Alex_250EXC Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) nu inteleg comparatia...sa inteleg ca daca ai bentley si ai nev de materiale de constructii nu poti sa le pui in portbagajul lui??? sau trebuie automat sa dai niste bani in plus la cineva ca sa iti care materialele cand poti sa ti le cari singur...Ahhh te faci de rahat daca iti cari singur materialele cu bentley-ul nu? daca portbagajul de la bentley e facut sa care doar obiecte foarte scumpe si de o caliate si materiale care sa nu lezeze portbagajul atunci da asa e... dar e tot un portbagaj care este menit sa care lucruri...sau comparatia a fost in asa fel incat vrei sa zici ca drz-ul e o motoreta praf care nu isi are loc in astfel de poze??? Daca am aberat pe aici te rog contrazice-ma ca sa inteleg ca jur ca nu am inteles comparatia... Soso, eu as zice ca este 30% fizic si 70% tehnica...cum zicea si adyi mai sus poti sa fi hercule ca la un mom dat tot obosesti sa o ridici. Daca ai tehnica nu mai cazi de 100 ori si iti e si tie mai usor. Dar na asta e doar parerea mea. O seara placuta Editat Ianuarie 29, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 nu, drz-ul nu este o mobra praf sau cum ziceai tu, ba chiar o consider foarte buna , doar ca nu e un motor de cross, asa cum nici bentley nu e o masina de carat bca. Evident, poti incerca sa faci cross cu drz asa cum poti incerca sa cari bca cu bentley, dar nu o sa ma poti convinge ca asta e normal. Daca vrei motocross si sarituri iti iei un motor de cross, daca vrei viteza iti iei un ss, daca vrei sa speli la ea si sa-i dai cu polish iti iei cruiser.... Cam asta am vrut sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 ahha... am inteles... scuze ca te-am pus sa fi mai explicit dar chiar nu intelesesem. oricum la drz e de inteles ce zici, desi se poate...dar la bentley sa stii ca portbagajul ala nu are greturi in a cara si BCA... pt asta este portbagaj. Char daca multora li se pare aiurea sa cari BCA cu bentley-ul(are portbagaj mare si incape) IT'S A F...ING TRUNK. Eu daca as avea bentley(nu se va intampla prea curand) sa stii ca nu as avea greturi sa imi car BCA ocazional cu el. Clar nu as face din ea o masina de transport marfa dar ocazional daca as avea nev de ceva as baga in portbagaj. Pt asta e facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 /index.php?/topic/689779-din-nou-pe-drumurialbe/ 3x3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Deci nu pot sa cred.Si atasul are tractiune .Asta trebuie sa o vada Pedros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Tractiunea la roata de la atas si marsarierul exista de mult. Interesanta este tractiunea la roata din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 ) Christini made in rusia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 http://vimeo.com/60995971 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Citesc randurile despre DRZ si nu ma pot abtine. Daca suntem pe topic de soft-enduro, sa ramanem in limitele lui, fiindca DRZ-ul nu are decat sanse slabe in alte areale. Dat ieri o tura minima printre blocuri cu un DRZ-E. Da, stiu, este 90% irelevant. Dar, multa galagie pentru nimic. Am dat treapta a doua crezand ca nu are vlaga in prima. Mai mult zgomot si, la fel, nimic. Am dat si a treia. Aici au mai inceput sa se miste lucrurile. Motor de padure, pozitie civila. As cumpara asa ceva? Hmm. L-as scoate la o tura de cateva ore in muntii din Caras, dar feeling-ul meu este ca as ramane la aceeasi concluzie - nu. Am zis ca mi s-a parut ca este slab un 400 SM acum cativa ani, dar aveam dreptate. Am coborat si am urcat pe un CRF X. A-ntaia nasul sus, a doua usor piscata - nasul sus. Da, la fel si in a treia. Pozitie agresiva, ingramadita pentru mine la 1.87 (sunt sigur ca se poate corecta), comportament sportiv. Arunca puterea prea de jos si are tendinta sa rupa aderenta, dpmdv. As cumpara asa ceva? Probabil ca da. M-as da si cu ea, de control, o zi prin munti, dar, in mare, mi-a placut mai mult decat prima. Oscilez intre ea si 400 Exc. Tari pozele cu drz-ul "a la" x-games, dar ce rost are? E ca si cum ai cara mariale de costructii de la bricostore cu un bentley. +1 Editat Martie 4, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Domne, am mai spus-o si ma repet. Ca all-rounder(cu posibilitate de rally build, SUMO si café racer), XR650R. Are nevoie de niste mod-uri, dar e sfant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 eu n-am inteles niciodata de s-ar compara un dual sport cu ceva dedicat (touring , hard, motocross, speed etc). la fel, daca vorbim de soft enduro la ce sa-ti iei (recomanzi) hard