Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pfff... mai are putere sa traga caroseria?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Nu merge - nu a mers niciodata. Si in lipsa oricarei urme de documentatie nu stiu de unde sa o apuc. Nu ca mi-ar trebui neaparat, dar ma streseaza ca e acolo si nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pai aia se leaga la mufa rezervorului si la inca o mufa de sub bord. In modul de functionare default, e foarte enervanta, in sensul ca se armeaza singura la fiecare 20 de secunde dupa ce iei contactul. Asa ca de fiecare data cand vrei sa pornesti mobra, tre' dezarmata prima data. Foarte interesant e momentul in care ti se strica telecomanda si senzorul ala din bord care il apropii nu iti merge. Asa ca bucura-te ca nu iti merge. Mai mult, intreaba-te de ce nu iti merge. Poate ala de dinainte a stiut de ce a dezactivat-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului index.php Editat Septembrie 25, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 multumesc. din poza respectiva e cam putin ciudata. coloana dreapta la stage 1 cu coloana stanga tot la stage 1... ? 30-86 pins cel care e acum e 30-87-87a pe Iepurila o sa fac proba cu 30-86. sau stage 3 din coloana dreapta 30-86-87. nu mai tin minte, anul 2001 exista 91? sau era standart 85 (model american sau european)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Astazi BMW-ul meu a primit sei noi, restilizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Sunt cumva facute la Dan la Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Metzeler Marathon,Dot 4111,puse in august 2012,16.000 km si probabil ar mai fi mers vreo cateva mii,dar... Cei ce aveti un Dot apropiat,aruncati un ochi pe guma,din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Tocmai revenit dintr-o tura de 5000km prin Turcia si am nevoie de sfatul vostru. La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 DA, seile sunt facute de catre DAN din Timisoara caruia ii multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Este ceva solutie speciala, la spray, pentru problema ta. Nu am incercat-o niciodata, dar exista. Ii zice "tar removal" La partea cu roata si cu scutul, la ce te referi mai exact? Ca atinge aripa sau ce? Ca scut inseamna carena aia mica de jos, ce leaga carenele mari intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2014 Admin Share Postat Septembrie 28, 2014 La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Merge si cu benzina, nu strici nimic si nu dilueaza vopseaua. Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Am senzatia ca te referi la aripa fata, daca roata fata iti atingea scutul (asa cum ti-a explicat si Dan) atunci nu mai era la locul ei, fiind sarita din pivot sau cu bascula stramba, oricum, nu te mai putea deplasa. La ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ceva poze cu noul R1200RS. Arata tare porno... http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/sportbikes/2014/r1200rs/r1200rs_overview.html » Post actualizat in 30 Sep 2014 08:59Si R-ul nou. Nici asta nu arata rau deloc. http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/urban/2014/r1200r/r1200r_overview.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ceva poze cu noul R1200RS. Arata tare porno... Tocmai am postat si eu cate ceva pe topicul dedicat R1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ai uitat sa pui ce era mai important - noul design de grup la modelele astea https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10665974_701787083224332_562037954559236414_n.jpg?oh=e56764e96519783a2c100f6b38dc2ede&oe=5483B699 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salutare, pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata. Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific). Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 fara telelever viata e pustiu... si eu care vroiam sa-mi iau... niste mizerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Cred ca se referea la noile modele biemdabaliu care nu mai au telelever ci furca upsidedown Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez . multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez . multumesc anticipat. Pentru RT ma ofer eu, dar trebuie sa faci un drum pana la Constanta. Poate pana in ianuarie ma hotarasc sa-l si vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 multam, la constanta cred ca ajung saptamana viitoare, sper sa tine si vremea cu mine. lasa-mi te rog un pm cu numarul de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.