Sari la conținut

FZ1 sau Z1000?


mitzaboldan
 Share

Postări Recomandate

Salut! Momentan am un R6 si as dori sa-mi schimb motorul pe un naked. Din ce am studiat pana acuma cam astea 2 modele mi-au atras atentia, dar nu ma pot hotara care este mai ok. Va rog sa imi ziceti parerile voastre, daca aveti sau daca ati condus vreuna din cele 2 modele. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

E greu :)

 

Pe de o parte FZ1 e destul de miez - ai avantajul ca in varianta Fazer ai acea semicarena care face toti banii la viteze de peste 160 km/h -, iar pe de cealalta parte Kawasaki Z1000 nu-i deloc o motocicleta rea. FZ-ul e mai touring pe cand Z-ul e mai spre fighter. FZ-ul are motorul de R1 2003, iar daca nu ma insel, Z-ul are motorul de pe ZX9R. Eu as inclina balanta pentru Z1000, desi nu am mers cu el, dar am mers cu FZS1000 Fazer si cu FZ1 Fazer. Alegerea as face-o totusi in functie de cum se prezinta motocicletele la vanzare.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fz1 are motorul de pe R1 2004+. Un prieten si-a luat un Fz1 2009 nou si am dat cateva ture cu el.

 

Pozitia in repaus este destul de ciudata din cauza scaritelor potitionate un pic ciudat(vin fix in gambe si te obliga sa adopti o pozitie ciudata).

 

Sunetul este demential, practic nu prea ai nevoie de toba aftermarket. Cauciucul de 190 si baza scurta o face sa arate monstruos.

 

E prima oara cand incalec un naked cu atatia cai si pot spune ca spre deosebire de R6, o sa ti se para o racheta ridicol de puternica. Culmea, e si manevrabila.

 

Cu Z1000 nu m-am dat asa ca nu zic nimic pro sau contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu :)

 

Pe de o parte FZ1 e destul de miez - ai avantajul ca in varianta Fazer ai acea semicarena care face toti banii la viteze de peste 160 km/h -, iar pe de cealalta parte Kawasaki Z1000 nu-i deloc o motocicleta rea. FZ-ul e mai touring pe cand Z-ul e mai spre fighter. FZ-ul are motorul de R1 2003, iar daca nu ma insel, Z-ul are motorul de pe ZX9R. Eu as inclina balanta pentru Z1000, desi nu am mers cu el, dar am mers cu FZS1000 Fazer si cu FZ1 Fazer. Alegerea as face-o totusi in functie de cum se prezinta motocicletele la vanzare.

 

fazerul deja nu mai e "dezbracata", e deja alta "clasa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la FZ1-N, si presupun ca asta iti doresti, este o motocicleta foarte frumoasa. Naked-ul de la Z1000 este si el dealtfel foarte frumos. Insa, la capitolul fiabilitate si usurinta de a gasi piese de schimb, as alege toata ziua Yamaha. Asta am si ales. Dar amandoua variantele, din punctul meu de vedere, sunt pentru oras. Probabil stii si tu ca la peste 130 nu prea ai chef zilnic sa infrunti vantul. Eu nu regret deloc ca am luat FZ1S-ul. Dar poate ca tu o vrei pentru oras, si de-acolo dorinta de naked.

 

Cu alte cuvinte, amandoua naked-urile sunt foarte frumoase, dar eu ti-as recomanda sa alegi intre FZ1-S si Ninja-ul de 1000, a carui pozitie am inteles ca este foarte touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se numeste standard bike, aia e clasa.

 

fz1 le face pe toate foarte bine insa nu face nimic exceptional, nu are motor de r1, are alte axe,alt vilbrochen, alt ecu, alt ambreiaj... modificat usor te poti tine dupa orice superbike, poti face touring sau comute si cand dai de serpentine nu se tine nici un touring dupa tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fazerul deja nu mai e "dezbracata", e deja alta "clasa"

 

De ce, ca are o semicarena in fata? :)

 

Becule, sa stii ca nici Z1000 nu-i un gunoi de motocicleta... comparand clasa mai mica, Z750 vs FZ6, mi-a placut mai mult Z-ul, dar e cam overrated.

Cum am mai spus, FZ-ul e mai spre allarounder-touring pe cand Z-ul e mai spre fighter. Uita-te totusi si dupa Honda CB1000R sau Triumph Speed Triple 1050. Se cam invart toate la aceiasi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai n-am zis ca Z-u e gunoi... ma batea si pe mine gandu la dansul dar mi se pune carcel cum il incalec, cu fz6-Z750 la fel, aceasi problema..pe fz6 stau mult mai relaxat

nici macar pe z1000sx nu stau bine si ala se vrea semi-touring

 

si mai am o problema cu Z-u si CB1000.. dece dreq le-au detunat in halu ala.. de la 170-180 cai la 120 e cale lunga

 

 

eu unul astept FZ1 GEN3, poate vine cu crossplane

 

treaba dreq asta cu cautatul motocicletei perfecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Hehe....uitandu-ma pe aici, am dat si de postul asta. Se pare ca in ultimii ani am reusit sa fiu fericitul posesor al unui Z750 si actualul posesor al unui FZ1N. 

Am fost multumit si de z750, dar parerea mea e ca ciclistica nu se compara. Mi se pare ca FZ1N are o ciclistica ff buna si e mult mai usor de manevrat. 

Asteptam vara (dupa cateva ture pe partie) :)). 

40589438_326665074577724_5807297797149425664_n.jpg

20150611_194146.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...