Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

@ERU

 

Stiu ca e prea tarziu, dar solutie pt lumina ar fi sa pui proiectoare LED de cel putin 35W cat are becul pe far si sa le utilizezi alternativ; ziua far, noaptea proiectoare...

 

Puteai sa pui si tu kit de coborare a mobrei...

 

Inaltatoare de ghidon personalizate...

 

Si exista injectie pe WR din 2013...

 

 

Te-ai gandit la alta mobra? sau ai abandonat ideea de Adventure usor?

 

 

 

 

```

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ERU

 

Stiu ca e prea tarziu, dar solutie pt lumina ar fi sa pui proiectoare LED de cel putin 35W cat are becul pe far si sa le utilizezi alternativ; ziua far, noaptea proiectoare...

 

Puteai sa pui si tu kit de coborare a mobrei...

 

Inaltatoare de ghidon personalizate...

 

Dupa cum am spus multe erau maruntisuri rezolvabile destul de usor.

 

Si exista injectie pe WR din 2013...

 

Exista adevarat dar vroiam sa maresc si cantitatea de ulei de la 1l la 2l. Varianta cu cadru de otel, adica pana in 2005 sau 2006 suporta "overfill" cu 500ml fara nici o problema. Mai pui un oilcooler, poate 2 si se fac cei 2l.

 

Te-ai gandit la alta mobra? sau ai abandonat ideea de Adventure usor?

 

 

 

 

```

 

Nu prea stiu ce sa zic, ma gandeam la un G450X, prin prizma faptului ca are injectie si alternator mare, precum si a faptului ca CCM le lasa cu revizie la 8000 km cu un singur litru de ulei.

Ma mai gandeam si la un G650XCountry dar care trebuie modificat masiv si e oricum in alta clasa.

SI una peste alta s-ar putea sa am niste alte cheltuieli prioritare, iar anul asta nu prea m-am dat ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

din cat am citit eu, am gasit o sg varianta care sa corespunda: WR 250 R la care pui un rezervor after market.

Am sa scriu si despre cauciucurile pe care le-am folosit.

Adrian

Salut!
Ai dreptate, sunt destui care consuma curent si net, in loc sa consume benzina...altii care pot ajunge doar cu gandul acolo unde si-ar dori, multumindu-se cu muntii nostri, eventual ai bulgarilor sau grecilor ori ukrainienilor.
Drumul pe care l-ai parcurs si-l doreste, cred, orice motociclist... Felicitari!
Noi aici vorbim de motoare mai mici, motoare cu care sa ne dam mai mult in off(si nu doar forestiere). Dupa cum spui tu, merge oriunde si 800gs si 1200gs sau supertenere...dar sunt prea mari si grele.
Am vazut ca ai facut mai multe schimburi de gume...k60, tkc80... Poate ai vrea sa iti spui parerea aici
/index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/page-100&do=findComment&comment=4061194

Editat de asilindean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian

 

Nu este putin cam lesinata cea de 250?

 

Am mers cu una si cam trebuie sa o tii in ture sa miste ceva, cea de 450 e mai puternica si nu cred ca e mult mai grea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde :)

Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema :D

Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au probleme

CEva linkuri:

http://www.basherdesigns.com/adventure/wr250r/

http://bigdogadventures.com/WR250R.htm

http://www.rickramsey.net/WR250Rmods.htm

La mine ar fi prima optiune

 

 

 

@adrian

 

Nu este putin cam lesinata cea de 250?

 

Am mers cu una si cam trebuie sa o tii in ture sa miste ceva, cea de 450 e mai puternica si nu cred ca e mult mai grea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut,devine instabil pe la 80-90 km/h si rezervor mic(7 l).

referitor la tricker

ma gindeam ca moto pt nevastamea care a luat permis

daca e instabil la 80km/h nu e prea ok... se sperie inainte de a incepe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ asilidean

 

 

 

cristache, on 01 Oct 2015 - 11:13, said:
Salut,
Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde :)
Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema :D
Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au probleme
CEva linkuri:
http://www.basherdes...venture/wr250r/
http://bigdogadventures.com/WR250R.htm
http://www.rickramse.../WR250Rmods.htm
La mine ar fi prima optiune

 

 

 

Asta cred ca e raspunsul tau...eu nu imi aduc aminte sa fi zis asa ceva ( nu ca ar fi neadevarat,,,)

 

 

Sunt de acord cu tine,,, este adevarat, dar dupa ce m-am dat cu wr 250 si am facut o excursie prin Maroc/ desert cu niste Honde de 250,

 

 

post-7547-0-09179900-1443773479_thumb.jpg

 

/index.php?/topic/692135-maroc-2013/page-2?hl=maroc

 

am tras concluzia ca ar mai fi nevoie de ceva putere...

