lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Ca urmare a comportamentului meu de cocalar pe acest forum am fost facut cu magie neagra si Vodoo si iacata ce am patit: Dragutei mele vacute i se blocheaza frina spate , ramin placutele blocate pe disc. Problema asta a avut-o si acum citeva luni , au mosmondit 2 pretenari la ea si a mers , cica nu era aerisita cum trebuie. Ciudat , eu o aerisisem de N ori si chiar de N la patrat .In fine , de ieri face iara figura , am aerisit-o din nou , tot nu vrea , deci , intrebare , ce este cind placutele nu mai revin iar pedala e moale ? Aer in instalatie , pompa dusa sau ce ? Spre uimirea multora , o aerisire stiu sa fac si singur , deci hai sa nu incepem sa ne jignim pe forum. Multumesc si cam cu atita raminati , sint chitros. Cred ca am facut o greseala , am vrut sa scriu HONDA DEAUVILLE , dar stiti si voi cum e dimineata , am uitat , e o gluma de-a mea cu HD si iacata incurcatura. Editat Octombrie 17, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ca urmare a comportamentului meu de cocalar pe acest forum am fost facut cu magie neagra si Vodoo si iacata ce am patit: fa si tu o la al de sus si se rezolva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Du-te ma cu ea la Cesar. Zi-i ca te-a trimis baiatul cu ZZR-ul albastru de 400, stie el care sunt. Daca nu te da afara pe usa direct, zi-i ca esti lil_debul. Nu acu serios, du-te la Cesar. Ai sanse mari sa-ti ghiceasca duda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 adica sa o rezolve, nu ghiceste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Ma duc si la Cezar , in primavara , acu' ma gindeam sa o iau prin excludere , poate buba e mai mica. Oricum o sa ma duc la un service , adica Cezar , ca vad ca are recomandari pozitive , pentru chestii mai grele , gen' carburatie , verificari si alte alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ca urmare a comportamentului meu de cocalar pe acest forum am fost facut cu magie neagra si Vodoo si iacata ce am patit: Dragutei mele vacute i se blocheaza frina spate , ramin placutele blocate pe disc. Problema asta a avut-o si acum citeva luni , au mosmondit 2 pretenari la ea si a mers , cica nu era aerisita cum trebuie. Ciudat , eu o aerisisem de N ori si chiar de N la patrat .In fine , de ieri face iara figura , am aerisit-o din nou , tot nu vrea , deci , intrebare , ce este cind placutele nu mai revin iar pedala e moale ? Aer in instalatie , pompa dusa sau ce ? Spre uimirea multora , o aerisire stiu sa fac si singur , deci hai sa nu incepem sa ne jignim pe forum. Multumesc si cam cu atita raminati , sint chitros. Cred ca am facut o greseala , am vrut sa scriu HONDA DEAUVILLE , dar stiti si voi cum e dimineata , am uitat , e o gluma de-a mea cu HD si iacata incurcatura. Nu e nevoie sa ne vedem pentru frana. Putem sa ne vedem sa dau o bere ca a fost ziua mea si inca e frigiderul plin Demonteaza etrierul si inspecteaza-l. Stiu ca e dificil la tine din cauza spatelui de brazilianca al modelului Porneste de la simpla constatare si abia apoi poti sa tragi o concluzie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Probabil pistonasele de la etrier nu mai revin cum trebuie - ghidaje intepenite, pistonase corodate/murdare. Cel mai probabil ca ar trebui fie sa faci un "caliper overhaul" - sau daca n-ai chef de lucru cu rezultate incerte, sa schimbi etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Asta e cuvintu' care-mi pace , sa-ti DAU , adica sa fie primit. Am desfacut etrierul , cu greu , pare normal , nu trage sau nu pierde ceva pe la furtun , am sters si am uns pistonasul , cit am putu de bine , tot face figuri. Pina la urma ma gindesc si la placute , sa nu fie cam duse si pistonasul iesit cam mult in afara. Totusi , cind m-au ajutat prietenii cu reparatia a mers si placutele erau bune. Adica , figuri cu placute bune , figuri cu placute cam duse , bizar. Overhaulu' ala ce sa fie ? NU prea le am cu termenii tehnici din engleza , fara caterinca. Editat Octombrie 17, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 RECOMAND cu placere serviciile lui Cesar. Lil.....mai bine te duci cu o bere si o pizza si rezolvi repede problema..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Pistonul cum arata? Inelul de etansare la praf este iesit din canal? Adica e umflat, deteriorat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Nu am scos pistonasul , dar la prima vedere totul e ok. , cam prea ok. , asta ma enerveaza , nu se vede nimic dubios , in afara de mine incercind sa reper mobra. Ajung dreacu' ca ala cu N-spe mecanici si toti schimbatori de piese daca o mai ard asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) zic si eu ... daca pistonasele sunt ok si se pot baga cu usurinta in etrier si garnitura de praf nu e sarita din locul ei sau muscata de piston ... e posibil ca ghidajele de la placute sa iti faca figuri. Vezi in imaginea de mai jos daca ai uzura excesiva in gaura de ghidaj a placutei, sau in extremitatea celalalta unde are ciocul ala. E posibil ca doar placutele sa se blocheze in etrier. Pinul ala care trece dintr-o parte in alta a etrierului e ruginit rau? are calamina pe el ? Daca da, e posibil ca ala sa nu mai lase placutele sa culiseze pe el. Editat Octombrie 17, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Bravo omule , nu ma gindeam. Da' problema rezulta din faptul ca si etrierul DAT JOS tot la fel face , nu mai revine pistonasul. Cred