danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Salutare! Am Âşi eu o problemă cu quannonul meu Âşi cum nu Âştiu deloc mecanică, cer sfaturi pe aici. Ieri după ce am fost la o plimbare (mereu înainte să plec las motorul să se încălzească), am luat o pauză de vreo 10-15 minute, iar când am pornit-o iar, mi-a urcat în idle până la 4000 rpm (singura dată când mi-a făcut aÂşa, de obicei se încălzeÂşte la 3000) Âşi a stat acolo un minut cred, până a scăzut. Mă pun pe ea să plec, când să-mi pun casca, văd că-mi moare motorul, fără să fi făcut nimic. Pornesc iar, urcă rpm-ul pe la 1500 (cât stă ea în idle normal) Âşi imediat începe să scadă încet Âşi-mi moare iar. I-am dat gaz ca să nu mai pice, am plecat Âşi n-am avut probleme pe drum. Astăzi de dimineată după ce am încălzit motorul, nu a mai murit, însă nici nu mai avea acel idle constant, cum avea acum câteva zile. Se vedea că scade pe la 1000, creÂştea aproape de 2000, iar scădea Âşi tot aÂşa.. Am plecat, merg nițel, să opresc la semafor, trag ambreiaju pentru downshift Âşi frână Âşi mă trezesc că-mi moare motorul în mers... Când am plecat pe la 12 de la liceu n-am mai avut probleme, am văzut că tot variază puțin idle rpmu', însă am încercat pe drum să văd dacă mai moare când trag ambreiajul, n-au mai fost probleme, dar tot scade destul de mult Âşi ai senzația că e aproape de stall. Am cătutat pe net Âşi am găsit mai multe chestii posibile: pentru idle am înțeles că e un Âşurubel pentru ajustare pe la carburator, posibil să fie impurități sau ceva suspect în benzină (deÂşi am plinul făcut de mai mult de o săptămână Âşi abia acum mi se întâmplă), am înțeles că Âşi carburatorul ar putea avea mizerie sau ceva în el. http://forums.penny-arcade.com/discussion/124442/motorcycle-stalls-at-idle Ceva idei? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 Am coborât acum s-o mai încerc o dată, după ce s-a încălzit la 3000 n-a mai scăzut sub 1500... A stat prin 1600-1700. Să fi fost o chestie de moment, înecată, ceva? În caz că o să se mai întâmple, o să caut un mecanic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu are cablu de soc. E automat. Ala e posibil sa fi avut vreo ezitare sau ceva. Daca nu a fost ala vinovat, uita-te la surubelul ala de reglat relantiul (gasesti poze in manual sigur, parca bagam mana dreapta sa il reglez eu, dar nu mai stiu exact pozitia lui, oricum e pe carburator) sau la cablul de acceleratie (dar asta e cu bataie lunga). Incearca sa reglezi relatiul cum zicea in carte: nu mai tin minte nici aici valoarea...1400/ +/-50 sa fi fost? Si relantiul se regleaza la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 În manual văd că e 1600+-100. Atât a stat Âşi acum când am coborât eu, deci nu aÂş avea ce să reglez. Las aÂşa momentan, să vedem dacă se mai întâmplă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 N-am inteles nimic... Ce-i aia "idle", ce-i aia "nearly stalling"? Socul nu este automat la motoarele pe injectie? Omu' zice ca are carburator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) ori socul ori ambreiajul. Cel mai probabil socul daca sunt variatii asa mari de rpm la rece/cald. Mai urmareste'o 3-4 zile ca de obicei se "dezmorteste" Editat Octombrie 10, 2012 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) @GoodKat, are carburator. @Kollar idle = inactiv/nefolosit, nu Âştiu exact cuvânt în română pentru el, însă e atunci când nu dai gaz, porneÂşti motorul Âşi-l laÂşi pe neutru Âşi stă la un anumit rpm. nearly stalling = aproape de a-ți muri motorul. @hardknot, variații mari nu sunt, aÂşa a fost mereu, se încălzeÂşte pe la 3k Âşi după stă pe la 1600-1700. Erau variații între 1000-2000, văd că acum nu mai face nimic. Editat Octombrie 10, 2012 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 @Kollar idle = inactiv/nefolosit, nu Âştiu exact cuvânt în română pentru el, însă e atunci când nu dai gaz, porneÂşti motorul Âşi-l laÂşi pe neutru Âşi stă la un anumit rpm. nearly stalling = aproape de a-ți muri motorul. Cuvantul este, probabil, ralanti. (Inteleg ca nu esti roman...