Sari la conținut

proiect de iarna Honda Dominator supermoto


yo3iva
 Share

Postări Recomandate

Salut. sunt un pic noutz pe aici .(unii ma cunosc de la intruniri poate, iar altii mai demultisor)

Fiind prima postare , o sa ma si prezint cat de cat . Sunt motociclist de vreo 17-18 ani , dar am o alta stiva de pasiuni pe langa motociclism... cum ar fi fotografia ,electronica, si radioamatorismul (de aici vine si id-ul de pe forum yo3iva care este indicativul meu de radioamator, daca aveti nelamuriri despre statii de emisie , nu numai de camion , va stau la dispozitie) ;)

 

Dupa cum spune si titlul m-am apucat sa transform un Dominator nx650 in supermoto. Sper sa imi reuseasca si sa nu iasa o strutocamila. :blink:

Acuma intampin ceva probleme pt ca distributia a facut-o cineva franjuri si intinzatorul cu patina de lant nu mai lucraza si nu mai imi intinde lantul, am facut eu o inginerie cu o tablita si un surubel (o sa pun poze cand le descarc) ca sa imi tina lantul intins.

Inca o problema este amortizorul pe spate care este muci, maine sper sa il repar, am gasit un service care reconditioneaza amortizoare moto (si asta a fost foarte greu de gasit) si poate reusesc sa il aduca cat de cat in parametri.

 

O sa pun niste poze facute de mine , de-a lungul demontarii motorului , asa mai mult pt "for future reference"

As vrea sa ii schimb numai roata pe fata si sa ii pun una de supermoto pe 17" (pt ca evident nu am bani de 2 si aia de pe spate o las asa cum este) asadar imi trebuie o roata de supermoto pe 17" pe fata, eventual poate se potriveste si la melcul de vitezometru... nus voi vedea, problema e ca nu prea gasesc numai o roata si anume aia de fata... bucsele si adaptarile o sa le fac eu la un strungar , dar problema e sa intre pe furca cu tot cu latimea butucului si al cauciucului. o sa masor si distantele ca sa stiu ce am de cautat. Daca are careva vreo roata de supermoto fata si vrea sa o vanda ,poate imi lasa mesaj aici.

Inca o chestie pe care vreau sa o fac la acest Dominator , este sa ii mai scurtez spatele cu vreo 20 de cm, asta inseamna ca se va vedea cam cum e in poza unde e acoperit spatele motorului de sacul de box. :box:

 

In rest nu stiu...astept provincia si sugestii , de la cine a mai facut asemenea modificari pe un Dominator.

A si mai am nevoie si de un plastic care tine o ciuspica (asa am gasit pe acest forum descrierea "oficiala" a unui cui cu ansamblu de soc) care se infileteaza in carburator unde vine socul. Al meu plastic are rupt filetul. Intr-una din poze se vede gaura filetata de la carburator unde intra ingineria asta care tine socul.

 

si acum poze. (daca topicul nu este potrivit aici , rog mutarea lui unde trebe, pt ca Dominatorul mai are ceva pana sa devina supermoto, deocamdata e enduro )

post-70304-0-23163400-1350231845_thumb.jpg

post-70304-0-33949100-1350231853_thumb.jpg

post-70304-0-39768900-1350231859_thumb.jpg

post-70304-0-27985800-1350231867_thumb.jpg

post-70304-0-70744800-1350231874_thumb.jpg

post-70304-0-89025500-1350231882_thumb.jpg

post-70304-0-78642300-1350231891_thumb.jpg

post-70304-0-61260300-1350231898_thumb.jpg

post-70304-0-13241500-1350231906_thumb.jpg

post-70304-0-15336600-1350231913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. va multumesc la amandoi pt raspunsuri... amortizor sh nu am gasit decat facute praf... al meu inca e intr-o stare cat de cat buna, am gasit sa il reconditionez cu 250 ron cu schimbat tot in el . sper sa ma tina si sa merite reparatia , nou nici nu incape discutie este 1600 ron !!! deci nu. stiu switch ca e costisitor ,probabil de aia ma si costa asa mult , al meu are arcul bun , doar ca scapa ulei sau ce este prin el pe acolo. maine ma duc sa il duc la reparatie , si daca sunt multumit de treaba le fac si reclama , daca nu, nu.

acuma sunt pe felie sa caut roata de fata de sm, si oamenii dau numere de telefon , dar le dau degeaba ca nu raspund la ele. mor pe chestia asta. daca are cineva de aici , doar roata fata sm cu spite pe 17" astept oferta. nu vreau sa ma complic sa o schimb si pe spate , ca si asa e pe 17 si e cum imi trebuie , ii schimb doar balonul.

