Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Deci...sunt foarte nervos...si as dorii putina intelegere vizavi de eventualele greseli de ortografie sau de exprimare in ceea ce voi scrie...am un motor...de 750 yamaha din 94,,125 de cai 20 de supape...care ori e posedat ori e blestemat....nu sunt mecanic..insa problema asta nu numai ca ma scoate din sarite de imi vine sa ma iau la pumni cu toti oamenii,,,insa ma depaseste total...problema este cam asa...motocicleta imi merge in 3 pistoane...adika...acum 2 zile am dat sa o pornesc dimineatza si zoia...a pornit insa dadea cateo puscatura discreta in toba si mergea in 3 pistoane...oricat l-am incalzit turat nimic tot in 3...bun..am dat jos bujia de la cilindrul 2(cel in cauza)...umeda usor...pun una iridium compatibila second (a mai fost pe motorul meu..)..bun porneste motorul merge brici...1 zi...a doua zi..dau sa pornesc iarasi aceeasi besina acelasi cilindru...scot bujia..umeda...intre timp am cumparat 2 bobine in stare foarte buna plus pipe ngk noi noutze...(am zis ca ce-i sigur ii sigur...si pt ca aveam ceva scurgeri de curent de la bobine ca erau imbatranite si cand ma ploua facea figuri motorul)..bun pun alta bujie tot second tot una care a fost pe motorul meu si ii mai saracesc umpic amestecul undeva la 3 ture 75 suruburile pilot... ...merge motorul brici...inca o zi...in seara asta dau sama duc pana la un preten..trag socul pornesc motorul..porneste brici...in toti 4 cilindrii...il las sa mearga vreo 2 minute..las socul...il tin din maneta...il turez usor..(sa se incalzeasca)..intre timp apare un tovarash(ghinion mare)...si opresc motorul sa stam de vorba vreo 3 minute...cand dau sa-l pornesc iar fara soc...porneste in 3...si nu mai vrea sa porneasca si al 4-lea piston...strang din dinti...etc etc...pun motorul la loc si urcin casa ca sa scriu magaria asta ca o muiere la ananghie...bun..pentru inceput tre sa spun asa...motorul..are compresie buna,joc la supape facut de mine,(pls fara intrebari de genul...cum ai facut jocul la supape..cum ai masurat compresia)carburatoarele au membrane bune..cuiele inchid benzina,,plutitoare bune...nivelul dupa carte...6-7 mm above de floating line..bobine schimbate cu fishe cu tot si cu pipe cu tot...in 10000 de km am schimbat 3 randuri de bujii NGK..primele NGK CR9E ,dupa CR9EIX dupa CR8E..anul trecut mi-a facut mai des figura ..anul asta din luna MAI si pana acuma nu mi-a facut deloc..doar de 3 zile incoace...SUNT DISPERAT....II DAU FOC SI DESCARC 3 INCARCATOARE IN EL... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu ca sunt eu cel mai bun mecanic.sa fie din CDI?daca zici ca ai schimbat si bobine si fise si pipe.ce dracu sa aibe.ca daca era din supape cum ai zis tu,as crede ca ar trebui sa nu mearga niciodata nu doar cand are chef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Daca supapele zici ca au jocul in parametri normali , compresia e buna si carburatoarele sunt bune, ar putea fi vreun simering de supapa de pe cilindrul respectiv care scapa ulei in camera de ardere, ulei care ancraseaza bujia. Ar mai putea deasemenea sa fie o problema de carburatie data de uzura ansamblului tub/ac dozaj.(presupunand ca restul de reglaje sunt ok, asa cum ai spus) Conteaza mult aspectul bujiei care face probleme.