LordSith Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 daca ash avea banu` gros (shi ash fi bo$$ sau ba$tan ) ash lua clar un K1300GT. sau, daca mi`ar pica o mostenire nebanuita, K1600GT. dar cum nu sunt, ma rezum la ceva ce e mai aproape de mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Frate... esti incredibil si incorigibil! Sa dea Domnul sa ai bani de 12xx si cu siguranta iti vei lua; si cand zic bani de 12xx (mai ales nou) inseamna evident ca ti-l permiti, nu ca ti-ai dat ultimul leu si te-ai indatorat si apoi n-ai bani nici sa bei apa. Tehnic sunt clar mult mai evoluate, asta este indiscutabil; partea cu fiabilitatea... se rezolva tot cu bani in cel mai rau caz... si oricum, asa cum am mai zis, diferenta nu e atat de mare cum tot incercati sa sustineti. Nu exista nici 11xx indestructibil si nici 12xx care se strica mereu. Asa ca intrebarea ta este... ne-la-locul-ei (am fost diplomat) Editat August 30, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sa zicem ca ai o putere financiara mult mai mare decat a mea. De ce cochetezi cu ideea de 1150 si nu cu un 1200 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sa zicem ca ai o putere financiara mult mai mare decat a mea. De ce cochetezi cu ideea de 1150 si nu cu un 1200 GS? Momentan nu sunt intr-o situatie tocmai roza... si singurul 1150 cu care am cochetat a fost (asa cum ti-am specificat atunci) pt. ca era oferta buna (carte service, unic proprietar, twinspark 2003, full-option, f putini km), dovada ca s-a si vandut repede. Si sa nu uit: ti-am specificat ca pt. un sezon, pana as lua 12GS fara probleme, nu sa iau 12GS-ul si sa n-am bani de plimbari sau sa-i fac service, cum fac multi... deci, esti carcotas. N-as sta o clipa pe ganduri sa iau 12GS in comparatie cu 1150. Cati km ai mers pe 12GS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Cati km ai mers pe 12GS?? 0.2 km facuti cu succes pe 1200 GS. Se simte ca un 1100 singura diferenta fiind de pret - 1200 e de vreo 3 ori mai scump. pe 1100 am vro 55k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Ca fost proprietar de mai multe mobre,pot spune clar ca fiabilitate nu este exact cuvantul care caracterizeaza 11XX. Sa fim sinceri, fara reglaje la intervale regulate (si mai mici) un boxer nu e mai fiabil ca un 4L. Nu stiu cum sta treaba la 2L sau 2V. Pentru mine 4L e o (a doua) revelatie. Duce mai multi km un boxer fara rebuild? Fara discutie. Insa tocmai pentru ca nu are aceleasi fineturi care fac un 4L fiabil. Probabil ca un boxer cu mai multi cilindri e alta poveste,din pacate nu am condus asa ceva.Inca. Boxerul face exact ceea ce trebuie sa faca un motor de enduranta,sa functioneze timp indelungat la parametrii in limita bunului simt. Si o face foarte bine. Adauga si usurinta in mentenanta si deja ai un castigator. In nisa lui,evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Salutare, O intrebare: are cineva de pe aici de vanzare un far Bosch de BMW R80? As prefera model ceva mai vechi, cu o singura rama, nu cu 2 buze imbricate. Daca da, PM va rog. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Slabe sanse sa gasesti in Ro, cu atat mai mici aici pe forum. Incearca motorworks.co.uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Orice dealer BMW iti poate comanda orice de pe RealOEM : http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=63&fg=05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Multam de raspunsuri - speram totusi sa gasesc la mana a 2-a. Din pacate OEM BMW e la fel de scump ca la Ducati. Se pare ca nu scap de cheltuiala asta... Oricum, multam si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Ai incercat la motorworks? Aia au tot ce vrei. Editat Septembrie 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Au doar de 80 GS. Nu cred ca se potriveste. Check RealOEM pentru part number. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Orice dealer BMW iti poate comanda orice... Da uleiu ?!! Uleiu special pentru K12 si K13... Merita ?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pune tu special. Eu am vazut ce ulei pun ei in K12/13. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pune tu special. Eu am vazut ce ulei pun ei in K12/13. Grumpishor vanitos si amator, Ai vazut, dar cam tarziu... si n-ai prea inteles !... Noroc cu al doilea rand de mecanici... care te-au adus la zi ! Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU special recomandat pentru K12 si K13 (scrie pe spatele bidoanelor)... Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! Eu ti-am dorit numai binele ! La fel cum le doresc si celorlalti apropitari romani de BMW si le trimit acest LINK: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70...066_low_res.pdf La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Grumpishor vanitos si amator Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! VANITĂTE, vanită?i, s. f. Ambi?ie neîntemeiată; dorin?ă de a face impresie; orgoliu, trufie, îngâmfare, înfumurare; (la pl.) de?ertăciune, zădărnicie. ? Din fr. vanite, lat. vanitas, -atis. Editat Septembrie 4, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Grumpishor vanitos si amator, Ai vazut, dar cam tarziu... si n-ai prea inteles !... Noroc cu al doilea rand de mecanici... care te-au adus la zi ! Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU special recomandat pentru K12 si K13 (scrie pe spatele bidoanelor)... Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! Eu ti-am dorit numai binele ! La fel cum le doresc si celorlalti apropitari romani de BMW si le trimit acest LINK: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70...066_low_res.pdf La multi kilometri frumosi ! Dude,what the fuck is your problem? Se apropie aia cu coasa si incerci sa faci pe samariteanul pe forum? Ti-am mai zis, lasa-ma!Pentru mine,estitotal inutil! Nu am nevoie de tine. Ma descurc singur. Stiam ce ulei sa pun,doar am scris pe alt post. Dar daca tie iti place sa te bagi in seama singur (pentru ca nimeni altcineva nu s-ar deranja sa strice o flatulenta pe cocoasa ta) cumpara-ti o oglinda ,frate! Si recita in fata ei. Ia vezi daca te mai suporti dupa 3 secunde. Linkul tau se da LA ORICE DEALER BMW in forma unei brosuri! GRATIS! Poti sa-ti faci poster cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 what the fuck is your problem? Simpaatikule, Te ajut sa iti vezi lungul nasului. Sa nu mai induci si pe altii in eroare si sa nu mai perorezi prostii ! Stiu care este fustrarea ta, se intampla frecvent exilatilor... Din pacate, tu demonstrezi o data in plus ca esti lipsit de cea mai elementara educatie. Niciodata, o discutie in contradictoriu nu face uz de lipsa de caracter. Numai de argumente civilizate. Iar aici, la capitolul motociclism si motociclete BMW – ti-ai gasit omul ! Si, oricum, sindromul de care suferi nu te scuza si nu iti permite sa te manifesti in public ca un grobian. Nota Bene Apropo de Tarzan-Jane: Eu, Dan Nastase, dau informatii utile si corecte. Tu, Budd, ai dat informatii expirate, citez: Stiam ce ulei sa pun,doar am scris pe alt post. Daaa ?? Ai uitat ce ai scris ”pe alt-alt post” ?! Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa. Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40. Erai in eroare, jupane ! Crezi ca daca esti ”ex” te poti balaci si poti zburda pe aici cum vrea basca ta ?! Mai gandeste-te... Atat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) [logoree inutila dobandita -probabil- odata cu varsta] Citeste aici,eroule! Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Editat Septembrie 4, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Citeste aici,eroule!Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Mult prea trivial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa. Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40. ... Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea. Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez. Pentru ca sa nu zapacim audienta: Intre aceste doua afirmatii ale tale este o diferenta clara de ulei... si cateva zile. Ca de obicei... esti defazat ! Nu dispera. Daca se zbarleste odata bondarul la tine... s-ar putea sa-ti revii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Ma scuzati ca va intrerup balacareala , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul ) Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat! http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0 si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Ma scuzati ca va intrerup balacareala , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul ) Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat! http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0 si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Vezi cu khk ca el e si maestru in accesorii textile cu sigla BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Omule esti sub orice nivel posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.