Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

P-asta de unde ai scos-o? :)

 

Pot sa-ti zic eu daca vrei !

Vibreaza mult mai putin. E vorba despre echilibrarea motorului cu contragreutatile alea. Stii tu nu le pui si scoti mai multi cai si mergi calare pe pichammer sau le pui si mai scade nr de cai dar catigi si la comfort si la fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 353
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

P-asta de unde ai scos-o? :)

stiu ca rotaxul este printre cele mai silentioase si mai presus nu vibreaza atat de mult precum marea majoritate a monocilindrelor....eu traduc asta prin confort avand in vedere ca la ture de peste 4-500km/zi cu 650GS-ul aveam ceva dureri de cap si masaj anticelulitic.....nu vreau sa stiu cum e 690 sau cele mai mici la drumuri lungi de peste 500km, insa din citite inteleg ca peste 3-400/zi e f. obositor....

asa cum spune eru.... :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa spun ca pe hartie castiga KTM....

 

Tie-ti place sa te joci cu creioanele?

 

Pai atunci n-ai decat sa te dai doar pe hartie.........ca sa fii castigator :bounce: Si-o sa-ti facem si-o coroana.........tot din hartie.......da' colorata :blbl:

.

.

.

.

.

.

.

.

:lool:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tie-ti place sa te joci cu creioanele?

 

Pai atunci n-ai decat sa te dai doar pe hartie.........ca sa fii castigator :bounce: Si-o sa-ti facem si-o coroana.........tot din hartie.......da' colorata :blbl:

.

.

.

.

.

.

.

.

:lool:

ti se pare ca tu faci aici altceva.....cat despre jigniri d-astea de cunoscatori aventurieri si cu pieptu mare sunt satul....e plin forumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti se pare ca tu faci aici altceva.....cat despre jigniri d-astea de cunoscatori aventurieri si cu pieptu mare sunt satul....e plin forumul

 

M-ai inteles total gresit! Vroiam sa fac doar o gluma, nu sa te jignesc. Tocmai de aceea am si pus LOL-ul ala mare la final de mesaj. Dar, daca te simti jignit, te rog sa accepti scuzele mele.

 

The end.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asta as alege. http://www.bikez.com...enduro_2011.php

 

e cel mai ok. super cursa la suspensii. doar 140kg la gol.. putere suficienta, iar fiabilitatea e dovedita...

 

 

Dupa disputele de aici expresia "fiabilitatea e dovedita " m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc daca cumva vrei sa reporensti razboaiele.

 

Oricum ar fi interesanta o greutate dupa ce a fost preparata pt ADV. Si apropo la modelul asta daca imi aduc bine aminte subcadrul spate e prins de rezervor :eek: care e de plastic si la randul lui este prins de cadru. Si are prostul obicei sa se rupa din prinderi. Documentat pe advrider intr-o tura a unor rusi la care a participat si Colebatch.

 

OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU...si ceilalti care sunt sceptici in legatura cu calitatile Ktm-ului:

 

Pana la test drive vorbeste hartia...

 

Motorul cel mai puternic-68 cai, vit max aprox 160 km/h, greutate 143kg, suspensii WP, Upside down, cursa 250mm, schimb ulei la 10.000 km,se mai poate adauga un rezervor si poate avea autonomie de 550 km, accesorii: parbriz, inaltatoare de ghidon, sa moale, handguarduri, etc... iar in legatura cu bagajele eu vad problema asa: dupa cum am mai spus, eu nu am nevoie de multe bagaje sau cutii metalice...solutia fiind Giantloop http://www.giantloopmoto.com/ geanta care nu cred ca o sa rupa subcadrul, eventual o pui mai aproape de tine pe locul pasagerului...

 

In legatura cu fiabilitatea Ktm-ului, in general, parerile sunt impartite, nu discutam acum...dar, acesta e un motor gandit sa reziste, nu e de concurs...vezi schimbul de ulei la 10.000 km...

 

Deci pana la test drive asta e motorul care m-ar face pe mine fericit (cred)...

 

Dati-va cu parerea...

