cristache Postat Septembrie 30, 2015 Autor Share Postat Septembrie 30, 2015 @ERU Stiu ca e prea tarziu, dar solutie pt lumina ar fi sa pui proiectoare LED de cel putin 35W cat are becul pe far si sa le utilizezi alternativ; ziua far, noaptea proiectoare... Puteai sa pui si tu kit de coborare a mobrei... Inaltatoare de ghidon personalizate... Si exista injectie pe WR din 2013... Te-ai gandit la alta mobra? sau ai abandonat ideea de Adventure usor? ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 @ERU Stiu ca e prea tarziu, dar solutie pt lumina ar fi sa pui proiectoare LED de cel putin 35W cat are becul pe far si sa le utilizezi alternativ; ziua far, noaptea proiectoare... Puteai sa pui si tu kit de coborare a mobrei... Inaltatoare de ghidon personalizate... Dupa cum am spus multe erau maruntisuri rezolvabile destul de usor. Si exista injectie pe WR din 2013... Exista adevarat dar vroiam sa maresc si cantitatea de ulei de la 1l la 2l. Varianta cu cadru de otel, adica pana in 2005 sau 2006 suporta "overfill" cu 500ml fara nici o problema. Mai pui un oilcooler, poate 2 si se fac cei 2l. Te-ai gandit la alta mobra? sau ai abandonat ideea de Adventure usor? ``` Nu prea stiu ce sa zic, ma gandeam la un G450X, prin prizma faptului ca are injectie si alternator mare, precum si a faptului ca CCM le lasa cu revizie la 8000 km cu un singur litru de ulei. Ma mai gandeam si la un G650XCountry dar care trebuie modificat masiv si e oricum in alta clasa. SI una peste alta s-ar putea sa am niste alte cheltuieli prioritare, iar anul asta nu prea m-am dat ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) Salut, din cat am citit eu, am gasit o sg varianta care sa corespunda: WR 250 R la care pui un rezervor after market. Am sa scriu si despre cauciucurile pe care le-am folosit. Adrian Salut!Ai dreptate, sunt destui care consuma curent si net, in loc sa consume benzina...altii care pot ajunge doar cu gandul acolo unde si-ar dori, multumindu-se cu muntii nostri, eventual ai bulgarilor sau grecilor ori ukrainienilor.Drumul pe care l-ai parcurs si-l doreste, cred, orice motociclist... Felicitari!Noi aici vorbim de motoare mai mici, motoare cu care sa ne dam mai mult in off(si nu doar forestiere). Dupa cum spui tu, merge oriunde si 800gs si 1200gs sau supertenere...dar sunt prea mari si grele. Am vazut ca ai facut mai multe schimburi de gume...k60, tkc80... Poate ai vrea sa iti spui parerea aici/index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/page-100&do=findComment&comment=4061194 Editat Septembrie 30, 2015 de asilindean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 1, 2015 Autor Share Postat Octombrie 1, 2015 @adrian Nu este putin cam lesinata cea de 250? Am mers cu una si cam trebuie sa o tii in ture sa miste ceva, cea de 450 e mai puternica si nu cred ca e mult mai grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 1, 2015 Autor Share Postat Octombrie 1, 2015 Prea vechi, prea greu... ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 (editat) de cand ai deschis acest topic a aparut ccm-ul(si cam atat), de ce sa nu fii tu primul din Romania?! Editat Octombrie 1, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 ccm suna a cacamas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 yamaha tricker cu ceva upgradeuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 yamaha tricker cu ceva upgradeuri? pt ce? te-ai dat cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Salut, Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au probleme CEva linkuri: http://www.basherdesigns.com/adventure/wr250r/ http://bigdogadventures.com/WR250R.htm http://www.rickramsey.net/WR250Rmods.htm La mine ar fi prima optiune @adrian Nu este putin cam lesinata cea de 250? Am mers cu una si cam trebuie sa o tii in ture sa miste ceva, cea de 450 e mai puternica si nu cred ca e mult mai grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Am avut,devine instabil pe la 80-90 km/h si rezervor mic(7 l). referitor la tricker ma gindeam ca moto pt nevastamea care a luat permis daca e instabil la 80km/h nu e prea ok... se sperie inainte de a incepe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 si, il mai are? il vinzi? am vazut ca sunt scumpicele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 2, 2015 Autor Share Postat Octombrie 2, 2015 (editat) @ asilidean cristache, on 01 Oct 2015 - 11:13, said:Salut,Tot din ce am citit: are 126 kg si 30 de cai, 6 viteze, injectie, interval la ulei 5000 km, 350 watt la incarcare. La mine in carti ar corespunde Acum depinde ce vrei sa faci cu ea, eterna problema Cei care s-au dat cu ea, prin state mai ales, sunt f multumiti. 