ca o sa caut ceva compatibil , pentru probe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Tablita pe care stau in tensiune placutele - care are forma unui paianjen, aia din etrier, sa fie pusa corect. De proba, da-o jos, vezi daca mai face, daca nu vezi alte probleme la prima inspectie. O sa fie mai zgomotoase placutele dar nu se intampla nimic rau. Editat Octombrie 17, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Pai placutele alea sint puse corect , fii antena , FACEA , NU MAI FACEA , FACE DIN NOU. Da' in fine , ce etriere se mai potrivesc , sau e chit de reparatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ma omul se pricepe la mecanica da nu-i vraci. Daca motorul nu te place, iti dezvolta tot felul de chichite prin care iti da de stire ca nu te place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 interesanta discutia si pentru mine care am constatat ca dupa o tura prin oras discurile de pe fata sunt aproape reci si ala de pe spate frige ca dracu, desi nu am franat atat de mult si de brutal cu spatele, am presupus initial ca ating placutele aiurea pe el. le-am dat jos si ce sa vad, uzura cam dubioasa, mi-e greu sa explic exact dar o parte din ele era mai mancata. acu le-am schimbat si discu e la fel, fierbinte ca dracu. o sa le verific daca sunt si astea noi mancate la fel si pe urma o sa incep sa inspectez etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Ma place , m-a scos din multe , da' nu prea vrea el sa pun multe frine , asta e tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Bravo omule , nu ma gindeam. Da' problema rezulta din faptul ca si etrierul DAT JOS tot la fel face , nu mai revine pistonasul. Cred ca o sa caut ceva compatibil , pentru probe. Pai pistonasul pe liber nu revine vizibil prea mult dupa ce ai apasat frana si apoi ai eliberat-o ... revine din putina excentricitate a discului ... Dar e foarte posibil sa ai probleme cu pompa atunci ... Daca apesi cu degetul in pistonas, se duce usor inapoi? Sau tre sa apesi ca LilDebul ? Ar mai fi ceva, si n-am timp sa caut pe net, plus ca nu stiu exact ce model ai si ce an ... Etrierul este fix? cu pistonase (pe o parte si pe cealalta?) sau este etrier flotant care are unul sau 2 pistoane pe aceiasi parte si se extinde si retracteaza printr-un mecanism culisant? Pentru ca daca este a doua varianta, ar mai putea fi imbacsit si mecanismul de culisare, desi ... slabutze sanse. Editat Octombrie 17, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 HD an 2001 , pistonas pe o parte. Pistonasul nu revine nici macar "invizibil" si trebuie sa apas foarte tare cu ceva ca sa intre la gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 asa am patrit si eu la jucaria mea , Desfa etrieru bucati desfa pompa de frana , sufla furtunu si monteaza inapoi ( dupa ce ai curatat suflat etc tot ce se putea ) pune lichid nou aeriseste si va merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Ai , sa-mi phut una' cite plastice am de dat jos. Ok. , chiar ca-i ultima solutie , o fac si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 HD an 2001 , pistonas pe o parte. Pistonasul nu revine nici macar "invizibil" si trebuie sa apas foarte tare cu ceva ca sa intre la gaura. Inelul de praf sigur e umflat. Pune o lanterna, pune ochiu si vezi daca a iesit din canalul sau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Ia-ti un spray de curatat etriere ... gasesti in orice hypermarket, si da-i bice la desfacut. Desfaci tot bucta cu bucata, inclusiv pistonasul din etrier, dai cu spray in cilindrul etrierului, cureti cu carpa moale, desfaci si mecanismul de culisare al etrierului, cureti bine ca acolo e vaselina cu praf care s-a intarit ... apoi pui veselina siliconata ... vezi sa nu spargi burdufele de la mec de culisare ... e treaba de 2-3 ore cu tot cu baut bere, fumat, pishat ... sau mergi la un service si nu te murdaresti pe maini Comanda-ti si garnitura de praf intre timp ... cu siguranta e pilaf, asa cum zice si cezar. Bafta. Incearca sa nu desfaci conducta/furtunul de frana nici de la pompa, nici de la etrier, pt ca trebuie sa-ti iei alte shaibe de cupru/aluminiu, plus ca daca n-a fost desfacut niciodata, poti sa strici cuplele sau banjourile cand le strangi inapoi ... banuiesc ca le strangi ca melteanu si e posibil sa te caci in ele dupaia. Editat Octombrie 17, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Spray-ul de curatat frane nu e bun sa curete interiorul etrierului. Carevasazica! Nu curata lichidul de frana contaminat sau nou Nu dizolva, nu-s miscibile. Etrierii de motocicleta, aproape toti, nu au burdufe. La masini da, exista. Incearca sa nu desfaci conducta/furtunul de frana nici de la pompa, nici de la etrier, pt ca trebuie sa-ti iei alte shaibe de cupru/aluminiu, plus ca daca n-a fost desfacut niciodata, poti sa strici cuplele sau banjourile cand le strangi inapoi ... banuiesc ca le strangi ca melteanu si e posibil sa te caci in ele dupaia. Nu am pus aproape niciodata saibe noi cand am schimbat furtunuri sau lichid de frana. Bonus! cand aerisesti pompa de frana fata la "n" modele, strangi-desfaci de cel putin 10 ori. Ce ne facem daca am schimba saibele la fiecare strangere? pui veselina siliconata Singura, sau aproape singura vaselina care se poate pune acolo pentru oarecare rezultate (chiar da rezultate uneori), este o vaselina mai speciala, nu siliconica. Editat Octombrie 17, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.