 

cam asta e treaba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica o sa iasa un fel de honda fmx :)...si ptr roata fata iti recomand sa cauti de honda fmx ai cele mai mari sanse saq se potriveasca(sau cu cele mai mici modificari) au acelasi motor si cadru din ce stiu eu nu ca ar avea lagatura cu roata dar ma gandesc ca ar fi cel mai potrivit ptr ce iti trebuie tie...cat despre amortizor daca ai cum cumpara de pe e bay gasesti in stare buna cam la pretul care il dai pe reconditionat sau mai ieftin chiar parerea mea e ca te complici cu reconditionat de amortizor...spor la lucru sa mai pui poze pe parcusul lucrarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa simplu cu rotile de FMX. Din pacate, FMX are furca, jambele si tot ce mai e jos pe la roata diferit de domi.

 

Ceea ce ai putea face ar fi sa iei un cerc de la o roata de FMX si sa il respitezi pe butucul de domi - astfel ai potrivirea garantata.

 

EDIT: Ai putea cauta roti de ceva Suzuki GS(normal sau F). Nu stiu exact sa iti spun detalii pentru ca pe mine nu m-a interesat, dar am vazut pe net astfel de conversii. Google "honda dominator suzuki wheels supermoto" - fara ghilimele - si e probabil ca in primele 3 pagini sa gasesti toate conversiile celebre :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspunsuri, da nu ma apucam sa respitzez oricum, acuma problema maxima e cu amortizorul , ca sa imi comand de pe e-bay nu stiu , nu ma pricep, e complicat ,poate o sa gasesc la noi un amortizor second , cat de cat mai bun. am fost cu amortizorul sa il reconditionez si nu se poate. pt ca e pe aer si e nu stiu cum invers. in fine . Iuliu tu ai roata de fata nu ? oricum o sa te sun ca sa discutam mai multe la tel.

 

acuma , daca are cineva un amortizor de domi ,spate , intr-o stare mai buna ca al meu , astept oferta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma incurca munca asta ... nu am timp sa mai infiletez o piulitza... sta dominatorul bucati in subsol... dar incet incet sper sa imi gasesc timp sa ma ocup si de el... mi-am propus ca macar pana in aprilie sa il termin :))))) (de ziua mea , vreau sa il scot la o plimbare , sub forma de supermoto :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma , daca are cineva un amortizor de domi ,spate , intr-o stare mai buna ca al meu , astept oferta...

Nu iti recomand.

 

Problema la amortizoarele de domi e una dubla

1. uzura cauciucurilor => scurgeri ulei/pierdere presiune gaz

2. uzura arcului => coeficient elastic mai mic

 

In traducere, 1 = mergi pe arc si 2 = arcu e fleashca

 

Stiu cateva persoane care au reusit reconditionarea amortizorului standard de domi, insa dupa reconditionare cam lasa de dorit (era "moale" si cam "lasat"). Nu stiu cum e la Purice dupa refacere, ca am uitat sa il intreb (salut, Purice :D).

 

E posibil sa iti trebuiasca si un nou arc, chair daca iei un amortizor second bun. Iar un arc nu e de ici de colo.

 

Cel mai sfant e un amortizor nou... dar e scump de te doare mintea!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspunsuri, da nu ma apucam sa respitzez oricum, acuma problema maxima e cu amortizorul , ca sa imi comand de pe e-bay nu stiu , nu ma pricep, e complicat ,poate o sa gasesc la noi un amortizor second , cat de cat mai bun. am fost cu amortizorul sa il reconditionez si nu se poate. pt ca e pe aer si e nu stiu cum invers. in fine . Iuliu tu ai roata de fata nu ? oricum o sa te sun ca sa discutam mai multe la tel.

 

acuma , daca are cineva un amortizor de domi ,spate , intr-o stare mai buna ca al meu , astept oferta...