 

 

 

Angi...vezi aici :

 

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=834987

 

 

````

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU...si ceilalti care sunt sceptici in legatura cu calitatile Ktm-ului:

 

Pana la test drive vorbeste hartia...

 

Motorul cel mai puternic-68 cai, vit max aprox 160 km/h, greutate 143kg, suspensii WP, Upside down, cursa 250mm, schimb ulei la 10.000 km,se mai poate adauga un rezervor si poate avea autonomie de 550 km, accesorii: parbriz, inaltatoare de ghidon, sa moale, handguarduri, etc... iar in legatura cu bagajele eu vad problema asa: dupa cum am mai spus, eu nu am nevoie de multe bagaje sau cutii metalice...solutia fiind Giantloop http://www.giantloopmoto.com/ geanta care nu cred ca o sa rupa subcadrul, eventual o pui mai aproape de tine pe locul pasagerului...

 

In legatura cu fiabilitatea Ktm-ului, in general, parerile sunt impartite, nu discutam acum...dar, acesta e un motor gandit sa reziste, nu e de concurs...vezi schimbul de ulei la 10.000 km...

 

Deci pana la test drive asta e motorul care m-ar face pe mine fericit (cred)...

 

Dati-va cu parerea...

 

 

 

Angi...vezi aici :

 

 

http://www.advrider....ad.php?t=834987

 

 

````

 

 

Merci pt link . Am de citit :goodposting: .

 

Si daca tot hartia vb sper ca se pune hartie si net-ul.

 

http://advrider.com/...t=579487&page=8 post count 114.

 

:shootingsmilie:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eru, exagerezi iarasi...eu nu cred ca eu sau cunoscutii mei vor putea face traseul pe care l-a facut coleb si cu rusii aia, si nici nu voi avea greutatea din bagajele lor...

 

Compari tot timpul ce vrei tu...am scris mai devreme faza cu bagajele si tu o tii pe a ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa disputele de aici expresia "fiabilitatea e dovedita " m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc daca cumva vrei sa reporensti razboaiele.

 

Oricum ar fi interesanta o greutate dupa ce a fost preparata pt ADV. Si apropo la modelul asta daca imi aduc bine aminte subcadrul spate e prins de rezervor :eek: care e de plastic si la randul lui este prins de cadru. Si are prostul obicei sa se rupa din prinderi. Documentat pe advrider intr-o tura a unor rusi la care a participat si Colebatch.

 

OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ?

 

La modelul 690 rezervorul este subcadrul. pentru ca nu are o pozitionare clasica, si in plus asta permite montajul unu rezervor suplimentar. depinde foarte mult ce fel de ture vrei sa faci si cate bagaje atarni pe el. nu cred ca se va rupe ever cu 15kg de bagaje presupuse la o tura enduro-touring (cu accent mare pe partea de enduro, unde iti iei strictul necesar supravietuirii in salbaticie)

 

Iar in linkul dat zice clar ca s-au rupt suruburile si nici de cum subcadrul.... suruburile se pot inlocui oricand si foarte usor...

 

PS da am auzit mai multi de Colebatch (primul motociclist care a trecut granita in China pe propriul motor, parca un Transalp)

 

Deci ramane Ktm 690 Adventure R ?

 

nu neapart R, poti alege si versiunea normala nu-s diferente mari intre ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eru, exagerezi iarasi...eu nu cred ca eu sau cunoscutii mei vor putea face traseul pe care l-a facut coleb si cu rusii aia, si nici nu voi avea greutatea din bagajele lor...

 

Compari tot timpul ce vrei tu...am scris mai devreme faza cu bagajele si tu o tii pe a ta...

 

 

Traseul ala nu cred ca a fost mai greu decat ce faci tu . In plus bagajele nu sunt chiar atat de relevante. Ok nu se va rupe in prima tura nici in a 3-a dar ai vrea sa umblii cu sabia l ui Damocles deasupra capului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Traseul ala nu cred ca a fost mai greu decat ce faci tu . In plus bagajele nu sunt chiar atat de relevante. Ok nu se va rupe in prima tura nici in a 3-a dar ai vrea sa umblii cu sabia l ui Damocles deasupra capului ?

 

 

Multumesc ca ai o impresie asa de buna despre mine...dar sa stii ca nu imi este frica de drobul de sare...(sabia lui Damocles...)

 

Que sera, sera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...