului,dacă e întinsă cămaÂşa acționează ca un arc,introduce un element elastic care reduce cursa ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Lantul chiar mai trebuie intins nitel. Lantul regleaza-l cu pilotul pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Să se fi ondulat discurile de la ambreiaj ? Pe loc in treapta 1 intră greu Âşi are tendința de a pleca ? Ar mai putea să nu debreieze complet din cauza cablului,dacă e întinsă cămaÂşa acționează ca un arc,introduce un element elastic care reduce cursa ambreiajului. Intra in a 1-a normal dar are o usoara tendinta de a pleca. Lantul regleaza-l cu pilotul pe motocicleta. Se pare ca pina la urma varianta castigatoare este sa-l duc la mecanic, sa-l ia la puricat, eu momentan am o mana imobilizata. Am vorbit cu baietii de la SKR si o sa ajunga la ei in service, m-au mai ajutat si alta data si a fost totul ok. Editat Septembrie 21, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 După ce-l repari ne spui Âşi nouă ca să vedem care din babele de pe forum ghiceÂşte mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 Intruderul este la acum la SKR Garage, trebuiesc schimbate placile de la ambreiaj. Cu ocazia asta am primit confirmarea ca motocicleta mai are cateva hibe, care n-au fost rezolvate cum trebuie la ultima revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 5, 2012 Autor Share Postat Decembrie 5, 2012 Intruderul a fost servisat partial, pentru ca s-au gasit mai multe bube la el. Pe scurt: furca avea "mici" probleme, nivel de ulei cam inegal in jambe, o saiba dintr-o jamba lipsa,directia cam moale, carburatorul baga cam multa benzina, joc in supape mai ales la cilindrul din spate si nu inchideau bine pe admisie. Furca a fost refacuta, i s-au pus si compensatoare, roluita janta fata (avea o indoitura), facuta carburatia corect, reglat ambreiajul sa fie mai aproape de realitate. Dupa ce s-a facut si reglajul supapelor motocicleta deja merge mult mai bine si, culmea, nu mai este atat de suparatoare faza cu schimbatul vitezelor. Placile de ambreiaj vor fi schimbate la anu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km esti tu sigur, asa, nu? motocicleta aia poate a fost luata de noua... am mai vazut buleli la jafoneze, tot de noi, mai ales la honde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors. infiorator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Ce o fi asa de infiorator? Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Ce o fi asa de infiorator? Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente. nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele) Ce o fi asa de infiorator? Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente. nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Se pare că jafonezele noi sunt făcute în China dimpreună cu italienele şi cu BMW, au obiceiul să ruginească repede chiar şi telescoapele pe zona unde umblă simeringurile. Vechiturile dinainte de 2000 nu făceau aşa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Asta cu rugina cel ptin la bmw mi se pare nesimtire maxima. Am vazut de curand bmw gs 1200 din 2005 rulat doar 5 luni la care mai toate suruburile erau extrem de ruginite, cred ca nu au fost nici macar zincate ca sa nu zic cromate, si asta la un motor care nu e deloc ieftin. Atunci am inteles de ce e plin ebay-ul de kituri de suruburi de inox pt bmw ). Japonezii de la yamaha , in acelasi an au avut bunul simt ca cel putin pe FJR (nu stiu la alte modele) sa puna suruburi de inox, sau suruburi acoperite cu ceva care pana acum nu au ruginit de loc. Aceeasi tehnologie am vazut-o si la suzuki din 78 si la honda din 88, dar atunci erau alte vremuri.... La motoarele astea mici si noi se pare ca e o problema destul de des intalnita defectarea cutiei, aici am vazut recent 2 anunturi de vanzare pt moto de 125 suzuki si yamaha 2007 si 2009 cu km putini care aveau probleme la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 ingrozitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 16, 2012 Autor Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) Se pare că jafonezele noi sunt făcute în China dimpreună cu italienele şi cu BMW, au obiceiul să ruginească repede chiar şi telescoapele pe zona unde umblă simeringurile. Vechiturile dinainte de 2000 nu făceau aşa ceva. Asta nu e facut in China ( in mare parte) doar calitatea unor repere combinata cu o servisare mai neglijenta. ingrozitor ! La fel de ingrozitor ca si la (multe) alte marci. Editat Decembrie 16, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.