 

salut...daca nu te grabesti in vreo luna si ceva am sa pot eu sa te ajut cu amortizor de pe ebay...nu vreau comision sau prostii de genu iti poti alege tu ce gasesti de pe ebay.de(germania)...cunosc f bine situatia in care esti si daca am posibilitate ajut plus ca sustin oameni cu proiecte de genul...spor la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va multumesc pt raspunsuri si indicatii , am facut o inginerie la intinzatorul de land de distr. sper sa tina, multumesc si celor care mi-au dat pm-uri cu piesele de care am nevoie. La acest salariu de pe 15 va contactez sa cumpar respectivele piese . Nu pot sa ma apuc de montat piesele inapoi pe motor (plastice si alte balarii) pana nu imi cumpar amortizorul. Dupa ce imi cumpar amortizorul , o sa ma orientez la roata fata , ca sa incep transformarile. Pana una alta nu am nici timp nici bani sa ma apuc de el... trebuie sa bag in el o stiva de bani , dar sper sa iasa super misto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am vrut si eu la un momentdat sa fac o ghidusie d-asta la un dominator dar pana la urma l-am vandut standar....

 

am o roata de fata de supermoto fix ce iti trebuie. ideea e sa desfaci spitele si sa schimbi jentile intre ele deoarece roata mea de fata e muuult mai lata decat ce ai tu pe spate. daca nu schimbi jentile intre ele o sa arate ca dracu, iti spun eu c-am incercat :)))

roata e excel parca si are butuc de ktm lc4, nu stiu cum intra melcul ala ca nu l-am folosit niciodata :D

cu bucsi/bucsulite te pot ajiuta eu pt ca am un strungulet dar cel mai bine e sa vi cu fieru la fata locului ca sa il potrivim cum trebuie.

 

roata costa 200 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

salut, scuze ca nu am mai verificat pe aici , dar am fost ca naiba de ocupat... am scos ieri motorul si l-am pornit afara... http://youtu.be/QIoodfxGsEs inca nu m-am apucat de modificari foarte mari la el.... o sa ii schimb doar roata pe fata si atat. dar nu stiu cum o sa fac cu cablul de kilometraj... stulewa mersi pt oferta , dar nu vreau sa desfac spitele ca nu le mai pune nici naiba inapoi cum erau... o sa caut o roata pe 17" care sa se potriveasca si cu asta basta... iuliu o sa te sun in caz ca mai ai roata dupa atata timp de cand am zis ca imi trebuie...
in continuare caut un amortizor mai bun decat ce am eu acum...care oricum e praf asta al meu... am mai scurtat din codita si s-ar putea sa mai scurtez si din sea, eu as vrea sa arate gen street tracker... cam asa as vrea sa il fac...dar pt asta in primul rand trebuia sa scap de toata mantocaria aia de cabluri de la bord , unde e cdi-ul si alte balarii... pe care nu cred ca o sa le scot niciodata :) dar macar sa ii pun roata mai mica pe fata si alte baloane... cred ca iarna viitoare o sa "defrisez" cablurile de la bord si o sa le realinez altfel ca sa pun un singur far rotund si bord electronic...adica sa il fac sa arate a street tracker. mai toata iarna asta m-am chinuit cu distributia ca nu am gasit o patina cu rulment unidirectional pt distributie...(am gasit in olanda dar nu trimit in romania) am facut eu o inginerie cu un surub cu am vazut la lada 1200 si vad ca tine pana acum. aveam stimuite niste filete de 6 in chiulasa de la prinderea capacului si imi scapa ulei pe acolo. azi am bagat un spiral de 6,8 si am majorat si am bagat un tarod de 8 , am facut niste super filete si am bagat niste super suruburi de 8 cu cap de 13... :P na sa mai scape acum ulei pe acolo ... o sa pun si niste poze cu modificarea care am facut-o la patina de distributie , si alte cateva poze asa ca fapt divers. tot azi i-am montat stopul pe frana , unul nou cu 3 becuri pe frana, se face totul rosu cand pun frana, i-am montat si semnalele pe fata si pe spate, tot noi ca sa fie tzipla, i-am luat niste oglinzi mai patratoase si mai mici un pic, ma enervau alea ca urechile lui Mikey Mouse , manere noi la comenzi , am luat si vopseaua ca sa il vopsesc dar cand il scot afara din subsol ca ma gazez acolo. si asa i-am dat cateva porniri de control in subsol si duduia si fumega ca naiba acolo...a venit jumate de scara sa vada ce se intampla la subsol :)))) i-am pus si ulei nou 20w50 (sa nu intram in amanuntele cu uleiul pt ca fiecare le stie pe ale lui :)))))) ) deci maine ii montez si numarul , si deocamdata il las asa il scot pt teste si daca e o sa il si vopsesc cand o sa fie mai cald... si bine inteles sa ii schimb roata pe fata si amortizorul spate... ( in primul rand ca nu voi mai cara la mine decat o camera pe 17" si nu una pe 17" si una pe 21" de aia as vrea in primul rand sa ii schimb roata pe fata) si acum poze : (monitorul si camera video , le-am pus pt ca trebuia sa dau la pedala sa aliniez semnele si nu vedeam semnul de pe volanta care era pe partea cealalta...)

