Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cavalere, sunt constient ca ceva nou si de calitate nu poate fi ieftin. Dar la nivel de relaxare de duminica, fara expeditii in Mongolia/Siberia etc. , 11000 de euro nu se justifica in asa ceva. Asa e, WR 250 pare singura alternativa, dar as vrea racire pe aer.

Cristi, ai dreptate, in anii aceia japonezii faceau lucruri durabile, o sa analizez atent variantele, timp am prea mult chiar.

Ce incercam eu sa nuantez e faptul ca aici e o nisa de piata lasata de izbeliste, motociclete simple, usoare, cu capacitate de trecere si fiabile. Interesant ca modele care se incadrau aici se vindeau bine mersi pe pietele asiatice, americane si australiene. Pentru Europa, sub 600 cmc si aproape 200 kg la plin nu exista "tot teren", chiar daca greutatea mare le facea intimidante in offroad.

 

dc preferi racirea pe aer? racirea pe lichid iti asigura o racire constanta chiar si cand motorul este foarte solicitat, pe cand la aer daca nu te misti racirea nu se face corect. wr250r gasesti cam la 2000-3000 euro pe piata italiana.

 

DRZul de 400 e iar o obtiune buna, caci este capabil in off, road legal, greutatea nu e asa mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinne, Honda NX250 e prea softie pt tine? Ca e un candidat bun. Iar la racitul cu apa, subscriu la ce a zis Cavaleru mai sus. C'mon, o fi veche dar nu e depasita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru simplitate (nu antigel, nu termostat, nu ventilator, nu radiator etc.) si pentru kilogramele in minus pe care le implica asta. As vrea ceva rustic, simplu de tot.

Bai Kevinn, faci ce faci si tot de Baja mea te iei :P

 

Honda XLR250 Baja specificatii..ale mele:

- Motor monociclindu OHV 250 cmc..28 cp, 6 viteze, racire aer + radiator ulei sub jug

-carburator mecanic+pompa de sprit

- tacheti reglabili la 3.000 km..fara pastle

-pornire doar la pedala a.k.a kickstart..cu decompresor automat..al meu e decuplat

-nu are baterie nici, implicit, demaror electric

-greutate - 125kg cu toate lichidele

- consum 3.75/100km drum asfaltat-4/100 teren

- autonomie-rezervor 9 litri-rezervor metalic tratat pe interior (nu rugineste) ...ma bate gandul la un Acerbis de 14-15, dar e cam scump si nu cred ca merita

- ulei 1.4-1.5 litri-intereval schimb 2.000 km

- filtru ulei 10 RON

- filtru aer burete-intretinere periodica prin spalare

- roata fata 3.00-21 roata spate 4.6-18 cu papion

- 1 disc frana fata/ 1 disc frana spate

-suspensie spate monosoc pro-link...nu stiu cursa fata/spate

- scut motor metalic

- viteza deplasare: top speed la mine 130km/h...croaziera asfalt bun/autostrada 100-110km/h...macadam=cat te tine curajul

-suport bagaje spate din fabrica..fara suport lateral

 

Aaa...nu mai stiu..ce ar trebui sa mai scriu despre ea? A..e veche..din 93 cu 50.000 de km la bord..cred ca reali :)

 

post-43386-0-52090900-1439983092_thumb.jpg
post-43386-0-25727600-1439983049_thumb.jpg
Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,deci pana la urma ti-ai gasit o enduroaica mai old,asa cum cautai.

Seamana cu a mea nitel si la an,e tot '93 cu 33.500 de km,doar ca a mea are un pic de carena la faruri.

si e si asemnatoare la motorizare si piese, doar ca e ceva mai nervoasa, probabil de la pompa de sprit....bine, nu are racire pe lichid a mea.

 

Seamana la faruri pt ca ambele sunt editie pt Japonia, daca nu ma insel...parca si AX-1 a fost facut doar pt Japan, nu?

 

E un review aici si fac comparatie intre Xr250 si nx250

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xlr250r_baja%2090.htm

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, ti-am citit postul atunci cand inca nu se uscase cerneala ;) si, cu ocazia asta, l-am gasit si pe cel vechi...frumoasa baja ta. Daca mai faci astfel de iesiri...si nu tii neaparat sa mergi singur, da un semn cu cateva zile inainte..sigur vor fi multi care vor dori. Eu as fi unul...pana la anul sper sa fac si eu scramblerul.