(am inteles ca mereu e vorba de aceiasi bujie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) numai la relanti ? poate se blocheaza plutitorul, ciocaneste carbul suspect cand merge in 3 Editat Octombrie 27, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Carburatorul 2 ... du-te la un service unde iti curata carburatoarele si ti le sincronizeaza. Posibil plutitorul, cum zice yuk ... dar pot fi si altele la carburator. Editat Octombrie 27, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 vb cu TNG vezi ce parere are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Deci...sunt foarte nervos...si as dorii putina intelegere vizavi de eventualele greseli de ortografie sau de exprimare in ceea ce voi scrie...am un motor...de 750 yamaha din 94,,125 de cai 20 de supape...care ori e posedat ori e blestemat....nu sunt mecanic..insa problema asta nu numai ca ma scoate din sarite de imi vine sa ma iau la pumni cu toti oamenii,,,insa ma depaseste total...problema este cam asa...motocicleta imi merge in 3 pistoane...adika...acum 2 zile am dat sa o pornesc dimineatza si zoia...a pornit insa dadea cateo puscatura discreta in toba si mergea in 3 pistoane...oricat l-am incalzit turat nimic tot in 3...bun..am dat jos bujia de la cilindrul 2(cel in cauza)...umeda usor...pun una iridium compatibila second (a mai fost pe motorul meu..)..bun porneste motorul merge brici...1 zi...a doua zi..dau sa pornesc iarasi aceeasi besina acelasi cilindru...scot bujia..umeda...intre timp am cumparat 2 bobine in stare foarte buna plus pipe ngk noi noutze...(am zis ca ce-i sigur ii sigur...si pt ca aveam ceva scurgeri de curent de la bobine ca erau imbatranite si cand ma ploua facea figuri motorul)..bun pun alta bujie tot second tot una care a fost pe motorul meu si ii mai saracesc umpic amestecul undeva la 3 ture 75 suruburile pilot... ...merge motorul brici...inca o zi...in seara asta dau sama duc pana la un preten..trag socul pornesc motorul..porneste brici...in toti 4 cilindrii...il las sa mearga vreo 2 minute..las socul...il tin din maneta...il turez usor..(sa se incalzeasca)..intre timp apare un tovarash(ghinion mare)...si opresc motorul sa stam de vorba vreo 3 minute...cand dau sa-l pornesc iar fara soc...porneste in 3...si nu mai vrea sa porneasca si al 4-lea piston...strang din dinti...etc etc...pun motorul la loc si urcin casa ca sa scriu magaria asta ca o muiere la ananghie...bun..pentru inceput tre sa spun asa...motorul..are compresie buna,joc la supape facut de mine,(pls fara intrebari de genul...cum ai facut jocul la supape..cum ai masurat compresia)carburatoarele au membrane bune..cuiele inchid benzina,,plutitoare bune...nivelul dupa carte...6-7 mm above de floating line..bobine schimbate cu fishe cu tot si cu pipe cu tot...in 10000 de km am schimbat 3 randuri de bujii NGK..primele NGK CR9E ,dupa CR9EIX dupa CR8E..anul trecut mi-a facut mai des figura ..anul asta din luna MAI si pana acuma nu mi-a facut deloc..doar de 3 zile incoace...SUNT DISPERAT....II DAU FOC SI DESCARC 3 INCARCATOARE IN EL... Cauti un sfat , nu ai sa il gasesti pe forum , stii ca si in vorba aia ,,de mica poate sa fie groasa dar sa lunga sa nu fie subtire " cauta un mecanic priceput onest si serios(desi cam greu in cluj ) sau cauta o carte tehnica a bicicletei tale , apoi usurel usurel fa-i mai multe verificari , nu ti le enumar eu ca sant oricum mai multe , verifica compresie (ca nu e nu stiu ce filozofie ) apoi bateria de carburatoare apoi usor usor gasesti buba (oricum iarna e lunga ), daca nu gasesti nicium problema du-o pe trailer pana la un exorcist (nu se stie niciodata poate o apucat-o dracii ) no spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 De ce ai pus bujii mai calde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAMCRO Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Eu cred ca e tot de la supape!