 

o sa mai revin cu poze mai recente si cu modificarile pe care o sa le fac.... pana atunci , sa vina caldura mai repede ca il scot si asa fara sea sa ma dau cu el :)))))))))

post-70304-0-71541500-1361229445_thumb.jpg

post-70304-0-63178800-1361229458_thumb.jpg

post-70304-0-69827600-1361229470_thumb.jpg

post-70304-0-19751600-1361229483_thumb.jpg

post-70304-0-79777100-1361229501_thumb.jpg

post-70304-0-83034200-1361229518_thumb.jpg

post-70304-0-70145200-1361229533_thumb.jpg

post-70304-0-74253900-1361229548_thumb.jpg

post-70304-0-93265800-1361229564_thumb.jpg

post-70304-0-15042500-1361229585_thumb.jpg

post-70304-0-64300600-1361230037_thumb.jpg

post-70304-0-67206100-1361230044_thumb.jpg

post-70304-0-84089700-1361230053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am scris degeaba , puh , am inchis browserul din greseala... tre sa scriu din nou.. :eek:

 

deci . a venit vara si eu tot nu mi-am reconvertit motorul la sm. in continuare caut roata fata pe 17" spitata cu disc de frana si ax, pt ca nu vreau sa ma apuc eu sa respitez sau sa fac alte inginerii decat sa ii fac flanse distantoare si suport etrier de frana.

pe spate las roata care e pe 17" . trebuie sa imi vina prin curier si carenele ei ,pt ca ale mele sunt facute praf. azi am spalat-o si eu ca nu a fost spalata nici o data. am mai scurtat din codita si acuma imi place mai mult asa mai scurta.

cand o fi si cu roti sm , cred ca o sa imi placa si mai mult. caut in principiu o roata de fata de sm cu spite normale nu turnata , si daca e posibil neagra , pt ca vreau si roata pe care o am acum pe spate sa o fac tot neagra.

urmeaza sa vopsesc saptamana viitoare tot motorul (plasticaraie , cadru , tot ) . asa ca astept oferte cu o roata de sm pe 17" fata, eventual neagra (cand gasisem anul trecut una nu am avut bani, si s-a vandut :( )

 

si cateva poze....

 

 

 

 

post-70304-0-15828000-1366228835_thumb.jpg

post-70304-0-94350200-1366228841_thumb.jpg

post-70304-0-20019600-1366228850_thumb.jpg

post-70304-0-43715900-1366228863_thumb.jpg

post-70304-0-61994000-1366228876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 months later...

salut din nou , iarna ....vara nu scriu ca merg cu motorul :) deci pe scurt rezumat:

 