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Motorul e pe carburator, insa nu are manetuta de soc. Carburatorul e ceva mai...special. Am impresia ca ar avea si un soi de tps sau ceva in genul si motorasul asta de soc separat. Daca ne pune Dani o poza din manualul de service se clarifica treburile @Dani, nu e cazul sa iti faci probleme. Urmareste-l in timp si vezi cum se comporta. @Pisica, ai pm @kollar: lasa-l bre si tu sa respire E la primul motor, e mai mic ca majoritatea dintre noi, are timp sa invete. Editat Octombrie 10, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 Cuvantul este, probabil, ralanti. (Inteleg ca nu esti roman...) Ia Âşi înțelege ce vrei, fiecare cum poate. banzay, http://www.scribd.com/doc/18225088/Kymco-Quannon-125-EN , pagina 30. Acolo zice de Âşurubul ăla de adjust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Ia Âşi înțelege ce vrei, fiecare cum poate. Acu... degeaba te ofruschezi ca o fata mare. Io chiar ma gandeam ca esti ceva altceva decat pui de dac... Daca ai completa si tu pe la profil sa stim si noi cati anisori ai, de cand mobresti si altele, ne-am prinde mai repede ce si cum. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Nah, scuze atunci, credeam că era doar miÂşto ieftin că nu Âştiu denumirea. Editat Octombrie 10, 2012 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nah, scuze atunci, credeam că era doar miÂşto ieftin că nu Âştiu denumirea. Nicio problema, nimeni nu s-a nascut invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nicio problema, nimeni nu s-a nascut invatat. sa nu fie de la benzina.ai alimentat de undeva mai suspect? eu am patit de la petrom cu masina, dupa 15km s-a aprins check engine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu, am băgat acum o săptămână Âşi ceva de la Mol (al 2-lea plin fără probleme de la ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu stiu cati km are motorasul tau...insa variatii de relanti poti avea si daca trage aer fals pe undeva. Verifica carburatorul sa nu joace fata de cilindru sau filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 Are 13.600, însă probabil a murit din cauza frigului... A fost foarte frig de dimineață, a stat el la 3000, însău cred că n-a stat suficient (nu Âştiu de ce) Âşi când a coborât la 1600 nu a fost suficient de cald Âşi murea. Am ieÂşit azi cu el la plimbare Âşi n-a mai avut probleme, nu a mai variat nici relantiu', statea prin 1600-1700. Iar mi.a murit in dimineata asta... Am lasat.o sa se incalzeasca si a inceput.iar sa se chinuie sa nu moara pe la1.000 rpm, am plecat inainte sa moara, insa iar mi.a murit o data pe drum cand am tras ambreiajul... Singura explicatie ar fi ca nu se incalzeste motorul, daca cand e mai cald afara merge fara probleme. De ce nu se incalzeste suficient atunci? :/ O folosesc zilnic dimineata si nu prea pot sa merg asa cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Ai probleme la acel shoc electric.A ramas pe pozitia deschis.Tu pornesti bine la rece pentru ca ai amestec bogat,dar in timp ce se incalzeste daca el nu se inchide, atunci amestecul v-a deveni din ce in ce mai bogat pana o sa se opreasca motorul. Fac pariu ca teava de la esapament este neagra. Editat Octombrie 11, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Problema sigur e alta si nu ca nu se incalzeste motorul . Motorul se incalzeste si dupa 1 min ( daca pui mana pe el o sa vezi ) iar daca vrei sa pleci cu el fierbinte il lasi 5 min la relanti cu toate astea .. aerul rece nu ii face bine . Pentru linistea ta cauta un mecanic sa arunce o privire la motorul tau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Problema sigur e alta si nu ca nu se incalzeste motorul . Motorul se incalzeste si dupa 1 min ( daca pui mana pe el o sa vezi ) iar daca vrei sa pleci cu el fierbinte il lasi 5 min la relanti cu toate astea .. aerul rece nu ii face bine . Pentru linistea ta cauta un mecanic sa arunce o privire la motorul tau . Poate ne faci si noua o demonstratie cum se incalzeste motorul intr-un minut la 98 grade, temperatura medie de functionare a unui MAS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Daca mai citesti odata postul meu o sa poti vedea si faptul ca am precizat timpul de 5 min pt a fi "fierbinte" . Cand am spus de incalzit nu m-am referit la temperatura care ai mentionat-o tu . Oricum de parca sta cineva sa ajunga motorul la 98 de grade inainte de a pleca de pe loc .. doar in cazuri izolate se intampla asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 O să caut un mecanic să văd ce rezolv. Schimbul de ulei sâmbăta trecută ar fi vreun factor? Legat de Âşocul ăla, din ce am înțeles, rolul lui e să reducă cât aer intră în amestec, rămânând mai multă benzină, motorul stă pe la 3000 rpm. După ce se încălzeÂşte, se deschide Âşocul Âşi lasă mai mult aer să intre în amestec Âşi se ajunge la idle-ul ăla de 1600. Dacă aerul ăla care intră e rece, nu asta e cauza pentru care moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Poate ne faci si noua o demonstratie cum se incalzeste motorul intr-un minut la 98 grade, temperatura medie de functionare a unui MAS Blana MAXIMA! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.