Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 353
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe parte de enduro,mi s-a parut cel mai stabil raport kg/cp.

Am o Honda NX 250 AX1 si la 118 kg are 29 de cp,fuge cam repede dintre picioare,iar DR-ul de 350 are142 de kg la 30 de cai,e mult mai stabil.

De piese n-as zice ca se gasesc greu si sunt scumpe,dimpotriva.

Da,e carburator,nu-i injectie,dar e un catar ce nu te lasa.Si daca e cu elecromotor si ii pui kit-ul si pentru pedala de kick,e si mai ok!Daca ii pui si rezervorul de 16 l Acerbis,mentionat de mine mai sus,ai dublat aproape autonomia.

Nu degeaba foloseste Beta propulsorul si electrica de la DR-ul de 3 juma' de peste 15 ani!

 

Dar ma rog,gusturile nu se discuta.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde :)

Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema :D

Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au probleme

CEva linkuri:

http://www.basherdesigns.com/adventure/wr250r/

http://bigdogadventures.com/WR250R.htm

http://www.rickramsey.net/WR250Rmods.htm

La mine ar fi prima optiune

 

 

 

@adrian

 

Nu este putin cam lesinata cea de 250?

 

Am mers cu una si cam trebuie sa o tii in ture sa miste ceva, cea de 450 e mai puternica si nu cred ca e mult mai grea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha tricker cu ceva upgradeuri? :)

Am avut,devine instabil pe la 80-90 km/h si rezervor mic(7 l).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut,devine instabil pe la 80-90 km/h si rezervor mic(7 l).

referitor la tricker

ma gindeam ca moto pt nevastamea care a luat permis

daca e instabil la 80km/h nu e prea ok... se sperie inainte de a incepe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer ca e instabil la curentii de aer generati de vehiculele din contrasens.

Asta era al neveste-mii si asa circula in "expeditii":

post-41801-0-17255300-1443767628_thumb.jpg

post-41801-0-59016700-1443767642_thumb.jpg

post-41801-0-28818900-1443767657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a vandut in 2012.

Acuma are asta,de 29 de cp(cu 10 cp),la aceleasi kile:

 


Specificatii:

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=24962&make=Honda

post-41801-0-35227900-1443772716_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ asilidean

 

 

 

cristache, on 01 Oct 2015 - 11:13, said:
Salut,
Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde :)
Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema :D
Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au probleme
CEva linkuri:
http://www.basherdes...venture/wr250r/
http://bigdogadventures.com/WR250R.htm
http://www.rickramse.../WR250Rmods.htm
La mine ar fi prima optiune

 

 

 

Asta cred ca e raspunsul tau...eu nu imi aduc aminte sa fi zis asa ceva ( nu ca ar fi neadevarat,,,)

 

 

Sunt de acord cu tine,,, este adevarat, dar dupa ce m-am dat cu wr 250 si am facut o excursie prin Maroc/ desert cu niste Honde de 250,

 

 

post-7547-0-09179900-1443773479_thumb.jpg

 

/index.php?/topic/692135-maroc-2013/page-2?hl=maroc

 

am tras concluzia ca ar mai fi nevoie de ceva putere...

 

E parerea mea...

 

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristian

de unde ai luat AX-1

am vazut numai NX250 - din ce an este?

» Post actualizat in 02 Oct 2015 11:13

@cristian

ai luat-o de la campia turzii (AX250)?

Este din 1993 si e singura inmatriculata in Ro,din cate mi-a spus inginerul de la RAR ce i-a facut identificarea la inmatricularea pe mine.

 

Da,e cea ce s-a vandut in Campia Turzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,sunt normale.

E model facut pentru Japonia si Oceania.

Am vazut in Grecia si in Macedonia,cate una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa indelungi cugetari, am ajuns la cea mai (aparent) rentabila optiune: Transalpul meu de 600, furca si roata fata noua, un scut metalic (proiect pentru la iarna), crashuri sanatoase are de la Heavy Duty. Mai trebuie o aripa fata inaltata gen enduro/cross si un far simplu sau doua, gen Baja si e gata enduro ul :)

Carene nema, ramane cheala, mai scap de kilograme, o sa renunt si la suportii si gentile laterale cu ocazia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce economisesti din carene? 2-3kg? si arata ca dracu, parca e stricata :)

TA e greu in ansamblul lui... am si eu
Am un prieten care acum incearca sa il faca de 150kg pe al lui (furca de CRF450, carene la fel)... sa vedem


Eu am luat WR250R, ca ii tb cit mai usoara nevestimii (125kg la plin), dar o solutie mai buna si cu 20kg mai grea (137kg la gol) este DRZ400S (E), eu zic ca e mai buna si mai ieftina pt tine (am avut si e super ok, dar ei i s-a parut prea grea)


Eu am scos TA la vinzare si cred ca o sa incerc un WR450 la care sa ii schimb uleiul la 3000 km, sa vad daca va crapa sau nu motorul - parerile zic ca daca nu o arzi 10 ore x 150 la ora constant nu e problema - oricum nu e genul meu, nu trec de 110km/h si nu am mai apucat ture de 5 ore mers continuu de 3 ani :))


iar daca ai chiar bani - 690R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu carenele economisesc in principal bani, ca nu le cumpar, nu kilograme :)

Decat un surogat de protectie la vant, mai bine fara.

Cu aspectul, ce sa zic, bine nu va arata, aia e clar, va fi un fel de Frankenstein Mad Max, dar lucrul asta nu ma intereseaza momentan, ma intereseaza functionalitatea.

Pana la urma, cu 4-500 de euro maxim (tinand cont ca am oricum motocicleta inmatriculata pe numele meu, cu fata avariata) am un motor functional, cu care pot face orice, merge pe oriunde si de care sa nu mi fie mila. E o solutie de buget si de moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plin Advrider de transformari, daca renunti la tot bordul, o faci mai usoara. Dar nu cu mult. Fara furci/shock calumea, tot o vaca grea ramane, buna de turing (120-130 max) si grea de coclau. Defapt si cu furci calumea, tot grea ramane :)

Bafta! sa ne arati crocodaurul cand e gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul as vrea sa obtin, inspirat de Baja lui Mihai :)

Doua faruri rotunde, ramane bordul original, carenele toate jos in afara de cele din spate. Plus o aripa fata inalta, prinsa de furca si un scut metalic.

Crashbarul evident ramane.

Inca nu stiu culoarea, sau o vopsesc negru mat sau verde militar, sau o colantez in camuflaj.

Vedem.

post-10515-0-63480300-1448209643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...