 

E parerea mea...

 

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa indelungi cugetari, am ajuns la cea mai (aparent) rentabila optiune: Transalpul meu de 600, furca si roata fata noua, un scut metalic (proiect pentru la iarna), crashuri sanatoase are de la Heavy Duty. Mai trebuie o aripa fata inaltata gen enduro/cross si un far simplu sau doua, gen Baja si e gata enduro ul :)

Carene nema, ramane cheala, mai scap de kilograme, o sa renunt si la suportii si gentile laterale cu ocazia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce economisesti din carene? 2-3kg? si arata ca dracu, parca e stricata :)

TA e greu in ansamblul lui... am si eu
Am un prieten care acum incearca sa il faca de 150kg pe al lui (furca de CRF450, carene la fel)... sa vedem


Eu am luat WR250R, ca ii tb cit mai usoara nevestimii (125kg la plin), dar o solutie mai buna si cu 20kg mai grea (137kg la gol) este DRZ400S (E), eu zic ca e mai buna si mai ieftina pt tine (am avut si e super ok, dar ei i s-a parut prea grea)


Eu am scos TA la vinzare si cred ca o sa incerc un WR450 la care sa ii schimb uleiul la 3000 km, sa vad daca va crapa sau nu motorul - parerile zic ca daca nu o arzi 10 ore x 150 la ora constant nu e problema - oricum nu e genul meu, nu trec de 110km/h si nu am mai apucat ture de 5 ore mers continuu de 3 ani :))


iar daca ai chiar bani - 690R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu carenele economisesc in principal bani, ca nu le cumpar, nu kilograme :)

Decat un surogat de protectie la vant, mai bine fara.

Cu aspectul, ce sa zic, bine nu va arata, aia e clar, va fi un fel de Frankenstein Mad Max, dar lucrul asta nu ma intereseaza momentan, ma intereseaza functionalitatea.

Pana la urma, cu 4-500 de euro maxim (tinand cont ca am oricum motocicleta inmatriculata pe numele meu, cu fata avariata) am un motor functional, cu care pot face orice, merge pe oriunde si de care sa nu mi fie mila. E o solutie de buget si de moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plin Advrider de transformari, daca renunti la tot bordul, o faci mai usoara. Dar nu cu mult. Fara furci/shock calumea, tot o vaca grea ramane, buna de turing (120-130 max) si grea de coclau. Defapt si cu furci calumea, tot grea ramane :)

Bafta! sa ne arati crocodaurul cand e gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul as vrea sa obtin, inspirat de Baja lui Mihai :)

Doua faruri rotunde, ramane bordul original, carenele toate jos in afara de cele din spate. Plus o aripa fata inalta, prinsa de furca si un scut metalic.

Crashbarul evident ramane.

Inca nu stiu culoarea, sau o vopsesc negru mat sau verde militar, sau o colantez in camuflaj.

Vedem.

post-10515-0-63480300-1448209643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vazut un transalp fara carenele fata

nu o sa arate nicum ca BAJA aia

pt ca aia asa a fost din fabrica, la transalp ti se vede expus radiatorul, nu e o solutie

trebuie sa iti pui eventual niste carene de CRF adaptate sa maschezi radiatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca TA e bicilindru si va suferi in offroad din cauza asta.... Nu are cuplu jos.

TA va ramane de touring, cu sau fara carene, cu sau fara 2 faruri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca TA e bicilindru si va suferi in offroad din cauza asta.... Nu are cuplu jos.

TA va ramane de touring, cu sau fara carene, cu sau fara 2 faruri.....

 

Asta de unde e? Unde are V2 cuplul?

Poti tura Transalpul (si Africana ta, dealtfel) de la 2000 de ture in sus linistit, cuplul e prezent si trage bine, poti parcurge portiuni intregi in teren in treapta a doua, jongland doar din acceleratie.

Poti face asta cu un monocilindru care sub 3000 de ture scutura lantul ca naiba? Si care peste 5000 de ture vibreaza de te rupe si se plafoneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...