60.000 km si nu au problemeCEva linkuri:http://www.basherdes...venture/wr250r/http://bigdogadventures.com/WR250R.htmhttp://www.rickramse.../WR250Rmods.htmLa mine ar fi prima optiune Asta cred ca e raspunsul tau...eu nu imi aduc aminte sa fi zis asa ceva ( nu ca ar fi neadevarat,,,) Sunt de acord cu tine,,, este adevarat, dar dupa ce m-am dat cu wr 250 si am facut o excursie prin Maroc/ desert cu niste Honde de 250, /index.php?/topic/692135-maroc-2013/page-2?hl=maroc am tras concluzia ca ar mai fi nevoie de ceva putere... E parerea mea... ``` Editat Octombrie 2, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 @cristian de unde ai luat AX-1 am vazut numai NX250 - din ce an este? » Post actualizat in 02 Oct 2015 11:13@cristian ai luat-o de la campia turzii (AX250)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 este model de japonia dua cite am citit... asta nu inseamna ca piesele sau suruburile sunt diferite, nu (alta metrica)? ca la modelele de masini facute in State? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=612839&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 foarte interesanta! nici pretul nu e rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Dupa indelungi cugetari, am ajuns la cea mai (aparent) rentabila optiune: Transalpul meu de 600, furca si roata fata noua, un scut metalic (proiect pentru la iarna), crashuri sanatoase are de la Heavy Duty. Mai trebuie o aripa fata inaltata gen enduro/cross si un far simplu sau doua, gen Baja si e gata enduro ul Carene nema, ramane cheala, mai scap de kilograme, o sa renunt si la suportii si gentile laterale cu ocazia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 ce economisesti din carene? 2-3kg? si arata ca dracu, parca e stricata TA e greu in ansamblul lui... am si euAm un prieten care acum incearca sa il faca de 150kg pe al lui (furca de CRF450, carene la fel)... sa vedem Eu am luat WR250R, ca ii tb cit mai usoara nevestimii (125kg la plin), dar o solutie mai buna si cu 20kg mai grea (137kg la gol) este DRZ400S (E), eu zic ca e mai buna si mai ieftina pt tine (am avut si e super ok, dar ei i s-a parut prea grea) Eu am scos TA la vinzare si cred ca o sa incerc un WR450 la care sa ii schimb uleiul la 3000 km, sa vad daca va crapa sau nu motorul - parerile zic ca daca nu o arzi 10 ore x 150 la ora constant nu e problema - oricum nu e genul meu, nu trec de 110km/h si nu am mai apucat ture de 5 ore mers continuu de 3 ani ) iar daca ai chiar bani - 690R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Cu carenele economisesc in principal bani, ca nu le cumpar, nu kilograme Decat un surogat de protectie la vant, mai bine fara. Cu aspectul, ce sa zic, bine nu va arata, aia e clar, va fi un fel de Frankenstein Mad Max, dar lucrul asta nu ma intereseaza momentan, ma intereseaza functionalitatea. Pana la urma, cu 4-500 de euro maxim (tinand cont ca am oricum motocicleta inmatriculata pe numele meu, cu fata avariata) am un motor functional, cu care pot face orice, merge pe oriunde si de care sa nu mi fie mila. E o solutie de buget si de moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 E plin Advrider de transformari, daca renunti la tot bordul, o faci mai usoara. Dar nu cu mult. Fara furci/shock calumea, tot o vaca grea ramane, buna de turing (120-130 max) si grea de coclau. Defapt si cu furci calumea, tot grea ramane Bafta! sa ne arati crocodaurul cand e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Ceva de genul as vrea sa obtin, inspirat de Baja lui Mihai Doua faruri rotunde, ramane bordul original, carenele toate jos in afara de cele din spate. Plus o aripa fata inalta, prinsa de furca si un scut metalic. Crashbarul evident ramane. Inca nu stiu culoarea, sau o vopsesc negru mat sau verde militar, sau o colantez in camuflaj. Vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 eu am vazut un transalp fara carenele fata nu o sa arate nicum ca BAJA aia pt ca aia asa a fost din fabrica, la transalp ti se vede expus radiatorul, nu e o solutie trebuie sa iti pui eventual niste carene de CRF adaptate sa maschezi radiatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Plus ca TA e bicilindru si va suferi in offroad din cauza asta.... Nu are cuplu jos. TA va ramane de touring, cu sau fara carene, cu sau fara 2 faruri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Plus ca TA e bicilindru si va suferi in offroad din cauza asta.... Nu are cuplu jos. TA va ramane de touring, cu sau fara carene, cu sau fara 2 faruri..... Asta de unde e? Unde are V2 cuplul? Poti tura Transalpul (si Africana ta, dealtfel) de la 2000 de ture in sus linistit, cuplul e prezent si trage bine, poti parcurge portiuni intregi in teren in treapta a doua, jongland doar din acceleratie. Poti face asta cu un monocilindru care sub 3000 de ture scutura lantul ca naiba? Si care peste 5000 de ture vibreaza de te rupe si se plafoneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.