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Din ce se vede aici ai cam acoperit toate eventualele defectiuni "vizibile" sa zic asa. Acum mai ai de cautat cele invizibile la prima vedere si anume: 1.Scurgeri de ulei pe la semeringurile de supape pe admisie.......ulei mult in ardere se ancraseaza bujia 2.Granitura de chiuloasa fisurata pe cilindrul 2.............................antigel in camera de ardere,ancraseaza bujia 3.Cilindru fisurat............................................................................antigel sau ulei in camera de ardere Supape ovale,strambe..................................................................rasucindu-se etanseaza sau nu in anumite pozitii Cam asta imi vine in minte acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Deci...sunt foarte nervos...si as dorii putina intelegere vizavi de eventualele greseli de ortografie sau de exprimare in ceea ce voi scrie...am un motor...de 750 yamaha din 94,,125 de cai 20 de supape...care ori e posedat ori e blestemat....nu sunt mecanic..insa problema asta nu numai ca ma scoate din sarite de imi vine sa ma iau la pumni cu toti oamenii,,,insa ma depaseste total...problema este cam asa...motocicleta imi merge in 3 pistoane...adika...acum 2 zile am dat sa o pornesc dimineatza si zoia...a pornit insa dadea cateo puscatura discreta in toba si mergea in 3 pistoane...oricat l-am incalzit turat nimic tot in 3...bun..am dat jos bujia de la cilindrul 2(cel in cauza)...umeda usor...pun una iridium compatibila second (a mai fost pe motorul meu..)..bun porneste motorul merge brici...1 zi...a doua zi..dau sa pornesc iarasi aceeasi besina acelasi cilindru...scot bujia..umeda...intre timp am cumparat 2 bobine in stare foarte buna plus pipe ngk noi noutze...(am zis ca ce-i sigur ii sigur...si pt ca aveam ceva scurgeri de curent de la bobine ca erau imbatranite si cand ma ploua facea figuri motorul)..bun pun alta bujie tot second tot una care a fost pe motorul meu si ii mai saracesc umpic amestecul undeva la 3 ture 75 suruburile pilot... ...merge motorul brici...inca o zi...in seara asta dau sama duc pana la un preten..trag socul pornesc motorul..porneste brici...in toti 4 cilindrii...il las sa mearga vreo 2 minute..las socul...il tin din maneta...il turez usor..(sa se incalzeasca)..intre timp apare un tovarash(ghinion mare)...si opresc motorul sa stam de vorba vreo 3 minute...cand dau sa-l pornesc iar fara soc...porneste in 3...si nu mai vrea sa porneasca si al 4-lea piston...strang din dinti...etc etc...pun motorul la loc si urcin casa ca sa scriu magaria asta ca o muiere la ananghie...bun..pentru inceput tre sa spun asa...motorul..are compresie buna,joc la supape facut de mine,(pls fara intrebari de genul...cum ai facut jocul la supape..cum ai masurat compresia)carburatoarele au membrane bune..cuiele inchid benzina,,plutitoare bune...nivelul dupa carte...6-7 mm above de floating line..bobine schimbate cu fishe cu tot si cu pipe cu tot...in 10000 de km am schimbat 3 randuri de bujii NGK..primele NGK CR9E ,dupa CR9EIX dupa CR8E..anul trecut mi-a facut mai des figura ..anul asta din luna MAI si pana acuma nu mi-a facut deloc..doar de 3 zile incoace...SUNT DISPERAT....II DAU FOC SI DESCARC 3 INCARCATOARE IN EL... Porneste motorul,lasa-l sa mearga in trei si incearca sa rotesti incet surubul pilot pe carbul cilindrului respectiv (desurubeaza ,pe urma insurubeaza), poate isi da drumul. M-am intalnit cu ceva de genul asta ,si dupa "epuizarea" tuturor posibilitatilor am facut chestia asta si s-a rezolvat. Se mai intampla ca un "mare" mecanic sa stranga bine suruburile pilot si sa "raneasca" partea conica si locasul din carb.Nu intotdeauna ce scrie cartea de service este si sfant. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 Din ce se vede aici ai cam acoperit toate eventualele defectiuni "vizibile" sa zic asa. Acum mai ai de cautat cele invizibile la prima vedere si anume: 1.Scurgeri de ulei pe la semeringurile de supape pe admisie.......ulei mult in ardere se ancraseaza bujia 2.Granitura de chiuloasa fisurata pe cilindrul 2.............................antigel in camera de ardere,ancraseaza bujia 3.Cilindru fisurat............................................................................antigel sau ulei in camera de ardere Supape ovale,strambe..................................................................rasucindu-se etanseaza sau nu in anumite pozitii Cam asta imi vine in minte acum.... are logica ce spui...dar in 4 luni de zile nu mi-a facut deloc...si am mers cu ea zilnic...nici macar odata...daca cilindrul ar fii fisurat nu ar avea compresie...cel putin nu 11-12 cat mi-a iesit mie..