Kevinn, sanatate omule! Am vazut ce ai patit. Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, sunt curios cine era la volan. Sa stii ca motoarele cele mai distractive si bune la toate (mai putin drumuri lungi) sunt monocilindrele. Si ar fi pacat de zona in care stai sa te mai dai cu vreun transalp :D...ma gandesc ca, cu un monocilindru ar fi auzit toanta sau tontul care a intors fara sa se asigure... Eu, cand nu sunt pe monocilindru, casc ochii si incerc sa anticipez miscarile celor cu 4 roti. Daca-s pe mono, chiar daca asculta manele la maxim si ma fac auzit. Nu mi-a taiat fata niciodata o masina cat am fost pe mono. Insa cu shadowul la greu. De asta cu el merg mereu cu faza lunga cat timp e lumina...mai incet si mai atent.

nx250 e un motor cam mic...dupa ce calaresti transalp, va fi ca dupa ce cobori de pe cal si urci pe magar... monosuspensia spate nu e facuta sa tina si sa-si faca si treaba cu multe kg. Daca te hotarasti la el, va trebui sa o schimbi...cu ocazia asta iti iei una care sa o si inalte. Inca ceva, daca iti place cum se aude un monocilindru, sa stii ca nx250 suna mai mult a transalp, nicidecum a mono. Parca ar fi electric...comparand cu celelalte monouri. Nu da pe afara de putere, dar nici nu te lasa la greu. Va trebui sa schimbi iarasi roata spate, ca e pe 16, daca nu ma insel..parca ar avea loc de 18 chiar, dar macar un 17 ai nevoie. De 17 sigur are loc. In rest numai de bine despre ea. E, klx-ul e altceva...mi-as lua si eu. Eu iti recomanda motorul la care ma gandesc de ceva vreme honda xr 400 si care si mie mi-a tot fost recomandat.

Merg cu racire pe aer si prin padure si prin bucuresti. Nu are nici pe naiba...si monocilindrul meu a ajuns la venerabilii lui 76k fara sa fie deranjat ca nu are racire pe aer :)


» Post actualizat in 11 Sep 2015 15:21

Husqvarna si Husaberg sunt motoare faine si fiabile. Asta se vede si in pretul uneia de 10 ani comparat cu altele de aceeasi varsta si uzura. Am un prieten cu un 450te care se joaca mereu prin munti, weekend de weekend. Nu face nazuri si e foarte fun. Si nu are prea mare grija de ea...

Nu am vazut vreun nx250 ax-1...e putin altfel. Cristian, daca ai decarena-o in jurul farului macar ar arata ceva mai bine, cred. Cel putin dupa gusturile mele. Ar semana cu baja lui Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/730198-aventurile-vanatorului-de-culori-dupa-un-an-de-asia/

Desi nu scrie pe el, eu cred ca e nx250 in varianta asiatica. Deci e bun de enduro-adventure-touring... Cred ca avantajul achizitiei unui nx250 e ca desi au trecut anii peste el, nu a fost prea fost folosit off road, iar de a fost, totusi, nu hard...spre deosebire de altele mici cu care s-a cam facut hard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident, era femeie la volan, puteam avea mama tobelor, la cum era ea hotarata sa intoarca fara sa se asigure, tot asa iesea.

As vrea ceva cu care sa fac ce faceam si cu Transalpul (in afara de touring), dar mai relaxat si mai placut, avand in vedere greutatea scazuta. Si cu consum mic, de aia nu as vrea sa trec peste 250 cmc. Sigur, roata de 21 pe fata e priceless, dar in teren usor poate ar merge si altceva, lejer. Ma gandeam si la un Suzuki DR 125 SM, in ideea ca e destul de nou, relativ ieftin, racit pe aer, injectie, consum mic. Sigur, nu straluceste in off, dar s ar putea sa fie suficient de polivalent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ventomoto avea cateva motoare praf in urma cu cativa ani...s-au chinuit serios sa vanda 2 motoare, le-au scos timp de cativa ani la vanzare si, chiar de aveau pret de iarna in plina vara, tot nu le lua nimeni

au si circuit de cross...asa ca proaspat aduse din germania nu inseamna ca nu au circulat si pe circuitele lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce-i ieftin, fiabil, economic si versatil se gaseste in america de sud sau asia... ca si baja lui Mihai. in europa doar sa ai noroc sa prinzi o astfel de mobra. una de asta mi-as dori si eu

noi, europenii, 'avem nevoie' de jdemii de cai putere, de cei mai multi dintre noi nefolositi decat pe jumatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum e inalt Kevin,iar NX-ul de 250,avand 810 mm la sa cu roti de 19' si 16',e un motor mic pentru el.

 

Off-topic:Mezutule,facem ceva namoale pe maine?Ca vremea se indreapta de azi.

Nope.am un eveniment maine.Poate saptamana viitoare.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Honda Crf 230 pentru cei care cauta motoare mici.

@ Kevin:

O sa iti albeasca parul pe un 125-250, daca vrei mai mult de 100-150 de km pe zi, care sa includă si asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...