nu am facut nimic din ce am zis ca fac , decat ca am gasit la cineva un amortizor in stare foarte buna, merge super ok acuma , parca e alta motoreta, mi s-a stricat "one way clutch" adica acel sistem de role cu o volanta dintata care este invartita de demaror. jumate de vara am pornit motoreta numai la pedala , pt ca demarorul invartea in gol , pt ca demarorul invartea in gol am stricat si carbunii de la demaror , am gasit la un mecanic alti carbuni mai mari de la un alt demaror (trebuie sa fie aurii inauntru) in sfarsit am pilit m-am chinuit vreo doua zile si l-am facut , in demaror am gasit niste bilute de carbune din fostii carbuni de contact, de la vibratii si etc s0au format bilute acele resturi de praf, prima impresie a fost f### s0a spart rulemntul.... dupa m-am linistit cand am vazut ca pun mana pe bilute si se sfama ... in sfarsit cu greu , fara presa am demotntat volanta cu magneti pt a ajunge la acele role si sa masor uzura partii volante cu dinti pt a vedea daca a iesit din service range , ei zic in manual 57,66mm la mine e 57,67 , dar problema la mine e ca jumate din acele role , deci una da una nu , stau bagate sau scoase afara . am inteles ca trebuie toate sa stea afara . inca nu am vazut daca e rupt acel arc gen semering care le tine pt ca imi trebuie o cheie torx bazata , pt ca am intekes ca sunt foarte stranse acele 6 suruburi (numai eu stiu cat am ciocanit ca sa scot volanta fara presa, pt ca un "bun" prieten motociclist si el, nu a vrut sa ma ajute cu o presa , ca cica i-o stric) am avut probleme si ca curgea ulei pe la capacul de sus de la tacheti culbutori , oricat il etanseizam el curgea , si cineva mi-a zis ca e ovalizat. a avut pe jumatate dreptate , era un pic ovalizat dar dupa ce l-am "rectificat" pe un geam cu un smirghel mare ca suprafata , si fin ca densitate, mi-am dat seama ca oricat l-as fi tras eu la fata , el tot ar fi curs pt ca el capacul se sprijinea mai intai pe cei doi rulmenti de la axul cu came si apoi pe marginile capacului . drept urmare pe langa garnitura de tabla a capacului , am mai bagat o garnitura sus si una jos sub cea de tabla de prespan. apoi a devenit fix nu mai juca fata spate pe rulmenti (jocul era extrem de mic , dar uleiul putea trece prin acel joc) se stricasera si niste filete din cilindru , dar la majoritatea celor stricate am putut sa strapung gaura si sa pun pe dedesupt piulita , astfel putand sa strang foarte tare capacul. doar la cele doua gauri filetate de langa galeria de carburator nu se poate strapunge gaura , in rest la celelalte se poate pune cu usurinta o piulita pe dedesupt (cu un pic de aschiere sau sa zicem erodare din cilindru pt a intra piulita , foarte putin vre-un mm ,2 cam asa ceva si tinuta cu o penseta printre aripioarele cilindrului pe pozitie pana prinde un pic, oricum ideea e ca se poate cu surub de 6 mm ) in sfarsit ideea e asa : am facut rost de primul meu rezervor de la prima mea motoreta ij de acum 20 de ani . acelasi. problema e ca e foarte ruginit si nu stiu cum sa fac cu el... am facut rost si de bord kilometraj rotund , pe cablu , si de far rotund . si de niste sei de o singura persoana de CZ MZ habarnuam , dar imi plac si as vrea sa pun una singura cu posibilitate de a o monta si pe a doua daca vreau (aici o sa vb cu Darian sa mi le reconditioneze) din calcule rezulta ca as putea pune pe spate o guma de 160 latime fara sa atinga lantul adica la limita , eu am acuma 130 , si ar veni cate 1,50 in fiecare parte in plus , si as avea , deci ar merge , dar imi e cam frica o sa mai masor de 10 ori pana sa iau guma de 160 pt ca costa o stiva de bani 500 roni ,la cotroceni. (daca are cineva una de proba ar fi exceptional) in sfarsit azi sau maine se vopseste cadrul , cu bascula , la vopsitor , (astept niste bani pt ca nimeni nu se apuca de treaba daca nu ii dai macar o sticla de bere acolo :P ) am scos de pe ea toata instalatia electrica si cand o voi remonta trebuie sa iau in calcul unde o sa repozitionez CDI ul , acolo am eu probleme , nu stiu unde sa il pun . am pozat pe ea asa ca idee de calcul rezervorul si seaua , sa vad cum ar veni ... nu imi place ca rezervorul nu se pupa la prinderea unica cu un surub din cadru , dar in fine ...voi mai vedea , a trebuit sa tai alea doua urechiuse in care se fixa vechiul rezervor ca sa intre asta de IJ . o sa atasez si niste poze , dar cel mai bine va uitati voi pe facebook unde am puse toate pozele https://www.facebook.com/ivandragos1977/media_set?set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&uploaded=31 aici e linkul , lasati si voi comentarii daca aveti cine stie ce idei sau intrebari ...

