Sari la conținut

Postări Recomandate

Frumosa excursie.

Vezi tu, tocmai din cauza aia atunci cind schimbi cauciucurile musai trebuiesc schimbate si valvele, indiferent ca-i auto sau moto!

zici tu bine ce zici, numai ca ce te faci cand ai si senzori de presiune in spatele valvei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti face si un test la compresie, dar cel mai elocvent e sa vezi amestecul. Ai mers cu el fara ulei sau de ce te gandesti la asta?

 

Nu am mers niciodata fara ulei, am avut grije mereu cu uleiul sa fie la nivel, tiam zis asa mia zis unu pe forum de la un servis.Zimi cum sa verific amestecul poate-l fac eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici tu bine ce zici, numai ca ce te faci cand ai si senzori de presiune in spatele valvei?

 

 

Da ce sa spun .........ne-a pus bavarezul valve metalice fara moarte si senzorii de presiune dar a pus in grup un rulment de tot rahatul sa crape la 28xxx ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut placerea sa ma plimb cu 1200rt si r acum 1 luna de atunci ma tot uit pe net cit mai e un rinichi la vinzare :rolleyes: .o curioitate am si eu .la r clasic vine cu jante spitate care arata fenomenal dar nu sunt puse ca la gs si au camera .poate exista riscul unei explozii a camerei?cei care au mobre mai vechi ar trebui sa stie.a patit cineva sa i faca explozie camera ? banuiesc ca nu e chiar ok.in schimb ce sa zic doua motociclete fenomenale dar care nu au legatura cu fostele bmw-uri doar ca pistoanele sunt pozitionate la fel si cam atit.ce nu mi-a placut la rt e ca au luat de la o viraga butonul de semnalizare :rolleyes: in rest nimic de reprosat la nici una,nu ca as fi eu in masura sa le critic :rolleyes: dar daca as avea ceva banuti mi-as lua pe amindoua (dupa care as stringe niste bani sa iau si un gs).a si inca ceva in citeva zile imi vine si ambreiajul si soarele .imi poate spune cineva etape de de desfacere(dan? :cheers: )si ceva chestii ascunse de care ma pot impiedica?am mai pus intre timp si iridium pe mobra .nu nici o brinza.parca ii da un pic de putere in plus da nu mare lucru sau pote placebo.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Trimis doua vb si tel pe PM .

Vik.

 

Sal Andrei .

Daca chiar te-ai hotarat pt un rt-u 1200 si la primavara va fi soare pe strada ta uita-te si la asta ,eu inca mai incerc sa schimb sau sa iau un Gs adv nou .Am primit niste oferte din Germanica pt schimb dar nu ma prea trage ata sa mai fac un drum acum si banuiesc ca oferta din Ger in primavara nu va mai fi valabila .

Toate cele bune .

Vik.

 

: http://imageshack.us/g/831/09082012367.jpg/

 

http://imageshack.us/g/16/31072012309.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce sa spun .........ne-a pus bavarezul valve metalice fara moarte si senzorii de presiune dar a pus in grup un rulment de tot rahatul sa crape la 28xxx ... :laugh:

 

Macar acum ai pus ceva de calitate ? Spun asta pentru ca eu lucrez la un magazin de motoferastraie STIHL (made in Germany) si pe rulmentii care vin ca piese de schimb scrie made in China...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Trimis doua vb si tel pe PM .

Vik.

 

N-am primit nimic pe PM!! :scratch:

 

ce nu mi-a placut la rt e ca au luat de la o viraga butonul de semnalizare

 

Modelele noi asa au, intr-adevar, pana in 2010/2011. Am meu are boton separat pe semighidon si un buton de anulare. in plus, semnalilzarile de opresc automat dupa un timp care variaza in functie de viteza de deplasare.

Nu stiu sa te ajut la faza cu camerele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar acum ai pus ceva de calitate ? Spun asta pentru ca eu lucrez la un magazin de motoferastraie STIHL (made in Germany) si pe rulmentii care vin ca piese de schimb scrie made in China...

 

Frate daca bavaria foloseste chinezari nu stiu ce sa spun ....................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Trimis doua vb si tel pe PM .

Vik.

 

Sal Andrei .

Daca chiar te-ai hotarat pt un rt-u 1200 si la primavara va fi soare pe strada ta uita-te si la asta ,eu inca mai incerc sa schimb sau sa iau un Gs adv nou .Am primit niste oferte din Germanica pt schimb dar nu ma prea trage ata sa mai fac un drum acum si banuiesc ca oferta din Ger in primavara nu va mai fi valabila .

Toate cele bune .

Vik.

 

: http://imageshack.us/g/831/09082012367.jpg/

 

http://imageshack.us/g/16/31072012309.jpg/

Ooooo ce frunusete!mai multe detalii te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza/ajuta pe careva in alegerea mobrei potrivite - grafice de putere si cuplu pentru 1100gs, rt si s:

 

R1100GS:

 

r1100gs-rpowergraph.jpg

R1100RT:

 

r1100rtpowergraph.jpg

 

R1100S:

 

r1100spowergraph.jpg

 

Pe Ox is rotaiile pe minut si pe Oy, jos sunt Nm si sus kilowatii (1 kilowatt = 1.34102209 hp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea care e ? Eu ma simt bine pe RT ...(asa vechi cum e) ...cand am nevoie de putere nu m-a lasat ....

 

Eventual da-mi un PM ....as vrea poate luna viitoare ...pe racoare ...trb sa fac schimb-ul de ulei la 10k ....si daca ai timp de reglaje si toate nebuniile ...sa vin la tine si cu ocazia asta sa vizitez si eu Cluj-ul.

