Jump to content
Sign in to follow this  
DKWraith

Probleme Intruder 250

Recommended Posts

Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dusa la mecanic? :)

Edited by Thunderlight

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km

 

Cum e reglat ambreiajul? Cupleaza prea jos - problema.

Cum e reglat lantul? Prea tensionat - problema.

Cat de vechi e uleiul si ce vascozitate are? Ulei subtire si ieftin - problema.

Cam greu de crezut ca s-a stricat cutia la 7000 de km.

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare a fi ambreiaj dereglat,are cursa liberă prea mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare a fi ambreiaj dereglat,are cursa liberă prea mare?

 

Cum e reglat ambreiajul? Cupleaza prea jos - problema.

Cum e reglat lantul? Prea tensionat - problema.

Cat de vechi e uleiul si ce vascozitate are? Ulei subtire si ieftin - problema.

Cam greu de crezut ca s-a stricat cutia la 7000 de km.

 

In momentul de fata ambreiajul e reglat mai strans, are cursa libera foarte mica, daca ii las cursa mai mare nu mai iese pe neutru decat din 2-3 incercari sau bagi a 1-a si apoi iese pe neutru.

Lantul chiar mai trebuie intins nitel.

Uleiul e schimbat de aproape 4 luni, inainte avea Motul 5100 10W40, acum are 7100 10W40 si parca e mai ok.

Edited by DKWraith2Anen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nivel ulei?

 

Este la nivel pe max, nu mananca ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci nu mai ramane decat sa-i faci jocul cat mai mic la ambreiaj (max 2mm joc) si daca problemele persista dus la service si desfacut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este motocicleta sotiei, un Suzuki VL Intruder 250 LC din 2007, care face diverse figuri la schimbarea vitezelor. Dupa aproximativ 20 de minute de mers incepe sa aiba probleme la scosul pe neutral, la schimbarea din a 1-a in a 2-a uneori sare direct in a 3-a, uneori nu iese din a 3-a decat daca tragi ambreiajul inca o data. Motocicleta are doar 7100 km

1 condoleante ca ti ai luat motor dupa 2000 :)

2 ceea ce ai tu poate fi facut ori in 30 de min :) reglaj ... ori probleme la ambreiaj

id mess: wolf_nomad

post-61961-0-41532500-1348238077_thumb.jpg

post-61961-0-75156700-1348238094_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să se fi ondulat discurile de la ambreiaj ? Pe loc in treapta 1 intră greu Âşi are tendința de a pleca ?

Ar mai putea să nu debreieze complet din cauza cablului,dacă e întinsă cămaÂşa acționează ca un arc,introduce un element elastic care reduce cursa ambreiajului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lantul chiar mai trebuie intins nitel.

 

Lantul regleaza-l cu pilotul pe motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să se fi ondulat discurile de la ambreiaj ? Pe loc in treapta 1 intră greu Âşi are tendința de a pleca ?

Ar mai putea să nu debreieze complet din cauza cablului,dacă e întinsă cămaÂşa acționează ca un arc,introduce un element elastic care reduce cursa ambreiajului.

 

Intra in a 1-a normal dar are o usoara tendinta de a pleca.

 

Lantul regleaza-l cu pilotul pe motocicleta.

 

Se pare ca pina la urma varianta castigatoare este sa-l duc la mecanic, sa-l ia la puricat, eu momentan am o mana imobilizata.

 

Am vorbit cu baietii de la SKR si o sa ajunga la ei in service, m-au mai ajutat si alta data si a fost totul ok.

Edited by DKWraith2Anen

Share this post


Link to post
Share on other sites

După ce-l repari ne spui Âşi nouă ca să vedem care din babele de pe forum ghiceÂşte mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intruderul este la acum la SKR Garage, trebuiesc schimbate placile de la ambreiaj. Cu ocazia asta am primit confirmarea ca motocicleta mai are cateva hibe, care n-au fost rezolvate cum trebuie la ultima revizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intruderul a fost servisat partial, pentru ca s-au gasit mai multe bube la el.

Pe scurt: furca avea "mici" probleme, nivel de ulei cam inegal in jambe, o saiba dintr-o jamba lipsa,directia cam moale, carburatorul baga cam multa benzina, joc in supape mai ales la cilindrul din spate si nu inchideau bine pe admisie.

Furca a fost refacuta, i s-au pus si compensatoare, roluita janta fata (avea o indoitura), facuta carburatia corect, reglat ambreiajul sa fie mai aproape de realitate. Dupa ce s-a facut si reglajul supapelor motocicleta deja merge mult mai bine si, culmea, nu mai este atat de suparatoare faza cu schimbatul vitezelor. Placile de ambreiaj vor fi schimbate la anu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km

 

 

esti tu sigur, asa, nu? motocicleta aia poate a fost luata de noua... am mai vazut buleli la jafoneze, tot de noi, mai ales la honde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la atatea probleme este absurd sa crezi ca mobra aia are numai 7100 km

 

Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors.

 

 

infiorator !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce o fi asa de infiorator?

Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce o fi asa de infiorator?

Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente.

nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele)

 

Ce o fi asa de infiorator?

Poate nu a fost exploatata corect de un incepator, sau poate un reglaj necorespunzator al ambreiajului impreuna cu lipsa de experienta a utilizatorului au dus la uzura prematura a unor componente.

nici una, nici alta. cunosc personal si motoreta si proprietara. e doar un gunoi nou. am vazut o groaza de cazuri de jafoneze noi cu probleme chiar mai grave decat asta. dar in romania se stie ca-s bune tare jafonezele. cele mai bune chiar. italiencele sunt proaste si bmw-urile foarte fiabile (nu, nu-s, chiar sunt mai proaste decat japonezele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare că jafonezele noi sunt făcute în China dimpreună cu italienele şi cu BMW, au obiceiul să ruginească repede chiar şi telescoapele pe zona unde umblă simeringurile. Vechiturile dinainte de 2000 nu făceau aşa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu rugina cel ptin la bmw mi se pare nesimtire maxima. Am vazut de curand bmw gs 1200 din 2005 rulat doar 5 luni la care mai toate suruburile erau extrem de ruginite, cred ca nu au fost nici macar zincate ca sa nu zic cromate, si asta la un motor care nu e deloc ieftin. Atunci am inteles de ce e plin ebay-ul de kituri de suruburi de inox pt bmw :)). Japonezii de la yamaha , in acelasi an au avut bunul simt ca cel putin pe FJR (nu stiu la alte modele) sa puna suruburi de inox, sau suruburi acoperite cu ceva care pana acum nu au ruginit de loc. Aceeasi tehnologie am vazut-o si la suzuki din 78 si la honda din 88, dar atunci erau alte vremuri....

 

La motoarele astea mici si noi se pare ca e o problema destul de des intalnita defectarea cutiei, aici am vazut recent 2 anunturi de vanzare pt moto de 125 suzuki si yamaha 2007 si 2009 cu km putini care aveau probleme la cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ingrozitor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare că jafonezele noi sunt făcute în China dimpreună cu italienele şi cu BMW, au obiceiul să ruginească repede chiar şi telescoapele pe zona unde umblă simeringurile. Vechiturile dinainte de 2000 nu făceau aşa ceva.

 

 

Asta nu e facut in China ( in mare parte) doar calitatea unor repere combinata cu o servisare mai neglijenta.

 

 

 

ingrozitor !

 

 

 

La fel de ingrozitor ca si la (multe) alte marci.

Edited by DKWraith2Anen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...