(parerea mea)am vazut R6 cu cilindrii fisurati dar avea undeva la 6-7 bari..etc..bulbuci nu face deloc in radiator...m-am uitat expre..si antigelul e curat nu are urme de ulei in el...motorul nu papa ulei decat in limita normala a unui YZF de specia asta.....si nu face fum la pornire... ma gandesc si eu la ace si tuburi emulsoare....nu stiu... Porneste motorul,lasa-l sa mearga in trei si incearca sa rotesti incet surubul pilot pe carbul cilindrului respectiv (desurubeaza ,pe urma insurubeaza), poate isi da drumul. M-am intalnit cu ceva de genul asta ,si dupa "epuizarea" tuturor posibilitatilor am facut chestia asta si s-a rezolvat. Se mai intampla ca un "mare" mecanic sa stranga bine suruburile pilot si sa "raneasca" partea conica si locasul din carb.Nu intotdeauna ce scrie cartea de service este si sfant. Succes ! o sa incerc asta astazi...desii suruburile pilot eu le-am strans tot timpul...fara sa le "ranesc".. De ce ai pus bujii mai calde? tot ce am avut pe motor a fost si in manual..CR9E,CR8E,CR9EIX. In Cluj nu exista mecanici talentati...am mai trecut printr-o experienta cu unul...si tot eu mi-am facut motorul dupa ce mi-a stricat 4 bujii iridium noi...n-am la cine sa ma duc aici...numai daca nu cunoasteti voi pe careva aici care o are in sange... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Mai sus scrii ca ai desfacut surubul de amestec la 3 ¾ ture. Rau ai facut! Desfacandul de fapt i-ai dat multa benzina, adica exact ce nu trebuie. Regleaza-le pe toate la aprox. 2 ture si vezi ce spune. In alta ordine de idei poate ca cuiul poantou la cil 2 nu iti inchide, inundandu-ti cilindrul cu benzina. Editat Octombrie 28, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 "am mai saracit amestecul undeva la 3 ture 75"...prin strangere se taie gazul prin desfacere se imbogateste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 "am mai saracit amestecul undeva la 3 ture 75"...prin strangere se taie gazul prin desfacere se imbogateste... Exact! Adica tu ai procedat fix invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 )..suruburile aveau 4 ture jumate si le-am pus la 3 ture 75.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 )..suruburile aveau 4 ture jumate si le-am pus la 3 ture 75.. Jesus! Da cine le-a reglat asa? Pune-le la 2 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 acele sunt la ultima linie de sus...adika coborate de tot...motorul nu merge bine altfel...adika nu merge rotund...la 2 ture jumate merge la fanu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 acele sunt la ultima linie de sus...adika coborate de tot...motorul nu merge bine altfel...adika nu merge rotund...la 2 ture jumate merge la fanu... Nu vb de ace de dozaj omule, ci de acul poantou, chestia aia micuta cu un varf conic de cauciuc impinsa de plutitor in bucsa aia de alama si care iti inchide benzina atunci cand nivelul este corect. Cat despre acele de dozaj acestea trebuie reglate la a-2 crestatura de sus in jos. Reglate la prima de sus e normal sa nu-ti mai dea destula benzina cu reglajul standard la pilot. Oricum 3 ¾ ture este enorm. Ma tem ca bancul tau de carburatoare este dereglat la max. si pana nu gasesti pe cineva sa ti-l puna la punct o sa ai tot pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 alea sunt cuiele pontou care inchid indiferent daca reglajul nivelului e "corect".sau nu .in functie de nivel ele inchid mai devreme sau mai tarziu...acele de dozaj au fost puse la mijloc si suruburile pilot la 2 ture jumate...tu crezi ca-s chiar asa avion?si motorul nu mergea bine...3 