bandit red Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Am demontat grupul, am curatat profesional tot ce am gasit acolo, am constatat ca rulmentul cel mare are zgomot iar simeringul pare putin imbatranit. Am montat la loc binenteles cu ulei la grup nou. Jocul exista in continuare, nu este exagerat, dar este. Am comandat rulment si simering la BMW. Am vazut o demonstratie de reglaj la inlocuirea rulmentului. Oricum nu il schimb eu. Ce imi pare putin dubios este ca rulmentul mic a iesit de pa cota (de ax) foarte usor. Ma pregatisem cu feon.....si cand colo . Cred ca trebuie sa aplic un tratament de cromare totusi pentru a face treaba corect si sa-i aduc axul in cota de rulment. Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti. Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 multumesc frumos Andrei. Va anunt de azi suntem dealer la Wunderlich (Complete Your BMW) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti. Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are? Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt. Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare. Editat Septembrie 19, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2014 Admin Share Postat Septembrie 19, 2014 Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt. Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare. Faci confuzie, el se refera la zgomotul stand pe loc, ambreind si debreind, nu la plecarea de pe loc.. Si la vechiul meu RT facea la fel, doar Dan Cata ne poate lamuri de unde vine zgomotul de la ambreiaj, care imi aminteste de vechiul rulment de presiune de la vechile Dacii 1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Cracnitul ala metallic la plecarea de pe loc il fece fireste si a mea. Cea mai buna comparatie este aceea cu rulmentul de presiune de la Dacie. Acela este zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Da, pai ideea e ca asa suna din cauza la tija aia din arborele de la cutie. Cand tragi ambreiajul si pui presiune, nu mai suna, evident. Nimic din cauza caruia sa nu poti dormi noaptea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 22, 2014 Admin Share Postat Septembrie 22, 2014 Aha, de aia are bucata aia de fetru inauntru, sa nu genereze zgomot de la vibratii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Azi era sa dam statistica peste cap si sa facem praf un F650GS si un R1200GS LC, culpa comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ). Ia zi mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Eu ieseam dintr-o curte virand la stanga. In coloana care se deplasa spre dreapta s-a facut o fereastra (un sofer m-a invitat sa trec) dupa ce m-am asigurat si din dreapta, am plecat si cand am iesit dintre masini am vazut aproape un 1200gs ce devansa coloana . Cred ca amandoi am fost surprinsi de intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Are cineva manualul (macar de utilizare) de la alarma de fabrica (BMW) pentru R 1100 RT? Ca am asa ceva pe ea, in cele 2 manuale de utilizare pe care le-am primit cu motocicleta nu e mentionat nimic, si gogu' nu ajuta. Nu face vreo figura, de fapt nu face nimic pur si simplu dar sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Daca e identica cu cea de la rt si gs de 1200 spune si'ti trimit eu manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am impresia ca nici macar cu 1150 nu e la fel. De exemplu, cea de 1200 are un contact cu cheie mica rotunda in bord (care nu stiu ce face) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pfff... mai are putere sa traga caroseria?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Nu merge - nu a mers niciodata. Si in lipsa oricarei urme de documentatie nu stiu de unde sa o apuc. Nu ca mi-ar trebui neaparat, dar ma streseaza ca e acolo si nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pai aia se leaga la mufa rezervorului si la inca o mufa de sub bord. In modul de functionare default, e foarte enervanta, in sensul ca se armeaza singura la fiecare 20 de secunde dupa ce iei contactul. Asa ca de fiecare data cand vrei sa pornesti mobra, tre' dezarmata prima data. Foarte interesant e momentul in care ti se strica telecomanda si senzorul ala din bord care il apropii nu iti merge. Asa ca bucura-te ca nu iti merge. Mai mult, intreaba-te de ce nu iti merge. Poate ala de dinainte a stiut de ce a dezactivat-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului index.php Editat Septembrie 25, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 multumesc. din poza respectiva e cam putin ciudata. coloana dreapta la stage 1 cu coloana stanga tot la stage 1... ? 30-86 pins cel care e acum e 30-87-87a pe Iepurila o sa fac proba cu 30-86. sau stage 3 din coloana dreapta 30-86-87. nu mai tin minte, anul 2001 exista 91? sau era standart 85 (model american sau european)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Astazi BMW-ul meu a primit sei noi, restilizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Sunt cumva facute la Dan la Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Metzeler Marathon,Dot 4111,puse in august 2012,16.000 km si probabil ar mai fi mers vreo cateva mii,dar... Cei ce aveti un Dot apropiat,aruncati un ochi pe guma,din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Tocmai revenit dintr-o tura de 5000km prin Turcia si am nevoie de sfatul vostru. La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.