:cheers:

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nr. meu in oricare din primele doua linkuri din semnatura ;)

 

Si eu ma simteam bine pe RT, cand aveam nevoie sa depasesc, se ducea fara probleme. Dar de cand am pus pinioanele alea la distributie si am schimbat regulatorul de benzina, zici ca e alta mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am cumparat un r1150rt din 2002 si sa dori sa stiu daca e cineva priceput in bmw-uri mai aproape de constanta(eventual bucuresti) pentru o verificare si ceva sfaturi.Am aflat de @dan cata dar la cluj o sa ajung abia la primavara.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Dupa niste trasee facute mai lungi acum cand s-a mai racorit putin si i-ti mai vine sa stai in sea mai multe ore ,deci trasee facute cu RT-ul (eu) si GS-ul (fimiu)trasee de munte (unde a intrat cu GS-ul am intrat si eu cu RT-ul fara probleme ) ,km facuti pe autostrada unde GS-ul nu prea tine pasul cu RT-ul este adevarat GS-ul are 5 cp in minus ,dar cate bagaje am pus eu in cutii nu se compara cu cat era incarcat GS-ul la cap viteza si stabilitate : la viteza nu se compara GS-ul cu RT-ul ca doar am venit cu GS-ul din Germania mai mult pe atostrada si l-am alergat destul, la viteza mai mare se cam bataie fata de RT-eu ,de protectie la vant nu mai vb pe GS te i-a pe toate partile cu toate ca a pus neamtul pe GS parbriz mare de la Touratech, nu radio/cd ,nu incalzire in sea si asa mai dep ..........DECI MAREA MEA NEDUMERIRE DE UNDE APARE DIFERENTA DE PRET IN FAVOAREA GS-ului .

Daca te uite pe mobile la acelasi an de fab si cam aceiasi km un GS este cam cu 2/3 mii euro mai scump de unde aceasta diferenta ma poate lumina si pe mine cineva ...........?

Toate cele bune .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Unde merge RT, merge si GS-ul, dar reciproca nu e valabila :)

 

Is multi alti factori... Si mai e o chestie. La o mobra mai noua, cum e 1200-le in general, starea in care se afla conteaza si se simte mult la pret. E de ordinul miilor daca stai sa te gandesti. LA un 1100, cateva sute de euro nu se simt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as putea indruma eu la un baiat priceput in Bucuresti.

Daca vrei iti trimit numarul lui pe PM.

Legat de sfaturi poti intreba si aici, te ajuta lumea.

 

 

Da.Poti sa-mi trimiti nr de tel pe PM si la primul drum de bucuresti iau legatura cu el.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde merge RT, merge si GS-ul, dar reciproca nu e valabila :)

 

Is multi alti factori... Si mai e o chestie. La o mobra mai noua, cum e 1200-le in general, starea in care se afla conteaza si se simte mult la pret. E de ordinul miilor daca stai sa te gandesti. LA un 1100, cateva sute de euro nu se simt. :)

 

Dane frate nu prea is lamurit tot ce stie eu si stiu sigur, este valabil si la masini ,ce vedem noi pe acele filmulete postate peste tot pe net daca dai o cautare cu GS-uri trecand prin ape sau mergand pe acele dune de nisip sau ma rog pe drumuri of roud eu cred ca sunt motoare pregatite ,nu sunt aceste motoare pe care le gasim noi la vanzare pe mobile.de eu fac o comparatie de ex. intre un RT-eu 1200 an fab sa zicem 2010 cu max.20000km bord fuul packet si un GS adv cu aceleasi date [an/km/] GS-ul este cu cel putin 2/3 mii euro mai scump la REVANZARE daca te uiti la pretul de fabricatie RT-ul este mai scump probabil pt radio/cd ,parbrizul actionat electric ,incalzirea din sea ....nu stiu eu tot nu inteleg .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane frate nu prea is lamurit tot ce stie eu si stiu sigur, este valabil si la masini ,ce vedem noi pe acele filmulete postate peste tot pe net daca dai o cautare cu GS-uri trecand prin ape sau mergand pe acele dune de nisip sau ma rog pe drumuri of roud eu cred ca sunt motoare pregatite ,nu sunt aceste motoare pe care le gasim noi la vanzare pe mobile.de eu fac o comparatie de ex. intre un RT-eu 1200 an fab sa zicem 2010 cu max.20000km bord fuul packet si un GS adv cu aceleasi date [an/km/] GS-ul este cu cel putin 2/3 mii euro mai scump la REVANZARE daca te uiti la pretul de fabricatie RT-ul este mai scump probabil pt radio/cd ,parbrizul actionat electric ,incalzirea din sea ....nu stiu eu tot nu inteleg .

Cu gs au facut doi actori doua filmulete in jurul lumii si africa.cu rt fac oameni obisnuiti turul lumii.eu cred ca e vorba doar de reclama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu gs au facut doi actori doua filmulete in jurul lumii si africa.cu rt fac oameni obisnuiti turul lumii.eu cred ca e vorba doar de reclama.

 

Sal Andrei

Da poate o fi si asta eu spre norocul meu am facut cateva mii bune de km pe RT-eu si pe Gs adevarat nu este adv dar nu este chiar asa mare dif intre ele ,pe autostrada si chiar pe drumurile noastre nationale RT-ul este net superior GS-ului,cand au fost caldurile din iulie/august eu si la 140km/ora mergeam fara probleme cu casca deschisa ,am incercat si pe GS nu prea merge creaza turbulente nu mari dar se simnt stiu s-ar putea sa fac o greseala daca voi face schimbul dar asta este cand i-ti intra in cap o idee o duci pana la capat sper .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...