 

o sa atasez si aici cateva poze pt ca stiu ca sunt oameni care urasc facebook ul , si eu il urasc , dar il folosesc ca si spatiu de stocare foto :)

 

 

 



edit azi 15-1-2014 , am reusit cu greu sa desfac acele 6 suruburi torx , pt ca aveau si o pasta pe ele ii multumesc lui Lungu Eduard care are la vanzare piese de honda dominator , si fara nici un resentiment ca nu as mai cumpara de la el vreo piesa mi-a spus cum l-as putea repara eu singur acel one way clutch , m-a ajutat foarte mult acest baietas din Tulcea , chiar asa ne cunoscandu-ma , si fara vre-un interes. am descoperit exact cum zicea el ca acel arc care tine rolele si e ca un fel de arc de semering mai mare , l-as putea schimba si o sa mearga iara .... arcul intradevar e fleasca ... am pus si pe fb niste poze edificatoare... o sa pun si aici cateva...

 

 

acum sincer sa fiu nu stiu daca topicul se mai potriveste la super-moto , deoarece am intrat foarte mult in mecanica si nu prea mai are a face cu supermoto... este mai mult de mecanica si modificari la un enduro honda dominator. asa ca rog un administrator daca , considera el , sa mute topicul in aria potrivita , cred ca mecanica enduro ... imi cer scuze ca am inceput topicul aici , si am ajuns in alta parte , dar asa au evoluat lucrurile...

 

 

 

 



vesti bune : era intradevar stricat acel arc , care seamana cu un arc de semering. am cautat pe net si am gasit http://www.depozituldesimeringuri.ro/ am sunat si au zis ca au orice fel de semering. i am explicat ca ey caut un arc de semering nu un semering , dar cumpar semeringul cu totul pt arc daca are . si i-am zis in mare , si a zis ca sigur gasim , vin-o incoa. am ajuns acolo cand am intrat am vazut un semering mai mare ca un capac mare de canal... zic au sigur...i-am aratat arculetul meu , si i am zis , sa fie un pic mai mic . a cautat vreo 4-8 minute si a gasit exact ce trebuie . 60 de roni semeringul. i-am facut si poze ca sa stiti si voi daca la vre-un dominator incepe sa invarta in gol cate o data , mare atentie cum montati la loc dintisorii , rolele, eu am facut poze , uitati-va si voi la poze cu mare atentie , au o mica taietura intr-o parte , toate taieturile tre sa fie in partea aia. si o pata de vopsea alba care e "fata" rulmentului adica afara. am montat totul merge perfect. o sa pun poze si cu semeringul ca sa stiti direct ce sa cereti. cota respectiva sau cod ce e el.



https://www.facebook.com/ivandragos1977/media_set?set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&uploaded=13

 

 

https://www.facebook.com/ivandragos1977/media_set?set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&uploaded=13

post-70304-0-19199500-1389708560_thumb.jpg

post-70304-0-38631100-1389708567_thumb.jpg

post-70304-0-75196300-1389708628_thumb.jpg

post-70304-0-65605600-1389708707_thumb.jpg

post-70304-0-68238600-1389708756_thumb.jpg

post-70304-0-38160400-1389783480_thumb.jpg

post-70304-0-66465900-1389783487_thumb.jpg

post-70304-0-79124000-1389783495_thumb.jpg

post-70304-0-24954600-1389783503_thumb.jpg

post-70304-0-38139400-1389783514_thumb.jpg

post-70304-0-62911600-1389803077_thumb.jpg

post-70304-0-88615600-1389803085_thumb.jpg

post-70304-0-45498700-1389803093_thumb.jpg

post-70304-0-89264200-1389803100_thumb.jpg

post-70304-0-22236000-1389803111_thumb.jpg

post-70304-0-14247600-1389803118_thumb.jpg

post-70304-0-78309000-1389803126_thumb.jpg

post-70304-0-21548400-1389803137_thumb.jpg

post-70304-0-49706000-1389803147_thumb.jpg

post-70304-0-70720500-1389803165_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seama cu ce e pe la pegaso. Daca ai noroc si uzura pe bile nu e asa mare, o sa tina ceva. Daca ai uzura pe bilele alea, degeaba schimbi arcul. Totusi, din ce vad in poze, par sa nu fie aplatizate bilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...