enduro cand vrei so arzi agale pe trasee de transhumanta. variantele de enduro se interfereaza doar atunci cand nu utilizezi mobra la ceea ce a fost conceputa. aici dupa parerea mea intra in discutie foarte mult puterea financiara si/sau timpul pe care-l ai, dar astea-s discutii/ preferinte personale sau necunostinta de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Mah Ady....eu am ajuns la o concluzie. Tre sa pastrez utilajul actual(ca tot am facut un pic de tuning la valvele de la suspensie...tii minte ca nu punea puterea la pamant si tzopaia fatza) si sa imi iau un 300exc sau un crf-x 250. Nu mai am timp/chef de plimbari cum faceam cu Tenere-ul, ST-ul si alte inginerii. Masina, remorca, traseul. Punct. Asigurarea si impozitul la remorca sunt frectii. Ma gandesc si la un trial.... Distractia conteaza, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 cum poti sa alegi intre 300 exc si crf 250 x??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Zilele acestea am gasit pe advrider probabil cea mai buna descriere ever a XR 650 R-ului - o motocicleta fiabila contruita pentru a merge cu viteza mare si f. mare pe trasee off-road. Daca asta este ceea ce cauti de la o motocicleta, than it`s the one for you. Generic vb. Nu ma adresam concret. cum poti sa alegi intre 300 exc si crf 250 x??? Ii pui un kit de 280 cfr-ului . Cred ca s-a exprimat gresit undeva. Din cate il stiu nu este genul sa greseasca asa flagrant . Editat Martie 4, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 cum poti sa alegi intre 300 exc si crf 250 x??? dau cu banul. Am mers cu ambele, ambele mi-au placut, dar inclin sa aleg CRF-ul. Suspensia de la CRF-X trebuie mesterita un pic, umblat pe la valve. @ Raul. 290-ul pe care il vinde Fazi Zilele acestea am gasit pe advrider probabil cea mai buna descriere ever a XR 650 R-ului - o motocicleta fiabila contruita pentru a merge cu viteza mare si f. mare pe trasee off-road. Daca asta este ceea ce cauti de la o motocicleta, than it`s the one for you. Generic vb. Nu ma adresam concret. mmm....da. Viteza maxima pe forestier, 170 pe ceas. Nu glumesc. Acum mi-am facut curaj sa fac modificarile lui Bruce Borynack. Mod-uri la valvele suspensiei fatza si, daca imi fac curaj, un hibrid intre shock-ul stock al xr-ului si cel al CR-ului de 500 cu Gold Valve de la Racetech. E cam inginerie. ideea este ca poti modifica comportamentul suspensiei dupa vrerea inimii, utilizand soft-ul de simulare a shim stack-urilor. Eu am implementat o prima configuratie si cand voi comanda valvele pt spate, voi baga si ceva jucarii pt fatza. Compresie si rebound progresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 da domne nu contest. le-ai incercat pe toate ai ajuns la o concluzie (buna cred eu) baga mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 nu pe toate...dar suficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) eu nu inteleg...sorry...dar chiar nu inteleg!!... ai mers cu 300 exc ...o mobra 2T de 70-75 cp...WP..brembo...si crf 250 x 4T..si ti s-au parut din aceeasi clasa? poti sa faci o alegere...intre astea?? Editat Martie 5, 2013 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 in primul rand sa nu mai exageram cu cp pe care ii are 300-le , poate omul nu sa inteles cu 2t in scurta perioada in care sa dat cu el ,poate era un cotet 300-le cu care a mers si crf-u era boboc , sau poate pur si simplu ia placut mai mult CRF-u si atat , sunt atati de "poate" incat nu are rost sa incercam acuma sa ii dam in cap(tipic acestui forum) omului ca de ce vrea crf-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) mai on topic. nu stiu cat e de fain o fi ceea ce eu numesc enduro peisagistic, da mie-mi place. p.s oricum cort d-ala nu cari pe crf Editat Martie 6, 2013 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Foarte frumoase pozele! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Bine Adiy. In sfarsit am revenit on topic. Sper sa nu supar pe nimeni, dar discutiile cu crf cred ca se preteaza mai bine la sectiunea hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Ca sa revenim on-topic , uitati niste poze de sambata de la monteoru si un filmulet asa de inceput de primavara Sper sa va placa http://www.youtube.com/watch?v=LT4dtetWYrk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Facem ceva sambata? P'acilea pe langa Buc unde e mai uscata treaba! Editat Aprilie 4, 2013 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Facem ceva sambata? P'acilea pe langa Buc unde e mai uscata treaba! Ai vreun plan/traseu? M-ar tenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.