ture 75 nu e o mare catastrofa dat fiind anul motorului si uzura...setarile de fabrica sunt doar de reper la un motor mai vechi si luand in considerare un anumit grad de uzura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) alea sunt cuiele pontou care inchid indiferent daca reglajul nivelului e "corect".sau nu .in functie de nivel ele inchid mai devreme sau mai tarziu...acele de dozaj au fost puse la mijloc si suruburile pilot la 2 ture jumate...tu crezi ca-s chiar asa avion?si motorul nu mergea bine...3 ture 75 nu e o mare catastrofa dat fiind anul motorului si uzura...setarile de fabrica sunt doar de reper la un motor mai vechi si luand in considerare un anumit grad de uzura... Amice... esti... Acele de dozaj sunt tijele acelea subtirele cu un profil conic la un capat si una sau mai multe crestaturi de reglaj la celalalt capat. Ele sunt solidare cu pistonasul de acceleratie si urca sau coboara sincron cu acesta la accelerare/decelerare. Acul poantou e o mica piesa[ cam 10-15 mm] ce are la un capat un varf conic de obicei din cauciuc si la celalalt capat o mica agatatoare din sarma otelita . Asupra chestiei asteia mici actioneaza plutitorul coborandu-l sau urcandu-l astfel incat sa deschida/inchida orificiul de alimentare cu benzina si sa regleze nivelul in camera de nivel constant. In functie de cat de repede inchide nivelul e mai mare sau mai mic. Daca acest varf nu mai este perfect conic, sau daca scaunul pe care el calca este uzat, a prins mizerii etc. el nu va mai inchide etans si nivelul de benzina creste f. mult. Editat Octombrie 28, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 te rog scuteste-ma de alte comentarii pt ca nu mai am rabdare sa iti explic...acuma iti spun ca acele de dozaj le-am pus in toate pozitiile posibile..!!!si nivelul l-am facut dupa carte..si ca cuiele pontou inchid bine...!!!!tu pricepi...ca reglajele la suruburile pilot le-am facut in paralel cu reglajul acelor de dozaj??????????????tu in schimb vii sa-mi explici mie care-s cuiele pontou..nu sunt solidare cu cu "pistonashul de acceleratie"..ci cu vacumul pe care cilindrul il produce..el ridica "shiberul"..si deci acul de dozaj din tubul emulsor....asa ca te rog...nu am chef de polemici aici...eu ti-am explicat o treaba tu ai inteles tocmai ce voiai sa intelegi...nicaieri nu am pomenit ca "am desurubat " suruburile pilot..numai tu ai vazut asa ceva...am scris clar "am saracit amestecul.." si daca l-am saracit insemna ca stiu sigur ca l-am saracit..prin INSURUBARE..acum e in regula..sau vii iarasi sa-mi explici unde e plutitotrul si cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Dragule... bine ai zis in titlul topicului... se vede disperarea . Eu ma spal pe maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Amice... esti... Acele de dozaj sunt tijele acelea subtirele cu un profil conic la un capat si una sau mai multe crestaturi de reglaj la celalalt capat. Ele sunt solidare cu pistonasul de acceleratie si urca sau coboara sincron cu acesta la accelerare/decelerare. Acul poantou e o mica piesa[ cam 10-15 mm] ce are la un capat un varf conic de obicei din cauciuc si la celalalt capat o mica agatatoare din sarma otelita . Asupra chestiei asteia mici actioneaza plutitorul coborandu-l sau urcandu-l astfel incat sa deschida/inchida orificiul de alimentare cu benzina si sa regleze nivelul in camera de nivel constant. In functie de cat de repede inchide nivelul e mai mare sau mai mic. Daca acest varf nu mai este perfect conic, sau daca scaunul pe care el calca este uzat, a prins mizerii etc. el nu va mai inchide etans si nivelul de benzina creste f. mult. fix plua ! nu stapanesti termenii ! da-ti 2 palme si stai jos Editat Octombrie 28, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) . Editat Octombrie 28, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.